šta je zapravo kickdown???

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

šta je zapravo kickdown???

Post by Honda NSX » 20/09/2011 11:25

pretražio sam forum........

pročitao wikipediju.....

i dalje mi nije baš jasno. a u zadnje vrijeme sve više čujem kako raznorazni "auto znalci" opisuju kickdown kao ono kad "složiš gas do poda buraz pa motor poludi, to ti ima samo kod jačih auta, i tad on leti, bla bla bla brate moj to je kul" itd.

Koliko sam ja razumio to ima više veze sa automatskom transmisijom. Je li to nema veze sa mjenjačem, već to imaju ultra sportska snažna auta? Molim ko zna da odgovori. Hvala


shin
Posts: 7011
Joined: 19/09/2005 10:52

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by shin » 20/09/2011 11:27

Ima vise znacenja, sve zavisi od sela do sela. ALi generalno bi trebalo biti kada slozis gas, a automatski mjenjac sam vrati ''u manju''.

Rezultat,

Zakuca te za sjediste.

User avatar
Qler
Posts: 19327
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by Qler » 20/09/2011 11:34

Kad automatiku "brze" dodas gasa, on vrati brzinu u jedan stepen nizu, a kada stisnes papucicu do poda, osjtis kao "klik" pod nogom, tada ga on vrati i do 3 stepena nize, da izvuce maximalnu snagu iz motora, i onda saltanje ide na max rpm. To bi ti bio kick down....

drndalo
Posts: 14858
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by drndalo » 20/09/2011 11:41

Upravo tako, na automatiku elektronika "prepozna" da ti treba naglo ubrzavanje, npr. prije preticanja, vraca brzinu (brzine) nadole, u zavisnosti od svih raspolozivih parametara, i time "te zalijepi" za sjediste...

User avatar
amortizer
Posts: 897
Joined: 30/05/2007 22:00

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by amortizer » 20/09/2011 12:45

Honda NSX wrote:pretražio sam forum........

pročitao wikipediju.....

i dalje mi nije baš jasno. a u zadnje vrijeme sve više čujem kako raznorazni "auto znalci" opisuju kickdown kao ono kad "složiš gas do poda buraz pa motor poludi, to ti ima samo kod jačih auta, i tad on leti, bla bla bla brate moj to je kul" itd.

Koliko sam ja razumio to ima više veze sa automatskom transmisijom. Je li to nema veze sa mjenjačem, već to imaju ultra sportska snažna auta? Molim ko zna da odgovori. Hvala


To je ustvari ono kad složiš gas do poda pa motor poludi, to ti ima samo kod jačih auta, i tad on letiiiii, a to je pra'o cool". :D

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by Honda NSX » 20/09/2011 13:33

hvala puno svima!. jasno ko dan!
pretpostavljam da je to kod ovih starijih automatika jel tako? ovi novi tiptronic i dsg sam ga ti možeš za preticanje? ili i oni to rade u nekom "drive" modusu?

User avatar
Mjesanac
Posts: 7706
Joined: 01/09/2009 01:45
Location: Sarajevo

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by Mjesanac » 20/09/2011 13:38

Noviji automatici imaju iza pedale gasa kao neki klik, koji kada kliknes prebaci u manju brzinu, dok kod starih automatika auto je samo prepoznavalo, jer je to napravljeno kada pretices pa das veci gas, onda da prebaci u manju brzinu da mozes dovoljno ubrzati.

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by kreso_atac » 20/09/2011 13:53

Da, kickdown je to što je već rečeno, pojednostavljeno, vraćanje u brzinu ili dvije niže kada treba eksplozivno ubrzavanje. Kod nekih i isključivanje overdrive lamela. A ne bih se složio da je kod novijih "klik prekidač" ispod gas papučice, nego oni imaju tzv kickdown sajlu koja je spojena sa sajlom gasa i TPS, i na osnovu toga i senzora izlazne brzine na osovini PCM ili TCM odlučuje u koju će brzinu, da li samo recimo vratiti u treću, ili vratiti u treću + isključiti overdrive ili šta već. Uglavnom jako pametna i korisna stvar, jedna od onih stvari koje automatik čine eksplozivnijim i iskoristivijim čak i tim brzim prelazima.

User avatar
Mjesanac
Posts: 7706
Joined: 01/09/2009 01:45
Location: Sarajevo

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by Mjesanac » 20/09/2011 14:02

kreso_atac wrote:Da, kickdown je to što je već rečeno, pojednostavljeno, vraćanje u brzinu ili dvije niže kada treba eksplozivno ubrzavanje. Kod nekih i isključivanje overdrive lamela. A ne bih se složio da je kod novijih "klik prekidač" ispod gas papučice, nego oni imaju tzv kickdown sajlu koja je spojena sa sajlom gasa i TPS, i na osnovu toga i senzora izlazne brzine na osovini PCM ili TCM odlučuje u koju će brzinu, da li samo recimo vratiti u treću, ili vratiti u treću + isključiti overdrive ili šta već. Uglavnom jako pametna i korisna stvar, jedna od onih stvari koje automatik čine eksplozivnijim i iskoristivijim čak i tim brzim prelazima.



vozio sam superba automatik i tacno sam osjetio klik pod nogom

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by kreso_atac » 20/09/2011 14:19

Moguće, ne znam, nisam vozio Superba nit išta drugo iz VW-a, ali generalno na onome što sam vozio otprilike poslije 2000 godišta tog prekidača nema, dok ih uglavnom susrećem na generacijama iz devedesetih godina. (93-94 i slično).

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by Honda NSX » 20/09/2011 15:04

e da se nadovežem, šta je sad bolje?
hajmo reći da imaju dva ista auta. isti motor. novi automobili. jedan je manuelni, jedan je automatik.
Šta će bolje preteći? Šta je efikasnije/ šta je brže? Ja sa manuelnim kada prebacim iz 3 u 4 i složim gas, ili ta naprava u automatskom mjenjaču kada samo pritisnem gas do kraja?
znam da puno pitam, ali ne znam baš puno o automaticima pa me zanima.

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by kreso_atac » 20/09/2011 15:16

Hmmm, previše hipotetski, ali što se mene tiče automatik jer, svejedno on će brže to odraditi i uz manje odvajanje (manji prazan hod nego što bi ti radio to kvačilom), i u svakom slučaju tada je PCM razumio da ti treba što bolje ubrzanje, i ako treba vratit ugasit će i overdrive u toj brzini (recimo trećoj) da bi dobio još na kompresiji. Ja lično tako gledam na to, i smatram da bi ovako elektronski kontrolisan automatik bolje to uradio.

promaha
Posts: 567
Joined: 04/01/2011 21:11
Has thanked: 1 time

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by promaha » 20/09/2011 16:44

Ja imam mercedes c220 cdi 2003 godiste i ima taj klik. al moguce je da je to zbog mjenjaca jer u njemu je 5brziski automatik koji je razvijen jos krajem 80tih godina i koji se pokazao kao jedan od najboljih auto mjenjaca svih vremena. Novu generaciju 7g tronic nisam probao tako da ne znam jesul ga izbacili :)

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by kreso_atac » 20/09/2011 17:01

moguće je sve, i znam za taj automatik iz Mercedesa, to je stroj. Što se tiče tog prekidača, to mi je nekako skroz "sirovo" rješenje, tako da nema mi smisla da novi automatici potpuno elektronski kontrolisani (ne hidraulički) da imaju taj prekidač, kada se to mnogo elegantnije rješava računalom. Recimo ja sam uglavnom vozio američke automatike iz navedenog perioda, i bar kod njih je taj "klik" maknut recimo 2000... Ista stvar i sa renoovim automatikom u Laguni, nema tog prekidača više. Recimo da Audi 100 iz 1993 ima to, i ne mogu se sjetiti kojih još vozila, ali uglavnom velika većina onih poslije 2000 koje sam vozio nemaju to, i prosto ne vidim ni potrebu za takvim rješenjem.

User avatar
johntra
Posts: 11566
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Been thanked: 1 time

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by johntra » 20/09/2011 19:43

ma većina novih automatskih mjenjača nema taj klik...prebacuje mjenjač brzine u niži stepen prenosa, u zavisnosti od situacije...

User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

Re: šta je zapravo kickdown???

Post by kreso_atac » 20/09/2011 20:10

Da, o tome se radi, glavno računalo ili računalo mjenjača ukoliko ga ima vodi računa o tome na osnovu mase parametara, i senzora koji sakupljaju podatke (senzor ulazne osovine, izlazne, senzor leptira gasa, senzor obrtaja i šta sve ne).

Post Reply