Autocesta Banja Luka-Split prolazit će kroz kuprešku visorav

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...
ovan_
Posts: 48
Joined: 19/03/2005 17:44

Autocesta Banja Luka-Split prolazit će kroz kuprešku visorav

Post by ovan_ » 02/03/2007 19:02

LIVNO Predstavnici vlade HB županije na čelu s premijerom dr. Nediljkom Rimcem na poziv premijera RS-a Milorada Dodika boravili su u radnom posjetu Banjoj Luci, i to zahvaljujući inicijativi županijskog ministra gospodarstva Vlatka Zrilića. Tom prigodom bilo je riječi i o gradnji prometnice Banja Luka - Split. Ona bi prolazila preko HB županije, te je tome projektu dana puna podrška čelnih ljudi HB županije.

Predsjednik županijske vlade dr. Nediljko Rimac izjavio je za Večernji list da cesta nema nikakvu svrhu ako će doći samo do entitetske granice, dakle neće nastaviti dalje do svoga krajnjeg cilja - Splita.
O tomu je bilo riječi i na sjednici vlade HBŽ, a s tim u vezi određene aktivnosti već je poduzela vlada u prošlom sazivu kazao je dr. Rimac.
Ako vas zaobilaze kvalitetne ceste onda vrlo teško možete razvijati gospodarstvo ili bilo što drugo. Kvalitetna je prometnica žila kucavica za županiju, odnosno grad i općinu. Stoga će i ova vlada uložiti maksimalne napore, i financijske i stručne, te tražiti i od viših institucija vlasti da se uvrsti u izgradnju. Informaciju više potražili smo u Uredu za odnose s javnošću vlade RS-a.

Rečeno nam je da drže da bi gradnja prometnice Banja Luka - Split bila od velikog regionalnog značaja. Već su počeli radovi na autocesti Gradiška - Banja Luka, a od Banje Luke taj bi se pravac odvajao prema Kupresu iz kojega bi, nadaju se u RS-u, nastavio prema Splitu. Naravno, za takav pothvat potreban je angažman Federacije BiH i Republike Hrvatske, jer RS nema ni pravo niti osnove da se miješa u njihove poslove ili gradi na njihovu teritoriju.

http://www.vecernji.hr/


mojsije
Posts: 95
Joined: 28/01/2005 15:22
Contact:

Post by mojsije » 15/03/2007 10:40

aha
republika hrvatska će pomagati financiranje autoceste koja je direktna konkurencija autocesti koju je rh napravila, koja bi joj uzimala promet a ionako je na granici isplativosti.
Ukratko rh to neće pomoći ni s jednim eurom

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 10:43

mojsije wrote:aha
republika hrvatska će pomagati financiranje autoceste koja je direktna konkurencija autocesti koju je rh napravila, koja bi joj uzimala promet a ionako je na granici isplativosti.
Ukratko rh to neće pomoći ni s jednim eurom


a zasto onda RH na sva zvona od srece prica o jadransko jonskoj cesti?

User avatar
Zavatoni
Posts: 1630
Joined: 06/07/2005 07:44
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time

Post by Zavatoni » 15/03/2007 10:58

Mislim da spajanje Zagreba i Splita sa dvije strane, i stvaranje nekog prstena nije poenta Jadransko-Jonske magistrale.
Ipak, nisam ekspert, pa ne smijem ni tvrditi.
Jadransko-Jonska magistrala bi mogla biti nastavak autoputa od Splita prema Crnoj Gori, ali ne po obali već dijelom kroz BiH, tako da bi ta cesta mogla zakačiti recimo Livno i Mostar (gdje bi se ukrstila sa VC koridorom).

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 11:03

Zavatoni wrote:Mislim da spajanje Zagreba i Splita sa dvije strane, i stvaranje nekog prstena nije poenta Jadransko-Jonske magistrale.
Ipak, nisam ekspert, pa ne smijem ni tvrditi.
Jadransko-Jonska magistrala bi mogla biti nastavak autoputa od Splita prema Crnoj Gori, ali ne po obali već dijelom kroz BiH, tako da bi ta cesta mogla zakačiti recimo Livno i Mostar (gdje bi se ukrstila sa VC koridorom).


Kako pokazase eksperti prekjuce, jadransko jonska magistrala ide od sjevera italije, preko slovenije, malo hrvatske, cini mi se IZACIC prijelaza, preko pozamasnog dijela BiH, crne gore, makedonije albanije do jonskog mora...nidje veze sa splitom...

A Hrvatskoj nije bitno vise ko ce kuda kako proci, kad ce svakako svi njima na more doci... tako da im ni ulaganje u Dodikov Gradiska Split preko Kamenskog autoput nece tesko pasti...
jer ce se pare opet vratiti u Cro...

mojsije
Posts: 95
Joined: 28/01/2005 15:22
Contact:

Post by mojsije » 15/03/2007 11:11

mIRCerka wrote:
mojsije wrote:aha
republika hrvatska će pomagati financiranje autoceste koja je direktna konkurencija autocesti koju je rh napravila, koja bi joj uzimala promet a ionako je na granici isplativosti.
Ukratko rh to neće pomoći ni s jednim eurom


a zasto onda RH na sva zvona od srece prica o jadransko jonskoj cesti?

zato jer je to nastavak autoceste zagreb split

mojsije
Posts: 95
Joined: 28/01/2005 15:22
Contact:

Post by mojsije » 15/03/2007 11:14

mIRCerka wrote:
Zavatoni wrote:Mislim da spajanje Zagreba i Splita sa dvije strane, i stvaranje nekog prstena nije poenta Jadransko-Jonske magistrale.
Ipak, nisam ekspert, pa ne smijem ni tvrditi.
Jadransko-Jonska magistrala bi mogla biti nastavak autoputa od Splita prema Crnoj Gori, ali ne po obali već dijelom kroz BiH, tako da bi ta cesta mogla zakačiti recimo Livno i Mostar (gdje bi se ukrstila sa VC koridorom).


Kako pokazase eksperti prekjuce, jadransko jonska magistrala ide od sjevera italije, preko slovenije, malo hrvatske, cini mi se IZACIC prijelaza, preko pozamasnog dijela BiH, crne gore, makedonije albanije do jonskog mora...nidje veze sa splitom...

A Hrvatskoj nije bitno vise ko ce kuda kako proci, kad ce svakako svi njima na more doci... tako da im ni ulaganje u Dodikov Gradiska Split preko Kamenskog autoput nece tesko pasti...
jer ce se pare opet vratiti u Cro...

reci ti meni stručnjače čemu gradnja nove paralelne ceste banja luka split ako imaš 100 km zapadno već gotovu autestu a isto toliko istočno se gradi koridor 5 c.
Da mi je vidit tko će isprst lovu za taj projekt

Stari
Posts: 6321
Joined: 10/10/2003 00:00

Post by Stari » 15/03/2007 11:19

Heh...ljudi moji ...i zene naravno....pa dokle vise sa ovim fantomskim prodavanjem magle. ako ima ista gore od toga ...to je onda samo ....kupovina magle..."na nevidjeno."

Autoput B.Luka - Livno.... :-) ...eh majko draga....nemojte me krivo shvatiti molim vas...jer u biti nisam uopste protiv toga da BiH ima takvu autocestu...ali dajte razmislite malo o realnosti i ozbiljnosti takvih izjava i napisa. Banjalucani se natezu sa onim komadom od Klasnica do Laktasa vec decenijama....Gradiska je jos uvijek dalja od spajanja sa banjalukom no Zenica od od spajanja sa Sarajevom (sa autoputom punog profila naravno)....Moje najoptimisticnije nade i fantazije su u smislu da se obe te dionice....dakle Sarajevo - Zenica ...i Banjaluka - Gradiska....zavrse negdje istovremeno za jedno 3-4 godine...ako bog da i sreca junacka.

A ovdje pricati o Spajanju Zagreba i Splita preko Livna....autoputem punog profila .... da dajte molim vas. Hrvatska gradi svoj autoput prema Plocama i Dubrovniku....hoce li Nastaviti dalje ...je do njih samih a i do Crnogoraca i Albaneza....sve ostalo je fanatzija i to neozbiljna fanatazija.

User avatar
Corto Maltese
Posts: 7165
Joined: 15/11/2005 08:47
Location: Sarajevo
Contact:

Post by Corto Maltese » 15/03/2007 11:23

mojsije wrote:aha
republika hrvatska će pomagati financiranje autoceste koja je direktna konkurencija autocesti koju je rh napravila, koja bi joj uzimala promet a ionako je na granici isplativosti.
Ukratko rh to neće pomoći ni s jednim eurom


Ne znam nikoga ko je gradio cestu radi putarine. Kada država ili neka lokalna zajednica grade cestu ne čine to da bi na njoj zarađivali nego da bi povećanjem transportnih kapaciteta potakli razvoj određenog kraja. Putarina je nužno zlo, jer su obično želje veće od mogučnosti. Tako da taj autoput nije nikome konkurencija, a kako MIRCerka reče, dobrodošao je cijeloj srednjoj Dalmaciji, zbog čega će ga Hrvatska pomoći sa više od jednog eura.

vela-ze
Posts: 401
Joined: 05/01/2007 15:15

Post by vela-ze » 15/03/2007 11:24

halo ljudi nema nista od toga, cuj da tuda autoput ide pa to nije normalno, kada ta dionica uopste nije frekventna, i nije ekonomski isplativa

User avatar
Zavatoni
Posts: 1630
Joined: 06/07/2005 07:44
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time

Post by Zavatoni » 15/03/2007 11:34

Ne znam nikoga ko je gradio cestu radi putarine. Kada država ili neka lokalna zajednica grade cestu ne čine to da bi na njoj zarađivali nego da bi povećanjem transportnih kapaciteta potakli razvoj određenog kraja. Putarina je nužno zlo, jer su obično želje veće od mogučnosti. Tako da taj autoput nije nikome konkurencija, a kako MIRCerka reče, dobrodošao je cijeloj srednjoj Dalmaciji, zbog čega će ga Hrvatska pomoći sa više od jednog eura.


To jeste tacno, ali da bi neko izgradio cetu treba da ima finansijski interes. Naravno, drzava (a u ovom nasem nakardnom slucaju - entitet) moze graditi autoput, a da nema trenutni finansijski interes, vec cisto radi dugorocnog razvoja nekog svog kraja.

Ipak, nijedna privatna kompanija se nece prihvatiti takve koncesije. (dokaz je i odustajanje Strabaga od ove dionice).

Znaci, ovu autocestu moze graditi RS u svom vlastitom aranžmanu. RH neće sigurno nikada podrzati ovakav projekat, jer nije ekonomski isplativ, a tolikog interesa u razvoj druge zemlje nema.

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 11:42

mojsije wrote:
mIRCerka wrote:
Zavatoni wrote:Mislim da spajanje Zagreba i Splita sa dvije strane, i stvaranje nekog prstena nije poenta Jadransko-Jonske magistrale.
Ipak, nisam ekspert, pa ne smijem ni tvrditi.
Jadransko-Jonska magistrala bi mogla biti nastavak autoputa od Splita prema Crnoj Gori, ali ne po obali već dijelom kroz BiH, tako da bi ta cesta mogla zakačiti recimo Livno i Mostar (gdje bi se ukrstila sa VC koridorom).


Kako pokazase eksperti prekjuce, jadransko jonska magistrala ide od sjevera italije, preko slovenije, malo hrvatske, cini mi se IZACIC prijelaza, preko pozamasnog dijela BiH, crne gore, makedonije albanije do jonskog mora...nidje veze sa splitom...

A Hrvatskoj nije bitno vise ko ce kuda kako proci, kad ce svakako svi njima na more doci... tako da im ni ulaganje u Dodikov Gradiska Split preko Kamenskog autoput nece tesko pasti...
jer ce se pare opet vratiti u Cro...

reci ti meni stručnjače čemu gradnja nove paralelne ceste banja luka split ako imaš 100 km zapadno već gotovu autestu a isto toliko istočno se gradi koridor 5 c.
Da mi je vidit tko će isprst lovu za taj projekt


Kakva crna ZG Split cesta, dosli fino Grci, ispricase se sa Mesicem sve u 16, rekoshe mu kako podrzavaju ulazak CRO u EU bla bla bla, i onda popricase i o gradnji JADRANSKO JONSKE CESTE kojoj nije poenta ni primat ici pored obale, vec spojiti GRCKU sa Italijom :D Kopnenim putem.
Nisam strucnjak, samo slusam i pratim. Izjave Grka, Mesica, granicnih sluzbenika.... ne komsije s petog sprata....


sto se Dodikove ceste Bos. Gradiska Split preko Kupresa tice, on u tome vidi politicke poene, a svi ostali pozvani vide biznis... i ne bi me cudilo da naidje na podrsku....


A po pitanju izgradnje paralelnih cesta, ostao je jedan stub od planiranog autoputa Sarajevo Banjaluka...planiranog prije rata....tamo kod Vogosce...

E pitam ja onda tebe: Zasto se pored postojece ceste Sarajevo-Zenica-Skender Vakuf - BLuka planirala gradnja ovoga?

User avatar
Corto Maltese
Posts: 7165
Joined: 15/11/2005 08:47
Location: Sarajevo
Contact:

Post by Corto Maltese » 15/03/2007 11:50

Predlažem da se narodna poslovica: "Nek' komšiji crkne krava!", zamjeni sa: "Nek' komšiji crkne Milorad!"
Na kraju krajeva to je jedina svrha ovog topic-a

User avatar
karanana
Posts: 38431
Joined: 26/02/2004 00:00
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Post by karanana » 15/03/2007 11:55

mIRCerka wrote:E pitam ja onda tebe: Zasto se pored postojece ceste Sarajevo-Zenica-Skender Vakuf - BLuka planirala gradnja ovoga?


Koja je to cesta? Jeli sad postoji? Ili je to plan kraka ovog fol koridora?

Stari
Posts: 6321
Joined: 10/10/2003 00:00

Post by Stari » 15/03/2007 11:58

uh...joj sto je gospodicna MiRcerka pocela ostro ... :D ...jos cemo se poceti samarati ovdje.

Vako...sa nadom da ce ipak nadvladati glas razuma i prisustvo takta...izjavljujem slijedece. Cesta od Sarajeva do B.Luke ...zvuci fenomenalno .... mislim bez zajebancije....bolje od toga bi mozda samo moglo zvucati izgradnja zelj. pruge od Varesa do Banovica ...cime bi Sarajevo i Tuzla dobili direktnu zeljeznicku povezanost....(a fali nekih cirka 40km)....Ali ruku na srce ...ja za svog vakta ne cuh da je takvo nesto planirano ...i to jos preko Skendera....Nekih sanjarenja za izgradnju one pruge koju malocas spomenuh ...jest ...bilo...ali sve je ostalo (na puku zalost i tugu) dakle na nivou sanjaranja.


A to da su Grci i Hrvati nesto kao sjedili...i nesto kao pricali...hm .the ...pa dobro neka su...samo znajuci da se govorilo o slicnim sjedeljkama i sa srbijancima ...jos uoci ljetnih olimpijskih igara u Atini...gdje su kao Grci trebali pogurati zavrsavanje srbijanske auto ceste ... do granice sa Bugarskom i Do granice sa Makedonijom ... (dakle dionice Nis - Dimitrovgrad...Te Nis - Leskovac - granica sa makedonijom ...(Kumanovo))

I ako su ikog bili voljni "pogurati" ...to su onda svakako bili njihovi sjeverni "susjedi"....ali i tog puta je bilo ....tresla se gora = rodio se mis....Dabogda se ovaj put promjeni...pa se stvarno napravi cesta od Izacica...do granice sa Sanjakaom....ali ali ali

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 12:05

karanana wrote:
mIRCerka wrote:E pitam ja onda tebe: Zasto se pored postojece ceste Sarajevo-Zenica-Skender Vakuf - BLuka planirala gradnja ovoga?


Koja je to cesta? Jeli sad postoji? Ili je to plan kraka ovog fol koridora?


to je bio plan jos prije rata, poceli sa nekim stubovima i nekim mjerenjima, ali ih je u tome zaustavio rat.


Stari, ja ti kazem sta sam vidjela na TV i sta sam cula.

Iskrena da budem, boli me ahilova tetiva ko ce izgraditi koju cestu, samo nek vise izgrade, jer od gradiske ili samca, do bilo koje tacke u evropi stignes za par sati, samo je problem sto ti iz sarjeva do gradiske treba 3.5 - 4 sata....krivudave rupicaste ceste...

uzas...
Last edited by mIRCerka on 15/03/2007 12:07, edited 1 time in total.

User avatar
Zavatoni
Posts: 1630
Joined: 06/07/2005 07:44
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time

Post by Zavatoni » 15/03/2007 12:06

Banja Luka će se preko Gradiske ukljuciti na Bratstvo-Jedinstvo, a autoputem na Doboj će se prikljuciti na koridor VC, i to jedino normalno i izvjesno.

Pa ako pogledate sta im je Strabag ponudio (nakon cega su raskinule sve razgovore sa njima) su dionice: Banja Luka-Gradiska, Banja Luka-Doboj i Doboj-Samac. To ide u prilog ovoj tezi - da je ovo jedino realno. Ova zadnja dionica (Doboj-Samac) je pokusaj da nametanja kraka koridora VC (sto realno nije ni los prijedlog, samo sto ga treba uskladiti sa RH). Ostale Micine ''vizije'', jedna ozbiljna svjetska kompanija u ovom poslu je ocjenila nerealnim i ekonomski neisplativim.

I na kraju, ako Dodik bude kome htio dati koncesiju, morat ce u Sarajevo da mu to aminuje Drzavna agencija za koncesije. Naravno, vazda moze graditi i sam (svojim sredstvima).

Stari
Posts: 6321
Joined: 10/10/2003 00:00

Post by Stari » 15/03/2007 12:16

to je bio plan jos prije rata, poceli sa nekim stubovima i nekim mjerenjima, ali ih je u tome zaustavio rat.


Stari, ja ti kazem sta sam vidjela na TV i sta sam cula.



Eh bilo bi super da sam i ja u mogucnosti vidjeti iste televizijske kanale ...koje ti ocito omas priliku promatrati. Jel to bilo na BH1?....ili negdje drugdje?


Da se razumijemo ....ja sam zato da se gradi ....pa makar Gradiska - Split ....preko Sipova .Kupresa Malovana i Livna....Ili ce ipak ici kanjonom Vrbasa ...preko Bugojna...to mi je nekako prirodnije...no nebitno ako uzmu i ovu prvu varijantu ...u redu je ...samo nek se kopa , nek se betonira i asflatira....

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 12:25

Stari wrote:
to je bio plan jos prije rata, poceli sa nekim stubovima i nekim mjerenjima, ali ih je u tome zaustavio rat.


Stari, ja ti kazem sta sam vidjela na TV i sta sam cula.



Eh bilo bi super da sam i ja u mogucnosti vidjeti iste televizijske kanale ...koje ti ocito omas priliku promatrati. Jel to bilo na BH1?....ili negdje drugdje?


Da se razumijemo ....ja sam zato da se gradi ....pa makar Gradiska - Split ....preko Sipova .Kupresa Malovana i Livna....Ili ce ipak ici kanjonom Vrbasa ...preko Bugojna...to mi je nekako prirodnije...no nebitno ako uzmu i ovu prvu varijantu ...u redu je ...samo nek se kopa , nek se betonira i asflatira....


Dnevnik u podne, NovaTv.
:D ili bjese onaj u 2 na HRT....

joj sad me zbuni totalno.... :D

Meni smeta sto za 120 km puta treba 3 sata jer je cesta, uska, napola u vodi jer se odronila i krivudava ko loknica...

furlan
Posts: 1078
Joined: 05/11/2004 13:13
Has thanked: 1 time

Post by furlan » 15/03/2007 12:33

Hrvatima fali sedamdesetak km od Rijeke do Crne Lokve autoputa da se spoje do autoputa Split Zagreb.Od Rijeke do granice sa Slovenijom su vec povezani.Skoro pa povezani sa Italijom.Ko ce da krkne pare za paralelnu autocestu koja se nece nikad isplatiti?

Stari
Posts: 6321
Joined: 10/10/2003 00:00

Post by Stari » 15/03/2007 12:46

Mirtzie
Dnevnik u podne, NovaTv.
ili bjese onaj u 2 na HRT....

joj sad me zbuni totalno....

Meni smeta sto za 120 km puta treba 3 sata jer je cesta, uska, napola u vodi jer se odronila i krivudava ko loknica...


Eh ...ovo zahtjeva malo opsezniji komentar...nemam priliku u ovoj ledeno hladnoj zemlji gledati ni jednu od gore navedenih TV-stanica. Imam HRT1. Hayat, OBN, TV Montenegro ...i RTS 1 (koja je stvarno svakim danom sve losija da cu je vjerovatno zamjeniti za Makedonija TV ili RTV ljubljana)....i to mi je iskreno zao ....ali ovaj isporucilac kablovske televizije u naselju kojem zivim jednostavno samo to ima...i nema vise.

A to da je 120 km ceste krivudavo i u opcenito uzevsi ...poprilicno losem stanju....vjerujem da jest tako kao sto ti kazes....Ja sam imao cast i zadovoljstvo voziti se cestom od Doboja do sarajeva samo jednom u zivotu ....a to je opet bilo poprilicno davno....no ipak dionica od Zenice do Sarajeva ...je i tada bila poprilicno pristojna cesta u poredjenju sa tim kakve su ostale ceste bile u to vrijeme.

Koliko sam ja iz dosadasnjeg toka zbivanja uspio ukontati ....vi (Sarajlije) gradite autoput prema Zenici ...gdje se u stvari radi o gradnji "polovine" autoputa ...sto-ce-reci...pored postojece ceste se gradi jos jedna, pa se onda kad je ta zavrsena ... ona stara jos jednom dodatno "popodi" friskim asfaltom i ofarbaju se one bijele linije ...i eto ti autoputa. I to je dobro ....ali je moguce samo zahvaljujuci cinjenici da je ta "stara cesta"...vrlo fino uradjena u ono vrijeme kad uradjena. To naravno nece biti moguce uraditi na potezu od B.Luke do Splita ....kako god da je okrenu bilo preko Sipova (sto bi po meni bila ludost ..ali hajd) ili preko Bugojna ...morace je raditi ...skroz iznova...uz obimne zemljane radove ...jer se radi o kanjonu jedne planinske rijeke...ili o nekoliko uzastopnih planinskih prevoja (ako bi se islo preko Sipova)....Dakle to sve skupa zajedno bi bilo i tesko ...i skupo. No ako su se ljudi stvarno zainatili pa hoce ....ma odlicno...neka rade.

I na kraju krajeva ....a cime sam te to zbunio....ako nije odvec indiskretno pitanje.

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 12:56

Stari wrote:
I na kraju krajeva ....a cime sam te to zbunio....ako nije odvec indiskretno pitanje.


zbunio si me pitanjem o TV stanici a ja se sva zadala u niskogradnju :D
nisam jos rucala, pa mi sve bijelo pred ocima...

nego, ja sam nedavno prvi put u zivotu za Banjaluku isla preko Skender Vakufa i Knezeva.... cesta prati liniju brda, i ja, koja stoicki podnosim i 30 sati u busu do sjevera njemacke, pozelenim od muke, pa se moralo i povracati malo....

a cesta dovoljno siroka da se mimoidju dva golfa....

I fakat, vise me zivo boli ahilova peta ko ce graditi, samo da za mog zivota bude neka cesta kako treba....

sto se autoputa tice, nije istina da stari M17 samo presvuku....obrade ga, prosire, zastite.... fakat studiozno shvataju svoj posao.... u 5 godina 20 km puta... svaka cast :zzzz:

Stari
Posts: 6321
Joined: 10/10/2003 00:00

Post by Stari » 15/03/2007 13:11

........nego, ja sam nedavno prvi put u zivotu za Banjaluku isla preko Skender Vakufa i Knezeva.... cesta prati liniju brda, i ja, koja stoicki podnosim i 30 sati u busu do sjevera njemacke, pozelenim od muke, pa se moralo i povracati malo....

a cesta dovoljno siroka da se mimoidju dva golfa....



Nadam se da cu biti isprican sto ce se moj naredni komentar moci protumaciti i kao neka vrsta digresije od teme zacrtane naslovom i rubrikom....ali moram te upitati....nekadasnji Skender Vakuf = sadasnje Knezevo....jel to istina?

Nije mi jasno zasto autobus vozi bas tuda ....lakse je preko Travnika za jajce ....pa onda prema banjaluci...jest duze ali je cesta nesto bolja.


A ima cesta i gorih od te preko Skender Vakufa.... ako ti sad moze biti nekakva utjeha.

Celicna_saka
Posts: 902
Joined: 15/07/2005 21:47

Post by Celicna_saka » 15/03/2007 13:15

Iluzorno je misliti da ce pored vec postojeceg autoputa Zagreb - Split, taj eventualni autoput Banja Luka - Split biti rentabilan, mislim da je ovo jos jedna u nizu od Dodikovih bombi u cilju promocije price RS "bolji dio BiH"

mIRCerka
Posts: 28209
Joined: 20/08/2004 15:21
Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.

Post by mIRCerka » 15/03/2007 13:21

Stari wrote:
........nego, ja sam nedavno prvi put u zivotu za Banjaluku isla preko Skender Vakufa i Knezeva.... cesta prati liniju brda, i ja, koja stoicki podnosim i 30 sati u busu do sjevera njemacke, pozelenim od muke, pa se moralo i povracati malo....

a cesta dovoljno siroka da se mimoidju dva golfa....



Nadam se da cu biti isprican sto ce se moj naredni komentar moci protumaciti i kao neka vrsta digresije od teme zacrtane naslovom i rubrikom....ali moram te upitati....nekadasnji Skender Vakuf = sadasnje Knezevo....jel to istina?

Nije mi jasno zasto autobus vozi bas tuda ....lakse je preko Travnika za jajce ....pa onda prema banjaluci...jest duze ali je cesta nesto bolja.


A ima cesta i gorih od te preko Skender Vakufa.... ako ti sad moze biti nekakva utjeha.


ma ovo ti je sad kao GORNJI VAKUF USKOPLJE...na pola ceste predjes u drugi entitet....

A isla sam Bibijem...do Bihaca, sa sastancima u BL.... pa nam bilo lakse ovim putem...makar sam ja tako povjerovala...u stvari, isti djavo, samo je psihicki lakse jer kontas da sijeces preko planine....

Post Reply