Japanska auta - Zašto kod nas nisu popularna

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#1 Japanska auta - Zašto kod nas nisu popularna

Post by ninja-san »

Citao sam nedavno na internetu da je njemacki auto-moto klub radio analizu i rangiranje marki vozila po tome koja su se najmanje javljala na servis u odredjenom periodu (cini mi se prve 3 godine starosti).
Analiza je pokazala da po pouzdanosti i malom broju kvarova prednjace japanska vozila , tj. da su na prvih 10 mjesta odedjeni tipovi poznatih japanskih marki (mazda, toyota, honda..), dok je npr. Golf tek na 46 mjestu.
Ipak, cini mi se da ljudi u BIH izbjegavaju japanska auta- tj. nema ih bas puno po nasim cestama.
Sta mislite zbog cega je tako?
dseytan
Posts: 99
Joined: 20/04/2006 12:42

#2

Post by dseytan »

1) mentalitet, kod nas su ti kod vecine ljudi VW i Mercedes mjerilo za kvalitetu, neopravdano naravno
2) servis, kako pristupacnost, tako i cijene
3) los menadzment firmi zaduzenih za distribuciju, nedostatak reklame... itd
4) cijena... narocito kod honde npr.. ili recimo novi yaris, super auto, ali tesko ce se ko odluciti za njega, kad su konkurenti stalno na akciji, i na plakatama..
User avatar
iceman ze
Posts: 6511
Joined: 18/11/2004 00:25
Location: Sarajevo

#3

Post by iceman ze »

daj ba, nemogu mi strucanjaci nasi popraviti Golfa a da nesto ne pokvare, mogu misliti kako bi mi sredili Toyotu Avensis....


Moj jaran otisao da pita za 4 Runnera posto je celicna felga, i oni mu trazli po komadu 400 stoje.....
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#4

Post by dr.iver »

Dobra su to auta. Iznadprosjecno pouzdana i izdrzljiva, dokazana.
Ali ljudi ovdje nisu informisani i to je to, plus ovo gore nabrojano.
zzzzz
Posts: 2053
Joined: 27/05/2004 22:30

#5

Post by zzzzz »

Bezlicna i neorginalna......uvijek neka falinka i nedostatak u dizajnu. Koliko god se trudio, nikad nisam dozivio da mi se neki "japanac" svidi na prvi pogled....a ni na drugi, treci itd.


ps.

Lazem, jeste novi Suzuki Swift, izuzetak koji potvrdjuje pravilo.
Last edited by zzzzz on 17/02/2007 23:17, edited 1 time in total.
Blueboy-
Posts: 210
Joined: 15/01/2007 19:23

#6

Post by Blueboy- »

Licno vozam toyotu i rado cu opet kupiti japansko auto. U njemackoj je bas toyota najbolje rezultate pokazala, bar sto se tice servisiranaj..
Ma nas mentalitet je takav zajeban, kod nas jednostavno nisi "gazda" ako vizas toyotu, mazdu pa i neke druge..
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#7

Post by dr.iver »

Ovdje se ljudi dokazuju autima.
Ako vozis golfa onda si lola u selu
Ako imas pak mercedesa onda si u opcini glavni
obavezno dizel :lol:

Salu na stranu, japanska auta su sasvim ok, pa i dizajnom, recimo od 2000 na ovamo su sasvim ukusno dizajnirana, jedino su malo zezali se sa Imprezom i farovima prednjim.
User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

#8

Post by Anell »

Mentalitet ljudi... mislim da je samo to u pitanju.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#9

Post by ado-šampion »

Mentalitet naših ljudi je takav da preko 20000 KM će teško dati za nešto što nije iz Njemačke.
Japanska auta su skupa za održavanje. Dijelovi se teško nalaze.
Ja vozim japanca (u pitanju je Daihatsu) i nema problema da nađem potrošnu robu (filteri, kočioni elementi...), koja je btw. prilično skupa, npr. filter ulja 14 KM, zraka 24 KM, goriva 36 KM, sve nabrojano proizvođač Nipparts Holandija, prodavač Šandor Sarajevo :-) ... zadnje disk pločice 65 KM, ali šminka (Lucas, isto iz Šandora), amortizeri 198 KM po komadu, Kayabini plinski u Metalmercu (mada su kod mene uljni, ali zamjenski uljni za moje auto ne postoje u katalozima najpoznatijih proizvođača).
Uglavnom, ne žalim se, odlično me služi, samo ne znam šta bih kad bi mi neko razbio prozor isto kao što ne znam šta ću kad mi bude vrijeme da mijenjam amortizere. Prije Zagreba ništa...
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#10

Post by ninja-san »

Sama cinjenica da u americkom drustvu vlada veliki strah od japanskih proizvodjaca, meni je pokazatelj da japanci nisu za zanemariti, jer su ameri opasni kada je rijec o potrosackom mentalitetu i oni ne kupuju nesto u sta nisu sigurni.
S druge strane, od nekih ljudi cuo sam price da su japanska auta nezgodna jer imaju neka svoja specificna rijesenja motora, ovjesa itd (nesto kao citroen u Europi- dakle sto je kod svih auta na jednom sarafu kod japanaca je drugacije rijeseno) pa su zbog toga nezgodni za opravke.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#11

Post by dr.iver »

Nisu nezgodni za popravke nego majstori ne znaju. Bruku "auto mehanicara" znam koji znaju samo neke osnovne stvari, i ponesto teze na golfu 2. Ostalo nista.
zzzzz
Posts: 2053
Joined: 27/05/2004 22:30

#12

Post by zzzzz »

Hajde, nadjite jednog japanca koji ima dobar i originalan dizajn. Jedini koji se meni svidja je ovaj novi Suzuki Swift. Mazda 3 sedan je bila blizu ali su uprskali sa prednjim dijelom auta.

Upravo sam dosao iz Kine i nagledao se tamo novih Nissanovih modela, ima pravo dobrih ali se vidi da iza toga stoji dizajnerski tim koji radi za Renault, ne izgledaju nimalo japanski.

Interesantno je koliko se neki modeli auta razlikuju u odnosu na one koji se prave za evropsko trziste.
Pravo su popularna manja auta ali sedan modeli koji se rijetko vidjaju u Evropi. Nikad prije nisam vidio Punto sedan, novi Polo sedan, Ford Fiesta sedan, redizajnirana Bora WV pravo dobro izgleda (mislim da takve nije bilo na evropskom trzistu), Ford Fokus sedan je pravo popularan a Opela gotovo i da nema. Od japanaca najpopularnija je Honda Akord.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#13

Post by dr.iver »

Toyota Avensis(aktuelna), Honda Civic(aktuelna), Honda s2000...
mr2
Posts: 815
Joined: 27/06/2005 20:03
Location: amsterdam

#14

Post by mr2 »

zzzzz wrote:Hajde, nadjite jednog japanca koji ima dobar i originalan dizajn. Jedini koji se meni svidja je ovaj novi Suzuki Swift. Mazda 3 sedan je bila blizu ali su uprskali sa prednjim dijelom auta.

Upravo sam dosao iz Kine i nagledao se tamo novih Nissanovih modela, ima pravo dobrih ali se vidi da iza toga stoji dizajnerski tim koji radi za Renault, ne izgledaju nimalo japanski.

Interesantno je koliko se neki modeli auta razlikuju u odnosu na one koji se prave za evropsko trziste.
Pravo su popularna manja auta ali sedan modeli koji se rijetko vidjaju u Evropi. Nikad prije nisam vidio Punto sedan, novi Polo sedan, Ford Fiesta sedan, redizajnirana Bora WV pravo dobro izgleda (mislim da takve nije bilo na evropskom trzistu), Ford Fokus sedan je pravo popularan a Opela gotovo i da nema. Od japanaca najpopularnija je Honda Akord.
Image

Image

itd :D :D :D
zzzzz
Posts: 2053
Joined: 27/05/2004 22:30

#15

Post by zzzzz »

mr2, ja sam kontao na vise konvencionalna auta a ti postavio sportske modele.
dr.iver Upisano: 18/02/2007 11:29

--------------------------------------------------------------------------------

Toyota Avensis(aktuelna), Honda Civic(aktuelna), Honda s2000...
O ukusima se e raspravlja, znam za to pravilo :D Honda Civic mi je bezze ali nisi ti jedini koji mi je rekao da mu se to auto svidja.... Avensis nako, sto se vanjskog izgleda tice a unutrasnjost je ispod prosjeka....za ovu Hondu ne znam ni kako izgleda


Image

Image
Ovi su potrefili pravo, najljepse "malo" auto...ali kao sto rekoh sve je to stvar ukusa
ZorZ
Posts: 11
Joined: 03/05/2005 11:27
Location: daleko od kuce

#16

Post by ZorZ »

zzzzz wrote:Bezlicna i neorginalna......uvijek neka falinka i nedostatak u dizajnu. Koliko god se trudio, nikad nisam dozivio da mi se neki "japanac" svidi na prvi pogled....a ni na drugi, treci itd.


ps.

Lazem, jeste novi Suzuki Swift, izuzetak koji potvrdjuje pravilo.
Par pojedinaca bas pretjeruje u ocjenama i sa neprihvatanjem cinjenice da je i odrzavanje zapadnih vozila postalo djavolski skupo, naravno, ako hoces da ih odrzavas kako proizvodjac nalaze.
Ja sam jedan od onih koji imaju pozitivna iskustva sa japanskim vozilima. Slabasnog Mitsubishi Lancera iz 95te sam vozio preko 90 hilada km a da nisam imao potrebe da mijenjam obloge kocnica a kamoli sta drugo. Isto sada sa Nissan Primerom 2.0 TD (2000god.).
Kao sto rece jos neko gore: ta se vozila ne kvare! Osim ako nisi hajvan, pa mu se nayebesh svega njegovog. Drugo, onaj sto navede za usporedbu cijenu filtera za ulje od 14 KM, pa majke ti, budi iskren pa priznaj posto ti je filter ulja za golf, passat ili drugi auto koje je kod nas na cijeni. Naplacaces se ti kod sadasnjih VW, Audi, Opel i svega drugo vise nego kod japanaca, 100%. A ne stoji tvrdnja da nasi mehanicari nemaju pojma o tim vozilima. Ima ih dosta koji nemaju pojma ni o kakvim vozilima, ali oni koji znaju nesto, oni znaju o bilo kojem vozilu. Ja, posto sam iz TZ, redovno posjecujem servis "Volan"-a i mogu reci da su momci PRVA liga, bilo koje vozilo da im dotjeras. Ako se zadesi da nemaju dijelova za to vozilo, posalju te tamo gdje bi trebalo da ima, onda dodjes i oni ti izvrse zamjenu za postenu cijenu. Ovo ne treba da zvuci kao reklama, nego samo pobijam onu tvrdnju jednog od upisnika da su nam automhanicari losi.
S postovanjem.
ZorZ
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#17

Post by ninja-san »

Ma nije stvar u ljepoti auta.Vecini ljudi su bitni pouzadnost, kvalitet i cijena.
To je ono sto u 80 % slucajeva prodaje auto.
Japanci su u svemu jaki i ne samo u auto-industriji, sta god da je neka nacija zapocela kao lider u proizvodnji , japanci ubrzo uzmu primat.
Bavim se i drugim privrednim segmentima pa znam (muzika, elektronika, instrumenti, najcesce nisu bili domicilno japnske ideje i primarni proizvodi, ali kad su ih ljudi preuzeli, razvalili su).
BTW, upravo su japanski i koreanski proizvodjaci prvi poceli davati garancije 3. god ili 100 000 km. dok su slavni vw i ostali nijemci davali tek 1. god garancije.
MRAVOJED
Posts: 5224
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#18

Post by MRAVOJED »

BANZAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#19

Post by chuchumbamayumbe »

Ja imam Hondu Civic 1990, 1.5 16v, 66Kw,presla 180.000km.
Dosadasnji problemi:
Kupio je sa pokvarenim desnim kinetickim zglobom, cijena 140km sa manzetnom i ugradnjom.
Takodjer bio problem sa elektronskom diznom, 35km popravak (kod Hote)
Pukla shajba, nova shajba plus ugradnja oko 200km.
Filter goriva oko 30 km (visokotlacni)
Zracni oko 10 km.
FIlter ulja oko 10 km.
Svjecice original 12km komad.
Kocione obloge, zavisno od kvaliteta, 25-60km.
Sve dijelove nabavljam preko tipa koji radi sa ZAgrebom, najpouzdaniji mi je.
Auto je OK, najveci problem mi je sto je poprilicno niska za nase uslove, tako da vrlo lako "zapne" za pod. Mala potrosnja. Dijelovi jeftiniji nego za francuze garant! Obzirom kolika se cini izvana, unutra ima zacudjujuce puno prostora, kako na prednjoj tako i na zadnjoj klupi.
Ima majstora, a po meni je Hota glavni za motor i elektroniku.
Moj model se poceo proizvoditi 1988 i tada je imao samostalnu dijagnostiku kvara na osnovu koda koji kompjuter javlja. Ko ne zna, kompjuter se nalazi ispod suvozacevih nogu, ispod "kasete", ima lampica na njemu i ako postoji neki problem pogledate koliko kratkih ili ugih "blinkova" uradi lampica i na osnovu nje se konstatuje kvar. Meni se otkacio osigurac brzinomjera, odmah mi javljalo gresku na brzinomjeru. Ja mislim da vecina automobila to i danas ne posjeduje.
Ne znam kakav je to problem u dizajnu japanaca, sta je to dizajn Golfa 5 ili novog Passata bolji od njih, dapace. Ne branim japance, daleko od toga, ali ne volim kada se neko pocne zaklinjatu u evropska auta.
Pogledajte malo statistike najpouzdanijih automobila, ko je medju prvih 5, ili 10. Toyota, Honda, Nissan... Sve sami japanci i korejanci.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#20

Post by Gray »

Kia sada na Cee'd daje 7 godina garancije


Image
Last edited by Gray on 18/02/2007 13:51, edited 2 times in total.
User avatar
PasoDzigera007
Posts: 472
Joined: 27/01/2007 21:57

#21

Post by PasoDzigera007 »

ado-šampion wrote:Mentalitet naših ljudi je takav da preko 20000 KM će teško dati za nešto što nije iz Njemačke.
Japanska auta su skupa za održavanje. Dijelovi se teško nalaze.
Ja vozim japanca (u pitanju je Daihatsu) i nema problema da nađem potrošnu robu (filteri, kočioni elementi...), koja je btw. prilično skupa, npr. filter ulja 14 KM, zraka 24 KM, goriva 36 KM, sve nabrojano proizvođač Nipparts Holandija, prodavač Šandor Sarajevo :-) ... zadnje disk pločice 65 KM, ali šminka (Lucas, isto iz Šandora), amortizeri 198 KM po komadu, Kayabini plinski u Metalmercu (mada su kod mene uljni, ali zamjenski uljni za moje auto ne postoje u katalozima najpoznatijih proizvođača).
Uglavnom, ne žalim se, odlično me služi, samo ne znam šta bih kad bi mi neko razbio prozor isto kao što ne znam šta ću kad mi bude vrijeme da mijenjam amortizere. Prije Zagreba ništa...
Nije tacno da su Japanska auta skupa za odrzavanje,ja vozim 10 godina samo Japance od toyote pa do mitsubishija (ta se kola i ne kvare) dok Njemce moras redovno voziti u servis,a o koroziji i da ne pricam.Toyota corolla je najprodavanije auto svih vremena u svijetu cak je uslo u ginisovu knjigu i mislim da bi se narod u BIH trebo promjeniti po tom stavu da im nije u glavi samo VW.
User avatar
Dirty Harry
Posts: 1238
Joined: 09/08/2003 00:00

#22

Post by Dirty Harry »

Evo primjera lijepog japanskog auta:

Image
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#23

Post by ado-šampion »

PasoDzigera007 wrote:
ado-šampion wrote:Mentalitet naših ljudi je takav da preko 20000 KM će teško dati za nešto što nije iz Njemačke.
Japanska auta su skupa za održavanje. Dijelovi se teško nalaze.
Ja vozim japanca (u pitanju je Daihatsu) i nema problema da nađem potrošnu robu (filteri, kočioni elementi...), koja je btw. prilično skupa, npr. filter ulja 14 KM, zraka 24 KM, goriva 36 KM, sve nabrojano proizvođač Nipparts Holandija, prodavač Šandor Sarajevo :-) ... zadnje disk pločice 65 KM, ali šminka (Lucas, isto iz Šandora), amortizeri 198 KM po komadu, Kayabini plinski u Metalmercu (mada su kod mene uljni, ali zamjenski uljni za moje auto ne postoje u katalozima najpoznatijih proizvođača).
Uglavnom, ne žalim se, odlično me služi, samo ne znam šta bih kad bi mi neko razbio prozor isto kao što ne znam šta ću kad mi bude vrijeme da mijenjam amortizere. Prije Zagreba ništa...
Nije tacno da su Japanska auta skupa za odrzavanje,ja vozim 10 godina samo Japance od toyote pa do mitsubishija (ta se kola i ne kvare) dok Njemce moras redovno voziti u servis,a o koroziji i da ne pricam.Toyota corolla je najprodavanije auto svih vremena u svijetu cak je uslo u ginisovu knjigu i mislim da bi se narod u BIH trebo promjeniti po tom stavu da im nije u glavi samo VW.
Tačno je da su potrošni dijelovi za japance jako skupi.
Blueboy-
Posts: 210
Joined: 15/01/2007 19:23

#24

Post by Blueboy- »

Image
schnjufko
Posts: 252
Joined: 26/01/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#25

Post by schnjufko »

Ma ja mislim da vam vrstu auta treba odrediti malo mozga i dubina dzepa. Ja vozim Forda Esscorta i pravo sam zadovoljansa njim iako nije lako bas nac svaki dio. Ali uz malo truda nije frka moze se. Cak nije ni previse skupo al su cijene maloiznad onih za japance. E sad ako nesto nema u avantiju onda znaci da nema nigdje. Malo glupa logika. Malo kad se razletis po gradu sve mozes naci. Oglasi su puni firmi koje prodaju bas djelove za japance. U glavnom cinjenica jedna. NIt je asa servis puno bolji od tih japanskih servisa. Nedavno pricam sa taksistom kojeg je golf 5 u crno zavio jer mu je auto do 30 000 bilo na srevisu 7 puta. pocrkalo mu je brdo stvari izmedju ostalog turbina neke elektronike hebet i svasta jos nesto elem kaze sreca pa je pod garancijom al hebes to kad mi auto visi na servisu umjesto da radim sa njim.
Ja sam poprilicno siguran da ce mi sledece auto biti japanac. Nisani i honde su pravo pouzdani po svjetu ih si vec masovno voze a maloprije pomenuta cudna rijesenja na japancima su cesto bolja od originalnih evropskih. Meni je pocelo pravo ic na zivce logika da ako nije WV nije auto. Ja sam sa svjim mnogo sretniji nego bilo ko sa golfom istih godina.
Glede dizajna ima po meni jedno pravilo postoji jedan cova koj radi ljepa auta a to je Dasilva Moze da se progura jos po neki. Jednom mozda dasilva predje u nisan i dobijemo neki bullet kao sto je Leon al ko zna. Ja vise volim imat ljepui zenu u krevetu nego ljepo auto u garazi. ha ha ha ha
Post Reply