Tiguan 2011 4×4

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
corei3
Posts: 280
Joined: 22/05/2014 09:42

Tiguan 2011 4×4

Post by corei3 » 05/02/2016 09:10

Molim za pomoć. Namjeravam kupiti Tiguana na 4×4 pogon, prešao 150kkm, manuelni mjenjač..Međutim kad ga je majstor pregledao rekao je da mu je na izdisaju zamajac i da njegova zamjena košta oko 2000KM i da je to boljka Tiguana. Preporučio mi je isti auto sa automatskim mjenjačem. Oko auta slabo znam pa bih molio neke savjete oko ovog problema, je li ovo istina oko zamajca, jesu li u kasnijim generacijama auta ovo riješili , i slično. Isplatili se uzimati ovo auto za 30kKM.


User avatar
ranger
Posts: 2452
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by ranger » 05/02/2016 09:16

ne znam kolko se krecu i isplati li se dat 30k za njega..
ali ako mu je zamajac jedina mana, onda uzmi. zamajac promjenis skupa s lamelom i ostalim, pljunes 2 milje i to je to. narednih 100 hiljada si miran... pod uslovom da nisi taksista.

corei3
Posts: 280
Joined: 22/05/2014 09:42

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by corei3 » 05/02/2016 09:20

Pošto se uzima u kramaru neće da spuste cijenu za te 2k, ali to nije sad poenta. Nisam taksista :D .

esso_sa
Posts: 1569
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by esso_sa » 05/02/2016 09:22

corei3 wrote:Molim za pomoć. Namjeravam kupiti Tiguana na 4×4 pogon, prešao 150kkm, manuelni mjenjač..Međutim kad ga je majstor pregledao rekao je da mu je na izdisaju zamajac i da njegova zamjena košta oko 2000KM i da je to boljka Tiguana. Preporučio mi je isti auto sa automatskim mjenjačem. Oko auta slabo znam pa bih molio neke savjete oko ovog problema, je li ovo istina oko zamajca, jesu li u kasnijim generacijama auta ovo riješili , i slično. Isplatili se uzimati ovo auto za 30kKM.
Kakav je to zamajac na Tiguanu, pa da zamjena kosta 2000 KM ? :?
Zamajac nije "mana" konkretno Tiguana, nego je mana na svim autima koji ga imaju (barem za ljude sa naseg podneblja).
Realno, problem sa zamajcem nije nikada ni postojao, pa da ga je trebalo rjesavati. Zamajac (plivajuci, kakav je na Tiguanu) ima svoj vijek trajanja (do nekih 150-190k predjenih kilometara pod uslovom da se auti ispravno vozi), nakon cega ga treba zamjeniti. Isto kao i kvacilo...
Ako ne znas voziti, spalit ces kvacilo za 1000km. Isto tako mozes razvaliti i zamajac...
Problem je sto bosnje zamajac gledaju kao "manu" obzirom da njegova zamjena kosta malo vise od zamjene kugli, krajnica (na sta je bosnjo navikao)

Tiguan je, u sustini, podignuti Golf. Skoro pa kompletno podvozje dijeli sa Golfom, dijeli iste motore, mjenjace, pa i zamajce... Ima i Golf sa 4Motion pogonom :) A zamajac za Golfa sa zamjenom kosta oko 1000KM, a ne 2000... Isto toliko kosta i za Tiguana... malo ti je majstor pretjerao sa procjenom :)

Sto se automatik mjenjaca tice, sve zavisi sta ti vise volis... Ja ti mogu samo reci da, eventualni kvar na automatskom mjenjacu, uglavnom ispadne dosta skuplji nego zamjena zamajca
Last edited by esso_sa on 05/02/2016 09:28, edited 1 time in total.

corei3
Posts: 280
Joined: 22/05/2014 09:42

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by corei3 » 05/02/2016 09:27

Majstor kaže da se kvačilo treska a kada se auto ugrije će biti još i gore, i ta je zamjena 2k. To me odbija od kupovine. Inače imaju li tiguani još nekih veikih nedostataka

esso_sa
Posts: 1569
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by esso_sa » 05/02/2016 09:29

corei3 wrote:Majstor kaže da se kvačilo treska a kada se auto ugrije će biti još i gore, i ta je zamjena 2k. To me odbija od kupovine. Inače imaju li tiguani još nekih veikih nedostataka
Jel 2.0 TDI motor u njemu ? 140 ili 170 ks ?

corei3
Posts: 280
Joined: 22/05/2014 09:42

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by corei3 » 05/02/2016 09:34

2.0 140 (136)

esso_sa
Posts: 1569
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by esso_sa » 05/02/2016 09:43

Za taj motor nema nekih poznatih mana.
I zamjena zamajca (skupa sa kvacilom) definitivno ne kosta 2000 KM. Realno je u rasponu 1000-1500 (kompletan set kvacila sa zamajcem i ruke).

Ako je ostatak auta dobar i samo zamajac problem, kupuj... Osim ako ti investicija za zamajac nije problem.. U tom slucaju, obori cijenu auta za cijenu zamajca i zdravo

corei3
Posts: 280
Joined: 22/05/2014 09:42

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by corei3 » 05/02/2016 09:45

Super, hvala

esso_sa
Posts: 1569
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by esso_sa » 05/02/2016 09:53

I vise paznje obrati na 4Motion pogon (Haldex). Ima li nekih gresaka na dijagnostici vezano za Haldex, ima li nekih zvukova kad npr motas krugove po parkingu uz nesto gasa i sl. Dobro bi bilo da majstor pokusa vidjeti i kakvo je stanje ulja u Haldexu... Ulje u njemu se mijenja svakih 60k, ali jako malo ljudi vodi racuna o tome, pa rikne pogon...

jefferson
Posts: 14985
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

Re: Tiguan 2011 4×4

Post by jefferson » 05/02/2016 17:31

Tiguan je vjerovatno najbolji od svih VW-a tog godista.
Iako je pravljen na platformi Golfa dosta je tezi i dosta elemenata ovjesa je pojacano. Medjutim, kada je u pitanju mjenjac, mjenjac nije mjenjan i tezina kao i 4x4 dodatno doprinose opterecenju elemenata mjenjaca.
Zato je serviser preporucio automatski mjenjac. Medjutim, koji a. mjenjac? Ja imam Tiguana sa A mjenjacem koji je pravljen od strane Aisin-a (japanski). Mjenjac kao mjenajc je kvalitetan, ali sto se tice brzine prebacivanja zaostaje za ZF-om u Audiju a pogotovo BMW-u. Ako je DSG onda vrlo lako mozes imati i gore probleme. DSG mora biti odrzavan striktno po uputama a tekucina mjenjana i ranije nego sto je preporuceno (60,000km). Takodje, DSG je robotizirani rucni mjenjac i nije bas najbolje rjesenje za motor sa velikim momentom i 4x4.
Aisin A mjenjac je robustan i dugotrajan, ali povecava potrosnju u Tiguanu strasno. STo se tice potrosnje, rucni mjenjac je najbolja opcija i najrobusnija opcija ako je dugotrajna eksploatacija u pitanju. Ako se A mjenajc pokvari ili DSG, to su troskovi da padnes u nesvjest.
Stoga, vidi da li mozes zamajac naci jeftinije, malo se raspitaj. Vidi da li je tekucina u Haldexu mjenjana svakih 60,000km.
AKo bude neko provjeravao Haldex, probajte naci klizavu podlogu ili makadam da bi opteretili zadnju osovinu u potpunosti. Tiguan u normalnoj voznji 95% snage prenosi na prednje tockove. Tek akda oni proklizu haldex prebaci do 50% momenta nazad. Ako ima leda, snijega negdje, iskljucite Traction Control i opalite po gasu i pokusajte skontat da li Haldex prenosi neke cudne zvukove. Kada dodje do toga, u unutrasnjosti ne bi trebalo biti nikakvih zvukova i slicno. Obavezno trazi papire da je tekucina mjenjana redovno (60,000km). Ako odlucis da kupis auto, a neznas jel mjenjana, obavezno je promjeni odmah.
Takodje koliko clanova porodice imas? Tiguan je super autic za dvoje. Visok, dobar pogon na sve tockove, dobra stabilnost, kocnice itd. Medjutim, kao da je neko gepek zaboravio staviti, pa su ono pri kraju dizajniranja to skontali. U gepek ces moci staviti najvise jednu veliku putnu torbu i jednu malu.
4 osobe na duze putovanje ce biti vrlo komforne. Tiguan je poprilicno velik nazad. Ali gepek? To je rak rana tog auta.

Post Reply