intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

eduscho
Posts: 219
Joined: 08/12/2008 19:46

intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by eduscho » 16/08/2015 21:20

Poštovani, kaže mi majstor da mi je oštećen intercooler hladnjak za turbo, te da ga je krpio s nekakvom metalnom cijevi i lijepio sa aluminijem. Nalazi se na lijevoj prednjoj strani ispod motora koliko sam ga razumio. S tim da ovo što je uradio može trajati samo neko vrijeme, a treba da kupim taj hladnjak, nov ili polovan. Molio bih informaciju koliko se kreće cijena ovom hladnjaku i gdje se može uzeti?
Hvala za informaciju.


User avatar
Nabucco
Posts: 1337
Joined: 13/06/2012 19:45

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Nabucco » 16/08/2015 22:52

Jel ti auto dimi, slabije vuce ? Curi li ulje iz interkulera ?

User avatar
sve na kvadrat
Posts: 436
Joined: 02/02/2014 16:40

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by sve na kvadrat » 16/08/2015 23:02

eduscho wrote:Poštovani, kaže mi majstor da mi je oštećen intercooler hladnjak za turbo, te da ga je krpio s nekakvom metalnom cijevi i lijepio sa aluminijem. Nalazi se na lijevoj prednjoj strani ispod motora koliko sam ga razumio. S tim da ovo što je uradio može trajati samo neko vrijeme, a treba da kupim taj hladnjak, nov ili polovan. Molio bih informaciju koliko se kreće cijena ovom hladnjaku i gdje se može uzeti?
Hvala za informaciju.


Cijena ti zavisi od izvedbe sppojeva na intercooler-u. U mene je bila brza spojka, obišao cijeli Kiseljak pa sve do Kaknja i nisam mogao da nađem odgovarajući. Postoji i sa običnim spojkama tzv.šelnama. Inače, ti sa brzom spojkom su rijetki ili ako ih ima brzo se prodaju. Na kraju sam otišao u autoshop, naručio nov, 250 KM.

eduscho
Posts: 219
Joined: 08/12/2008 19:46

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by eduscho » 23/08/2015 21:45

Ne znam ima li neke veze sa ovim intercoolerom ali mi auto javlja GENERATOR WERKSTAT. Konto sam nešto oko struje, pa odvezao majstoru. On provjerio alternator kaže fila dobro, zamjenio je i neki kanalni remen na alternatoru kaže bila rupica na njemu, ali evo neki dan vozim i opet se upali nakon 10 km vožnje i nesta. A onda opet u povratku kući nakon 3-4 sata čim sam upalio klimu opet se pojavi GENERATOR WERKSTAT I ZNAK akumulatora. Ne znam sta da radim sada, da li da mjenjam !majstora ili ne? Navodno se ti senzori mogu upaliti na velikim vrućinama? Ima li ko slicnih problema?

mahalas505
Posts: 2598
Joined: 08/10/2005 09:13

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by mahalas505 » 23/08/2015 22:31

eduscho wrote:Ne znam ima li neke veze sa ovim intercoolerom ali mi auto javlja GENERATOR WERKSTAT. Konto sam nešto oko struje, pa odvezao majstoru. On provjerio alternator kaže fila dobro, zamjenio je i neki kanalni remen na alternatoru kaže bila rupica na njemu, ali evo neki dan vozim i opet se upali nakon 10 km vožnje i nesta. A onda opet u povratku kući nakon 3-4 sata čim sam upalio klimu opet se pojavi GENERATOR WERKSTAT I ZNAK akumulatora. Ne znam sta da radim sada, da li da mjenjam !majstora ili ne? Navodno se ti senzori mogu upaliti na velikim vrućinama? Ima li ko slicnih problema?

Kada je motor upaljen i kad se upali lampica akumulatora to znaci da se akumulator ne puni ili se puni veoma slabo. Pogledaj ti opet oko alternatora(mozda je pri kraju), i to kod nekoga ko se vise razumije. Takodjer, treba provjeriti i sam akumulator.

NediM17
Posts: 8067
Joined: 05/11/2009 11:49

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by NediM17 » 23/08/2015 23:26

E nikada mi nije bilo jasno sto je u cijeloj prici akumulator bitan... Recimo ako auto ima vise opreme, elektronike, bla, bla, ide veci akumulator. Sto ce mu ? Zar nije uloga akumulatora samo da zavrti motor (odnosno zavrti ga anlaser kojeg napaja akumulator), startuje, a nakon toga je alternator taj koji je zaduzen za struju. Zivi dokaz tome je, ostala vam svjetla, ispraznio se aku., gurnete auto nizbrdo, upalite, ne da imate struju u autu, nego se i akumulator napuni za 15ak minuta.

dgL_
Posts: 2707
Joined: 25/09/2014 22:39

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by dgL_ » 24/08/2015 00:14

NediM17 wrote:E nikada mi nije bilo jasno sto je u cijeloj prici akumulator bitan... Recimo ako auto ima vise opreme, elektronike, bla, bla, ide veci akumulator. Sto ce mu ? Zar nije uloga akumulatora samo da zavrti motor (odnosno zavrti ga anlaser kojeg napaja akumulator), startuje, a nakon toga je alternator taj koji je zaduzen za struju. Zivi dokaz tome je, ostala vam svjetla, ispraznio se aku., gurnete auto nizbrdo, upalite, ne da imate struju u autu, nego se i akumulator napuni za 15ak minuta.



ooo Nediiim, jurish kao voooz :)

NediM17
Posts: 8067
Joined: 05/11/2009 11:49

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by NediM17 » 24/08/2015 00:50

Hajde de nam ti ovo objasni kada si takav strucnjak. OK, jasno mi je da treba jaci aku. za upaliti dizela, ili veci motor, ali kakve veze imaju ostali potrosaci u autu, kada je alternator taj koji opskrbljuje sve potrosace, ukljucujuci i taj isti akumulator koji dopunjava.

eduscho
Posts: 219
Joined: 08/12/2008 19:46

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by eduscho » 25/08/2015 22:55

Otvarao je majstor alternator i zamjenio nekakav regler, pukla je neka nasrandzasta plastična cijev, sva od ulja i to je zamjenio. Tako da bi sada trebalo biti OK. Izašlo me 90 KM sa rukama.

User avatar
Danguba
Posts: 11931
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Danguba » 26/08/2015 00:27

NediM17 wrote:Hajde de nam ti ovo objasni kada si takav strucnjak. OK, jasno mi je da treba jaci aku. za upaliti dizela, ili veci motor, ali kakve veze imaju ostali potrosaci u autu, kada je alternator taj koji opskrbljuje sve potrosace, ukljucujuci i taj isti akumulator koji dopunjava.


Mnogo auta imaju dva akumulatora radi akumuliranja energije. :D
Alnaser puni ali ako je aku mali pa nedovoljan za sve potrosace, vrlo brzo se isprazni i uvijek problemi.
Jacina akumulatora se odredjuje na osnovu jacine motora i kolicine i vrste potrosaca. Mislim da je tako.

User avatar
muha_sa
Posts: 104997
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by muha_sa » 26/08/2015 07:22

eduscho wrote:Poštovani, kaže mi majstor da mi je oštećen intercooler hladnjak za turbo, te da ga je krpio s nekakvom metalnom cijevi i lijepio sa aluminijem. Nalazi se na lijevoj prednjoj strani ispod motora koliko sam ga razumio. S tim da ovo što je uradio može trajati samo neko vrijeme, a treba da kupim taj hladnjak, nov ili polovan. Molio bih informaciju koliko se kreće cijena ovom hladnjaku i gdje se može uzeti?
Hvala za informaciju.

http://telefonski-imenik.biz/kontakt/au ... jevo-87969

NediM17
Posts: 8067
Joined: 05/11/2009 11:49

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by NediM17 » 26/08/2015 18:26

Danguba wrote:
NediM17 wrote:Hajde de nam ti ovo objasni kada si takav strucnjak. OK, jasno mi je da treba jaci aku. za upaliti dizela, ili veci motor, ali kakve veze imaju ostali potrosaci u autu, kada je alternator taj koji opskrbljuje sve potrosace, ukljucujuci i taj isti akumulator koji dopunjava.


Mnogo auta imaju dva akumulatora radi akumuliranja energije. :D
Alnaser puni ali ako je aku mali pa nedovoljan za sve potrosace, vrlo brzo se isprazni i uvijek problemi.
Jacina akumulatora se odredjuje na osnovu jacine motora i kolicine i vrste potrosaca. Mislim da je tako.


Koji to auto ima dva akumulatora, navedi mi takav? Imaju kamioni, ali auto... :-)

O kakvom ti anlaseru? Ne puni anlaser nego alternator, i kakve veze akumulator ima sa bilo cime osim sto zavrti motor prvi put da bi upalio, a kasnije je alternator zaduzen za sve.

User avatar
Bakir1
Posts: 12676
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Bakir1 » 26/08/2015 18:28

Ima pajero svaki od 96 ovamo dva aku ;-)

NediM17
Posts: 8067
Joined: 05/11/2009 11:49

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by NediM17 » 26/08/2015 18:29

Bakir1 wrote:Ima pajero svaki od 96 ovamo dva aku ;-)


Pajero nije bas daleko od kamiona. :mrgreen:

User avatar
Bakir1
Posts: 12676
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Bakir1 » 26/08/2015 18:30

Ima i ta mjesta :D

User avatar
spreca
Posts: 59749
Joined: 07/11/2006 19:31
Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by spreca » 26/08/2015 19:22

Bakir1 wrote:Ima i ta mjesta :D

imaju i stari IMT traktori :lol:

User avatar
Danguba
Posts: 11931
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Danguba » 26/08/2015 20:20

NediM17 wrote:
Danguba wrote: Mnogo auta imaju dva akumulatora radi akumuliranja energije. :D
Alnaser puni ali ako je aku mali pa nedovoljan za sve potrosace, vrlo brzo se isprazni i uvijek problemi.
Jacina akumulatora se odredjuje na osnovu jacine motora i kolicine i vrste potrosaca. Mislim da je tako.


Koji to auto ima dva akumulatora, navedi mi takav? Imaju kamioni, ali auto... :-)

O kakvom ti anlaseru? Ne puni anlaser nego alternator, i kakve veze akumulator ima sa bilo cime osim sto zavrti motor prvi put da bi upalio, a kasnije je alternator zaduzen za sve.


:D

Sto si se upalio? :-)

Za alnaser sam pogrijesio. Znam da on zavrti motor a alternator puni aku. :thumbup:

Ako je tako kao sto tvrdis, zasto ne iskljucis aku kada upalis i neka ti sve odradjuje alternator. Poslije samo jednom sedmicno dopuni u garazi aku da mozes upaliti. :D

Auto crpi energiju iz akumulatora a alternator ga dopunjava. Pogotovu kada se radi o jacim i vecim autima tipa BMW, Lincoln...koji imaju velike potrosace.
Zamisli situaciju da istovremeno upalis klimu, svjetla, brisace...i jos par potrosaca. Mislis da to sve alternator moze da snabdije istovremeno bez da aku pomogne svojom akumulacijom koja garantuje isporuku energije do potrosaca.

Nisam te struke a ako grijesim, halalite. :D

530i
Posts: 7891
Joined: 08/12/2009 17:31

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by 530i » 26/08/2015 21:15

Ostavi se baterija bolje ;-)

User avatar
Danguba
Posts: 11931
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Danguba » 26/08/2015 22:38

necu... :oops:
dok mi ne kazes gdje sam pogrijesio. :D

User avatar
Optimist
Posts: 8167
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Optimist » 26/08/2015 23:20

NediM17 wrote:
Danguba wrote:
NediM17 wrote:Hajde de nam ti ovo objasni kada si takav strucnjak. OK, jasno mi je da treba jaci aku. za upaliti dizela, ili veci motor, ali kakve veze imaju ostali potrosaci u autu, kada je alternator taj koji opskrbljuje sve potrosace, ukljucujuci i taj isti akumulator koji dopunjava.


Mnogo auta imaju dva akumulatora radi akumuliranja energije. :D
Alnaser puni ali ako je aku mali pa nedovoljan za sve potrosace, vrlo brzo se isprazni i uvijek problemi.
Jacina akumulatora se odredjuje na osnovu jacine motora i kolicine i vrste potrosaca. Mislim da je tako.


Koji to auto ima dva akumulatora, navedi mi takav? Imaju kamioni, ali auto... :-)

O kakvom ti anlaseru? Ne puni anlaser nego alternator, i kakve veze akumulator ima sa bilo cime osim sto zavrti motor prvi put da bi upalio, a kasnije je alternator zaduzen za sve.


Toyota Land Cruiser, Pajero, Isuzu, imaju po dva i to su marke koje su mi na prve pale na um. Vjerujem da ih ima jos.

User avatar
zli_hordas
Posts: 1200
Joined: 27/05/2010 08:58

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by zli_hordas » 26/08/2015 23:25

NediM17 wrote:
Danguba wrote:
NediM17 wrote:Hajde de nam ti ovo objasni kada si takav strucnjak. OK, jasno mi je da treba jaci aku. za upaliti dizela, ili veci motor, ali kakve veze imaju ostali potrosaci u autu, kada je alternator taj koji opskrbljuje sve potrosace, ukljucujuci i taj isti akumulator koji dopunjava.


Mnogo auta imaju dva akumulatora radi akumuliranja energije. :D
Alnaser puni ali ako je aku mali pa nedovoljan za sve potrosace, vrlo brzo se isprazni i uvijek problemi.
Jacina akumulatora se odredjuje na osnovu jacine motora i kolicine i vrste potrosaca. Mislim da je tako.


Koji to auto ima dva akumulatora, navedi mi takav? Imaju kamioni, ali auto... :-)

O kakvom ti anlaseru? Ne puni anlaser nego alternator, i kakve veze akumulator ima sa bilo cime osim sto zavrti motor prvi put da bi upalio, a kasnije je alternator zaduzen za sve.


Peugeot 607 ima dva akumulatora.

User avatar
Nabucco
Posts: 1337
Joined: 13/06/2012 19:45

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Nabucco » 27/08/2015 00:35

Danguba wrote:
Ako je tako kao sto tvrdis, zasto ne iskljucis aku kada upalis i neka ti sve odradjuje alternator. Poslije samo jednom sedmicno dopuni u garazi aku da mozes upaliti. :D

Auto crpi energiju iz akumulatora a alternator ga dopunjava. Pogotovu kada se radi o jacim i vecim autima tipa BMW, Lincoln...koji imaju velike potrosace.
Zamisli situaciju da istovremeno upalis klimu, svjetla, brisace...i jos par potrosaca. Mislis da to sve alternator moze da snabdije istovremeno bez da aku pomogne svojom akumulacijom koja garantuje isporuku energije do potrosaca.

Nisam te struke a ako grijesim, halalite. :D


Nakon par sati voznje bi ostao bez neceg od nabrojanog :wink: . Kad se sve upali, alternator mora da snadbije sve izvore + da napuni akumulator koji se ispraznio kod starta, jer sam akumulator ne moze ni pola ovog gurati više od sat vremena. Provjereno. Prije par godina me na dvici izdao remen kajš, koji je proklizavao i auto nije punilo kako treba. Isao od Sarajeva prema Goraždu. Januar. Na romaniji sam ostao bez radija, dvadesetak minuta kasnije otkazalo je par stavi na instument tabli ( sve sijalice, pokazivac goriva i pokazivac temperature). Na ulazu u Rogaticu su mi otkazali i farovi i brisaci. Zaustavlja me policija, napalti mi 40KM kazne zbog svjetala i dam 20KM covjeku da mi posudi pajser i ključ, da bi stegao remen. Zacudo, cim sam upalio na guranje, u autu je sve radilo, a u akumulatoru nije bilo napona ni blizu 10V. Nakon 20 minuta rada, sam imao normalan napon na akumulatoru a u tih 20 mintua su mi radila svjeta, grijanje, radio, brisaci....

User avatar
Danguba
Posts: 11931
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Danguba » 27/08/2015 00:46

Nabucco wrote:
Danguba wrote:
Ako je tako kao sto tvrdis, zasto ne iskljucis aku kada upalis i neka ti sve odradjuje alternator. Poslije samo jednom sedmicno dopuni u garazi aku da mozes upaliti. :D

Auto crpi energiju iz akumulatora a alternator ga dopunjava. Pogotovu kada se radi o jacim i vecim autima tipa BMW, Lincoln...koji imaju velike potrosace.
Zamisli situaciju da istovremeno upalis klimu, svjetla, brisace...i jos par potrosaca. Mislis da to sve alternator moze da snabdije istovremeno bez da aku pomogne svojom akumulacijom koja garantuje isporuku energije do potrosaca.

Nisam te struke a ako grijesim, halalite. :D


Nakon par sati voznje bi ostao bez neceg od nabrojanog :wink: . Kad se sve upali, alternator mora da snadbije sve izvore + da napuni akumulator koji se ispraznio kod starta, jer sam akumulator ne moze ni pola ovog gurati više od sat vremena. Provjereno. Prije par godina me na dvici izdao remen kajš, koji je proklizavao i auto nije punilo kako treba. Isao od Sarajeva prema Goraždu. Januar. Na romaniji sam ostao bez radija, dvadesetak minuta kasnije otkazalo je par stavi na instument tabli ( sve sijalice, pokazivac goriva i pokazivac temperature). Na ulazu u Rogaticu su mi otkazali i farovi i brisaci. Zaustavlja me policija, napalti mi 40KM kazne zbog svjetala i dam 20KM covjeku da mi posudi pajser i ključ, da bi stegao remen. Zacudo, cim sam upalio na guranje, u autu je sve radilo, a u akumulatoru nije bilo napona ni blizu 10V. Nakon 20 minuta rada, sam imao normalan napon na akumulatoru a u tih 20 mintua su mi radila svjeta, grijanje, radio, brisaci....


pa i ja tako razmisljam...niti mozes dugo voziti bez punjenja alternatora(sa energijom iz samog akumulatora) niti mozes voziti bez akumulatora(ako je u kvaru ili ga slabo puni alternator).

to onaj fazon, upali auto i onda skine klemu i kaze ''gledaj radi bez aku''. da radi i nista vise od toga.

alternator ima svoju funkciju a akumulator svoju(nije samo start motora).

User avatar
Bakir1
Posts: 12676
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by Bakir1 » 27/08/2015 09:09

probaj zimi, sa mrtvom baterijom voziti auto, sa svim potrosacima, od do, kako to obicno biva, pa ces vidjeti da je akumulator samo skladiste ;-)

User avatar
holowey
Posts: 7109
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

Re: intercooler hladnjak za passata 1,9 Tdi 2000 godište

Post by holowey » 27/08/2015 09:17

ja akumulator gledam samo kao izvor stabilnog napajanja, upaliti se moze i na guranje...
alternator moze obezbijediti struju za potrosace ali zavisno od broja potrosaca mozda ne bude u stanju da pruzi stabilnu struju za sve pa tu uskace akumulator da to sve iznivelise... nesto kao ups kod racunara... laicko razmisljanje, mozda grijesim...

Post Reply