Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderator: O'zone

Post Reply
User avatar
bach
Posts: 3633
Joined: 05/11/2005 11:52

Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bach » 18/04/2013 00:20

Kaže ovako


Južna longitudinala u Sarajevu planirana je na dužini od 3,8 kilometara, a počinje od Mosta Suade i Olge na Vrbanji, vodi preko Hrasnog i Aneksa do zgrade Suda Bosne i Hercegovine.


Radovi na prvoj dionici južne longitudinale (saobraćajnice), od Mosta Suade i Olge do ulice Derviša Numića, odnosno do skretanja za Vraca mogli bi početi za tridesetak dana.


"Kanton prvo mora potpisati ugovor sa Federacijom, nakon čega slijedi ugovor s Europskom bankom za obnovu i razvoj i izvođačem radova HP Investingom iz Mostara. To sve bi trebalo biti gotovo za dvije do tri sedmice", rekao je Jusuf Bubica, ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo za Radiosarajevo.ba.

On je dodao da će se nakon tog administrativnog dijela moći krenuti u realizaciju projekta i da ne bi trebalo doći do potpune obustave saobraćaja na toj dionici.


"Trudili bismo se da tokom radova ne zatvaramo kompletnu južnu longitudinalu, sve do onog trenutka kada budemo primorani u potpunosti zatvoriti cestu. Tada ćemo saobraćaj preusmjeravati na alternativne pravce", rekao je Bubica za naš portal.
Izmještanje vodovodne i kanalizacione mreže

Ovo je za naš portal potvrdila i Alma Zilić stručna suradnica u Direkciji za puteve Kantona Sarajevo.

"Procedura je takva da izvođač radova, nakon što potpiše ugovor, mora Ministarstvu saobraćaja dostaviti elaborat saobraćaja, nakon čega će se precizno znati izmjene režima saobraćaja", rekla je za Radiosarajevo.ba Alma Zilić, stručna suradnica u Direkciji za puteve Kantona Sarajevo.

Ona je naglasila da se radovi neće odnositi samo na proširenje ceste.

"Radit će se i na izmještanju vodovodne i kanalizacione mreže", rekla nam je Zilić i dodala da će najvjerovatnije doći i do obustave trolejbuskog saobraćaja, s obzirom na to da će se morati uklanjati i stubovi koji drže trolejbuske žice.

A to bi sve trebalo izgledati ovako nekako...



NIje sporno to što se u jednom gradu prave nove saobraćajnice, nego ko ih pravi, kuda ih pravi, čijim parama ih pravi i zašto ih pravi...

Ko pravi Južnu Longitudinalu?

Ekipa Iz Min. saobraćaja ( Jusuf Bubica trenutno ima ulogu glasnogovornika) već godinama nije u stanju napraviti niti najobičnije stajalište za javni saobraćaj. Jedan od takvih primjera je i tramvajsko stajalište u Kasindolskoa. Stajalište napravljeno, tramvaji pored njega prolaze i prolaze.

Godinama u Sarajevu nije napravljeno niti jedno parking mjesto. Podzemne garažu su za Bubicinu ekipu naučna fantastika.

O tome da nisu u stanju iscrtati horizontalu signaliziciju ili se rukovode "gdje god nađeš zgodno mjesto , tu znak posadi). ne treba trošiti riječi.

O Slučaju GRAS sve znamo.

Kuda ide južna longitudinala?

Po starom dobrom običaju, ona počinje nigdje i završava takođe nigdje. Samo dragi Bog zna zbog čega su arhitekti ovog cirkusa odlučili da se Južna Longitudinala prekida u Švrakinom? Šta onda kada iz ove supersonične saobraćajnice se morate prestrojiti u staro dobru cesticu u ulicu Safeta Hadžića?

Ima jedan vic koji kaže: kako Crnogorci prave autoput? Naprave kilometara autoputa i stave tablu na kojoj piše " I tako dalje". Tako će i kod Suda BiH stajati tabla " Južna longitudinala itd, itd" . To što bi Lužna logitudinala zapravo trebala prolaziti i kroz Nedžariće i Kasindolsku, gurnut će se pod tepih.

Actung! Achtung!

Građenje južne longitudinale traži rušenje "nekih" objekata. To nisu kiosci, to su cijele zgrade u Zagrebačkoj i Grbavičkoj. Kuda sa tim ljudima? Dati im stanove u Otesu i Rosuljama u Vogošći? Teško. Ja već vidim proteste nekadašnjih stanara Grbavice sa transparentima "Dajte nam šta ste obećali, dajte nam naše stanove". Budući premijer KS Elvedin Dino Konaković će novinarima reći on razumije građane, ali da on nema ništa s tim i da njegova vlada nije za to nadležna. Budući Ministar saobraćaja Sead Nives Zeljković će reći da u budžetu njegovog ministarstva nema novca predviđenog za stanove, te da bi njihov problem trebala riješiti uprava za stambene poslove, čiji direktor, Jusuf Bubica neće biti dostupan za medije.

Odakle ti lova frajeru?

Na mnogim mjestima u gradu, trotoara više nema. Fizičkih ih više nema. Ostale su samo rupetine. Recimo na Skenderiji. Za to ruglo nema para.

Sjetit ću s izjave samira Silajdžića Taje, na pitanje režimske novinarke na TVSA, o tome šta planira do kraja svog mandata ministra stambenih poslova:

"Ako ja sve sada završim, šta će onda raditi moj nasljednik", reako je Tajo i postao premijer ...

Inače na ovoj očajnoj video - simulaciji, treba obratiti pažnju na trenutak na 1.38. Zgrada ( a la Parkuša ) na spajanju Zvorničke, Grbavičke i H. Čemerlića. Saobraćaj će prolaziti manje od pola metra od ćoška zgrade. Nestat će parkinzi i drvoredi u Zagrebačkoj, a teški dani nastaju za stanovnike Zvorničke. Između njihovih zgrada u Južne longitudinale, neće niti ni centimetra nekog zelenog pojasa. Samo ispušni plonovi i buka, po principu: 24 / 7 / 30 / 365.

Zašto se pravi JL?

Neko je pametan rekao: Koliko god novih cesta u nekog gradu pravili, nikad se nećte riješti gužvi, a automobila će biti sve više.

Da li je izgradnja "Deniz Zvizdić saobraćajnice" u ulici Put života riješila problem saobraćajnih gužvi? Nije. I dalje vam ponekad treba sat i po od Merkatora do rasksnice sa Kranjčevićevom. A tu tek krljanac počinje.


Umjesto da ovako u ovakvom gradu poboljšaju javni prijevoz ( sadašnji GRAS pošalješ u stečaj a na sudu registruješ novu firmu i nju ložiš para stotina miliončića ) Bubica i društvo rade jedan promašen projekat po principu "Take the money and run"

Uglavnom još jedano nezaboravno ljeto puno gužvi, gužvi, gužvi. Gospodine ministre, ne postoji u ovom gradu nešto što se zove "alternativni pravac".

Posebno me zanima šta stanovnici Grbavice ( oni koji će ostati bez stanova, parkinga, igrališta i drvoreda) o ovome?

LP

Bach
Last edited by bach on 04/09/2014 16:46, edited 2 times in total.


CrazyDiablo
Posts: 94
Joined: 16/03/2009 21:06

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by CrazyDiablo » 18/04/2013 00:54

Bach ti si stvarno jedan isfrustriran decko :roll:

User avatar
bach
Posts: 3633
Joined: 05/11/2005 11:52

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by bach » 18/04/2013 00:57

Zašto tako tužna rečenica, čovječe iz forumskog pakla ...

User avatar
karanana
Posts: 38277
Joined: 26/02/2004 00:00

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by karanana » 18/04/2013 01:05

Nije mi jasno koja je to zgrada na putu od 70 stanova koju ce morati srusiti i napraviti ce novu za stanare? Kako se to isplati i zar citava tolika zgrada smeta? Pa samo to ce kostati milione i par godina.

User avatar
-LIBERO-
Čiča Gliša
Posts: 15604
Joined: 11/02/2008 01:27
Location: Vedran Puljic R.I.P- Istina za Vedrana!-Nepravda bilo gdje, prijetnja je pravdi svugdje-M.L.King.

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by -LIBERO- » 18/04/2013 01:16

Ima nekog smisla ovo sto drug Bach prica. Sasvim sigurno ce se tu ugradjivati razni lobiji, i drugi talovi. Mozda bi se moglo i razmisljati o tome, da li je sada, i u ovakvoj situaciji, najneophodnije da se radi ta cesta?

Ali uvijek se moze podastrati razlog tipa: pa da se stanovnistvo tog dijela grada, i sva ta naselja, adekvatnije i bolje povezu sa samim centrom grada.

User avatar
Hajvan
Posts: 5896
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hajvan » 18/04/2013 01:17

karanana wrote:Nije mi jasno koja je to zgrada na putu od 70 stanova koju ce morati srusiti i napraviti ce novu za stanare? Kako se to isplati i zar citava tolika zgrada smeta? Pa samo to ce kostati milione i par godina.


hyg "B"- crveni krov
https://maps.google.com/maps?daddr=43.8 ... sz=17&z=17

User avatar
-LIBERO-
Čiča Gliša
Posts: 15604
Joined: 11/02/2008 01:27
Location: Vedran Puljic R.I.P- Istina za Vedrana!-Nepravda bilo gdje, prijetnja je pravdi svugdje-M.L.King.

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by -LIBERO- » 18/04/2013 01:22

Je l' kontaju citavu ovu zgradu rusiti, jer djeluje bas dugacka, il' se moze jedan dio iste ostaviti?

User avatar
kurty
Posts: 44870
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by kurty » 18/04/2013 01:52

Nisam 100% siguran...
jedan ili dvaulaza se trebaju rusiti, a ne cijela zgrada...
u planu je tunel,koji bi isao pravo do Hamdije Cemerlica, i koji bi spajao I Sarajevo, sa Sarajevom

User avatar
mayab
Posts: 17942
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by mayab » 18/04/2013 06:23

Kako ja shvatih, prva etapa gradnje je samo do skretanja za Vraca, dakle par stotona metara prije te famozne zgrade, samo Bog zna kada ce se to dalje graditi, sto je zaista zalosno, jer jedna takva cesta je zivotno neophodna gradu, pa makar i da zavrsi u Nedzaricima

vade_mecum
Posts: 2303
Joined: 16/08/2009 09:34

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by vade_mecum » 18/04/2013 08:03

članak se odnosi samo na prvu dionicu kao sto @mayab reče, a u zagrebačkoj se ruši samo jedan dio zgrade tj. dio prema ulici h. čemerlića. inače sasvim opravdan projekat samo sto će potrajati kao i sve drugo.

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by VjecitiStudent » 18/04/2013 08:22

Izvanredni dresdenerov post o značaju gradskog saobraćaja vrijedi citirati i ovdje

dresdener78 wrote:Pošto jednostavno nema vozila. U autobuskom i minibuskom sektoru je situacija najkritičnija. Većina vozila trune u neispravnom stanju na onom groblju koje se zvanično zove remiza (iza tramvajske) na Alipašinom mostu...

Sada je definitivno izgubljena mogućnost obnove trolejbusa za Vogošću.

Očigledno je namjera Vlade da se riješi odgovornosti za javni saobraćaj. GRAS-ovci će sigurno opet štrajkovati jer su izgubili linije (mada nemaju trajno vozila za njih). Vlada će imati apsolutnu podršku bjesnih i ogorčenih građana da bude GRAS finalno ugašen i stvarni krivci (političari) će se pretvoriti u heroje našeg vremena.

I dobrodošli u saobraćajno kameno doba...

Evo još dvije slike ZAŠTO JE NEOPHODNO IMATI U VELIKOM GRADU JAVNI SAOBRAĆAJ, I TO TRAMVAJSKI:

Image

Image

Dakle jedan tramvaj može voziti putnike umjesto 2-4 autobusa koji mogu voziti putnike umjesto desetina automobila.
Gužve u Sarajevu su prouzrokovane time da je gradski prijevoz totalno neefikasan, spor i katastrofalan.
Da voze za Vogošću trole svakih 5-8 minuta, čiste, pouzdane i održavane, količina automobila bi se jako smanjila.

User avatar
Black swan
Posts: 54016
Joined: 17/03/2004 09:36

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Black swan » 18/04/2013 08:49

sumnjam da će se završiti za naših života
pa u onom dijelu je tik uz stadion
a na hrasnom kružni tok :D
koje ludilo...

User avatar
karanana
Posts: 38277
Joined: 26/02/2004 00:00

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by karanana » 18/04/2013 08:51

pa koja zgrada je u pitanju?
je li ona na samoj raskrsnici hamdije cemerlica, kad se ide iz pravca grada sa desne strane nakon semafora? preko puta pilicara i uz trolejbusku za dobrinju?
ili ova koja se nalazi ispod slova B na onoj mapi gore?

User avatar
sorcerer
Posts: 2853
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by sorcerer » 18/04/2013 08:58

ne, nego ona prije raskrsnice s lijeve strane,sto joj je cosak vec skoro na trotoaru ,tu se nema gdje siriti cesta ....

User avatar
Comrad
Posts: 4326
Joined: 17/04/2007 12:40
Location: C:\Program files

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Comrad » 18/04/2013 09:31

Da su gradu potrebne novi, moderniji putevi, jesu. Ali ono sto je jos potrebnije je moderan javni saobracaj. PRVO se morao rijesiti javni saobracaj, da se napravio efikasan, brz i tacan, pa tek onda izvrsiti mjerenja protoka automobila itd.

Ovo je polovican projekt, neko ce uzeti pare, mozda ovi eventualno uberu poene za izbore (jer vec vidim otvaranje kruznih tokova, 100m ceste pred izbore itd. standardica).

@bach, fino objasnio. I ja vec vidim opet brdo guzvi jer valja hrpu automobila iz dvije pretociti u jednu traku, gdje te ceka semafor do semafora. A ovu cestu najvise koriste upravo ljudi do kojih ovaj put nece dolaziti, gradjani Dobrinje i Alipasinog, Vojnickog.

Ova juzna longitudinala se NIKAD nece spojiti sa Ilidzom i kasindolskom, nikad, jer je toliko objekata izgradjeno na njenoj trasi da to vise nije isplativo. I koji je qrac onda zapocinjati?

Meni je logicnije bilo da su ta sredstva usmjerili za zavrsavanje sjeverne logintudinale, koja je dobrim dijelom gotova. Znam da je tamo problem sa privatnim posjedima, ali sa ovim novcima bi se i to rijesilo. I onda spojiti nju na ovu dole 12 transferzalu, zavrsiti petlju stup i mislim da bi to rijesilo puno puno guzvi. Meni kao laiku to jedino izgleda logicno i racionalno rjesenje. A ovo ce biti patnja.

Image

User avatar
Sarajmen
Posts: 7478
Joined: 04/01/2009 14:50
Location: Audiatur et altera pars!

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Sarajmen » 18/04/2013 09:41

Pa ako nema prostora da se tu proširi, kako se ne bi zgrada rušila za potrebno proširenje ''grla'' , može se zaobići i iza njene trasirati cesta u širini za jednu ili dvije trake-trolejbus. Onako laički, mislim da se sa lonitudionalom želi postići bolja prohodnost saobraćaja, tako što će trolejbus moći da prevozi putnike optimalnom brzinom kroz zasebnu traku .

U vezi nastavka ove longitudinale...od Suda BiH-e pa dalje ka Dobrinji, planirani prostor je davno urbanizovan i tu su stvari puno bolje za rješiti.

Svako bolje rješenje saobraćaja u gradu Sarajevu se treba podržati. Naravno, uvijek će biti onih koji ponuđena rješenja neće prihvatiti objeručke , iz nekog svog konfora koji će predloženim rješenjima biti narušen. Javna rasprava je bila ili nije ?

User avatar
lonely_wolf
Posts: 1744
Joined: 16/03/2011 19:12
Location: daleko u blizini svega
Contact:

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by lonely_wolf » 18/04/2013 10:45

Da malo pomognem, nisam imao vremena sredjivat bolje pa je samo print screen...
http://img707.imageshack.us/img707/8320/juzlong1.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/2209/juzlong2.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/230/juzlong3.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/7721/juzlong4.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/4593/juzlong5.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/1072/juzlong6.jpg
na slikama je prikazana granica trase "južne longitudinale", trasa je preuzeta iz revidovanog projekta od 02.2012.god.
Trasa je prikazana od mosta Suade i Olge pa do Suda BiH, medjutim u prvoj fazi planirano je da se radi do pekare "AS" tj. do famoznog kruznog toka.
Nisam direktno uključen u realizaciji projekta tako da ne znam više pojedinosti oko same realizacije, ali ponukan dosadašnjim iskustvima nek nam je Bog na pomoći narednih godina (sjeverna long. Stup-Briješće, Sarajevska obilaznica itd,itd...)
Sjeverna longitudinala je radjena od 2007-2009 godine i njom je bilo planirano da se rastereti glavna saobračajnica (ul.Zmaja od Bosne) medjutim da bi postala funkcionalna fali joj Prva transferzala tj. brza cesta od Vogošće do Kovačića (ul.Zagrebacka), tako da je ova saobračajniva postala zamka za one koji idu iz pravca Pofalića prema Velešićima jer raskrsnica kod Američke ambasade nije riješena niti se može tehnički riješiti bez izgradnje Prve transferzale.
2009. godine je trebalo da se krene sa izgradnjom Prve transferzale, ali se pojavilo Bosansko čudo - nerješeni imovinsko-pravni odnosi, prve tri kuće na početku ul.Halida Kajtaza nisu htjeli pristati na ono što im je Kanton nudio i to je tako do danas,samo da napomenem da je ostatak trase kompletano riješen i da nema nikakvih problema sa vlasništvom.
Ovo sve pišem jer tada je bilo rečeno da su srestva za izgradnju Prve transferzale OBEZBJEĐENA i cim se rijese problemi oko exproprijacije zemljišta (tri kuće) da će se krenuti u realizaciju, pošto se to razvuklo na o-ho-ho, onda su se gospoda iz Kantona dosjetila da ta srestva preusmjere na izgradnju Juž. long. da se ne plačaju kamate na odobrena srestva, a sad se na tu trasu traze nova sredstva.
Pa se sad pitam GDJE JE LOVA OD PRVE TRANSFERZALE.

User avatar
Sarajmen
Posts: 7478
Joined: 04/01/2009 14:50
Location: Audiatur et altera pars!

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Sarajmen » 18/04/2013 11:26

Pitanje ti je na mjestu, ali se bojim da odgovor na njega može i treba da da Tužilaštvo.

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by VjecitiStudent » 18/04/2013 11:35

Kad se crta podvuce, za nekih deset godina, imacemo izgrađeno 1000m Prve transverzale i 1000m Južne transverzale.

Grad - slučaj, to smo mi.

User avatar
JoseMujica
Posts: 20784
Joined: 11/01/2011 14:33
Location: pod svjetlima Neona

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by JoseMujica » 18/04/2013 13:24

Bakire reci nam de imal tu kakve manipulacije?

Sarajevo najmili grade, Alahami izgradismo te do hOlimpijade

User avatar
Hajvan
Posts: 5896
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hajvan » 18/04/2013 13:31

Polakoooo
ali
sigurnoouu
okuplja_yo
se
hejte-riii
de-mago-giii
puši-qour-siii

udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by udrch » 18/04/2013 15:02

Postao/la bach
Da li je izgradnja Deniz Zvizdić saobraćajnice u ulici Pzt života riješila problem saobraćajnih gužvi nije. I dalje vam ponekad treba sat i po od Merkatora do rasksnice sa Kranjčevićevom.

što ovaj čovjek može slagati, preuveličati i izmisliti rijetko ko može..
prije gradnje ove ceste, u najvećoj špici, jer sam počinjao da radim u 8h morao sam krenuti oko 7h i 10h najdalje..stao bih u red negdje prije FDS-a..
nakon gradnje sam kretao na posao najkasnije oko 7h i 40 min..
ovo govorim samo ako ideš prema tunelu..za većinu ostalih pravaca, prema bolnici ili desno na glavnu saobraćajnicu uštede su puno izraženije, jer gužvi uglavnom i nema..
prosto je nevjerovatno da neko kaže da od Merkatora do Željezničke treba 1h i 30min..mislim stvarno..
odkad je urađena studija ove ceste, zna se da će biti srušena samo jedna i jedina zgrada, a on navodi nekoliko zgrada..

međutim nemojte se osvrtati na moj post, tema je svakako otvorena radi drugih stvari..
ne samo da je glavni krivac naveden čovjek koji je sve ovo samo zatekao i sad treba potpisati posljednji papir, jer su i sredstva operativna bar nekoliko godina, već su krivci proglašeni ljudi koji u budućnosti trebaju navodno postati neki premijeri i ministri..

i narovno sad ću ja biti proglašen zaštitinikom bagre..

User avatar
johntra
Posts: 11559
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra » 18/04/2013 15:24

nećeš biti, u pravu si u nekim stvarima, samo ne možeš reći da je Put života riješen na pravi način, bar ne do Kranjčevićeve, gdje su i dalje gužve...pogotovo u udarnim terminima, ali haj jebo to, navikli smo se...
meni samo nije jasno zašto tu nije napravljen kružni tok, jer koliko znam, bio je najavljivan sa ovim projektom?

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Maystor » 18/04/2013 19:56

@bach, iako imam izuzetno negativno mišljenje o SDA-ovcima koje si spomenuo, realno govoreći tvoj post je totalno neutemeljen. I budala zna da je Sarajevu prijeko potrebna izgradnja novih saobraćajnica, a ova longitudinala je jedna od najvažnijih (iako su prva i 12. transferzala prioritetniji pravci). Radi se o projektu koji odavno postoji i koji je mnogo ozbiljniji nego što ti misliš. Ko gradi? Pa normalno da će graditi ministarstvo saobraćaja i direkcija za ceste. Neće valjda umjetnička galerija graditi. To što se tebi ne sviđa ko tamo sjedi, druga je priča.
Kojim parama? Kreditom, sa najpovoljnijim mogućim uslovima koji se daje samo za najznačajnije razvojne projekte. Kamo sreće da imamo više ovakvih kredita. A ta priča da će se ljudima sa Grbavice stanovi davati u Rosuljama je nebulozna. Gradiće se nova zgrada desetak metara iza postojeće. Ljudi će dobiti stanove iste kvadrature u novogradnji umjesto postojećih u truhloj zgradi. Tačno je da će biti gužve tokom izgradnje, ali korist od ceste je puno vrijednija od toga. I nije tačno da "Zvizdićeva cesta" (kako je ti nazivaš) nije pomogla rasterećenju saobraćaja u tom dijelu grada.

User avatar
akcid
Posts: 1899
Joined: 09/04/2013 13:49
Location: Sarajevo

Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by akcid » 18/04/2013 20:34

Maystor wrote:@bach, iako imam izuzetno negativno mišljenje o SDA-ovcima koje si spomenuo, realno govoreći tvoj post je totalno neutemeljen. I budala zna da je Sarajevu prijeko potrebna izgradnja novih saobraćajnica, a ova longitudinala je jedna od najvažnijih (iako su prva i 12. transferzala prioritetniji pravci). Radi se o projektu koji odavno postoji i koji je mnogo ozbiljniji nego što ti misliš...


U skoro pa centralnom dijelu grada, u jednom od najgušće naseljenom području Sarajeva, i izuzetno frekventnom, kako motornim vozilima, još više pješacima, planirana je, i evo, uskoro počinje, izgradnja brze ceste - kolovoza sa četiri trake. Ovakav idiotizam može osmisliti samo budala!!! Samo neko ko je brze ceste gledao na slikama i filmovima, a ne u gusto naseljenom gradskom području.

Dalje, ovom brzom cestom saobraćati će i trolejbusi i gradski autobusi. I danas, skoro cijelom dužinom, naročito u blizini staničnih proširenja, vrlo česta su prelaženja preko ulice mimo označenog prelaza, mimo semafora. Pretpostavimo koliko će biti unesrećenih sugrađana nakon izgradnje brze ceste, nakon pomahnitalih jurcanja autima junoša i babinih sinova, željnih pražnjenja adrenalina po sarajevskim ulicama i dokazivanja muškosti mladim plavušicama, koliko će penzionera i školske djece ležati po asfaltu, jer njih i najviše ima u nedozvoljenim prelascima...

Ne slažem se, ne smatram da je izgradnja Južne longitudinale rasterećenje gužve u saobraćaju kroz Sarajevo. Neko je već spomenuo, i ja ću - slijevanje saobraćaja iz dvije trake u jednu na zapadnom dijelu ove brze ceste, ponovo će stvarati kolone i zastoj u normalnom odvijanju saobraćaja. Pored ovog razloga, pojačana koncetracija vozila takođe će stvarati kolone i na semaforima, kojih će na ovoj trasi biti i previše, a mora ih biti toliko, jer su s obje strane gusto naseljena područja, svakodnevna i stalna potreba za komunikacijom, itd.

Ako je već cilj ove longitudinale rasterećenje južnog dijela grada i njegovo brže povezivanje sa zapadnim dijelom, onda je pametnije bilo izgraditi onaj davno planirani tunel Vraca, i iz H. Čemerlića izaći u Lukavicu i potom na Dobrinju, i dalje...

Post Reply