haman pauza na iskopavanjima semirove piramide...
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Moderator: anex
Politicari nista drugo i ne rade, osim sto se blamiraju.newlevel wrote:Ja sam mislio da je ubleha ovo sve. Ali cim sam procitao da su mu neki politicari dolazili, i nudili projekte, i jos ti politicari to priznali da su bili kod njega. E onda ima istine, sto ovaj covjek prica. Jer nece se oni sramotiti.
A sto nas je auto-industrija osudila na benzinOldMayor wrote:Ne znam, ali nesto oko ovoga ima. Jer covjek je ocito bio skonto taj patent i prijavio ga, to se moze naci. Stoji njegovo ime Ivan Zilic. Ili je mozda zajebao i njemce?
Samo sto je ovdje problem sto ni on sam nije objasnio otkud mu pare. Jer koliko se i ja sjecam nesto je spominjao osiguranje. Te da ce mu ono isplacivati 2,4 mld godisnje. Ne ford, ne neka kompanija, nego osiguranje.
Ali i ovo se lako moze provjeriti, on kaze da treba uplatiti milijardu godisnje poreza Luksemburgu. Eto, neka to novinari provjere je li uplaceno i kraj price. Ako je uplatio porez, znaci da on ima te pare.
Meni je glupo da i nasi politicari odu i traze lovu, da se brukaju, a da ne provjere. Pa eno Bevanda je priznao da je isao kod covjeka?
Sto se tice auto industrije, pogledajte dokumentarce ljudi koji su se pokusali boriti s njima. Malo ko je uspio. Pa danas postoje sve predispozicije da vozimo elektricna auta, pa ih ne vozimo. Industrija je uradila sve da ti automobili budu sto puta skuplji i da je obicnom covjeku prakticno nemoguce doci do njih. Osudili su te na benzin i na njihovo smece, a oni uzimaju milijarde godisnje.
Ja da imam 100 milja ja bih znau u sta bi ulozioswanfilter wrote:Da si gledao/citao, mozda bi i znao. Zeli projekte iza kojih ce stajati i drzava kao nekakva garancija. Ti bi u BiH na svoju ruku dosao uloziti 100 milki i vise na projekat u ovakvom poslovnom okruzenju? Kontaj malo ...insomnia78 wrote:Pa sto ne ulozi, sta mu ima ko omogucavati?
Envoyé de mon iPhone à l'aide de Tapatalk
A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgijekaranana wrote:evra.
pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.
Zbog toga što par velikih zemalja na čelu sa USA kontroliše svjetsku trgovinu naftom.detroit-mercy wrote:A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgijekaranana wrote:evra.
pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.. Sto elekrticari ne bi progurali svoj proizvod
, sto bas naftasi.
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzinu principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama
. Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo
. Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije
, nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama
.
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara.
elektricna auta se ne prave zato jer nema ekonomske racunice i vecini ljudi ne bi zadovoljila potrebe... kad bidne tehnologija zrela, bice i elektricnih auta...OldMayor wrote:Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzinu principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama
. Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo
. Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije
, nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama
.
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara.
Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.
Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.
Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
Zasto bi elektricno auto bilo manje kvarljivoOldMayor wrote:Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzinu principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama
. Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo
. Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije
, nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama
.
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara.
Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.
Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.
Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
Kako to ciko fino objasni bez uplitanja teorija zavjereAlfons Kauders wrote:elektricna auta se ne prave zato jer nema ekonomske racunice i vecini ljudi ne bi zadovoljila potrebe... kad bidne tehnologija zrela, bice i elektricnih auta...OldMayor wrote:Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzinu principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama
. Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo
. Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije
, nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama
.
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara.
Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.
Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.
Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
trenutno je elektricni auto duplo skuplji od obicnog... ima par stotina kila baterija u sebi (koje bas i nisu bezopasne ko sto neki misle)... i opet nema autonomiju kao obicni auto... jer npr. da odes na more iz tuzle morao bi ga puniti u sarajevu, mostaru i onda mozda dobaciti do makarske - tj putovao bi 2-3 dana, jer se puni satima, za razliku od rezervoara goriva
hibridi rjesavaju dio problema, ali ni oni nisu bajni, opet je tezina problem... dobar dio potencijalne ustede ode na visak kila...
kako bilo, jos cemo godinama vozati dizele i benzince, pa onda hibride, pa tek ond cisto elektricna auta
Pitaj i jednog inzinjera sa masinstva da li je to moguce, perpetum mobilekaranana wrote:moze se to odraditi nekim perpetum mobile izumom.
recimo zasto ne bi imao dvije baterije. dok se jedna trosi pokretanjem automobila, to isto kretanje automobila se moze korisiti da puni drugu bateriju. i tako naizmjenicno.
ali ne daju to. ako neko to izmisli ili biva likvidiran ili smjesten u ludaru.
Pa kad je to tako, zasto onda Kina kao najvecu uvoznik nafte u svijetuMcMoy wrote:Zbog toga što par velikih zemalja na čelu sa USA kontroliše svjetsku trgovinu naftom.detroit-mercy wrote:A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgijekaranana wrote:evra.
pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.. Sto elekrticari ne bi progurali svoj proizvod
, sto bas naftasi.
I određuje ciijene kako im se digne...
Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibridakaranana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu.
baterija 100-150 kilometara na ovim najnovijim... sat punjenja na brzom punjacu spunkuracampera, ali na obicnom (kuca) to je 5-6 sati... dakle do bola neprakticno za vecinu ljudidetroit-mercy wrote:Zasto bi elektricno auto bilo manje kvarljivoOldMayor wrote:Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzinu principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama
. Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo
. Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije
, nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama
.
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara.
Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.
Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.
Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno., onaj dio motora, gdje se odvija unutrasnje sagorijevanje se rijetko kvari, kvarovi su na drugim dijelovima, prenosu i ostalome. Nikakve veze, jedan problem- elektricna baterija, drugi probleme, na jednoj strani natankas kantu goriva i vozis 400-500 km u prosjeku ti uzme nekih 2.5 minuta da natanks rezervoar. El baterija, jedno punjenje 15-20km, koliko vremena uzme da je napunis?
Btw, zacudio bi se koliko malo dijelova npr GM, Ford, Chrysler sami proizvode a koliko dobijaju od dobavljaca. Pa fakat oni danas skoro samo sklapaju auta, a u buducnosti su predvidanja da ce se baviti samo istrazivanjem i dizajnom vozila.
Tačno tako.detroit-mercy wrote:Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibridakaranana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu., nista novo, jedini problem, akumlirana energija i nije bast tako velika
. Molim vas, nemojte teorija zavjere, vjerute mi, cim nadju nesto da moze parirati motoru sa unutrasnjim sagorijevanju, cijenom, brzinom i mogucnoscu skladistenja oni ce tu tehnologiju primjeniti.
Btw, prelazak na nebenzinsko pokretanje nece znaciti da ce se naftna industrija zatvoriti, vecina nafte se koristi u hemijskoj industriji za masu drugih proizvoda. Necu vise o temi.
da - cak bi u jednu ruku dugorocno naftasima i godilo... jer umjesto da prodaju jednostavne derivate poput benzina i nafte, onda bi prodavali iskljucivo "fancy" prizvode za hemijsku industriju, sa dosta vecim marzama...detroit-mercy wrote:Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibridakaranana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu., nista novo, jedini problem, akumlirana energija i nije bast tako velika
. Molim vas, nemojte teorija zavjere, vjerute mi, cim nadju nesto da moze parirati motoru sa unutrasnjim sagorijevanju, cijenom, brzinom i mogucnoscu skladistenja oni ce tu tehnologiju primjeniti.
Btw, prelazak na nebenzinsko pokretanje nece znaciti da ce se naftna industrija zatvoriti, vecina nafte se koristi u hemijskoj industriji za masu drugih proizvoda. Necu vise o temi.