Žilić: Želim u BiH investirati 5 milijardi eura

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Locked
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#201 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Alfons Kauders »

to fakat i dalje ima ljudi koji vjeruju ovom ublehasu?

haman pauza na iskopavanjima semirove piramide... :D
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#202 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by sema911s »

da ima toliko para sigurno bi bio u gorazdu i dogovorio poslovnu saradnju jer ciko iz gorazda ima vise patenata od njega koji su mnogo korisniji, i mnogo vrijedniji a sto ima ideja

prica o milijardi poreza godisnje,. pa taj treba da zaradi sto milijardi da plati toliko, luksemburg ima cini mi se najmanji porez u evropi raj za bogatase


taj patent sto je napravio je pogledaj komadic lima, i opet ford nema nista sa tim procesom zavarivanja sve se svodi na KUKA masine,


tipu se jedino moze vjerovat da su mu trazili pare za precednika,
User avatar
newlevel
Posts: 1167
Joined: 30/03/2013 23:51

#203 Re: AW: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by newlevel »

Ja sam mislio da je ubleha ovo sve. Ali cim sam procitao da su mu neki politicari dolazili, i nudili projekte, i jos ti politicari to priznali da su bili kod njega. E onda ima istine, sto ovaj covjek prica. Jer nece se oni sramotiti, i dolaziti covjeku na vrata, ako on nema tu lovu. Znaju oni bolje od novinara, ima li on te pare, ili pak ne.
Jos samo cekam u medijima da se pojavi prica, da mu je neki hodza dolazio, i trazio donaciju, e tek tad mogu reci da ima lovu. Znaju hodze najbolje, gdje je masan burek.

Sent from my Nokia 3310.
User avatar
seln
Posts: 23262
Joined: 06/02/2007 13:57
Location: FORGET? HELL!

#204 Re: AW: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by seln »

newlevel wrote:Ja sam mislio da je ubleha ovo sve. Ali cim sam procitao da su mu neki politicari dolazili, i nudili projekte, i jos ti politicari to priznali da su bili kod njega. E onda ima istine, sto ovaj covjek prica. Jer nece se oni sramotiti.
Politicari nista drugo i ne rade, osim sto se blamiraju.
User avatar
newlevel
Posts: 1167
Joined: 30/03/2013 23:51

#205 Re: AW: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by newlevel »

Jest u pravu si, blamiraju se, ali kada se oni blamiraju deblja im novcanik.

Sent from my Nokia 3310.
User avatar
Romanista 101%
Posts: 8479
Joined: 25/05/2010 22:24
Location: Trigoria
Contact:

#206 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Romanista 101% »

ma znate sta, da on stvarno ima te pare na racunu on bi zivio u mjestu tipa Monako, Bahami, Maldivi i ne bi gubio zivce sa nasim ljudima sa Balkana
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#207 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

OldMayor wrote:Ne znam, ali nesto oko ovoga ima. Jer covjek je ocito bio skonto taj patent i prijavio ga, to se moze naci. Stoji njegovo ime Ivan Zilic. Ili je mozda zajebao i njemce?

Samo sto je ovdje problem sto ni on sam nije objasnio otkud mu pare. Jer koliko se i ja sjecam nesto je spominjao osiguranje. Te da ce mu ono isplacivati 2,4 mld godisnje. Ne ford, ne neka kompanija, nego osiguranje.

Ali i ovo se lako moze provjeriti, on kaze da treba uplatiti milijardu godisnje poreza Luksemburgu. Eto, neka to novinari provjere je li uplaceno i kraj price. Ako je uplatio porez, znaci da on ima te pare.

Meni je glupo da i nasi politicari odu i traze lovu, da se brukaju, a da ne provjere. Pa eno Bevanda je priznao da je isao kod covjeka?

Sto se tice auto industrije, pogledajte dokumentarce ljudi koji su se pokusali boriti s njima. Malo ko je uspio. Pa danas postoje sve predispozicije da vozimo elektricna auta, pa ih ne vozimo. Industrija je uradila sve da ti automobili budu sto puta skuplji i da je obicnom covjeku prakticno nemoguce doci do njih. Osudili su te na benzin i na njihovo smece, a oni uzimaju milijarde godisnje.
A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
User avatar
karanana
Posts: 47500
Joined: 26/02/2004 00:00

#208 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by karanana »

evra.

pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#209 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

swanfilter wrote:
insomnia78 wrote:Pa sto ne ulozi, sta mu ima ko omogucavati?


Envoyé de mon iPhone à l'aide de Tapatalk
Da si gledao/citao, mozda bi i znao. Zeli projekte iza kojih ce stajati i drzava kao nekakva garancija. Ti bi u BiH na svoju ruku dosao uloziti 100 milki i vise na projekat u ovakvom poslovnom okruzenju? Kontaj malo ...
Ja da imam 100 milja ja bih znau u sta bi ulozio :D ne bi mi trebala drzava. Jel drzava trebala Svabi i Austrijancu kad su ulagali u cementare u Kaknju i Lukavcu :D , jest malo morgen, ljudi vidjeli priliku za zaradu, trziste i nikakva im drzava tu nije trebala. De malo ozbiljnosti.
Eto, on ce dati drzavi kredit i ubirati kamatu :-) , pa moze te pare fino i u banku i da ga glava ne boli, moze kupovati i americke ili njemacke obveznice i da ga glava ne boli. Jok, eto on patriota hoce ko milijarde da ulozi u propale drzave a mi mu ko nedamo :-) .
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#210 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

karanana wrote:evra.

pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.
A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgije :D . Sto elekrticari ne bi progurali svoj proizvod :D , sto bas naftasi.
User avatar
McMoy
Posts: 3871
Joined: 20/09/2009 22:11
Location: tu i tamo

#211 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by McMoy »

detroit-mercy wrote:
karanana wrote:evra.

pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.
A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgije :D . Sto elekrticari ne bi progurali svoj proizvod :D , sto bas naftasi.
Zbog toga što par velikih zemalja na čelu sa USA kontroliše svjetsku trgovinu naftom.
I određuje ciijene kako im se digne...
User avatar
karanana
Posts: 47500
Joined: 26/02/2004 00:00

#212 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by karanana »

tako je. naftaski lobi mozes suziti na 3-4-5 drzava/kompanija, pa cak ga mozes suziti i na manji broj individua - pojedinaca.
to nije slucaj sa elektricnom energijom koju haman pa svako ima.
malo smo se udaljili od teme, mada je i pitanje mogucnosti razvoja pogona na druga goriva veoma interesantno.
User avatar
OldMayor
Posts: 2999
Joined: 30/10/2013 11:21

#213 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by OldMayor »

detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.

Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.

Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.

Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#214 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Alfons Kauders »

OldMayor wrote:
detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.

Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.

Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.

Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
elektricna auta se ne prave zato jer nema ekonomske racunice i vecini ljudi ne bi zadovoljila potrebe... kad bidne tehnologija zrela, bice i elektricnih auta...

trenutno je elektricni auto duplo skuplji od obicnog... ima par stotina kila baterija u sebi (koje bas i nisu bezopasne ko sto neki misle)... i opet nema autonomiju kao obicni auto... jer npr. da odes na more iz tuzle morao bi ga puniti u sarajevu, mostaru i onda mozda dobaciti do makarske - tj putovao bi 2-3 dana, jer se puni satima, za razliku od rezervoara goriva

hibridi rjesavaju dio problema, ali ni oni nisu bajni, opet je tezina problem... dobar dio potencijalne ustede ode na visak kila...

kako bilo, jos cemo godinama vozati dizele i benzince, pa onda hibride, pa tek ond cisto elektricna auta
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#215 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

OldMayor wrote:
detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.

Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.

Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.

Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
Zasto bi elektricno auto bilo manje kvarljivo :D , onaj dio motora, gdje se odvija unutrasnje sagorijevanje se rijetko kvari, kvarovi su na drugim dijelovima, prenosu i ostalome. Nikakve veze, jedan problem- elektricna baterija, drugi probleme, na jednoj strani natankas kantu goriva i vozis 400-500 km u prosjeku ti uzme nekih 2.5 minuta da natanks rezervoar. El baterija, jedno punjenje 15-20km, koliko vremena uzme da je napunis?
Btw, zacudio bi se koliko malo dijelova npr GM, Ford, Chrysler sami proizvode a koliko dobijaju od dobavljaca. Pa fakat oni danas skoro samo sklapaju auta :D , a u buducnosti su predvidanja da ce se baviti samo istrazivanjem i dizajnom vozila.
User avatar
karanana
Posts: 47500
Joined: 26/02/2004 00:00

#216 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by karanana »

moze se to odraditi nekim perpetum mobile izumom.
recimo zasto ne bi imao dvije baterije. dok se jedna trosi pokretanjem automobila, to isto kretanje automobila se moze korisiti da puni drugu bateriju. i tako naizmjenicno.

ali ne daju to. ako neko to izmisli ili biva likvidiran ili smjesten u ludaru.
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#217 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

Alfons Kauders wrote:
OldMayor wrote:
detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.

Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.

Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.

Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
elektricna auta se ne prave zato jer nema ekonomske racunice i vecini ljudi ne bi zadovoljila potrebe... kad bidne tehnologija zrela, bice i elektricnih auta...

trenutno je elektricni auto duplo skuplji od obicnog... ima par stotina kila baterija u sebi (koje bas i nisu bezopasne ko sto neki misle)... i opet nema autonomiju kao obicni auto... jer npr. da odes na more iz tuzle morao bi ga puniti u sarajevu, mostaru i onda mozda dobaciti do makarske - tj putovao bi 2-3 dana, jer se puni satima, za razliku od rezervoara goriva

hibridi rjesavaju dio problema, ali ni oni nisu bajni, opet je tezina problem... dobar dio potencijalne ustede ode na visak kila...

kako bilo, jos cemo godinama vozati dizele i benzince, pa onda hibride, pa tek ond cisto elektricna auta
Kako to ciko fino objasni bez uplitanja teorija zavjere :thumbup: .
User avatar
bambina78
Posts: 778
Joined: 26/10/2011 15:00

#218 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by bambina78 »

Dok Forbes ne stavi ovog covjeka na svoju listu, radi se o obicnom lazovu i bolesniku zeljnom paznje.

Sto se tice nasih polticara koji mu idu, ne zaboravimo:

http://www.klix.ba/vijesti/bih/torabi-o ... /101030039

:skoljka:
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#219 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

karanana wrote:moze se to odraditi nekim perpetum mobile izumom.
recimo zasto ne bi imao dvije baterije. dok se jedna trosi pokretanjem automobila, to isto kretanje automobila se moze korisiti da puni drugu bateriju. i tako naizmjenicno.

ali ne daju to. ako neko to izmisli ili biva likvidiran ili smjesten u ludaru.
Pitaj i jednog inzinjera sa masinstva da li je to moguce, perpetum mobile :D
User avatar
karanana
Posts: 47500
Joined: 26/02/2004 00:00

#220 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by karanana »

nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu.
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#221 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

McMoy wrote:
detroit-mercy wrote:
karanana wrote:evra.

pa nije auto industrija kriva za benzin nego valjda naftaski lobiji.
A sto bi naftaski lobi bio jaci od npr. lobija firmi za proizvodnju el. enrgije :D . Sto elekrticari ne bi progurali svoj proizvod :D , sto bas naftasi.
Zbog toga što par velikih zemalja na čelu sa USA kontroliše svjetsku trgovinu naftom.
I određuje ciijene kako im se digne...
Pa kad je to tako, zasto onda Kina kao najvecu uvoznik nafte u svijetu :D , jednostavno ne odjebe naftaski lobi i predje na elektricni pogon, jednostavno za njih, rijese se ovisnosti od nafte i mogu se nogom u guzicu sukat.
Svaka konverzacija koja se pocne zasnivati na teorijama zavjere (koju nasa raja jako voli inace) se pretvori ni u sta. Imam prijatelja inzinjera (nas covjek), fakticki jedan od pionira hibridne tehnologije i jako dobar strucnjak, mnoge se autokompanije otimaju za njega, bilo bi interesantno da malo sjedete sa njim i da vam on isprica o tehnologiji i svemu drugome. A ko hoce da vjeruje u teorije zavjere i Ivana Zilica milijardera, bujrum. Ja se povlacim :D .
detroit-mercy
Posts: 16185
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#222 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by detroit-mercy »

karanana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu.
Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibrida :D , nista novo, jedini problem, akumlirana energija i nije bast tako velika :D . Molim vas, nemojte teorija zavjere, vjerute mi, cim nadju nesto da moze parirati motoru sa unutrasnjim sagorijevanju, cijenom, brzinom i mogucnoscu skladistenja oni ce tu tehnologiju primjeniti.
Btw, prelazak na nebenzinsko pokretanje nece znaciti da ce se naftna industrija zatvoriti, vecina nafte se koristi u hemijskoj industriji za masu drugih proizvoda :D . Necu vise o temi.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#223 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Alfons Kauders »

detroit-mercy wrote:
OldMayor wrote:
detroit-mercy wrote:A sto nas je auto-industrija osudila na benzin :D u principu auto industriju bolik kurac sta ce pokretati auto sve dok je to auto cjenovno dostupacno narodnim masama :D . Autoindustrija nije u businessu distribucije energenata/pokretaca ona je u businessu proizvodnje hepeka koji ce te odvesti od tacke A do tacke B u zeljenom momentu. Onog momenta kada nadju boljeg ekonomski isplativog pokretaca vozila ima da skoce na njega ko dijete na lizalo :D . Elekrto vozila ili hibridi to jos uvijek nisu. Glede auto industrije :D , nisu to tolike pare koliko se prica imas hejbe industrija u kojim su profiti procenutalno gledano mnogo visi od autoindustrije. I nema potrebe da gledam dokumentarc jer radim vec godinama za auto industriju i to na mjestima gdje mogu licno da se uvjerim o tim velikim zaradama :D .
Btw, lik je zesci ublehas i ne znam kako se moze neko primiti na cifru od 24 milijarde dolara :skoljka: .
Ok, ima smisla, mozda na prvu. Mislim ti eto radis, ja samo mogu nagadjati zasto bi se auto industrija bunila.

Zato sto elekrično auto ima hrpu manje dijelova. I to dijelova sto ima ne bi bili kvarljivi kao sto su sada. A buduci da znamo da danasnja auto industrija zivi od dijelova i servisa, to bi im propalo. Da ne govorim koliko bi samo auto bilo jeftinije i eto ti odmah i manje zarade. I zasto bi onda njima odgovaralo da sebi uskracuju zaradu.

Pa to ti je isto ono sa sijalicama. Naravno da kompanije nikad nece napraviti sijalicu koja ce biti neunistiva i dozivotna. Nije da to ne mogu uraditi.

Tako da mi je logicno da se bune protiv toga. Naravno da je tu i naftaski lobiji uvezan sa auto industrijom, pa to dvoje ne moze odvojeno.
Zasto bi elektricno auto bilo manje kvarljivo :D , onaj dio motora, gdje se odvija unutrasnje sagorijevanje se rijetko kvari, kvarovi su na drugim dijelovima, prenosu i ostalome. Nikakve veze, jedan problem- elektricna baterija, drugi probleme, na jednoj strani natankas kantu goriva i vozis 400-500 km u prosjeku ti uzme nekih 2.5 minuta da natanks rezervoar. El baterija, jedno punjenje 15-20km, koliko vremena uzme da je napunis?
Btw, zacudio bi se koliko malo dijelova npr GM, Ford, Chrysler sami proizvode a koliko dobijaju od dobavljaca. Pa fakat oni danas skoro samo sklapaju auta :D , a u buducnosti su predvidanja da ce se baviti samo istrazivanjem i dizajnom vozila.
baterija 100-150 kilometara na ovim najnovijim... sat punjenja na brzom punjacu spunkuracampera, ali na obicnom (kuca) to je 5-6 sati... dakle do bola neprakticno za vecinu ljudi

sto se tice pouzdanosti - motor jeste jednostavniji, ali baterije nisu... i za razliku od benzina vremenom gube kapacitet, tako da ih nakon nekoliko godina valja mijenjati... znam da je u britaniji ispao cirkus cini mi se za onaj nissan leaf... pet godina i valja mijenjati baterije, a battery pack 5000 funti...

neki proizvodjaci uopste ne prodaju baterije s autom, vec ih iznajmljuju korisnicima... i to ujedno objasnjava sto necete naci puno polovnjaka na elektricni pogon - jer niko nije lud da uzme satranog priusa za pet milja kad jos toliko valja dati za servis i nove baterije

nema zavjera, ko i obicno... samo fizika i ekonomija :D
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#224 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Hajvan »

detroit-mercy wrote:
karanana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu.
Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibrida :D , nista novo, jedini problem, akumlirana energija i nije bast tako velika :D . Molim vas, nemojte teorija zavjere, vjerute mi, cim nadju nesto da moze parirati motoru sa unutrasnjim sagorijevanju, cijenom, brzinom i mogucnoscu skladistenja oni ce tu tehnologiju primjeniti.
Btw, prelazak na nebenzinsko pokretanje nece znaciti da ce se naftna industrija zatvoriti, vecina nafte se koristi u hemijskoj industriji za masu drugih proizvoda :D . Necu vise o temi.
Tačno tako.
Realno, nafta se 'baca' koristeći je kao gorivo za pokretanje SUS motora. Toliko je vrijednija u hemijskoj industriji.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#225 Re: Ivan Žilić, bosanski milijarder

Post by Alfons Kauders »

detroit-mercy wrote:
karanana wrote:nisam 100% siguran o kojoj kompaniji se radi, ali mislim da je u pitanju lexus. oni su prije nekoliko godina najavili pogon odnosno hibrid koji ce jednim dijelom biti punjen energijom koja se kreira kretanjem auta, kao i procesom kocenja, jer se valjda tu stvara dosta energije.
ali evo nista od toga. garant stigla prijetnja da bi izumitelj mogao zavrsiti u nekom tokijskom kanalu.
Toyota Prius, tehnologija se vec upotrebljava u Prius-u i masi drugih hibrida :D , nista novo, jedini problem, akumlirana energija i nije bast tako velika :D . Molim vas, nemojte teorija zavjere, vjerute mi, cim nadju nesto da moze parirati motoru sa unutrasnjim sagorijevanju, cijenom, brzinom i mogucnoscu skladistenja oni ce tu tehnologiju primjeniti.
Btw, prelazak na nebenzinsko pokretanje nece znaciti da ce se naftna industrija zatvoriti, vecina nafte se koristi u hemijskoj industriji za masu drugih proizvoda :D . Necu vise o temi.
da - cak bi u jednu ruku dugorocno naftasima i godilo... jer umjesto da prodaju jednostavne derivate poput benzina i nafte, onda bi prodavali iskljucivo "fancy" prizvode za hemijsku industriju, sa dosta vecim marzama...

potraznja za njima ce nastaviti rasti dugo nakon sto auta na benzin postanu neisplativa

uglavnom, teorija nema, a necu ni ja vise o temi... :D
Locked