Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#76 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#77 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#78 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Od 1. augusta talgo voz na relaciji Sarajevo - Doboj - Banja Luka :bih:
Image

Od 1. augusta na Željeznicama Republike Srpske bit će u primjeni izmijenjeni red vožnje.

Novost u saobraćanju vozova na prugama Željeznica RS-a je 'talgo' voz koji će, umjesto relacije Sarajevo – Doboj, od prvog augusta saobraćati na relaciji Sarajevo – Doboj – Banja Luka, s dolaskom i polaskom iz stanice Doboj u 18.58/19.03 sati, stanice Stanari 19.26/19.27 i dolaskom u stanicu Banja Luka u 20.31 sat.

Od 2. augusta, 'talgo' voz će, umjesto dosadašnje relacije Doboj – Sarajevo, saobraćati na relaciji Banja Luka – Sarajevo. Polazak iz Banje Luke je u 05.28 sati, Stanara u 06.35, a u Doboj stiže u 06.58 sati i nastavlja za Sarajevo u 07.07 sati.

Za 'talgo' vozove obavezna je rezervacija uz voznu kartu za sve putnike, čija cijena iznosi jednu KM.

Također, izmjene i dopune u redu vožnje Željeznica RS-a odnose se i na relaciju Doboj – Petrovo Novo, gdje od 1.augusta 2017. godine putnički voz saobraća na relaciji Doboj – Tuzla s polaskom iz Doboja u 19.28 sati i dolaskom u Tuzlu u 21.04 sati.

Voz koji saobraća na relaciji Petrovo Novo – Doboj od 2. augusta saobraćat će na relaciji Tuzla – Doboj sa polaskom iz Tuzle u 04.52 i dolaskom u stanicu Doboj u 06.28 sati.

U važećem redu vožnje od 1. augusta otkazuje se voz na relaciji Petrovo Novo – Doboj s polaskom iz stanice Petrovo Novo u 20.28, a od 2. augusta i voz na relaciji Doboj – Petrovo Novo s polaskom iz stanice Doboj u 04.38 sati.

Izmjene i dopune reda vožnje Željeznica Republike Srpske, kako je saopćeno, dogovorene su sa Željeznicama Federacije BiH uz saglasnost Vlade RS-a.
Radio Sarajevo
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#79 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#80 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

28 vagona, lijepo je to vidjeti... Majko draga koji smo mi krembili, generalno...
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#81 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote:A koji debilizam, ovo je neka yebena mućka jer otkad je Džafić direktor vraćeno je preko 60 miliona maraka duga. Sto bi sad blokirali racune, a dok su bili duzno preko 170 miliona nisu?

Za zapošljavanje je istina, zato radnici skapavaju, a oni uhljebi administracijski odbijaju kada ih se raspodjeli na teren da idu radit, uzimaju bolovanja.

Npr u Bihacu gdje imaju 1 teretni voz dnevno imaju isto radnika koliko u Zenici gdje jedan radnik ima 8-10 vozova dnevno. I oni isto odbijaju kada ih se salje kao ispomoc u drugi grad.

Vlada nista ne uplacuje zeljeznicarima, plate se isplacuju iskljucivo od onoga sto preduzece zaradi, a ne od budzeta. Ima dosta radnika koji ne mogu ostvariti pravo na penziju, jer Vlada nije uplatila doprinose sa svoje strane.


Inace ako koga zanima opste misljenje nekih 95% zeljeznicara jeste da je ovaj Džafić najbolji direktor kojeg su od rata imali.

I kao sto sam rekao, fali mnogo mnogo radnika, npr u stanici Zeljezara Zenica koja je najprometnija u drzavi samo jedan radnik ako ode na bolovanje nastaje prava katastrofa jer nema ko radit.


A npr odes u Direkciju na protokol i na jednom salteru rade 4 zenturace, ne moze ih zaobic ni jedan trac.
Gdje si ti vidio saltere na protokolu u direkciji, i od kuda znas sta sve te zene rade na protokolu i koji im je opis posla svakoj od njih.

Izgleda da ti nikada nisi usao u direkciju Zeljeznica FBiH pa pricas tako.

A sto se tice preraspodjele radnika, tu treba napraviti bolju organizaciju.

Sve sto zeljeznice zarade, to se zaradi od sopstvenog rada, a ne od pomoci bilo kakve od strane vlade.
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#82 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

kakaljin wrote:
Sve sto zeljeznice zarade, to se zaradi od sopstvenog rada, a ne od pomoci bilo kakve od strane vlade.
Jasta, poznato je inace da firme koje imaju 100 mil. prihoda, i 200 mil. rashoda u istoj godini dugo i bericetnobzive od vlastitog rada... I tako decenijama... Perpetuum mobile, ma sta ti rekli, jos nije potvrdjen nigdje i nikad...
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#83 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote: Gdje si ti vidio saltere na protokolu u direkciji, i od kuda znas sta sve te zene rade na protokolu i koji im je opis posla svakoj od njih.

Izgleda da ti nikada nisi usao u direkciju Zeljeznica FBiH pa pricas tako.
U direkciji u Zenici, slobodno navrati ponekad i vidjećeš koliko ih je zguza na guz :) A upućen sam dobro i znam što pričam jer mi nekoliko generacija porodice zarađuje željeznički kruh
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66051
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#84 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

Jimmy McNulty wrote: U direkciji u Zenici, slobodno navrati ponekad i vidjećeš koliko ih je zguza na guz :) A upućen sam dobro i znam što pričam jer mi nekoliko generacija porodice zarađuje željeznički kruh
Sto se ne pokusas ubacit?
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#85 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

_BataZiv_0809 wrote:
Sto se ne pokusas ubacit?
Ne ližem Duvnjaku i sličnima guzicu :)
Nažalost u ovo vrijeme, najlakše je preko stranke, a znaš mene. :D

A svakako nisu primili nijednog radnika skoro 3 godine, već postojeći odlaze u penziju polako, ovi što su zguza na guz otvaraju bolovanje kad dobiju preraspodjelu :-) a ono malo radnika što je ostalo crkava od posla

Npr u stanici u Željezari dovoljno je jedno da ode na bolovanje, kolaps :D često šačju Mostarce i Biščane u Zenicu na ispomoć

Predo sam papire doduše, kad se ukine moratoriji vidjet ćemo, ali nisam puno optimističan da mogu tu do posla iako mi je dedo rahmetli zaradio penziju na Željeznici, a mama već 34 godine staža ima u firmi.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66051
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#86 Re: Željeznice - all about

Post by _BataZiv_0809 »

Jimmy McNulty wrote: Ne ližem Duvnjaku i sličnima guzicu :)
Nažalost u ovo vrijeme, najlakše je preko stranke, a znaš mene. :D

A svakako nisu primili nijednog radnika skoro 3 godine, već postojeći odlaze u penziju polako, ovi što su zguza na guz otvaraju bolovanje kad dobiju preraspodjelu :-) a ono malo radnika što je ostalo crkava od posla

Npr u stanici u Željezari dovoljno je jedno da ode na bolovanje, kolaps :D često šačju Mostarce i Biščane u Zenicu na ispomoć

Predo sam papire doduše, kad se ukine moratoriji vidjet ćemo, ali nisam puno optimističan da mogu tu do posla iako mi je dedo rahmetli zaradio penziju na Željeznici, a mama već 34 godine staža ima u firmi.
Moglo bi to ici :wink:
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#87 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote:
kakaljin wrote: Gdje si ti vidio saltere na protokolu u direkciji, i od kuda znas sta sve te zene rade na protokolu i koji im je opis posla svakoj od njih.

Izgleda da ti nikada nisi usao u direkciju Zeljeznica FBiH pa pricas tako.
U direkciji u Zenici, slobodno navrati ponekad i vidjećeš koliko ih je zguza na guz :) A upućen sam dobro i znam što pričam jer mi nekoliko generacija porodice zarađuje željeznički kruh
To u Zenici nije direkcija, vec PP Zenica i sluzba protokola, a direkcija ti je u Sarajevu.

A to kako pricas onda omalovazavas i te generacije tvoje porodice. Malo bi bolje pricao o svim zeljeznicarima, jer kako pricas ovdje je da su svi zeljeznicari isti, sto nije istini.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#88 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote:
To u Zenici nije direkcija, vec PP Zenica i sluzba protokola, a direkcija ti je u Sarajevu.

A to kako pricas onda omalovazavas i te generacije tvoje porodice. Malo bi bolje pricao o svim zeljeznicarima, jer kako pricas ovdje je da su svi zeljeznicari isti, sto nije istini.
Dobro eto, loše sam se izrazio, to je "direkcija za Zenicu", hajmo tako reći. Svi radnici govore direkcija a ne Pp i sluzba protokola pa mogu i ja.

Ne omalovažam ja nikog, samo kažem ono što zna svako: a to je da postoje radnici i neradnici i da ovih drugih ima duplo više i to su ljudi koji su uglavnom odgojeni u prošlom sistemu i koji će radije otvoriti bolovanje nego ići na zamjenu u Kakanj, Maglaj ili u Željezaru gdje ima najviše posla u cijelom ZDK.

U mene mama u šestoj deceniji crnči na poslu u stanici Željezara, a sposobne djevojke od 25-30 godina uzimaju bolovanje kad dobiju preraspodjelu. I ne samo djevojke, nego i mnogi muškarci. Ja te osobe jednostavno ne poštujem.

Ja sam ove godine radio od 9. jan do 15. jula i u tom preiodu nisam imao nijedan slobodan dan. NIJEDAN. Za platu od 300 maraka. I kkao onda da poštujem zdravog insana koji neće da radi u firmi gdje i dalje imaš relativno dobru platu, mogućnost odlaska na bolovanje kada nisi zdrav, topli obrok i pravi godišnji odmor.
rimsa91
Posts: 113
Joined: 21/07/2017 14:17

#89 Re: Željeznice - all about

Post by rimsa91 »



U poređenju sa Hrvatskim željeznicama koje se znatno više subvencioniraju Federalne željeznice prevezu 8,8 miliona tona a HŽ 10 miliona tona. Nažalost ovakve pozitivne stvari promaknu :thumbup:
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#90 Re: Željeznice - all about

Post by orinoco »

rimsa91 wrote:U poređenju sa Hrvatskim željeznicama koje se znatno više subvencioniraju Federalne željeznice prevezu 8,8 miliona tona a HŽ 10 miliona tona. Nažalost ovakve pozitivne stvari promaknu :thumbup:
Hrvatska nema toliko roba za transport željeznicom, koliko ih ima BiH. Svejedno, iskorištenost BiH željeznica je još uvijek minimalna.
Od navedenih miliona tona, dio pripada BiH robama koje se transportuju preko Hrvatske do luke Ploče.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#91 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#92 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#93 Re: Željeznice - all about

Post by neki »

orinoco wrote: Hrvatska nema toliko roba za transport željeznicom, koliko ih ima BiH. Svejedno, iskorištenost BiH željeznica je još uvijek minimalna.
.
Ne bas tačno..željeznički pravac ploče-sarajevo-doboj je vjerovatno najiskoristeniji pravac s aspekta transporta roba u bivšoj Jugoslaviji, i dosta je iznad evropskog prosjeka
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#94 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

BiH konačno uvezuje željeznički saobraćaj: Nakon Banje Luke slijedi Bihać
Željeznice Federacije BiH od 1. augusta "BH vozom" će povezati Sarajevo, Tuzlu i Banja Luku, saopćila je Uprava Željeznica FBiH nakon postignutog sporazuma sa Željeznicama RS-a.

Image

– Ovo je prvi put da Tuzla bude povezana željezničkim putničkim saobraćajem s Banjom Lukom. Mi na ovaj način, modernim “Talgo garniturama” povezujemo tri najveća centra u državi. Ranije smo “BH voz” stavili u promet prema Zenici i Doboju, a nešto kasnije prema Mostaru i dalje prema jugu. Ostaje nam da završimo projekat elektrifikacije dijela pruge u Krajini i na taj način povežemo i Bihać s glavnim gradom i regionalnim centrima. To bi značilo konačno i potpuno uvezivanje putničkog željezničkog saobraćaja u državi – izjavio je Enis Džafić, generalni direktor Željeznica FBiH.

Ovim se u saobraćaj uvodi “BH voz” na relaciji Sarajevo – Doboj – Banja Luka, kao i lokalni putnički vozovi na relaciji Doboj – Tuzla – Doboj, koji će ostvarivati veze sa Sarajevom i Banjom Lukom.

Džafić dodaje da Željeznice FBiH jačaju iz dana u dan i da su u posljednjoj godini značajno unaprijedile usluge putničkog saobraćaja u zemlji.

– Bez obzira na prepreke, Željeznice FBiH ostaju kičma razvoja Bosne i Hercegovine u transportno-komunikacijskom smislu. Povezivanjem velikih gradova u državi, ŽFBiH ostvaruju svoju misiju, a to je slobodan i neometan protok ljudi i roba na cijeloj teritoriji – zaključio je Džafić.

Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo – Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM), na relaciji Sarajevo – Tuzla je 21,40 KM (povratna 34,60 KM), a na relaciji Tuzla – Banja Luka 20,00 KM (povratna 32,40 KM), saopćeno je iz Željeznica FBiH.
Akos
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#95 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice RS poslovale s gubitkom od šest miliona KM
Image

Željeznice Republike Srpske (RS) su prvo polugodište završile sa šest miliona KM gubitka.

Novim milionskim gubicima povećan je akumilirani gubitak tog javnog preduzeća na 89 miliona KM.

U polugodišnjem finansijskom izvještaju za 2017. godinu, koji je objavljen na Banjalučkoj berzi, navedeno je da su ukupni prihodi bili 32 miliona, a rashodi 38 miliona.

U Željeznicama RS radi 3.045 radnika. Uprava preduzeća je ranije saopštila da rade na planu restrukturiranja, za koji bi u septembru podršku trebalo da da Svjetska banka.

Po riječima ministra saobraćaja i veza RS Neđe Trninića, vlasničko restrukturiranje podrazumijeva konverziju duga Željeznica od 130 miliona KM prema Vladi po osnovu ino-kredita u kapital, nakon čega bi RS mogla pristupiti otkupu akcija manjinskih akcionara.

Finansijsko restrukturisanje podrazumijeva izmirenje svih zaostalih obaveza prema radnicima za prevoz, topli obrok i regres, kao i izmirenje obaveza prema Poreskoj upravi za poreze i doprinose, a organizaciono restrukturiranje upravljački i računovodstveno razdvajanje poslova operacija i infrastrukture, formiranje profitnih centara i dovođenje broja zaposlenih na optimalan nivo potreban za funkcioniranje željezničkog sistema.
Nezavisne
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#96 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Talgo voz povezao Sarajevo i Banju Luku preko Doboja
Image

Direktori Željeznica Federacije BiH i Željeznica RS Enis Džafić i Dragan Savanović predstavili su na konferenciji za medije u Banjoj Luci novost u važećem redu vožnje, a to je talgo voz koji od danas, umjesto dosadašnje relacije Sarajevo-Doboj, saobraća na relaciji Sarajevo-Doboj-Banja Luka.

Polazak voza iz Sarajeva je planiran u 15:41, iz Doboja u 19:03, a dolazak u Banju Luku je u 20:31. Ukupno vrijeme putovanja voza na cijeloj relaciji je 4 sata i 50 minuta, dok je vrijeme putovanja od Doboja do Banje Luke 1 sat i 28 minuta.

Na ovaj način će se ostvariti i veza s Tuzlom, jer lokalni putnički vozovi saobraćaju na relaciji Doboj-Tuzla-Doboj.

Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo-Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM).

"Uvođenjem ovog voza otklanjaju se mnoge prepreke u našem putničkom saobraćaju, uvodi kvalitetna i komforna usluga jer kupei imaju klimu, internet bife salon, televizor, sve to po pristupačnoj cijeni koja je niža nego u cestovnom saobraćaju. Konačni cilj nam je uspostavljanje komunikacije s Bihaćem, a potom širenje željezničke mreže na području čitave BiH", rekao je direktor Željeznica Federacije i dodao da je popunjenost talgo vozova blizu 50 posto, a kapacitet 236 sjedišta, što znači da će na relaciji Sarajevo-Banja Luka biti otprilike 100-150 putnika po jednoj liniji.

Image

Direktor Željeznica RS je rekao da je željeznički saobraćaj neopravdano zapostavljen, a da je pitanje Transportne zajednice političko pitanje.

"Mi u naše dvije željeznice prevezemo 14 miliona tona robe čija je vrijednost blizu 150 miliona maraka, a to je tržišni kolač kojeg bi se neko rado dočepao, što će se i desiti ako olako otvorimo naše tržište za međunarodne operatere", naglasio je Savanović.

Džafić je na pitanje o Transportnoj zajednici odgovorio da se njemu niko nije obratio kako bi lično imao uvid u sve te dokumente, da je to više pitanje nadležnih institucija koje treba da se bave time te da oni koji se zalažu za otvaranje tržišta u željezničkom saobraćaju moraju računati na to da je naše željezničko tržište takvo da mu je neophodno hitno restrukturiranje.

"Ta konkurencija koja bi došla ništa ne bi poboljšala usluge prijevoza u odnosu na one koje mi sada pružamo, jer kvalitet najviše zavisi od kvaliteta infrastrukture. Oni koji bi otvorili tržište, ako se zna da BiH neće ući u EU za narednih sedam-osam godina, ako je to prihod od nekih milijardu i 400 miliona, mi smatramo da bi svako prijevremeno otvaranje tržišta zahtijevalo minimum 400 miliona eura grant sredstava iz EU koja bismo uložili u željezničku infrastrukturu", naglasio je Džafić.

Trenutna prosječna brzina vozova na našim prugama je prilagođena infrastrukturi i kreće se oko 70 kilometara na sat.
Klix
Last edited by So What! on 01/08/2017 20:45, edited 1 time in total.
User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#97 Re: Željeznice - all about

Post by ExNihilo »

Neki dan maksuz isprobao Talgo. Sve super, samo dvije primjedbe. U vozu temperatura 18 stepeni, napolju 50. Wifi šifru ako ne pokupiš s ekrana na samom ukrcavanju u Sarajevu, jebao si ga, jer je više nećeš vidjeti pošto puste film. Bilo bi korisno staviti je negdje gdje će biti permanentno vidljiva ili maknuti šifru skroz - koji će qrz? :D .
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#98 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Zna li ko kada je danasnji prvi Talgo stigao u BL? Po voznom redu ili je kasnio...? Mijenjaju li lokomotivu opet u Doboju? Kada polazi obratna relacija BL-SA? Napravise li ikad ista od zastita na cestovnim prelazima SA-ZE, tu se gubi(lo) hejbet vremena...

Kakva je razlika u Talgu izmadju 1. i 2. Klase? Cjenovno i smjestajno?
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#99 Re: Željeznice - all about

Post by shake69 »

drndalo wrote:Zna li ko kada je danasnji prvi Talgo stigao u BL? Po voznom redu ili je kasnio...? Mijenjaju li lokomotivu opet u Doboju? Kada polazi obratna relacija BL-SA? Napravise li ikad ista od zastita na cestovnim prelazima SA-ZE, tu se gubi(lo) hejbet vremena...

Kakva je razlika u Talgu izmadju 1. i 2. Klase? Cjenovno i smjestajno?
I mene zanima to oko lokomotive, da li je cejndzaju kao do sada jer Laktashenko s tim smisljeno potencira posebnost, granicu i nezavisnost Republike Mrske! :mastakazes:
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#100 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Ma jebo njega, Laktasi svakako nemaju prugu... :mrgreen:

Salu na stranu, mozda sam glupo preoptimistican, ali ova konferencija za stampu oba direktora mi govori da je dogorilo do nokata i da nesto zajednicki pokusavaju napraviti ne bi li poboljsali vlastite statuse, i zaradili vise para, jer realno vise slijepog guranja para od entiteta nema... Jer nemaju odakle jamiti vise...

Naravno da je zamjena lokomotive (koje su baj D vej iste), gubitak i to glup vremena... Kao i neobezbjedjeni pruzni prelazi na SA-ZE, koje spomenuh... Samo te stvari su i prije usporavale voz/vlak 40-50 min. od SA-BL... Cini mi se da su i cijene odredjene pametnije u poredjenju sa autobusima, pa kao da je neko smisljao kako zaista da napravi nesto bolje, a ne samo zadovolji formu da se vozi bilo kako...
Post Reply