Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#101 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

I dalje se mijenja lokomotiva u Doboju.

Što se tiče putničkog saobraćaja on Željeznici uopšte nije profitabilan. Sav putnički saobraćaj u državi kad bi bio popunjen 100% svaki dan ne može dovoljno novca donijeti koliko mogu samo 1 ili 2 teretnjaka. Pa zna se desiti da za prevoz robe na samo jednom vagonu uzme se oko 10.000 eura...
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#102 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Niko ne kaze da putnicki moze biti profitabilan, bar ne u totalu. Pojedine linije mogu, a i druge mogu nositi manje gubitke, sto moze praviti bolji razultat firme... Nejse, kao sto rekoh mani ovo lici na nesto sto bi mozda moglo i liciti na nesto, kad su sta zajedno najavljivali...?

Ako je i od transportnog straha od transportne zajednice, dobro je...

Nego reci ti meni sta je s pruznim prelazima, kad ce to obezbjedjivati...? Pa samo na tome se do Zenice moze nabrati ihajhaj...

Prva klasa u Talgu?
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#103 Re: Željeznice - all about

Post by orinoco »

Jimmy McNulty wrote:I dalje se mijenja lokomotiva u Doboju.

Što se tiče putničkog saobraćaja on Željeznici uopšte nije profitabilan. Sav putnički saobraćaj u državi kad bi bio popunjen 100% svaki dan ne može dovoljno novca donijeti koliko mogu samo 1 ili 2 teretnjaka. Pa zna se desiti da za prevoz robe na samo jednom vagonu uzme se oko 10.000 eura...
Bi li nam napisao kad je ovo bilo i gdje, za koju robu?
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#104 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote:I dalje se mijenja lokomotiva u Doboju.

Što se tiče putničkog saobraćaja on Željeznici uopšte nije profitabilan. Sav putnički saobraćaj u državi kad bi bio popunjen 100% svaki dan ne može dovoljno novca donijeti koliko mogu samo 1 ili 2 teretnjaka. Pa zna se desiti da za prevoz robe na samo jednom vagonu uzme se oko 10.000 eura...
Lokomotive na talgu se NE mijenjaju.
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#105 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

drndalo wrote:
Prva klasa u Talgu?
Nadjoh u vijesti o jucerasnjem polasku prvog za BL. Cijena 50% skuplja od Druge klase... Jos samo da mi je saznati razliku u smjestaju, osim sto je manje putnika u 1. klasi... :mrgreen:
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#106 Re: Željeznice - all about

Post by orinoco »

drndalo wrote: Nadjoh u vijesti o jucerasnjem polasku prvog za BL. Cijena 50% skuplja od Druge klase... Jos samo da mi je saznati razliku u smjestaju, osim sto je manje putnika u 1. klasi... :mrgreen:
Ovavakvim otvorenim vagonima, u našim kulturološkim shvatanjima drugog, prazan vagon treba imati najskuplju cijenu. Da mi Željeznica i plati prevoz, kad mi susjed na sjedištu skine cipele da malo odmori noge, ili tamo iza, drugi zaspe i zahrče, ili onaj isprem mene sjedi neoprane, masne i smrdljive kose, pa kad beba neumoljivo plače, ili grupa veselih studenata prvi put putuje na more, i u ushićenju ne prepoznaje svoju buku, itd. ne bih...
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#107 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

orinoco wrote:
Jimmy McNulty wrote:I dalje se mijenja lokomotiva u Doboju.

Što se tiče putničkog saobraćaja on Željeznici uopšte nije profitabilan. Sav putnički saobraćaj u državi kad bi bio popunjen 100% svaki dan ne može dovoljno novca donijeti koliko mogu samo 1 ili 2 teretnjaka. Pa zna se desiti da za prevoz robe na samo jednom vagonu uzme se oko 10.000 eura...
Bi li nam napisao kad je ovo bilo i gdje, za koju robu?
Kad Mittal salje celik, zicu za Austriju, Rumuniju...

Mittalu se za jedan teretni voz od Maglaja do Zenice naplati 5.000 maraka, a dnevno ih bude 10-ak samo na toj liniji.

Putnicki saobracaj ne moze ni blizu zaradit i zato sve dok ih drzava ne natjera bit ce losi na tom segmenti.

Stanica Zeljezara u Zenici na teretnom prijevozu zaradi oko 5 miliona maraka mjesecno, a toliko isto zaradi ostatak citave FBiH.

A od 3000+ radnika dole ih radi samo oko 50-ak. Ljudi skapavaju od posla. Ne mogu godisnji kako treba uzet i iskoristiti.
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#108 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

orinoco wrote:
drndalo wrote: Nadjoh u vijesti o jucerasnjem polasku prvog za BL. Cijena 50% skuplja od Druge klase... Jos samo da mi je saznati razliku u smjestaju, osim sto je manje putnika u 1. klasi... :mrgreen:
Ovavakvim otvorenim vagonima, u našim kulturološkim shvatanjima drugog, prazan vagon treba imati najskuplju cijenu. Da mi Željeznica i plati prevoz, kad mi susjed na sjedištu skine cipele da malo odmori noge, ili tamo iza, drugi zaspe i zahrče, ili onaj isprem mene sjedi neoprane, masne i smrdljive kose, pa kad beba neumoljivo plače, ili grupa veselih studenata prvi put putuje na more, i u ushićenju ne prepoznaje svoju buku, itd. ne bih...
Sve to je lakse podnijeti u velikom vagonu, u odnosu na tu istu situaciju u kupeu sa 6-8 sjedista, dakle jos manjem prostoru. Ima se i mogucnost skrenuti paznju saputnicima na norme ponasanja ako ih krse, traziti od zaposlenog voznog osoblja da to srede, ako treba i s policijskom intervencijom...

Kako se snalazis po autobusima ?
walk_M-A-N
Posts: 2003
Joined: 09/05/2007 16:35

#109 Re: Željeznice - all about

Post by walk_M-A-N »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/talgo-v ... /170801090
Direktor Željeznica RS je rekao da je željeznički saobraćaj neopravdano zapostavljen, a da je pitanje Transportne zajednice političko pitanje.
"Mi u naše dvije željeznice prevezemo 14 miliona tona robe čija je vrijednost blizu 150 miliona maraka, a to je tržišni kolač kojeg bi se neko rado dočepao, što će se i desiti ako olako otvorimo naše tržište za međunarodne operatere", naglasio je Savanović.
Džafić je na pitanje o Transportnoj zajednici odgovorio da se njemu niko nije obratio kako bi lično imao uvid u sve te dokumente, da je to više pitanje nadležnih institucija koje treba da se bave time te da oni koji se zalažu za otvaranje tržišta u željezničkom saobraćaju moraju računati na to da je naše željezničko tržište takvo da mu je neophodno hitno restrukturiranje.
"Ta konkurencija koja bi došla ništa ne bi poboljšala usluge prijevoza u odnosu na one koje mi sada pružamo, jer kvalitet najviše zavisi od kvaliteta infrastrukture. Oni koji bi otvorili tržište, ako se zna da BiH neće ući u EU za narednih sedam-osam godina, ako je to prihod od nekih milijardu i 400 miliona, mi smatramo da bi svako prijevremeno otvaranje tržišta zahtijevalo minimum 400 miliona eura grant sredstava iz EU koja bismo uložili u željezničku infrastrukturu", naglasio je Džafić.
Trenutna prosječna brzina vozova na našim prugama je prilagođena infrastrukturi i kreće se oko 70 kilometara na sat.
Kad see sjetim naivnih i površnih komentara za tzv. Transportnu zajednicu.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#110 Re: Željeznice - all about

Post by Thorgerson »

Može li mi neko pojasniti ovaj broj uposlenih u zeljeznicama?

6000 uposlenih u obje zeljeznice!?!?

Nisam stvarno previse upucen, ali sta rade ti ljudi. Ko su ti uposlenici, na kojim pozicijama.
Znam da sam i prije procitao taj podatak za FBiH, al vidim i u RS-u isto toliko uposleno...

:run: :skoljka:
Mohamad Sissoko
Posts: 2421
Joined: 27/10/2009 22:48

#111 Re: Željeznice - all about

Post by Mohamad Sissoko »

Pravo titino preduzeće.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#112 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Thorgerson wrote:Može li mi neko pojasniti ovaj broj uposlenih u zeljeznicama?

6000 uposlenih u obje zeljeznice!?!?

Nisam stvarno previse upucen, ali sta rade ti ljudi. Ko su ti uposlenici, na kojim pozicijama.
Znam da sam i prije procitao taj podatak za FBiH, al vidim i u RS-u isto toliko uposleno...

:run: :skoljka:
U FBiH čak nedostaje radnika.
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#113 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

Jimmy McNulty wrote:
Thorgerson wrote:Može li mi neko pojasniti ovaj broj uposlenih u zeljeznicama?

6000 uposlenih u obje zeljeznice!?!?

Nisam stvarno previse upucen, ali sta rade ti ljudi. Ko su ti uposlenici, na kojim pozicijama.
Znam da sam i prije procitao taj podatak za FBiH, al vidim i u RS-u isto toliko uposleno...

:run: :skoljka:
U FBiH čak nedostaje radnika.
Tacno, a prije rata je bilo u BIH preko 15000 zaposle ih u zeljeznici, ako neko ima tacan podatak da me ispravi.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#114 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

kakaljin wrote:
Tacno, a prije rata je bilo u BIH preko 15000 zaposle ih u zeljeznici, ako neko ima tacan podatak da me ispravi.
Nemam tačan podatak, ali otprilike toliko. Prije rata je samo u Zenici bilo oko 1500 radnika, a danas za čitavu Federaciju ima nešto malo preko 3000.
VPSA
Posts: 517
Joined: 19/05/2017 14:25

#115 Re: Željeznice - all about

Post by VPSA »

Jimmy McNulty wrote:
Thorgerson wrote:Može li mi neko pojasniti ovaj broj uposlenih u zeljeznicama?

6000 uposlenih u obje zeljeznice!?!?

Nisam stvarno previse upucen, ali sta rade ti ljudi. Ko su ti uposlenici, na kojim pozicijama.
Znam da sam i prije procitao taj podatak za FBiH, al vidim i u RS-u isto toliko uposleno...

:run: :skoljka:
U FBiH čak nedostaje radnika.
Jeste, vidim ovi se bas polomise sto rade.

Dovoljno bi bilo stati pored pruge bilo gdje nekih pola sata prije rata i isto to uraditi danas, i onda shvatis da je potreba za kadrom pretpostavljam barem 5 puta manja.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#116 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Pa vjerovatno najviše zaposlenih radi u tom dijelu teretnog prometa.

I meni na prvu je to zvučalo kao previše, ali kada se to rasporedi ima tu posla za toliko kadra.
kakaljin
Posts: 11638
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#117 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

So What! wrote:Pa vjerovatno najviše zaposlenih radi u tom dijelu teretnog prometa.

I meni na prvu je to zvučalo kao previše, ali kada se to rasporedi ima tu posla za toliko kadra.
A i fali ljudi na zeljeznici.
VPSA
Posts: 517
Joined: 19/05/2017 14:25

#118 Re: Željeznice - all about

Post by VPSA »

Ma moguce da ih mozda i fali na nekim poslovima i pozicijama, ali to moze biti samo problem strukture, nikako broja. Sjecam se prije par godina, da je Direktor Zeljeznica govorio da imaju 1.000 zaposlenih viska, i onda neko kaze da im nedostaje radnika.

Pogledaj im naprimjer web stranicu, a vjerujem da imaju informaticki odjel s par desetina zaposlenih. Blogovi razreda iz osnovnih skola su bolje izgledali i imali vise opcija. Znam i sam par ovih sto rade kao pravnici ili u administraciji, ni oni ne znaju objasniti sta im je tacno posao.
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#119 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Eh ovako, po administraciji i direkcijama ima viska radnika, to je istina, ali stanje na terenu je uzasno i fali na svakom radnom mjestu ljudi. Problem je sto ovi ne mogu obavljati poslove zeljeznicara jer za to uglavnom nemaju skole.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#120 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#121 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

shake69 wrote:
drndalo wrote:Zna li ko kada je danasnji prvi Talgo stigao u BL? Po voznom redu ili je kasnio...? Mijenjaju li lokomotivu opet u Doboju? Kada polazi obratna relacija BL-SA? Napravise li ikad ista od zastita na cestovnim prelazima SA-ZE, tu se gubi(lo) hejbet vremena...

Kakva je razlika u Talgu izmadju 1. i 2. Klase? Cjenovno i smjestajno?
I mene zanima to oko lokomotive, da li je cejndzaju kao do sada jer Laktashenko s tim smisljeno potencira posebnost, granicu i nezavisnost Republike Mrske! :mastakazes:
U prethodnom prilogu Aljazeere potvrdjeno, lokomotiva se ne mijenja, sto samo po sebi znaci min. 20 min.kracu voznju do BL...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#122 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#123 Re: Željeznice - all about

Post by So What! »

Željeznice FBiH uvode poseban BH voz za Mostar u povodu Red Bull Cliff Divinga
Image

Željeznice FBiH će uvesti u saobraćaj poseban BH voz na relaciji Sarajevo–Mostar-Sarajevo dana 16.09.2017. godine povodom organizovanja Red Bull Cliff Diving – svjetsko prvenstvo u skokovima u Mostaru. Organizator je Red Bull.
Polazak voza, bez usputnih zadržavanja, iz Sarajeva je u 09:53 sati, dolazak u Mostar u 11:52 sati. Povratak iz Mostara je u 17:12, a dolazak u Sarajevo u 19:17 sati.

Program Svjetskog prvenstva Red Bull Cliff Diving u Mostaru počinje u 13:00 i završava oko 15:45 sati. Ulaz za gledaoce u Mostaru je besplatan.

Putnička blagajna u stanici Sarajevo, ispostavljat će povratne prijevozne karte za ovaj voz. Cijena povratne karte sa rezervacijom za odraslu osobu iznosi 19,40 KM, a za djecu od 4 do 12 godina cijena povratne karte je 13 KM. Djeca do navršene 4 godine prevoze se besplatno, ukoliko ne zahtijevaju posebno sjedište.

U cilju popularizacije ovog značajnog sportskog događaja, organizator je ponudio posebne pogodnosti i dodatne popuste za porodična putovanja, tako da roditelji (ili dvije odrasle osobe) sa dvoje djece uzrasta od 4 do 12 godina, povratnu kartu mogu kupiti za 42,80 KM.

Broj karata je ograničen.

"Željeznice FBiH još jednom potvrđuju svoju opredijeljenost da aktivno učestvuju u promociji sportskih i kulturnih događaja", saopćila je Služba za odnose sa javnošću ŽFBiH.
Klix
bumerangss
Posts: 4464
Joined: 12/01/2015 16:47

#124 Re: Željeznice - all about

Post by bumerangss »

Cujem da ce biti poseban voz iduce sedmice iz Sa u Mo i nazad zbog skokova pa zna li ko sta više?
User avatar
drndalo
Posts: 22808
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#125 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

bumerangss wrote:Cujem da ce biti poseban voz iduce sedmice iz Sa u Mo i nazad zbog skokova pa zna li ko sta više?
Mozda bi pomoglo da procitas text iznad svog pitanja...?
Post Reply