Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tempuser wrote:...
Pusti sta sefovi u saobr. policiji baljezgaju, citirao sam dio intervjua sa komandirom saobr. policije koji tvrdi da bi fabricki zatamnjena vozila u napomeni u saobr. dozvoli to morala imati upisano, a ne postoji mehanizam da se to upise.
I na kraju, kad se uvede red, a uvesce se zbor pregovora sa EU, kad nadjes na otpadu fabricki tonirana stakla sa A4 i kad ih postavis na svoj auto koji ih fabricki nije imao prije sljedeceg teh. pregleda ces ih morati legalizovati tj atestirati bas kao sto ljudi atestiraju i druge preinake na autu.
Kod mojih stakala stoje tačni kodovi oznake, ugravirana direktno unutar svakog stakla,strana na kojoj se nalaze, razni brojevi i kodovi a vidim valjda šasija isti VIN, godina, tipa stakla, neki postotci-procenti (objašnjavao mi drug da ima i to tačno), ista firma, logo, sve bukvalno po propisu znači nema dileme, pripada tačno tom autu na kojem su ugrađena ...
Ali kako i gdje to mogu obaviti da me više ne peglaju saobraćajni patrolni stručnjaci?
tempuser wrote:...
Pusti sta sefovi u saobr. policiji baljezgaju, citirao sam dio intervjua sa komandirom saobr. policije koji tvrdi da bi fabricki zatamnjena vozila u napomeni u saobr. dozvoli to morala imati upisano, a ne postoji mehanizam da se to upise.
I na kraju, kad se uvede red, a uvesce se zbor pregovora sa EU, kad nadjes na otpadu fabricki tonirana stakla sa A4 i kad ih postavis na svoj auto koji ih fabricki nije imao prije sljedeceg teh. pregleda ces ih morati legalizovati tj atestirati bas kao sto ljudi atestiraju i druge preinake na autu.
Kod mojih stakala stoje tačni kodovi oznake, ugravirana direktno unutar svakog stakla,strana na kojoj se nalaze, razni brojevi i kodovi a vidim valjda šasija isti VIN, godina, tipa stakla, neki postotci-procenti (objašnjavao mi drug da ima i to tačno), ista firma, logo, sve bukvalno po propisu znači nema dileme, pripada tačno tom autu na kojem su ugrađena ...
Ali kako i gdje to mogu obaviti da me više ne peglaju saobraćajni patrolni stručnjaci?
Medjutim nas zakon nigdje ne pominje da se one mogu koristiti pri identifikaciji. To moze ocitati neko ko se bavi staklima, serviser i drot entuzijasta na dobrovoljnoj bazi, ali nije obavezan. Kako tumaci onaj majstor iz saobr. policije to bi se radi identifikacije trebalo unijeti u saobr, bas kao i LPG, ali problem je sto taj mehanizam ne postoji
snake c3 wrote:Ne smiju se DODATNO DODATNO DODATNO zatamnjivati stakla........ko ima gram mozga može vidjeti da to piše u zakonu. To kako pojedinci tumače, to je njihov problem.
Pa ja o tom pričam isto...
Ako je prekardašilo sa dodanim folijama > TREBA kažnjavati ili ako je jeftina nestručna izvedba i sl. Svako "navlačenje" kojekakavih folija na već fabričko se TREBA provjeriti i atestirati. Samo, još nisam dobio odgovor gdje se to upisuje? Ja ne vidim ni jednu stavku gdje se to može upisati?
Sad nebitno je li fabričko ili dodatno atestirano..
Ako imaš fabrički zatamnjena stakla 100% ne može ti prašinar ništa. Svakako oni kažnjavaju neupućene ljude što nemaju lance iako imaju 4 zimske gume.
Najlakše ti je isprintaj sebi taj član zakona o staklima i daj mu čim te upita o tome, za sve nejasnoće ima sud.
Stakla koja nisu fabrički odrađena, tj. napravljena tamna i kao takva se ugrade na novo auto, već se naknadno folijom zatamnjuju bi najstrožije zabranio. Kazne za naknadno zatamnjivanjebi bile rigorozne (minimalno 1000 KM)i na licu mjesta bi se morale skinuti folije ili u suprotnom bi bio isključen iz saobraćaja. Isto važi i za zatamnjivanje zadnjih farova, ugradnju divljih i ne propisanih svjetala.
Ja sam na svom autu zatamnio zadnji box, zbog djece. I vjeruj mi da je osjetna razlika ljeti. Znam kada idemo na putnegdje van grada puno je ugodnije. Prednja bocna su 20% zatamnjena, nekom novom folijom koja propusta manje UV zracenja nego obicne 80%.. zadnji box nisam tom zatamnio jer mi je bilo prakticno i kad je zena dojila dijete da joj je lakse...
Tako, da to zatamnjivanje ima dostaprednosti, nije samo za kurcenje. A prednji box se kod mene i ne primjeti da je ista radjeno jer je taj neki najmanji stepen zatamnjenja stavljen. Radio sam u cac folija onim llumar folijama...
Better Man wrote:Stakla koja nisu fabrički odrađena, tj. napravljena tamna i kao takva se ugrade na novo auto, već se naknadno folijom zatamnjuju bi najstrožije zabranio. Kazne za naknadno zatamnjivanjebi bile rigorozne (minimalno 1000 KM)i na licu mjesta bi se morale skinuti folije ili u suprotnom bi bio isključen iz saobraćaja. Isto važi i za zatamnjivanje zadnjih farova, ugradnju divljih i ne propisanih svjetala.
Better Man wrote:Stakla koja nisu fabrički odrađena, tj. napravljena tamna i kao takva se ugrade na novo auto, već se naknadno folijom zatamnjuju bi najstrožije zabranio. Kazne za naknadno zatamnjivanjebi bile rigorozne (minimalno 1000 KM)i na licu mjesta bi se morale skinuti folije ili u suprotnom bi bio isključen iz saobraćaja. Isto važi i za zatamnjivanje zadnjih farova, ugradnju divljih i ne propisanih svjetala.
Sreca pa ti ne odredjujes
Jeste ja ne određujem, ali da se ja pitam kao što rekoh, samo fabrički napravljena tamna stakla bi bila ok. Naknadno zatamnjivanje stakala i farova bi debelo kažnjavao.
Qler wrote:Ja sam na svom autu zatamnio zadnji box, zbog djece. I vjeruj mi da je osjetna razlika ljeti. Znam kada idemo na putnegdje van grada puno je ugodnije. Prednja bocna su 20% zatamnjena[/b], nekom novom folijom koja propusta manje UV zracenja nego obicne 80%.. zadnji box nisam tom zatamnio jer mi je bilo prakticno i kad je zena dojila dijete da joj je lakse...
Tako, da to zatamnjivanje ima dostaprednosti, nije samo za kurcenje. A prednji box se kod mene i ne primjeti da je ista radjeno jer je taj neki najmanji stepen zatamnjenja stavljen. Radio sam u cac folija onim llumar folijama...
E i meni je isto tako pa eto na kraju kaznu dobih za prednja bocna.
Meni je na Astri na fabrickim toniranim staklima pisalo min providnost 70%. šrednja sajba 75%, sto znaci da je na standarnim toniranim staklima zatamnjenje 25-30%. Znaci na netonirana stakla 30% zatamjenje je prihvatljivo. Ja sad ne znam po zakonima optike ako na fabricki tonirana nalijepis npr. 30% zatamnjenje da li se % sabiraju pa to bude 60% zatamjeno ili je ukupno zatamjenje onoliko koliko je tamniji medij.
kakva je caka sa kolima koja su tek uvezena, a na njima su dosla zadnja bocna stakla zatamnjenja i zadja sjaba (posto je karavan).
Predja stakla od vozaca i suvozaca i sajba nisu uopste dirana.
U procesu sam kupovine tako da ne znam je li to fabricni ili nije, u pitanju je alfa 159 sport wagon
Pozdrav
axe22 wrote:kakva je caka sa kolima koja su tek uvezena, a na njima su dosla zadnja bocna stakla zatamnjenja i zadja sjaba (posto je karavan).
Predja stakla od vozaca i suvozaca i sajba nisu uopste dirana.
U procesu sam kupovine tako da ne znam je li to fabricni ili nije, u pitanju je alfa 159 sport wagon
Pozdrav
Ako ne vidis ima li folija, onda je to perfektno odradjeno, i ja bi se usutio , pogledaj malo detaljnije, uglavnom, znam npr. u Njemačkoj je tzv. zadnji box dozvoljeno zatamniti certificiranom folijom koliko god hoces, osim sa reflektirajućom folijom, a jedini uslov je da imas vanjske retrovizore
axe22 wrote:kakva je caka sa kolima koja su tek uvezena, a na njima su dosla zadnja bocna stakla zatamnjenja i zadja sjaba (posto je karavan).
Predja stakla od vozaca i suvozaca i sajba nisu uopste dirana.
U procesu sam kupovine tako da ne znam je li to fabricni ili nije, u pitanju je alfa 159 sport wagon
Pozdrav
Pa kako smo apsolvirali ovdje to je sve ok. Bocna zadnja mozes vala prefarbati i bitumenom.
Ne smijes samo folije na prednja bocna.
axe22 wrote:kakva je caka sa kolima koja su tek uvezena, a na njima su dosla zadnja bocna stakla zatamnjenja i zadja sjaba (posto je karavan).
Predja stakla od vozaca i suvozaca i sajba nisu uopste dirana.
U procesu sam kupovine tako da ne znam je li to fabricni ili nije, u pitanju je alfa 159 sport wagon
Pozdrav
Pa kako smo apsolvirali ovdje to je sve ok. Bocna zadnja mozes vala prefarbati i bitumenom.
Ne smijes samo folije na prednja bocna.
Ne zna se da li je sve ok, ako je na zadnjoj sajbi folija, a jeste zatamnjena, onda to nije po propisu.
jeste u DE, ja kupio auto tako zatamnjena zadnja sajba, dzaba certifikat dzaba atest kerovi me pisali redovno... na kraju zgulio sve. goni u pm... problem sa zadnjom sajbom sto pri skidanju folije gulis i one grijace sajbe pa ga pusis zimi
danas poznanik bio na sudu u vezi fabricki zatamljenih stakala, imao atest iz AT i jos nekakav prekrsaj uz to...prije suda kazna mu bila 80KM (40KM odmah da plati) i nije htio, hoce na sud
smanjio mu kaznu, dobio 40KM...i sudskih troskova 120KM