Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bakir1 wrote:Sta zakon kaze I koji zakon jer ovakve stvari definise pravilnik...
Alfa nije imala perace farova Ali je imala socivo i automatsku regulaciju visine.
Neki drugi auti nisu imali sociva ali su imali regulaciju I perace.
Neki su imali sve pobrojano...
Moje tvrdnje nisu tvrdnje nego fakti
A sta je pravilnik nego dio zakona.
Opet si mi nabrojao nesto sto nema veze sa zakonom. Ja te molim da mi objasnis svoju tvrdnju argumentom koji se zove zakon ili pravilnik.
Pravilnik je tumacenje pojmova iz zakona jedan KO'd nas se zove o certificiranju koji kaze preinake na vozilu izmjena fabrickih karakteristika istog.
Dalje nadjes ece regulative koje definisu xenon sijalice jacinu lumena I cudna li cuda prvenstveno automatsku regulaciju visine snopa a u zavisnosti od ostalih faktora perace farova I sociva.
Pravilnik nije zakon s time u vezi imamo entitetske pravilnike jednog te istog krovnog zakona.
Sada to meni pojasni sta kaze zakon osim broja I boje...
Imas li na faru oznaku ece 98?
I da da se ne trudis dalje BiH je potpisnica svih ece odredbi usvajanjem pravilnika o certificiranju vozila je obznanila to.
S time u vezi 35W 2000 + lumena jednako regulacija visine snopa plus perac farova.
25W do 2000 lumena samo regulacija visine u oba slucaja automatska, prasinaru treba 1 min da te posalje na vandredni druga je stvar da li to zna I hoce li....
Recimo ja kada se zadesim bilo gdje sa kolegama na stanicama tehnickog obavezno peglam debile sa divljim xenonima, pa ga stimaj rucno majstore do mile volje u sistem ides kao neispravan, a na srecu sve je vise rukovodnih kadrova u mupovima koji takve iste, plahokurcevite debile, natjeraju da parkiraju auto pred stanicom pa ujutro slepom o njihovom trosku posalju na Tehnički.
Onda ide uzimanje saobracajne pa ponovljeni tehnicki uz otklanjanje svih neispravnosti
Bakir1 wrote:Pravilnik je tumacenje pojmova iz zakona jedan KO'd nas se zove o certificiranju koji kaze preinake na vozilu izmjena fabrickih karakteristika istog.
Dalje nadjes ece regulative koje definisu xenon sijalice jacinu lumena I cudna li cuda prvenstveno automatsku regulaciju visine snopa a u zavisnosti od ostalih faktora perace farova I sociva.
Pravilnik nije zakon s time u vezi imamo entitetske pravilnike jednog te istog krovnog zakona.
Sada to meni pojasni sta kaze zakon osim broja I boje...
Imas li na faru oznaku ece 98?
I da da se ne trudis dalje BiH je potpisnica svih ece odredbi usvajanjem pravilnika o certificiranju vozila je obznanila to.
S time u vezi 35W 2000 + lumena jednako regulacija visine snopa plus perac farova.
25W do 2000 lumena samo regulacija visine u oba slucaja automatska, prasinaru treba 1 min da te posalje na vandredni druga je stvar da li to zna I hoce li....
Recimo ja kada se zadesim bilo gdje sa kolegama na stanicama tehnickog obavezno peglam debile sa divljim xenonima, pa ga stimaj rucno majstore do mile volje u sistem ides kao neispravan, a na srecu sve je vise rukovodnih kadrova u mupovima koji takve iste, plahokurcevite debile, natjeraju da parkiraju auto pred stanicom pa ujutro slepom o njihovom trosku posalju na Tehnički.
Onda ide uzimanje saobracajne pa ponovljeni tehnicki uz otklanjanje svih neispravnosti
Da ti malo bolje objasnim, posto izgleda neznas i tumacis slobodno. Pravilnik je podzakonski akt.
Sad mi objasni kako da certificiram ugradjene xenon svjetla ili bilo kakve preinake na vozilu, kad je vec "BiH je potpisnica svih ece odredbi usvajanjem pravilnika o certificiranju vozila"? Ja bih volio da stanice za tehnicki pregled konacno pocnu raditi svoj posao, medjutim to je potpuna iluzija da se radi i da ce se uopste u blizoj buducnosti desiti.
Ja opet tvrdim da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike. Postojala su vozila sa raznim dodacima na farovima i prije xenon svjetala.
Objasnio si mi ono sto Ja znam odavno of tvog lupetanja o cijeni registracije I osiguranja
Pravilnik o certificiranju vrsi klasifikaciju preinaka na vozilu u smislu genije sto prije nije bilo bitno sada jeste kao recimo plin ili recimo xenoni koji da bi bili legalni moraju ispuniti sve ece direktive koje tretiraju tu oblast.
Za xenon set odredbi sa oznakama ece 98 99 I 46.
Spin o stanicama ti je poglup jer stanice jednom godisnje vide auto a u tom trenutku moze biti I bez preinaka.
Rekao si zakon a Ja te pitah koji pa nije zakon nego pravilnik cudna li cuda a zakon je jedan ostalo je pitanje semantike....
Od nastimanih farova dosli smo do pravilne ugradnje.
Zakon kaze
Nismo se ja i ti razumjeli, ali kad vec tako hoces...Moje lupetanje o registraciji i osiguranjima je istina i tako je u praksi. U teoriji je cijena registracije mog vozila ista kada ide preko bilo koje osiguravajuce kuce. Medjutim u praksi je to sasvim drugacije. Krajnjeg korisnika tj mene boli neka stvar sta kaze teorija. Bitno je praksa tj koliko ce me kostati registracija.
Spin o stanicama je mozda za tebe poglup ali u praksi je tako kako je. Ja zadnjih desetak godina imam kineske xenone bez ikakvih dodataka na farovima sto bi se reklo da farovi nisu namjenjeni za xenon svjetla. I tih zadnjih desetak godina ne da nije nitko nesto rekao o xenonima na tehnickom pregledu, vec uopste u tih 10-ak godina nisu ni provjeravali nastimanost farova. To je realnost postovanja zakona i realnost rada stanica za tehnicki pregled.
Tebi svaka cast ako tako prcas cunere na tehnickom pregledu i to postujem. Ali ti si jedan od hiljadu. Kada policija pocne da salje vozila na VTP zbog toga jer imaju xenon svjetla, tada ce vec mnoge stvari biti rijesene i prije ovih xenon svjetala.
I opet kazem: da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike.
I na kraju, ja sam rekao zakon a ti si rekao da je pravilnik na sta sam te upitao a sta je to pravilnik.
Malo se gubis i gutas slova. Da nisi malo cvrcnuo?
preludezalude wrote:Nismo se ja i ti razumjeli, ali kad vec tako hoces...Moje lupetanje o registraciji i osiguranjima je istina i tako je u praksi. U teoriji je cijena registracije mog vozila ista kada ide preko bilo koje osiguravajuce kuce. Medjutim u praksi je to sasvim drugacije. Krajnjeg korisnika tj mene boli neka stvar sta kaze teorija. Bitno je praksa tj koliko ce me kostati registracija.
Spin o stanicama je mozda za tebe poglup ali u praksi je tako kako je. Ja zadnjih desetak godina imam kineske xenone bez ikakvih dodataka na farovima sto bi se reklo da farovi nisu namjenjeni za xenon svjetla. I tih zadnjih desetak godina ne da nije nitko nesto rekao o xenonima na tehnickom pregledu, vec uopste u tih 10-ak godina nisu ni provjeravali nastimanost farova. To je realnost postovanja zakona i realnost rada stanica za tehnicki pregled.
Tebi svaka cast ako tako prcas cunere na tehnickom pregledu i to postujem. Ali ti si jedan od hiljadu. Kada policija pocne da salje vozila na VTP zbog toga jer imaju xenon svjetla, tada ce vec mnoge stvari biti rijesene i prije ovih xenon svjetala.
I opet kazem: da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike.
I na kraju, ja sam rekao zakon a ti si rekao da je pravilnik na sta sam te upitao a sta je to pravilnik.
Malo se gubis i gutas slova. Da nisi malo cvrcnuo?
Kako se uhvati sam u kontradiktornosti
Po zakonu policajac ti ne smije grebati po staklu da vidi jesu li folije ili ne al praksa je drugacija
Praksa je ono sto smo nabrajali ili ti drot grebe ili ti grebes I skidas itd itd
preludezalude wrote:Nismo se ja i ti razumjeli, ali kad vec tako hoces...Moje lupetanje o registraciji i osiguranjima je istina i tako je u praksi. U teoriji je cijena registracije mog vozila ista kada ide preko bilo koje osiguravajuce kuce. Medjutim u praksi je to sasvim drugacije. Krajnjeg korisnika tj mene boli neka stvar sta kaze teorija. Bitno je praksa tj koliko ce me kostati registracija.
Spin o stanicama je mozda za tebe poglup ali u praksi je tako kako je. Ja zadnjih desetak godina imam kineske xenone bez ikakvih dodataka na farovima sto bi se reklo da farovi nisu namjenjeni za xenon svjetla. I tih zadnjih desetak godina ne da nije nitko nesto rekao o xenonima na tehnickom pregledu, vec uopste u tih 10-ak godina nisu ni provjeravali nastimanost farova. To je realnost postovanja zakona i realnost rada stanica za tehnicki pregled.
Tebi svaka cast ako tako prcas cunere na tehnickom pregledu i to postujem. Ali ti si jedan od hiljadu. Kada policija pocne da salje vozila na VTP zbog toga jer imaju xenon svjetla, tada ce vec mnoge stvari biti rijesene i prije ovih xenon svjetala.
I opet kazem: da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike.
I na kraju, ja sam rekao zakon a ti si rekao da je pravilnik na sta sam te upitao a sta je to pravilnik.
Malo se gubis i gutas slova. Da nisi malo cvrcnuo?
Kako se uhvati sam u kontradiktornosti
Po zakonu policajac ti ne smije grebati po staklu da vidi jesu li folije ili ne al praksa je drugacija
Praksa je ono sto smo nabrajali ili ti drot grebe ili ti grebes I skidas itd itd
Samo ti nastavi davati policajcu da te je*e u zdrav mozak i daj mu da ti unistava licnu imovinu.
Sta cu davati ako ne krsim zakon
Ti ocito krsis pa se kurcis kako ti ne.mogu nista po zakonu a onda kazes to je teorija u praksi je drugacije
Pa I jeste drugacije polocajac ce grebati jer ne ide sve po zakonu
preludezalude wrote:
Ja zadnjih desetak godina imam kineske xenone bez ikakvih dodataka na farovima sto bi se reklo da farovi nisu namjenjeni za xenon svjetla. I tih zadnjih desetak godina ne da nije nitko nesto rekao o xenonima na tehnickom pregledu, vec uopste u tih 10-ak godina nisu ni provjeravali nastimanost farova. To je realnost postovanja zakona i realnost rada stanica za tehnicki pregled.
Tebi svaka cast ako tako prcas cunere na tehnickom pregledu i to postujem. Ali ti si jedan od hiljadu. Kada policija pocne da salje vozila na VTP zbog toga jer imaju xenon svjetla, tada ce vec mnoge stvari biti rijesene i prije ovih xenon svjetala.
I opet kazem: da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike.
Xenoni se mogu ugraditi nakonadno, ali to košta puno i vrijedi samo na auta koja su fabrički imala tu opciju. Kineski xenoni nigdje ne bi smjeli da se koriste, na putevima... Prije ili kasnije neko će ti ukazati na to.
preludezalude wrote:
Ja zadnjih desetak godina imam kineske xenone bez ikakvih dodataka na farovima sto bi se reklo da farovi nisu namjenjeni za xenon svjetla. I tih zadnjih desetak godina ne da nije nitko nesto rekao o xenonima na tehnickom pregledu, vec uopste u tih 10-ak godina nisu ni provjeravali nastimanost farova. To je realnost postovanja zakona i realnost rada stanica za tehnicki pregled.
Tebi svaka cast ako tako prcas cunere na tehnickom pregledu i to postujem. Ali ti si jedan od hiljadu. Kada policija pocne da salje vozila na VTP zbog toga jer imaju xenon svjetla, tada ce vec mnoge stvari biti rijesene i prije ovih xenon svjetala.
I opet kazem: da ona tvoja prva tvrdnja "xenoni su razlog iskljucenja ukoliko nisu po fabrickoj instalaciji za to vozilo" nije apsolutna istina. Mogu se xenoni ugraditi i naknadno i da zadovoljava sve zakone i pravilnike.
Xenoni se mogu ugraditi nakonadno, ali to košta puno i vrijedi samo na auta koja su fabrički imala tu opciju. Kineski xenoni nigdje ne bi smjeli da se koriste, na putevima... Prije ili kasnije neko će ti ukazati na to.
Evropa puna vozila sa kineskim xenonima?! Kako li samo prodju tehnícki???
530i wrote:
Xenoni se mogu ugraditi nakonadno, ali to košta puno i vrijedi samo na auta koja su fabrički imala tu opciju. Kineski xenoni nigdje ne bi smjeli da se koriste, na putevima... Prije ili kasnije neko će ti ukazati na to.
Nekad davno u Njemackom AM&S ugradjivali naknadno ksenon svjetla na Golf IV. Montirali su Hella homologirane projekcijske farove, ne znam cije su sijalice koristili, senzor na zadnjoj osovini, perace farova, prilikom atesta novih svjetala za sve ugradjene morali dostaviti tehnicku dokumentaciju, tj potvrde da su komponente homologirane, sa tipsikm atestima itd, potvrda od sevisa za el. instalaciju. Kad su sve sabrali zakljucak je da je to neisplativo.
E sad, mi kao drzava smo enklava u kojoj sve prolazi, pa imam ove koji bi da se zakon i praksa po potrebi kombinuju, ali ce veselje nastati kad nas zbog upgareda kineskim smecem na granici pocnu vracati ili iskljucivati iz zaobracaja pa se ustekani cevapi usmrde!
530i wrote:
Xenoni se mogu ugraditi nakonadno, ali to košta puno i vrijedi samo na auta koja su fabrički imala tu opciju. Kineski xenoni nigdje ne bi smjeli da se koriste, na putevima... Prije ili kasnije neko će ti ukazati na to.
Nekad davno u Njemackom AM&S ugradjivali naknadno ksenon svjetla na Golf IV. Montirali su Hella homologirane projekcijske farove, ne znam cije su sijalice koristili, senzor na zadnjoj osovini, perace farova, prilikom atesta novih svjetala za sve ugradjene morali dostaviti tehnicku dokumentaciju, tj potvrde da su komponente homologirane, sa tipsikm atestima itd, potvrda od sevisa za el. instalaciju. Kad su sve sabrali zakljucak je da je to neisplativo.
E sad, mi kao drzava smo enklava u kojoj sve prolazi, pa imam ove koji bi da se zakon i praksa po potrebi kombinuju, ali ce veselje nastati kad nas zbog upgareda kineskim smecem na granici pocnu vracati ili iskljucivati iz zaobracaja pa se ustekani cevapi usmrde!
Upravo tako, ugradnja je moguća, ali nije isplativa.
Ovo za kineske xenone ne znam koliko je često, iako i tamo nakon t.pregleda se mogu montirati stvari koje nisu u skladu sa propisima kao što su xenoni i sl. Kao što ima i tehničkih pregleda koji mogu srediti pregled...
konektovan wrote:
Evropa puna vozila sa kineskim xenonima?! Kako li samo prodju tehnícki???
Da li je to bas tako i da li prolaze tehnicke preglede?
Ne znam kako prodju, mozda skinu prije tehnickog, al' bio sam svjedok, u Engleskoj, Njemackoj ima rejsera na bacanje, svi sa aftermarket xenonima, a da ne govorim da ih mozes kupiti, od raznih auto shopova, internet prodavnica itd.
konektovan wrote:
Evropa puna vozila sa kineskim xenonima?! Kako li samo prodju tehnícki???
Da li je to bas tako i da li prolaze tehnicke preglede?
Ne znam kako prodju, mozda skinu prije tehnickog, al' bio sam svjedok, u Engleskoj, Njemackoj ima rejsera na bacanje, svi sa aftermarket xenonima, a da ne govorim da ih mozes kupiti, od raznih auto shopova, internet prodavnica itd.
Pa upravo tako, pred tehnicki sve poskidaju i onda sarafaj nazad, ali ih s vremena na vrijeme policija poskida pored ceste ko zeceve!
Kupvina i upotreba nisu ista stvar, ti mozes prodavati i kupiti sta zelis, ali to ne znaci da smijes montirati na auto. Zna se sta tacno oprema mora imati da bi bila montirana na auto.
U Engleskoj nema sanse da te policija zaustavi k'o kod nas, tipa, rutinska kontrola, pregleda papire i tako to, oni zaustavljaju samo ako na autu primijete npr. ne radi ti jedno svjetlo, retrovizor visi, itd. Ne salju na tehnicki odmah al' majstoru, da.
Ja ne znam kako idu ta random zaustavljanja, ali se dobro sjecam scene od prije 15-ak godina, drug i ja se vracmo iz FR i u sitne sate dolazimo nadomak Minhena, na autputu neka upozorenja, ogranicenja brzine da bi kompletan autoput bio preusmjeren na odmoriste. Na odmoristu bukvalno ko NATO baza, ljudi, kamiona, kombija, svjetala, rotacija, auta. Autu prilazi policajac, nase table brojke i slova ne zna odakle smo, obraca se na Njemackom, kad smo mu nekako objasnili da ne razumijemo dolazi drugi i na engleskom objasnjava da je u toku akcija, kontrola na drogu, alkohol itd, pita nas odakle i gdje putujemo, da li je sve uredu sa autom, da li smo umorni. Kad smo objasnili da je sve uredu, zahvalili se i pozeljeli sretan put i to na nasem jeziku.
za sedam godina zivota u evropi ja sam bio zaustavljen 4x od razlicitih patrola..... odem u bih i od orasja me zaustave 5x do sarajeva samo u 1 noci....
Pa dogovorite se da li hocete da sve bude po zakonu ili po tome kako se u realnosti postuje zakon.
Ako hoces da se postuje zakon, da nema drota koji grebe folije, onda se to odnosi na sve od A do Z, nema gledanja kroz prste na tehnickom sa nepropisnim folijama, kineskim ksenonima, bez katalizatora, DFP filtera, airbagova, cudesa, a ako hoces pogodnosti realnog postivanja zakona s jedne strane, onda ces na drugoj strani imati drota koji na isti nacin postuje zakon jer jednu bez drugog ne ide. Malo je nerealno zagovarati apsolutno postivanje zakona samo onda kad ti odgovara, a istovremeno imas itekako koristi od toga kako se zakon u realnosti postuje. Jer dok ti dodjes do drota koji se mora prodrzavati zakona ti si vec na tehnickom skinuo i folije i ksenone (ako si ih imao) ili ih nikad nisi ni postavio itd.