Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Tuzla, Bijeljina, Brčko, Gradačac, Živinice, Srebrenik, Lukavac, sve do Gračanice, Kladnja i Zvornika...
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#26

Post by Alfons Kauders »

Zadig wrote:i eto bosni mora konacno!
:D
Ja vec sad prelazim 3 granice kad idem na more, a ako bi se picilo mojom trasom preko Sandzaka, to bi dodalo jos 2 (zasad), ma ludnica. :D
Zadig
Posts: 5755
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#27

Post by Zadig »

ma ljepota ba,
jedan pravac i pun pasos, morali bi BIH amasadu na odmaralistu nekom otvorit.
:D

Ali zato bi se auto napunio janjenite, kajmaka, sira, kafe i farmerki...
uz koji guslarski cd i hajmo veselo
:D :D :D

Totalni interneshnl trip
:-)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#28

Post by Alfons Kauders »

Zadig wrote:ma ljepota ba,
jedan pravac i pun pasos, morali bi BIH amasadu na odmaralistu nekom otvorit.
:D

Ali zato bi se auto napunio janjenite, kajmaka, sira, kafe i farmerki...
uz koji guslarski cd i hajmo veselo
:D :D :D

Totalni interneshnl trip
:-)
Ma napunio bi se do hrvatske granice, onda bi to oni njihovi gestapovci sve pokupili i naplatili 200 kuna, a za taj guslarski CD bi zijanio mozda i zatvora... :D
Zadig
Posts: 5755
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#29

Post by Zadig »

prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
:D :D
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#30

Post by Alfons Kauders »

Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
:D :D
Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...
Zadig
Posts: 5755
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#31

Post by Zadig »

Alfons Kauders wrote:
Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
:D :D
Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...
kako je krenuo oglas ja kontao:...


[size]KOZJAK!!!!!
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#32

Post by Alfons Kauders »

Zadig wrote:
Alfons Kauders wrote:
Zadig wrote:prije ce bit da ne bi ni usli u hrvatsku, dok bude naseg puta, odose oni u EU, pa cemo s vizom, ili plivat od neuma do EU plaze
:D :D
Moguce je, al imam ja semu - bacis oglas "djevojke, ako imate hrvatski pasos i manje od 30 kuka, a da pritom niste ruznije od Biljane Plavsic, javite se radi sklapanja fiktivnog braka..." I naravno platio bi...recimo...15 maraka...
kako je krenuo oglas ja kontao:...


[size]KOZJAK!!!!!



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Ti se samo relaksiraj..."
Zadig
Posts: 5755
Joined: 25/02/2005 19:39
Location: British Columbia

#33

Post by Zadig »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Hajd ga popusi malo pa da nam svima bude dobro"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ili ona:

"Ali ovo je samo jedanputa.."

:lol: :lol:

jao dje me nadje, ali ako im je pola populacije duplo pametnije od male "prasice", negine ti soska
:D

i to ne za 15 mara vec za tijelesnu "uslugu"

:lol: :lol: :lol:
RPM
Posts: 1047
Joined: 11/01/2004 00:00

#34

Post by RPM »

Šandor wrote:Ne kakite. Koridor ne ide preko Tuzle jer su mjesta koja se nalaze na putu od Tuzle do Sarajeva nerazvijena.
Uvijek je vio razvijeniji dio kojim ce ici koridor.
inventivnost nasih ljudi i organizacione/planerske sposobnosti su ostale iste kao i prije i to tipa pravimo fabriku u Makedoniji na cumur iz Banovica ... :lol: :lol:

koridor 5C prema postojecoj "dokumentaciji" NE PROLAZI kroz najmogoljudniji kanton i kanton, mada "nerazvijen", iz kojeg se najvise IZVOZI ... :D ... kakvi li su ostali ... :D :D

tuzlanskoj regiji ocigledno ostaje da trazi svoje rijesenje i to prvenstveno prema sjeveru, sto i jeste logicno, nebi li se brze razvili i sustigli ostale kantone ... :D :D
tataratira
Posts: 1623
Joined: 09/11/2004 12:33

#35

Post by tataratira »

zzzzz wrote:i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta :?
nema žute zaustavne trake
njuskalo
Posts: 49
Joined: 12/12/2003 00:00

#36

Post by njuskalo »

[quote]Autor: tataratira Poslano: 14. apr. 2005. 09:06
zzzzz (citat):
i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta


nema žute zaustavne trake



Ima, tataratira kako nema, jedino nema na mostovima!
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#37

Post by Alfons Kauders »

njuskalo wrote:
Autor: tataratira Poslano: 14. apr. 2005. 09:06
zzzzz (citat):
i koriste termin "brza cesta". Zar ovih prvih 11,5 km nemaju standard auto-puta


nema žute zaustavne trake



Ima, tataratira kako nema, jedino nema na mostovima!
:D

Al svaki kilometar makar most... Predjes Bosnu 10 puta na tih 10tak kilometara... :roll:
Stari
Posts: 6795
Joined: 10/10/2003 00:00

#38

Post by Stari »

ja se nadublje izvinjavam sto ce moje pitanje mozda biti premalo vezano za temu...ali znal neko gdje se i kako mogu pronaci fotografije (ili bilo kakve druge slike ili crtezi) tog dijea auto-ceste 5c sto je izgradjen i sto se upravo gradi....treba mi sto prije.
njuskalo
Posts: 49
Joined: 12/12/2003 00:00

#39

Post by njuskalo »



Al svaki kilometar makar most... Predjes Bosnu 10 puta na tih 10tak kilometara...
Hehhe dobro si, a koliko ce ih bit tek!
njuskalo
Posts: 49
Joined: 12/12/2003 00:00

#40

Post by njuskalo »

nineac wrote:Upravo zato što je ovo najfrekventniji put gradi se dolin rijeke bosne. Isplativost auto put je kada broj automobila na pređe 12.000 za 24 sata, a između zenice i sarajeva je tokom prošlog ljeta bilo oko 21.000 za 24 sata. Između tuzle i sarajeva još uvjek frekvencije nije prešla ni 4.000 u najgušćem periodu.
Drugo, moralo bi se graditi preko kaknja i ići strašno velikom nadmorskom visinom (na nekim djelovima preko 1.000 m) što bi zimi prouzročilo ogromne probleme, pa čak i zastoje, a gradnja ogromnih tunela i mostova bi digla cijenu za nekih 40% nego sadašnja relacija.
Takođe, nanovo bi se projekti morali graditi, a konkretno između zenic ei sarajeva 70% imovinskih odnosa je već gotovo.
I ne manje važno, Evropska komisija za puteve je ovaj pravac već odredila, i više nema mjenjanja. Realno Tuzla-Sarajevo je ekonomski neisplativo zbog frekvencije saobraćaja.
O bihaću i tim glupostim a da negovorimo. To će biti moguće 2100 godine ako ovako nastavimo!
E pazi to koliko sad auta prolazi tim dijelom puta izmedju Tuzle i Sarajeva nije tako mjerodavno, jer to ti je najvecim dijelom lokalni saobracaj, buduci da oni koji idu s vecih udaljenosti zbog loseg puta obilaze Tuzlu i idu dolinom Bosne. Izgradnjom autoputa bi se mnogostruko uvecao promet, koji je ionako gust oko same Tuzle i Brckog te Sarajeva. Jaci tranzitni saobracaj kad bi koridor prosao ovuda bi doprinio da ozivi i ovaj dio puta oko Olova i Kladnja koji je najmanje frekventan a na koji sigurno mislis
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#41

Post by nineac »

Hajd eto da je frekvencija na tom djelo zadovoljavajuća, vremenski uslovi, kao i konfiguracija tla kuda bi išao put od SA do Tuzle je užas. Pa zimi bi haos bio na nekim dionicama, a da negovorimo koliko košta održavanje takvog puta.
Mislim da je realnije da se potegne pitanje kako da se tuzla priključi na već određenu trasu koridora. Treba to potencirati, kao i put Tuzla-Orašje!
The_Fluid
Posts: 5591
Joined: 02/08/2002 00:00
Location: Earth

#42

Post by The_Fluid »

Chisto da obavijestim, da ima jedno dvije godine, kako je zhuta zaustavna traka postala bijela, obzirom da ovi nashi farbari cesta to josh nisu promijenili.

Glede ceste, nekih 18 mjeseci postoji trasa brze ceste od Tuzle do Orashja, koja je zbog dobre konfiguracije terena izuzetno jeftina kada se gleda omjer km/KM u odnosu na koridor Vc.
Any
Posts: 278
Joined: 19/06/2006 02:07
Location: Bosna

#44

Post by Any »

fukara_tz wrote:
Alfons Kauders wrote:
mr_orange wrote:Ići će, ali samo četvrtkom. :D :D
Ici ce, kad mi u TZ izaberemo SDA, dakle NIKAD. :D
:lol: :lol: upravo tako...zato cemo da napravimo autoput Tuzla-Orasje :) , dokle se doslo sa time? cuo sam da treba uskoro da se raspise tender,a izvor je rekla kazala :D

Da barem hoce napraviti ovaj magistralni put Tuzla-Sarajevo kako treba...pa to je najgori put u drzavi...mene vise izmori voznja dva i po sata do Sarajeva, nego od Sarajeva dole do mora,taj put mi dodje milina majke mi....a zimi nema sanse da idem preko Karaule onda opicim na Doboj-Zenica-Sarajevo...

:-) me'scini da si slab drajber u zavojima :?
pa ja od Tz do Sa krivine a poslije Sa ima i pravaca pa se i prstenjak do mora moze upraznjavat :lol: :lol:
fukara jel ti postujes ono starinsku izreku :? "prijeko prece okolo blize" pa zimi picis za Sa reko Zenice :D
Nije puno dalje 75 km ili 1 ura :zzzz: :oops:
User avatar
Bumerang
Posts: 1604
Joined: 27/06/2003 00:00

#45 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Bumerang »

Image
Image
Zar Tuzla Kanton i njeni lokalni politicari ne mogu sami obezbjediti finansije i izgradti autoput Tuzla - Brcko - Doboj kopcanje na autoput 5C prema slikama iznad. To je sve ukupno negdje oko 90 km autoceste?
User avatar
Truba
Posts: 81191
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#46 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Truba »

tacno se vidi i osjeti duh vremenaa otprije 12 godina :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#47 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by So What! »

Deset Panevropskih transportnih koridora su definirani na drugoj Panevropskoj transportnoj Konferenciji, održanoj na Kreti u martu 1994. Dopune su učinjene na trećoj konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine. Zato se ovi koridori ponekad zovu "Kretski koridori" ili "Helsinški koridori", neovisno od njihove geografske lokacije.

Korodor prolazi kroz:

Mađarska
Budimpešta
Dunaújváros
Paks
Szekszárd
Mohács

Hrvatska
Beli Manastir
Osijek
Đakovo

Bosna i Hercegovina
Odžak
Modriča
Doboj
Tešanj
Maglaj
Zenica
Kakanj
Visoko
Sarajevo
Konjic
Jablanica
Mostar

Hrvatska
Metković

Koridor V sačinjavaju slijedeće trase: (Istok-Zapad) Venecija - Trst/Kopar - Ljubljana - Maribor - Budimpešta - Uzhhorod - Lavov - Kijev. Dužina: 1600 km.

Ogranak A - Bratislava - Žilina - Košice - Uzhhorod
Ogranak B - Rijeka - Zagreb - Budimpešta
Ogranak C - Ploče - Sarajevo - Osijek - Budimpešta

Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24385
Joined: 08/09/2005 20:08

#48 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Haris.ba »

So What! wrote:Deset Panevropskih transportnih koridora su definirani na drugoj Panevropskoj transportnoj Konferenciji, održanoj na Kreti u martu 1994. Dopune su učinjene na trećoj konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine. Zato se ovi koridori ponekad zovu "Kretski koridori" ili "Helsinški koridori", neovisno od njihove geografske lokacije.

Korodor prolazi kroz:

Mađarska
Budimpešta
Dunaújváros
Paks
Szekszárd
Mohács

Hrvatska
Beli Manastir
Osijek
Đakovo

Bosna i Hercegovina
Odžak
Modriča
Doboj
Tešanj
Maglaj
Zenica
Kakanj
Visoko
Sarajevo
Konjic
Jablanica
Mostar

Hrvatska
Metković

Koridor V sačinjavaju slijedeće trase: (Istok-Zapad) Venecija - Trst/Kopar - Ljubljana - Maribor - Budimpešta - Uzhhorod - Lavov - Kijev. Dužina: 1600 km.

Ogranak A - Bratislava - Žilina - Košice - Uzhhorod
Ogranak B - Rijeka - Zagreb - Budimpešta
Ogranak C - Ploče - Sarajevo - Osijek - Budimpešta

Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.
Koridor Vc (hala na bosanskom), nema definirane gradove u Bosni osim Sarajeva. Pa čak je godinama spojna tačka na sjeveru bila Bosanski Brod.

Isto tako postoji mogućnost da autoput uopće ne prođe pored Jablanice - ako se progura tunel Prenj. A izgleda da je to sada glavna opcija.

Razlog zašto se nije išlo na Tuzlu je jednostavan. Puno politike i razne postojeće okolnosti. U okolnostima kada zbog rašamonijade sa odnosima sa željeznicama se razmišlja o altenativnoj vezi željeznicom Zenice sa Tuzlom (da ne ide preko Doboja), pričati o autoputu preko Doboja prema Tuzli je iluzorno. Federacija je odlučila da veza Koridora Hala sa Tuzlom bude preko Žepča. RS je odlučila da veza Koridora Hala i Tuzle bude preko Brčkog.

U tim okolnostima Sjevernoistočni dio Bosne će najvjerovatnije biti najgušći dio BiH načičkan autoputevima. Samo treba dočekati. :D

A cesta Doboj - Tuzla može imati samo eventualno neke popravke i rasterećenja izgradnjom lokalnih cesta.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#49 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by So What! »

Haris.ba wrote:Koridor Vc (hala na bosanskom), nema definirane gradove u Bosni osim Sarajeva. Pa čak je godinama spojna tačka na sjeveru bila Bosanski Brod.

Isto tako postoji mogućnost da autoput uopće ne prođe pored Jablanice - ako se progura tunel Prenj. A izgleda da je to sada glavna opcija.

Razlog zašto se nije išlo na Tuzlu je jednostavan. Puno politike i razne postojeće okolnosti. U okolnostima kada zbog rašamonijade sa odnosima sa željeznicama se razmišlja o altenativnoj vezi željeznicom Zenice sa Tuzlom (da ne ide preko Doboja), pričati o autoputu preko Doboja prema Tuzli je iluzorno. Federacija je odlučila da veza Koridora Hala sa Tuzlom bude preko Žepča. RS je odlučila da veza Koridora Hala i Tuzle bude preko Brčkog.

U tim okolnostima Sjevernoistočni dio Bosne će najvjerovatnije biti najgušći dio BiH načičkan autoputevima. Samo treba dočekati. :D

A cesta Doboj - Tuzla može imati samo eventualno neke popravke i rasterećenja izgradnjom lokalnih cesta.
Jeste podložan promjenama, ali i dalje ne može se promjeniti čitav jedan krak istočno.

I mijenjanje trase oko Jablanice i ubacivanje tunela Prenj je bilo zavrzlama.

Budući A3 koji bi činio Y sa koridorom je planiran od Žepča, preko Zavidovića do Tuzle pa dalje do Orašja, ali mislim da ćemo se načekati.

Magistrali Tuzla - Doboj skoro da nema pomoći. Iako se apeliralo na RS da se na istok povezuje preko Tuzle, oni su to odbili, a realno gdje ne bi s obzirom na teren koji se prostire tamo.

RS bira da gradi autoceste preko ravnica pa se hvale kako sustižu Federaciju, ali istina je da je lakše napraviti 50 kilometara u Sjevernoj Bosni, nego 10 kilometara u centralnoj Bosni.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24385
Joined: 08/09/2005 20:08

#50 Re: Zasto koridor 5c ne ide preko Tuzle?

Post by Haris.ba »

Sjeverna Bosna će najvjerovatnije imati najviše autoputa/brze ceste u BiH po kvadratnom kilometru. Valja samo dočekati.

A sve su prilike da će Tuzla biti opasana brzim cestama i autoputevima. Valja samo dočekati. :D
Post Reply