Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

SSwfin20
Posts: 215
Joined: 11/11/2013 18:53

#1 Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by SSwfin20 »

E ovako nekada mi zamagli vjetrobransko staklo iznutra a nekada ne, npr.kada ujutru krenem na poso iznutra je zamaglilo puno a nekada nikako ili kad se vracam sa posla nekada zamagli a nekada ne, u pitanju je auto Passat 2006 god. Da li je neko imao slicnih problema sta da radim?
User avatar
hopi
Posts: 5699
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#2 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by hopi »

ventilacija, klima kako radi?
filter klime promjeniti
imaju neka sredstva da se očisti staklo pa navodno manje magli
SSwfin20
Posts: 215
Joined: 11/11/2013 18:53

#3 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by SSwfin20 »

hopi wrote:ventilacija, klima kako radi?
filter klime promjeniti
imaju neka sredstva da se očisti staklo pa navodno manje magli
zamijenio sam filter klime, sa klimom je sve ok, auto zamagli preko noci...
mali_balon
Posts: 11393
Joined: 12/09/2012 09:57

#4 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by mali_balon »

Pa upalis li klimu da "raspuse" tu malgu. Npr ovako.

User avatar
relax11
Posts: 1754
Joined: 08/01/2013 12:35
Location: RAJVOSA <3

#5 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by relax11 »

mali_balon wrote:Pa upalis li klimu da "raspuse" tu malgu. Npr ovako.

Imam ja isti problem, i ne znam kako ga rijesiti... ako ikada budem prodavao auto bit ce mi ga merak prodati samo zbog ovoga

Ajde ti pali klimu svako 2-3 minute 8-)
User avatar
chockad
Posts: 246
Joined: 02/06/2008 09:55
Location: Usa
Contact:

#6 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by chockad »

isti problem ima moj jaran na peugeot 607. zamagli da ne mozes vidjeti nista. dok puse klima osusi, ali cim iskljuci zamagli opet. nema sta nije radio, mijenjao sve moguce i nemoguce stvari, i nista. na kraju mu u peugeotovom servisu, nezvanicno, kazu da je problem u uglu prednjeg stakla, postavljeno je tako da kupi sve iz okoline na sebe, a rjesenje je da mu klima fercera stalno. isto tako kaze: prodace ga samo zbog toga.
SSwfin20
Posts: 215
Joined: 11/11/2013 18:53

#7 Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by SSwfin20 »

Ok je sve kad upalim klimu brzo nestane magla, ali moje je pitanje zasto zamagli ikako ja mislim da ne bi trebalo nikako da zamagli iznutra preko noci.

Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
JanuaryJones
Posts: 4193
Joined: 25/08/2013 13:31

#8 Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by JanuaryJones »

Oprati šajbu iznutra i ispolirati kaladontom ;) nama upalilo, inače kod svake kiše magla u autu :shock:


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Skyfox
Posts: 7489
Joined: 27/09/2003 00:00
Location: Selo Strumfova

#9 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by Skyfox »

ja sam na starom auto otvarao prozor da izade vlaga iz auta i djeluje, bar neko vrijeme... :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#10 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by jefferson »

JanuaryJones wrote:Oprati šajbu iznutra i ispolirati kaladontom ;) nama upalilo, inače kod svake kiše magla u autu :shock:


Sent from my iPad using Tapatalk
Zato to dolazi do povecanja vlaznosti u zraku kada pada kisa.
Ja sam zivio u SAD u drzavi gdje vlaga nekada zna doseci 98%, da vidis tu maglenja, nema veze jel pada kisa ili ne.
Klima je tu najbezbolnije i najbolje rjesenje, jer isparavc koji je dio klima uredjaja odvaja vlagu od zraka. Zato ispod auta uvijek voda curi, tj. to je taj visak vlage.
Takodje, treba provjeriti sve kanale i dzepove oko ventilatora da se vidi da li se negdje voda skuplja okolo.
SSwfin20
Posts: 215
Joined: 11/11/2013 18:53

#11 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by SSwfin20 »

Pokusat cu to sa kaladontom :). Mada mislim da nece puno pomoci.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
JanuaryJones
Posts: 4193
Joined: 25/08/2013 13:31

#12 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by JanuaryJones »

fin adis wrote:Pokusat cu to sa kaladontom :). Mada mislim da nece puno pomoci.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Probaj. Klasični soda bijeli kaladont, ne gel paste u boji sa zrncima ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
mefistofilis
Posts: 1584
Joined: 09/04/2013 18:11

#13 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by mefistofilis »

a to sto zamagli samo po noci bez ikoga da sjedi u autu ili otvara otvara vrat/prozore moze biti do kedera koji ne dihtuje. meni je na prednjoj vozackoj strani pukla jedna zabica kedera(skoda felicija) i ja pretpostavljam da je do toga.... pa mozes i to provjeriti
User avatar
hopi
Posts: 5699
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#14 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by hopi »

i meni isto ponekada zamagli, i može se brzo odmagliti ako se uključi klima ali ako se uključi brzo zamagli i sve tako
a rješenje barem kod mene da upalim ventilaciju na najjače, između toplo-hladno, stavim na staklo da puše i onda mu treba koja min da polako osuši staklo ne kao klima gotovo odmah. Ali kada vent osuši onda je dovoljno da ostavim na 1 puhanje da održava ne moram više klimu paliti.
User avatar
popi
Posts: 358
Joined: 09/04/2007 16:52

#15 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by popi »

Bila je tema - Maglenje šajbe...evo da prenesem sta meni u potpunosti rjesava problem:
popi wrote:Sprej protiv zamagljivanja stakala u OBI-u oko 11KM, (mozda oko 200ml) meni traje vec trecu sezonu.
Bitno je ocistiti stakla dobro prije nanosenja.

Image
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#16 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by jefferson »

Takodje, u kakvom su stanju podmetaci u autu? Imal vlage u njima ili na gumeni podmetacima? Kada se grijanje upali to ce poceti isparavati, i eto maglenja.
mali_balon
Posts: 11393
Joined: 12/09/2012 09:57

#17 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by mali_balon »

Sprječavanje zamagljivanja vjetrobranskog stakla

Svaki tjedan ili dva bi trebalo temeljito očistiti i obrisati prozore automobila sa unutrašnje strane. Autostakla, kao i drugi dijelovi automobila, s vremenom na sebi imaju sitne čestice prljavštine i masnoća. Taj „prljavi“ sloj čini zamagljivanje mnogo lakšim i bržim nego bi to bilo da je staklo čisto, naime kapljice vlage se tako imaju na što primiti. Za vrijeme vlažnih dana, kao što je proljeće i jesen, bi svakako trebalo oprati prozore barem jednom tjedno da vam bude lakše održavati čista stakla.

Vlaga na autostaklima se stvara jer je zrak vlažan. Vlaga u automobil može doći izvana, kroz recimo sustav ventilacije, ili isparavanje vode sa poda koji ste namočili ušavši sa mokrim cipelama ali najčešće je rezultat disanja osoba koja su u automobilu. U vremenima kada je vani hladno i vlažno jako je važno da količinu vlage u automobilu držite na minimumu. Ako je vani snijeg dobro istresite svoje cipele i sebe i prije ulaska u automobil, a ako je kiša dobro istresite kišobran prije nego ga unesete u automobil. Upalite grijanje, odmah nakon paljenja automobila i usmjerite zrak da ide samo na prednje staklo i pod i nigdje drugdje dok se ne odmagli. Može negdje u trgovina kupiti i samostojeće isušivače koji sadrže kristale koji nakupljaju vlagu na sebe i to staviti negdje u automobilu da stoji.
Smanjivanje nastanka zamagljenja

kako odmagliti staklaNajbolji način za smanjiti nastanak zamagljenja je da prozore držite toplima, odnosno da koristite grijanje u automobilu da što je moguće brže zagrije stakla. Ovisno o modelu automobila, imate mogućnost da koristite samo unutarnji zrak (recirkulacija) ili da uvlačite zrak izvana. Bolje je uzimati zrak izvana jer izjednačava vlažnost i tlak sa vanjskim, dok recirkulacija koristi unutarnji zrak koji je obično vlažniji od vanjskog. Također možete otvoriti prozor za nekoliko milimetara tek toliko da dođe do izmjene zraka te se vlaga teže hvata na stakla. Dakako to vrijedi samo ako vani nije magla ili kiša, jer tada uvlačite vlažniji zrak.

Ako je vani dosta hladno, stakla će također biti hladna i sva vlaga iz vašeg daha se odmah kondenzira na staklima. Zbog toga je izuzetno važno da zagrijete automobil i stakla prije nego krenete sa parkirališta. Nije vam baš pametno da vam se stakla zamagle dok se vozite u koloni prema poslu.
Uklanjanje zamagljenja

Kad vam se baš žuri uvijek možete obrisati zamagljenje sa vjetrobrana sa suhom krpom ili ručnikom. No to treba raditi samo ako je apsolutno nužno, jer to i nije baš velika pomoć. Kao prvo, tkanine uglavnom ostavljaju razne mucice i vlakna po staklu, pa dovitljivi vozači upotrebljavaju razne stvari od papirnatih ručnika do ženskih uložaka za brisanje stakla. Kao drugo, to će pomoći vrlo kratko ako je staklo hladno jer vrlo brzo se zamagljenje ponovno pojavi. Radije upalite grijanje na najjače i usmjerite na stakla.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#18 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by jefferson »

mali_balon wrote:
Sprječavanje zamagljivanja vjetrobranskog stakla

Svaki tjedan ili dva bi trebalo temeljito očistiti i obrisati prozore automobila sa unutrašnje strane. Autostakla, kao i drugi dijelovi automobila, s vremenom na sebi imaju sitne čestice prljavštine i masnoća. Taj „prljavi“ sloj čini zamagljivanje mnogo lakšim i bržim nego bi to bilo da je staklo čisto, naime kapljice vlage se tako imaju na što primiti. Za vrijeme vlažnih dana, kao što je proljeće i jesen, bi svakako trebalo oprati prozore barem jednom tjedno da vam bude lakše održavati čista stakla.

Vlaga na autostaklima se stvara jer je zrak vlažan. Vlaga u automobil može doći izvana, kroz recimo sustav ventilacije, ili isparavanje vode sa poda koji ste namočili ušavši sa mokrim cipelama ali najčešće je rezultat disanja osoba koja su u automobilu. U vremenima kada je vani hladno i vlažno jako je važno da količinu vlage u automobilu držite na minimumu. Ako je vani snijeg dobro istresite svoje cipele i sebe i prije ulaska u automobil, a ako je kiša dobro istresite kišobran prije nego ga unesete u automobil. Upalite grijanje, odmah nakon paljenja automobila i usmjerite zrak da ide samo na prednje staklo i pod i nigdje drugdje dok se ne odmagli. Može negdje u trgovina kupiti i samostojeće isušivače koji sadrže kristale koji nakupljaju vlagu na sebe i to staviti negdje u automobilu da stoji.
Smanjivanje nastanka zamagljenja

kako odmagliti staklaNajbolji način za smanjiti nastanak zamagljenja je da prozore držite toplima, odnosno da koristite grijanje u automobilu da što je moguće brže zagrije stakla. Ovisno o modelu automobila, imate mogućnost da koristite samo unutarnji zrak (recirkulacija) ili da uvlačite zrak izvana. Bolje je uzimati zrak izvana jer izjednačava vlažnost i tlak sa vanjskim, dok recirkulacija koristi unutarnji zrak koji je obično vlažniji od vanjskog. Također možete otvoriti prozor za nekoliko milimetara tek toliko da dođe do izmjene zraka te se vlaga teže hvata na stakla. Dakako to vrijedi samo ako vani nije magla ili kiša, jer tada uvlačite vlažniji zrak.

Ako je vani dosta hladno, stakla će također biti hladna i sva vlaga iz vašeg daha se odmah kondenzira na staklima. Zbog toga je izuzetno važno da zagrijete automobil i stakla prije nego krenete sa parkirališta. Nije vam baš pametno da vam se stakla zamagle dok se vozite u koloni prema poslu.
Uklanjanje zamagljenja

Kad vam se baš žuri uvijek možete obrisati zamagljenje sa vjetrobrana sa suhom krpom ili ručnikom. No to treba raditi samo ako je apsolutno nužno, jer to i nije baš velika pomoć. Kao prvo, tkanine uglavnom ostavljaju razne mucice i vlakna po staklu, pa dovitljivi vozači upotrebljavaju razne stvari od papirnatih ručnika do ženskih uložaka za brisanje stakla. Kao drugo, to će pomoći vrlo kratko ako je staklo hladno jer vrlo brzo se zamagljenje ponovno pojavi. Radije upalite grijanje na najjače i usmjerite na stakla.
Upaliti grijanje odmah nakon paljenja automobila?
Koji je strucnjak ovo pisao, jer grijanje NERADI ako je tekucina hladna. takodje, paljenjem grijanja produzava se vrijeme zagrijavanja motora cime se trosi vise goriva, a i tekucina ce doseci zeljenu temperaturu daleko sprije nego kada je potenciometar na hladnom, cime se iskljucuje dodatni hladnjak.
Grijanje su uvijek upali nakon recimo 5 min.
mali_balon
Posts: 11393
Joined: 12/09/2012 09:57

#19 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by mali_balon »

A i ti se ufaito jedne recenice ko pijan ograde, poenta je da se smanji vlaga ili osusi zrak u autu. Nek pali girjanje ko kad hoce, meni je zimi nonstop upaljeno, cim dam kontakt pocne da puse, naravno prodje 5min i pocne da grije. Mozda bi ustedio 2 ili 3 kapi benzina da nesta cekam.

BTW ja ne palim klimu da odmaglim sajbu, nego samo puanje na max i cekam, jer se onda valja zajebavati sa klimom, a druga stvar je ako u autu ima vise osoba
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#20 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by jefferson »

mali_balon wrote:A i ti se ufaito jedne recenice ko pijan ograde, poenta je da se smanji vlaga ili osusi zrak u autu. Nek pali girjanje ko kad hoce, meni je zimi nonstop upaljeno, cim dam kontakt pocne da puse, naravno prodje 5min i pocne da grije. Mozda bi ustedio 2 ili 3 kapi benzina da nesta cekam.

BTW ja ne palim klimu da odmaglim sajbu, nego samo puanje na max i cekam, jer se onda valja zajebavati sa klimom, a druga stvar je ako u autu ima vise osoba
Pa uhvatio sam se, jer ako drzas na hladnjenju brze ce se tekucina ugrijati, a time ce i poceti topli zrak da puse ranije.
Recimo ti cekas 5 min. Drzi na hladnjenju 2-3min, ali odmah kreni na malim obrtajima, i nakon 2-3min ces vec imati topal zrak kada prebacis na grijanje.
Uhvatio sam se te recenice jer je ta izjava kontradiktorna onome sto se pokusava uraditi.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#21 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by jefferson »

vettel wrote:Ja na VOlvu to rjesavam po uputama proizvodjaca. Max. puhanje u soferku + AC i regulator na maximalno toplo staviti tako najbolje rjesava a necete se mrznut, nije dzaba to proizvodjac predvidio ha ya
Ja drzim na hladnom, i vec nakon 2-3min imam grijanje a motor brze postigne temp.
To je posebno izrazeno kod novih TSI motora sa DSG mjenjacem jer imaju veliki kapacitet tekucine, koja se zbog manje potrosnje goriva teze grije. Naravno dizeli imaju jos veci problem.
User avatar
saiks
Posts: 1017
Joined: 12/11/2013 13:06

#22 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by saiks »

ako imas imalo vode na podmetacima,zamaglit ce ti.
znas koliko trebas trljati sajbu kaladontom,da se lijepo kroz nju vidi po noci kada kisa pada,kad krenes trljati vidjet ces.

rjesenje za to je klima usmjerena na sajbu i .
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#23 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by Bakir1 »

nisam vidio da je iko napisao, da li ti je slucajno ukljucena recirkulacija zraka?
User avatar
Qler
Posts: 23599
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#24 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by Qler »

Ma meni stoji na auto, nit sta diram ni sta palim i gasim. Kad zamagli, okrenem da puse u sajbum on sam upali klimu i počne puhati ko' lud... kad se to odmagli, opet vratim na auto, pa neka grije/hladi kako on misli da treba...
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#25 Re: Zamagli vjetrobransko staklo iznutra

Post by Bakir1 »

kod mene na eco modu pocne magliti intenzivno u uslovima kise jer tada ukljuci recirkulaciju sam po nahodjenju stednje.
tako da pored prljavog filtera kao glavnog uzrocnika recirkulacija moze biti sljedeci glavni za naglo magljenje sofersajbe
Post Reply