E tako ... na način ako se to spočitava svima, ispada da ova grupa ljudi iz uprave VW koncerna nije to uradila zato što su lopovi, nego zato što su ehm ... švabe.530i wrote:Moja greška - mislio sam na VW samo. Od početka su sa njima (VW) razne priče, što potrvđene, što nepotvrđene, o krađama ideja i projekata i drugim marifetlucima...
VW opoziv 11 mil. vozila
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7732
- Joined: 14/06/2012 22:59
#901 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#902 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Seawolf wrote:Da nije bilo "švaba" poput Rudolfa Diesela i Nikolausa Otta, postoji vjerovatnoća da bismo i dan danas vozili automobile pogonjene parnim strojem, a njih dvojica nemaju veze sa marketing mašinerijom.530i wrote:Marketing mašinerija Švabama je bolji izum od svih tehničkih izuma....para koje se uštedili troše na reklame i podmićivanje novinara, autoklubova i sl.mali_milojica wrote:Meni je prosto nevjerovatno koliko u drugim zemljama Auto Bild ima sestrinskih casopisa i koji doslovno prenose testove iz onog glavnog i u evropi je skoro pa doslo do jednoumlja.
Koliko toliko "realno" testove jos urade francuzi i eventualno talijani. Tu se i ponekad desi da u nekom testu ne pobjedi njemacki auto,dok je kod Auto Bilda i vezanih za njega pobjeda nekog drugog osim svabe na nivou statisticke greske.
Ne znam kako je u ostalim zemljama,ali ovdje vidim kod nas da sve manje ljudi cita to sranje od casopisa.
Neprihvatljivo je nešto što je uradila grupa ljudi zaposlena u upravi i rukovodstvu Volkswagen koncerna, spočitavati svim "švabama" koji su angažovani u auto industriji.
Lahko je bilo napraviti, kad su im i u to doba glavni inzinjeri bili Francuzi.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#903 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
NoX se dobija iz kisika koji sa gorivom neizgori u komori i izadje vani? Barem sam ja tako shvatio kod objasnjenja sta je NoX.Seawolf wrote:Jesi li baš siguran da je tako? To što si preporučio, svakako smanjuje potrošnju goriva i, poslijedično, količinu emitovanog CO2.mali_milojica wrote:Manje po guzvama i miluj gas
No, ostaje moje pitanje: kako se načinom voženja u praksi, može utjecati na količinu emitovanog NOx-a, i na taj način subjektivno utjecati na rezultat testiranja u realnim uslovima?
Vise kisika i goriva zbog nejednakog nacina voznje,klimatskih faktora,mozemo dodati jos varijabli daje vecu kolicinu NoX?
Ili grijesim?
Tehnicki,ne znam to tacno objasniti.
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#904 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Za manju kolicinu nox-a otkrio sam lijek..
A ide ovako nekakoo...
Potreban vam je rasni V8 ili L6, na punom gasu isti urla od srece, a nox co2 bjeze iz auspuha ,, ova tehnika zagarantovano donosi osmijeh na vase lice.. Jedini problem al je minoran su pogonske gume, potrose se od straha,,, i da malo vam se poveca potrosnja novca potrebnog za gorivo...
A ide ovako nekakoo...
Potreban vam je rasni V8 ili L6, na punom gasu isti urla od srece, a nox co2 bjeze iz auspuha ,, ova tehnika zagarantovano donosi osmijeh na vase lice.. Jedini problem al je minoran su pogonske gume, potrose se od straha,,, i da malo vam se poveca potrosnja novca potrebnog za gorivo...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#905 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
sema911s wrote:Za manju kolicinu nox-a otkrio sam lijek..
A ide ovako nekakoo...
Potreban vam je rasni V8 ili L6, na punom gasu isti urla od srece, a nox co2 bjeze iz auspuha ,, ova tehnika zagarantovano donosi osmijeh na vase lice.. Jedini problem al je minoran su pogonske gume, potrose se od straha,,, i da malo vam se poveca potrosnja novca potrebnog za gorivo...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#906 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Sve nastranu, ali meni je u ovoj prici najsimpaticnije to sto se svi slomise s proizvodnjom raznih filtera, pa neki cak stavljaju i NOx i SCR, a Mazda Euro 6 bez ikakvog filtera/katalizatora nox cestica, gospoda. Djes sta ima Euro 6.
Bice interesantano kad dodje 2018.
Bice interesantano kad dodje 2018.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#907 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
ja ti kazem da je mazda extra posao napravila sa skyactive tehnologijom ,a ovi nek stavljaju filtere i turbine na motore od kosiliceado-šampion wrote:Sve nastranu, ali meni je u ovoj prici najsimpaticnije to sto se svi slomise s proizvodnjom raznih filtera, pa neki cak stavljaju i NOx i SCR, a Mazda Euro 6 bez ikakvog filtera/katalizatora nox cestica, gospoda. Djes sta ima Euro 6.
Bice interesantano kad dodje 2018.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#908 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Vidjecemo kad dodje 2018. Sad kad realno auto u praksi moze biti i Euro 5 i hladno prolaziti kao Euro 6 moze, ali vidjecemo kad dodje 2018. pa se vrijednost norme bude morala ispuniti u praksi. Ima da bude kuknjave. Ovi svi ima da zaguse svoje motore i povecaju potrosnju, a Mazda ima da pita posto su NOx i SCR katalizatori.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#909 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Pa odavno udruga proizvodjaca kuka kako su norme prestroge,kako veliku kolicinu dobiti ulazu u to. Mislim da su cak trazili da se sa 2018 pomjeri na 2020 ili cak i duze.ado-šampion wrote:Vidjecemo kad dodje 2018. Sad kad realno auto u praksi moze biti i Euro 5 i hladno prolaziti kao Euro 6 moze, ali vidjecemo kad dodje 2018. pa se vrijednost norme bude morala ispuniti u praksi. Ima da bude kuknjave. Ovi svi ima da zaguse svoje motore i povecaju potrosnju, a Mazda ima da pita posto su NOx i SCR katalizatori.
Nista,izgleda da ce se svi morati ugledati na Mazdu. Sto neko rece ovdje,Mazda ostale samara svezanih ruku
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#910 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
mali_milojica wrote:Pa odavno udruga proizvodjaca kuka kako su norme prestroge,kako veliku kolicinu dobiti ulazu u to. Mislim da su cak trazili da se sa 2018 pomjeri na 2020 ili cak i duze.ado-šampion wrote:Vidjecemo kad dodje 2018. Sad kad realno auto u praksi moze biti i Euro 5 i hladno prolaziti kao Euro 6 moze, ali vidjecemo kad dodje 2018. pa se vrijednost norme bude morala ispuniti u praksi. Ima da bude kuknjave. Ovi svi ima da zaguse svoje motore i povecaju potrosnju, a Mazda ima da pita posto su NOx i SCR katalizatori.
Nista,izgleda da ce se svi morati ugledati na Mazdu. Sto neko rece ovdje,Mazda ostale samara svezanih ruku
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#911 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Volkswagen diže ruke od Phaetona
U njemačkom automobilskom koncernu Volkswagen objavili su plan o skorom prestanku proizvodnje svog dosadašnjeg najluksuznijeg modela Phaeton.
Plan Volkswagena čini se prilično racionalnim, jer se za aktuelnu osnovnu cijenu (89.650 eura) prilično ostarjelog Phaetona u Njemačkoj trenutno može kupiti mnogo napredniji klasni konkurent Audi A8 koji je čak i jeftiniji (81.000 eura).
Nakon 14 godina neprestane produkcije posljednji Phaeton trebao bi napustiti proizvodne pogone Volkswagenove tvornice u Dresdenu (Njemačka) u martu naredne godine, a ostaje pitanje zašto su u Volkswagenu toliko dugo proizvodili automobil koji nikada nije ispunio planirana tržišna očekivanja.
Volkswagenova tvornica u Dresdenu najmanja je od deset postojećih tvornica koncerna, a Phaeton je u zavisnosti od trenutne potražnje sastavljalo od 300 do 500 radnika koji će se, nakon isporuke posljednjeg primjerka, premjestiti u tvornicu u njemačkom gradu Zwickau gdje Volkswagen proizvodi modele Golf i Passat.
U Volkswagenu kažu da je jedan od razloga za skoro povlačenje Phaetona revidiranje ukupne ponude modela, što je dijelom povezano sa nužnim smanjenjem troškova koje je prouzrokovala nedavna „Dieselgate“ afera. Tvornica u Dresdenu bit će zatvorena oko godinu dana, a nakon njene modernizacije i rekonfiguracije s proizvodnih traka silazit će za sada nepoznati modeli Volkswagena.
Iako je nova generacija Phaetona već potvrđena, u Volkswagenu su ipak donijeli odluku o odgađanju premijernog predstavljanja. Kako sada stvari stoje, novi luksuzni Volkswagen očekuje se do 2020. godine, a nudit će se i u kombinaciji sa elektromotorima.
U njemačkom automobilskom koncernu Volkswagen objavili su plan o skorom prestanku proizvodnje svog dosadašnjeg najluksuznijeg modela Phaeton.
Plan Volkswagena čini se prilično racionalnim, jer se za aktuelnu osnovnu cijenu (89.650 eura) prilično ostarjelog Phaetona u Njemačkoj trenutno može kupiti mnogo napredniji klasni konkurent Audi A8 koji je čak i jeftiniji (81.000 eura).
Nakon 14 godina neprestane produkcije posljednji Phaeton trebao bi napustiti proizvodne pogone Volkswagenove tvornice u Dresdenu (Njemačka) u martu naredne godine, a ostaje pitanje zašto su u Volkswagenu toliko dugo proizvodili automobil koji nikada nije ispunio planirana tržišna očekivanja.
Volkswagenova tvornica u Dresdenu najmanja je od deset postojećih tvornica koncerna, a Phaeton je u zavisnosti od trenutne potražnje sastavljalo od 300 do 500 radnika koji će se, nakon isporuke posljednjeg primjerka, premjestiti u tvornicu u njemačkom gradu Zwickau gdje Volkswagen proizvodi modele Golf i Passat.
U Volkswagenu kažu da je jedan od razloga za skoro povlačenje Phaetona revidiranje ukupne ponude modela, što je dijelom povezano sa nužnim smanjenjem troškova koje je prouzrokovala nedavna „Dieselgate“ afera. Tvornica u Dresdenu bit će zatvorena oko godinu dana, a nakon njene modernizacije i rekonfiguracije s proizvodnih traka silazit će za sada nepoznati modeli Volkswagena.
Iako je nova generacija Phaetona već potvrđena, u Volkswagenu su ipak donijeli odluku o odgađanju premijernog predstavljanja. Kako sada stvari stoje, novi luksuzni Volkswagen očekuje se do 2020. godine, a nudit će se i u kombinaciji sa elektromotorima.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#912 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Mazda je pokusaval dovesti dizel u SAD< ali nikako nisu mogli ispuniti NoX zahtjeve.ado-šampion wrote:Sve nastranu, ali meni je u ovoj prici najsimpaticnije to sto se svi slomise s proizvodnjom raznih filtera, pa neki cak stavljaju i NOx i SCR, a Mazda Euro 6 bez ikakvog filtera/katalizatora nox cestica, gospoda. Djes sta ima Euro 6.
Bice interesantano kad dodje 2018.
Mazda obicno nudi vrlo dobro auto za manje pare, ne varaju, pa nisu ni htjeli.
Razlog sto Mazda moze bez SCR-a je nizak nivo kompresije, veca potrosnja i manja snaga.
VW i ostali su u trci ko ce jaci motor sa manjom potrosnjom prodati kupcu. Mazda ima drugaciju filozofiju. Oni nude manje snage, malo vecu potrosnju, ali kudikamo jednostavniji princip od kojeg ce vlasnika manje boliti glava.
Mazda kada bi htjela napraviti motor da se takmici sa recimo BMW 25d motorom, morali bi ici sa SCR tehnologijom.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#913 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
to jeffersonejefferson wrote:Mazda je pokusaval dovesti dizel u SAD< ali nikako nisu mogli ispuniti NoX zahtjeve.ado-šampion wrote:Sve nastranu, ali meni je u ovoj prici najsimpaticnije to sto se svi slomise s proizvodnjom raznih filtera, pa neki cak stavljaju i NOx i SCR, a Mazda Euro 6 bez ikakvog filtera/katalizatora nox cestica, gospoda. Djes sta ima Euro 6.
Bice interesantano kad dodje 2018.
Mazda obicno nudi vrlo dobro auto za manje pare, ne varaju, pa nisu ni htjeli.
Razlog sto Mazda moze bez SCR-a je nizak nivo kompresije, veca potrosnja i manja snaga.
VW i ostali su u trci ko ce jaci motor sa manjom potrosnjom prodati kupcu. Mazda ima drugaciju filozofiju. Oni nude manje snage, malo vecu potrosnju, ali kudikamo jednostavniji princip od kojeg ce vlasnika manje boliti glava.
Mazda kada bi htjela napraviti motor da se takmici sa recimo BMW 25d motorom, morali bi ici sa SCR tehnologijom.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#914 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
PU! Majku mu! Još će sad neko početi preispitivati sistem prenosa snage.....
http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /151228049
http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /151228049
-
- Posts: 21690
- Joined: 05/11/2009 11:49
#915 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Ma kakav sistem prenosa snage, plin 100%.O'zone wrote:PU! Majku mu! Još će sad neko početi preispitivati sistem prenosa snage.....
http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /151228049
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#916 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
@ konektovan
I francuzima je u citroenovo doba jedan od glavnih inzinjera bio italijan
I francuzima je u citroenovo doba jedan od glavnih inzinjera bio italijan
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#917 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
condy wrote:@ konektovan
I francuzima je u citroenovo doba jedan od glavnih inzinjera bio italijan
Taj talijan je mogao samo crtati u citroenu, i nista vise.
- TAFKAP
- Posts: 10309
- Joined: 30/09/2011 07:49
-
- Posts: 5627
- Joined: 07/03/2012 00:09
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#920 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Ma kakvi ba, jos uvijek pokusavaju da zajebu kupce. Nude 1500 dolara popusta jer su prijasnji vlasnik.preludezalude wrote:http://www.msn.com/en-ae/cars/news/vw-e ... ailsignout
Doduse, juce sam od audija dobio punudu za 2015 nove modele koje nisu prodali, i boga mi podosta ih ima na stanju, a A6 3.0T (benzin) su skinuli 20,000 dolara.
DUgo ce trebati njima da se oporave. VW je bio u problemima u SAD i prije ovoga. Audi je pokusavao da stigne BMW i MB prodavajuci izgled i mehaniku VW-a, a sada su ljudi to skontali. SLicno kao i Lexus, samo sto se Lexus ne kvari i ciljana grupa kupaca je drugacija.
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
#922 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
X.000.000.000 - ovako se piše u dolarcicima, za lakse razumjevanje.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#923 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Ministarstvo pravde SAD-a podnijelo tužbu protiv Volkswagena
Ministarstvo pravde SAD-a podnijelo je tužbu protiv njemačkog proizvođača automobila Volkswagena, zbog skandala sa ugradnjom spornog softvera, koji je omogućavao da VW modeli prilikom testiranja prikazuju znatno niži nivo štetnih ispušnih gasova.
U septembru 2015. godine Volkswagen se našao u središtu skandala, nakon što su iz te kompanije priznali da su koristili softver koji je omogućavao prikazivanje nižeg nivoa štetnih ispušnih gasova.
Sporni softver je ugrađen na oko 11 miliona VW vozila u svijetu, a najveći broj je u SAD-u. Zbog toga je u ponedjeljak u ime američke Agencije za zaštitu okoliša (EPA) podnesena tužba federalnom sudu u Detroitu protiv kompanije Volkswagen.
U tužbi se između ostalog navodi da je oko 600.000 vozila imalo ugrađen sporni softver, što se u velikoj mjeri odrazilo na zagađenje životne sredine u SAD-u.
"Ovom tužbom činimo važan korak u zaštiti javnog zdravlja, jer je Volkswagen odgovoran za zagađenje zraka", navedeno je EPA-e.
Ministarstvo pravde SAD-a podnijelo je tužbu protiv njemačkog proizvođača automobila Volkswagena, zbog skandala sa ugradnjom spornog softvera, koji je omogućavao da VW modeli prilikom testiranja prikazuju znatno niži nivo štetnih ispušnih gasova.
U septembru 2015. godine Volkswagen se našao u središtu skandala, nakon što su iz te kompanije priznali da su koristili softver koji je omogućavao prikazivanje nižeg nivoa štetnih ispušnih gasova.
Sporni softver je ugrađen na oko 11 miliona VW vozila u svijetu, a najveći broj je u SAD-u. Zbog toga je u ponedjeljak u ime američke Agencije za zaštitu okoliša (EPA) podnesena tužba federalnom sudu u Detroitu protiv kompanije Volkswagen.
U tužbi se između ostalog navodi da je oko 600.000 vozila imalo ugrađen sporni softver, što se u velikoj mjeri odrazilo na zagađenje životne sredine u SAD-u.
"Ovom tužbom činimo važan korak u zaštiti javnog zdravlja, jer je Volkswagen odgovoran za zagađenje zraka", navedeno je EPA-e.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#924 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
VW u SAD u decembru imao 9.1% manju prodaju u odnosu na isti mjesec 2014.
Na godisnjem nivou,pad u 2015 je 4.8% u odnosu na 2014.
Na godisnjem nivou,pad u 2015 je 4.8% u odnosu na 2014.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#925 Re: VW opoziv 11 mil. vozila
Uspjeli su prebaciti iz Kalifornije u Michigan.direstraits0078 wrote:Ministarstvo pravde SAD-a podnijelo tužbu protiv Volkswagena
Ministarstvo pravde SAD-a podnijelo je tužbu protiv njemačkog proizvođača automobila Volkswagena, zbog skandala sa ugradnjom spornog softvera, koji je omogućavao da VW modeli prilikom testiranja prikazuju znatno niži nivo štetnih ispušnih gasova.
U septembru 2015. godine Volkswagen se našao u središtu skandala, nakon što su iz te kompanije priznali da su koristili softver koji je omogućavao prikazivanje nižeg nivoa štetnih ispušnih gasova.
Sporni softver je ugrađen na oko 11 miliona VW vozila u svijetu, a najveći broj je u SAD-u. Zbog toga je u ponedjeljak u ime američke Agencije za zaštitu okoliša (EPA) podnesena tužba federalnom sudu u Detroitu protiv kompanije Volkswagen.
U tužbi se između ostalog navodi da je oko 600.000 vozila imalo ugrađen sporni softver, što se u velikoj mjeri odrazilo na zagađenje životne sredine u SAD-u.
"Ovom tužbom činimo važan korak u zaštiti javnog zdravlja, jer je Volkswagen odgovoran za zagađenje zraka", navedeno je EPA-e.
Auto kompanije nemaju u kaliforniji svoje urede (osim Tesle) jer su zakoni strogi i u slucaju tuzbe sudovi tamo koji su uvijek an strani potrosaca bi im ogulili kozu.
Ovako svi imaju predstavnistva u Michiganu (BMW U New Jersey) gdje su zakoni pravljeni maltene rukom auto kompanija.
Opet, CARB ce ih tuziti u Kaliforniji ali iskihat ce generalno.