Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Optimist wrote: ↑16/02/2024 16:26
Tako je i kod mene bilo. Onda sam ga ja vracao manuelno u manju, dok mjenjac nije "naucio" da salta kako ja zelim. Poslije je bilo bas kako treba.
Pokusaj i ti.
stvarno nisam znao da je moguce da se prilagodjava, nece mi biti mrsko da ga "stimam"
Ateista wrote: ↑27/12/2023 07:27
Nisam nikad imao taj krovni kofer, niti mi je ikad bilo jasno sta to ljudi toliko nose da im to treba, ali kontam da bi valjda trebao biti predvidjen za te neke normalne brzine? Ok sad za neke malo ekstremnije brzine zbog aerodinamike, ali 150 i nije sad neka brzina...
Evo ja imam krovni kofer i trenutno u njemu imam dvije vikend stolice, djecija kolica, djeciji romobil i jos nekih sitnica.
Jeli problem u aerodinamici vozila ili postoji rizik da kofer otpadne, otvori se ili tako nesto?
Jasno je da postoji razlika, mislio sam na to da nisu neke neuobicajene brzine i cudi me da ih ne prave da to mogu podnijeti.
Da se kofer otvori na velikim brzinama nemoguce, kad bi isao 300 ne moze se otvoriti, mislim da teoretski nije moguce. Da spadne s krova to se valjda u teoriji moze desiti, npr Thule kaze max brzina 130kmh. Ali i to je vrlo vjerovatno racunica za neke ekstremne uslove da bi sebe osigurali.
Sigurno je velika razlika ako su vremenski uslovi razliciti. Ako nema vjetra, ili ako je vjertar 20kmh/50kmh/80kmh.
Razumijem ljude koji imaju taj kofer zbog potreba, ali ne razumijem ih da ga drže na krovu i kad im treba i kad im ne treba.
Ne znam koliko je realno, koliko bord laze, koliko cete mi vjerovati
Zaduzio sam punta 1.3 dizel, majke mi ne znam ni koje je godiste. Euro 5 ima naljepnicu
Cetvrtak do danas mozda sam presao 40-50km. Sve po sarajevu. Nasuo 50KM goriva, restartovao bord. Prosjecna potrosnja je 3,5l/100km.
Mislim auto je teski krs, kad zadrnda zeludac mi se u mjesalicu pretvori, misli ne cujes svoje. Ali 3,5l ne mogu da vjerujem
nepass1 wrote: ↑03/03/2024 10:43
Ne znam koliko je realno, koliko bord laze, koliko cete mi vjerovati
Zaduzio sam punta 1.3 dizel, majke mi ne znam ni koje je godiste. Euro 5 ima naljepnicu
Cetvrtak do danas mozda sam presao 40-50km. Sve po sarajevu. Nasuo 50KM goriva, restartovao bord. Prosjecna potrosnja je 3,5l/100km.
Mislim auto je teski krs, kad zadrnda zeludac mi se u mjesalicu pretvori, misli ne cujes svoje. Ali 3,5l ne mogu da vjerujem
U realnosti nije to baš 3,5 ali da je štedljiv, itekako jeste. Taj 1.3 multijet je među najštedljivijim motorima, još u B segment autu, ih
sale07 wrote: ↑27/12/2023 10:13
Evo ja imam krovni kofer i trenutno u njemu imam dvije vikend stolice, djecija kolica, djeciji romobil i jos nekih sitnica.
Da se kofer otvori na velikim brzinama nemoguce, kad bi isao 300 ne moze se otvoriti, mislim da teoretski nije moguce. Da spadne s krova to se valjda u teoriji moze desiti, npr Thule kaze max brzina 130kmh. Ali i to je vrlo vjerovatno racunica za neke ekstremne uslove da bi sebe osigurali.
Sigurno je velika razlika ako su vremenski uslovi razliciti. Ako nema vjetra, ili ako je vjertar 20kmh/50kmh/80kmh.
Razumijem ljude koji imaju taj kofer zbog potreba, ali ne razumijem ih da ga drže na krovu i kad im treba i kad im ne treba.
(Vec 5 sipanja na istoj benzinskoj, isti pistolj, na prvo izbacivanje pistolja, i kad izracunam poklapa se 3 puta vec s onim sto pokaze racunalo, a u 2 slucaja pikazuje racunalo vecu potrosnju oko 0.2l)