DOslo vrijeme za promjenu auta
Naletio sam na ovog BMW 2001 godina, 136 KS,230 000 km, zanima me misljenje iskljuciva vlasnika, koliko je zaista odrzavanje ovih auta skuplje od ostalih iz ove klase?
Znam da je bolje kupiti manje i mladje auto , ali ja sam do sad vozio malo i necu vise.
BMW 320d E46
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Slo Burner
- Posts: 5377
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
- drndalo
- Posts: 22895
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#2 Re: BMW 320d E46
Ako naletis na dobrog, kojem se nece puno toga kvariti, odrzavanje ti se moze svesti samo na zamjene ulja i potrosni matrerijal, gume, kocnice, amortizere, akumulator kad dodje njihovo vrijeme... Malo ih je takvih, a ako ih ima, onda im je i cijena relativno "ljuta"...
- Slo Burner
- Posts: 5377
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#3 Re: BMW 320d E46
Ovaj sto ganjam je bio sa pokvarenom turbinom, tako da je moguce da je zbog tog cijena povoljna
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#4 Re: BMW 320d E46
Vjerujem da, ako uzmes to auto, neces biti nezadovoljan. No ono sto trebas znati je da je odrzavanje dosta skupo. Sigurno skuplje nego sto mislis ili planiras. Nije sad da se ne moze podniejti, ali je skupo.
I ovo sto neko kaze kocnice, filetri, akumulator...Sve suplja. Svaka ta stavr je duplo skupja nego za VW ili neko slicno auto.
Doduse nasim ljudima sve sto je mimo VW-a to je skupo.
I ovo sto neko kaze kocnice, filetri, akumulator...Sve suplja. Svaka ta stavr je duplo skupja nego za VW ili neko slicno auto.
Doduse nasim ljudima sve sto je mimo VW-a to je skupo.
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#5 Re: BMW 320d E46
Moze li se zanti koja je cijena?Slo Burner wrote:Ovaj sto ganjam je bio sa pokvarenom turbinom, tako da je moguce da je zbog tog cijena povoljna
Turbinu mozes naci, ali je i ona skupa, osim ako nemas vec neku pripremljenu...
- Slo Burner
- Posts: 5377
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#6 Re: BMW 320d E46
Ja radim turbine tako da mi to nije sporno
Cijena auta u Holandiji je bila sa pokvarenim turbom 2900 Eura
Ovdje cu ga dobiti za 10 000 km, ako bude u dobrom stanju
Cijena auta u Holandiji je bila sa pokvarenim turbom 2900 Eura
Ovdje cu ga dobiti za 10 000 km, ako bude u dobrom stanju
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#7 Re: BMW 320d E46
Slo Burner wrote:Ja radim turbine tako da mi to nije sporno
Cijena auta u Holandiji je bila sa pokvarenim turbom 2900 Eura
Ovdje cu ga dobiti za 10 000 km, ako bude u dobrom stanju
To je OK cijena, samo pazi da ti i u papirima pise da je turbina pokvarena radi procijene i to. Ne znam kako i da li ce se ovaj nas zakon o uvozu odraziti na to. Nisam siguran...
- drndalo
- Posts: 22895
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#8 Re: BMW 320d E46
Ne znam sta da ti kazem, ja sam BMW-a 4-cilindrasa vozio 4 godine, benzinca doduse, i osim popravke mjenjaca, za kojeg sam u startu pretpostavljao da ga treba raditi, nista osim redovne zamjene potrosnog materijala nisam imao potrebe dirati... Lazem, kasetofon je u neka doba umro, pa sam ugradio Kenwood CD... Vozio ga od 181.000-311.000 km... Dakle oko 130.000 km, po BiH i okolnim zemljama, a nisam ga uzeo mladog...SaMaster wrote:Vjerujem da, ako uzmes to auto, neces biti nezadovoljan. No ono sto trebas znati je da je odrzavanje dosta skupo. Sigurno skuplje nego sto mislis ili planiras. Nije sad da se ne moze podniejti, ali je skupo.
I ovo sto neko kaze kocnice, filetri, akumulator...Sve suplja. Svaka ta stavr je duplo skupja nego za VW ili neko slicno auto.
Doduse nasim ljudima sve sto je mimo VW-a to je skupo.
Turbo-dizel moze biti puno skuplja opcija, zavisi sta mu je stvarno bilo, a "dizelski" dijelovi su mu dosta skuplji od benzinskih...
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#9 Re: BMW 320d E46
Ma daj, ovo cisto zvuci nevjerovatno, iako je moguce. Ali da u 130.000 nisi zamjenio nijedan kais, kocnice, diskove i to, to je bas onako tesko za povjerovat. Naravno osim ako nisi htio da mjenjas.drndalo wrote:Ne znam sta da ti kazem, ja sam BMW-a 4-cilindrasa vozio 4 godine, benzinca doduse, i osim popravke mjenjaca, za kojeg sam u startu pretpostavljao da ga treba raditi, nista osim redovne zamjene potrosnog materijala nisam imao potrebe dirati... Lazem, kasetofon je u neka doba umro, pa sam ugradio Kenwood CD... Vozio ga od 181.000-311.000 km... Dakle oko 130.000 km, po BiH i okolnim zemljama, a nisam ga uzeo mladog...SaMaster wrote:Vjerujem da, ako uzmes to auto, neces biti nezadovoljan. No ono sto trebas znati je da je odrzavanje dosta skupo. Sigurno skuplje nego sto mislis ili planiras. Nije sad da se ne moze podniejti, ali je skupo.
I ovo sto neko kaze kocnice, filetri, akumulator...Sve suplja. Svaka ta stavr je duplo skupja nego za VW ili neko slicno auto.
Doduse nasim ljudima sve sto je mimo VW-a to je skupo.
Turbo-dizel moze biti puno skuplja opcija, zavisi sta mu je stvarno bilo, a "dizelski" dijelovi su mu dosta skuplji od benzinskih...
Uostalom i sama zamjena ulja, ako hoces sve po PS-u da iasm u servisnoj, je skuplja za 30% nego ostali servisi slicnih kompanija.
- drndalo
- Posts: 22895
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#10 Re: BMW 320d E46
Izvini, a zasto bih vozio auto od 250.000 km i 12 godina starosti, u ovlasteni servis, po pechat ? Da ne spominjem da u ta doba onaj servis na staroj Breki koji se prodavao da je ovlasten, nije pomislio da pokusa poraviti mjenjac, nego sam nasao starog majstora, koji je imao zivce, da sjedne, otvori ga, nadje sta ne valja, i popravi...
Naravno da sam mijenjao remenje, diskove, disk-plocice, (prednje), set kvacila kad sam svakako skidao mjenjac, ali mi nije na pamet palo da uzimam originalne dijelove... LUK, Champion, Bosch, su mi bili sasvim dovoljni... Ali sve te dijelove bih mijenjao i da sam vozio npr. Golfa 3, ili Toyotu Camry... Neki od njih su bili mozda skuplji od ostalih, ali neki su bili i jeftiniji, u zavisnosti od veletrgovca... Da, i 1 kuglu sam mu zamijenio, Febi... Nikad stao nije, niti se nakasljao...
Naravno da sam mijenjao remenje, diskove, disk-plocice, (prednje), set kvacila kad sam svakako skidao mjenjac, ali mi nije na pamet palo da uzimam originalne dijelove... LUK, Champion, Bosch, su mi bili sasvim dovoljni... Ali sve te dijelove bih mijenjao i da sam vozio npr. Golfa 3, ili Toyotu Camry... Neki od njih su bili mozda skuplji od ostalih, ali neki su bili i jeftiniji, u zavisnosti od veletrgovca... Da, i 1 kuglu sam mu zamijenio, Febi... Nikad stao nije, niti se nakasljao...
-
- Posts: 1144
- Joined: 17/06/2010 15:38
#11 Re: BMW 320d E46
Ja otkako imam veće auto nikad više u te male šporete ne sjedam Još krupan čovjek pa ti zamisli sceneSlo Burner wrote:DOslo vrijeme za promjenu auta
Naletio sam na ovog BMW 2001 godina, 136 KS,230 000 km, zanima me misljenje iskljuciva vlasnika, koliko je zaista odrzavanje ovih auta skuplje od ostalih iz ove klase?
Znam da je bolje kupiti manje i mladje auto , ali ja sam do sad vozio malo i necu vise.
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#12 Re: BMW 320d E46
Pa moje misljenje je da je bolje i lakse prodat auto od 300.000 sa servisnom nego auto od 300.000 vraceno na 130.000 i jos bez servicne. Doduse ovo je stvar karaktera, ali ne zelim reci da si ti vracao ili bilo sta drugo u tom pogledu.drndalo wrote:Izvini, a zasto bih vozio auto od 250.000 km i 12 godina starosti, u ovlasteni servis, po pechat ? Da ne spominjem da u ta doba onaj servis na staroj Breki koji se prodavao da je ovlasten, nije pomislio da pokusa poraviti mjenjac, nego sam nasao starog majstora, koji je imao zivce, da sjedne, otvori ga, nadje sta ne valja, i popravi...
Naravno da sam mijenjao remenje, diskove, disk-plocice, (prednje), set kvacila kad sam svakako skidao mjenjac, ali mi nije na pamet palo da uzimam originalne dijelove... LUK, Champion, Bosch, su mi bili sasvim dovoljni... Ali sve te dijelove bih mijenjao i da sam vozio npr. Golfa 3, ili Toyotu Camry... Neki od njih su bili mozda skuplji od ostalih, ali neki su bili i jeftiniji, u zavisnosti od veletrgovca... Da, i 1 kuglu sam mu zamijenio, Febi... Nikad stao nije, niti se nakasljao...
A sto se tice dijelova, ja uzimam sve original, i dosta je skupo. Usput LUK i jos neki koje si nabrojao su prvi dobavljaci BMW-a. A ovo sto si ti uzimao, pretpostavljam Motorex i sl. je 3 klasa dijelova koja je pala na nekim od testova ispravnosti dijelova. Ovo ti kazem iz prve ruke dobavljaca. To je razlog zasto ici u ovlasteni i zasto original dijelovi. Ujedno zato je i sve skuplje...
-
- Posts: 3093
- Joined: 14/04/2011 15:03
#13 Re: BMW 320d E46
Svi su ti ovdje svasta rekli a niko nije odgovorio na tvoje pitanje.
Evo par infornacija, disk plocice zamjenske su ti oko 50-60 KM, plus ako si poderao idikator istrosenosto dodatnih 20-25 KM po osovini, filter zraka oko 40 KM, ulje sintetika LL09 za tvoj auto oko 20 KM/l.
Po meni nije nista skupji za odrzavanje od golfa 4, ali komentare da je preskup za odrzavanje obicno oni koji nisu vidjeli BMW.
Informacija za tebe, servis na 530D redovan + kociono ulje i permant, u ovlastenom servisu 630 KM, to ukljucuje dijelove i ruke i PDV, pa ti reci da je skupo.
Evo par infornacija, disk plocice zamjenske su ti oko 50-60 KM, plus ako si poderao idikator istrosenosto dodatnih 20-25 KM po osovini, filter zraka oko 40 KM, ulje sintetika LL09 za tvoj auto oko 20 KM/l.
Po meni nije nista skupji za odrzavanje od golfa 4, ali komentare da je preskup za odrzavanje obicno oni koji nisu vidjeli BMW.
Informacija za tebe, servis na 530D redovan + kociono ulje i permant, u ovlastenom servisu 630 KM, to ukljucuje dijelove i ruke i PDV, pa ti reci da je skupo.
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#14 Re: BMW 320d E46
Ja stvarno ne znam gdje ti nadjes plocice za 60KM? Moze, slazem se al tamo neke Meyle, Ferrodo i slicno koje pjevaju dok vozis i mozes samo da uzivas u tom zvizdanju. Probaj kupiti ATE(Prvi dobavlajc BMW-a), Textar, Brembo i slicne marke, pa dodji da pricamo.S druge strane ulje LL09 jeste 20KM, ali kad odes u Motorex i kupis ga tamo. Ako uzimas original iz BMW ovlastenog servisa, shvatit ces koliko nemas pojma.lavic wrote:ali komentare da je preskup za odrzavanje obicno oni koji nisu vidjeli BMW.
Ja govorim o cijenama u ovlastenom servisu, a razloge sam vec naveo.
I nije da nisam vidio BMW, znam o cemu pricam...
- drndalo
- Posts: 22895
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#15 Re: BMW 320d E46
Izvini, pogledaj pocetak teme, 230.000 km, 2001 god, sa prnutom turbinom... I ti bi to i dalje vozio u ovlasteni servis ? Zasto, imas visak para...? Salu na stranu, ali to jeste bacanje para, u vecini slucajeva... Zasto, zato sto je taj auto, uz duzno postovanje i ljubav prema BMW-u, dao 79% svog realnog zivota...
Meni su i Lucas plocice sasvim dobro radile posao na mom, ulje je uvijek bilo propisane kvalitete ili malo bolje, a od dobavljaca sam znao neke koji ne drze samo "motorex" kako ti rece...
Meni su i Lucas plocice sasvim dobro radile posao na mom, ulje je uvijek bilo propisane kvalitete ili malo bolje, a od dobavljaca sam znao neke koji ne drze samo "motorex" kako ti rece...
- Slo Burner
- Posts: 5377
- Joined: 09/03/2012 14:20
- Location: Apsurdistan
- Grijem se na: Pelet
- Vozim: Bembaru
#16 Re: BMW 320d E46
Hvala , ovo je otprilike konkretna prica od VLASNIKA koju sam trebao da cuejmlavic wrote:Svi su ti ovdje svasta rekli a niko nije odgovorio na tvoje pitanje.
Evo par infornacija, disk plocice zamjenske su ti oko 50-60 KM, plus ako si poderao idikator istrosenosto dodatnih 20-25 KM po osovini, filter zraka oko 40 KM, ulje sintetika LL09 za tvoj auto oko 20 KM/l.
Po meni nije nista skupji za odrzavanje od golfa 4, ali komentare da je preskup za odrzavanje obicno oni koji nisu vidjeli BMW.
Informacija za tebe, servis na 530D redovan + kociono ulje i permant, u ovlastenom servisu 630 KM, to ukljucuje dijelove i ruke i PDV, pa ti reci da je skupo.
-
- Posts: 362
- Joined: 15/01/2012 23:47
#17 Re: BMW 320d E46
Posjedujem to auto a i prije sam vozio BMW-a. Doduse moj je 320d facelift sa 150ks. Obzirom da mi otac vozi Passata pa sam upucen u cijene odrzavanja i jednog i drugog nije nikakva pretjerana razlika u cijenama. Auto je odlican, fino ide, udoban...
Od mana kod auta koja su "derana" vecinom jaci benzinci je znao pucat lim na sasiji gdje se drzi diferencijal (to je poslije rijesno na faceliftu)
Plastike (zabice) one na el podizacima
Na modelu do 2002 je bio problem sa turbinama, koji je takodje poslije rijesen .
Sretno u kupovini i vjerujem da ces biti zadovoljan
Vise informacija mozes dobiti od BMW ljubitelja i eksperata na
BMW Club BiH
www.bmw-club.ba
Od mana kod auta koja su "derana" vecinom jaci benzinci je znao pucat lim na sasiji gdje se drzi diferencijal (to je poslije rijesno na faceliftu)
Plastike (zabice) one na el podizacima
Na modelu do 2002 je bio problem sa turbinama, koji je takodje poslije rijesen .
Sretno u kupovini i vjerujem da ces biti zadovoljan
Vise informacija mozes dobiti od BMW ljubitelja i eksperata na
BMW Club BiH
www.bmw-club.ba
- Edin H.
- Posts: 47244
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#18 Re: BMW 320d E46
Nikakva garancija nisu ni ti originalni dijelovi, ja sam mijenjao u BMW-om ovlastenom servisu one federe nazad (ne znam kako se zovu), nije dvije, tri godine proslo, jedan puce, roknu, ja sam mislio da me neko spuc'o. Jos mi usput i amortizer poceo curiti kao posljedica, dobro to je do mene, jer mi je trebalo, pa sam vozio auto dok nisam taj feder zamijenio, pa je auto bilo malo naherenoSaMaster wrote:Pa moje misljenje je da je bolje i lakse prodat auto od 300.000 sa servisnom nego auto od 300.000 vraceno na 130.000 i jos bez servicne. Doduse ovo je stvar karaktera, ali ne zelim reci da si ti vracao ili bilo sta drugo u tom pogledu. :drndalo wrote:Izvini, a zasto bih vozio auto od 250.000 km i 12 godina starosti, u ovlasteni servis, po pechat ? Da ne spominjem da u ta doba onaj servis na staroj Breki koji se prodavao da je ovlasten, nije pomislio da pokusa poraviti mjenjac, nego sam nasao starog majstora, koji je imao zivce, da sjedne, otvori ga, nadje sta ne valja, i popravi...
Naravno da sam mijenjao remenje, diskove, disk-plocice, (prednje), set kvacila kad sam svakako skidao mjenjac, ali mi nije na pamet palo da uzimam originalne dijelove... LUK, Champion, Bosch, su mi bili sasvim dovoljni... Ali sve te dijelove bih mijenjao i da sam vozio npr. Golfa 3, ili Toyotu Camry... Neki od njih su bili mozda skuplji od ostalih, ali neki su bili i jeftiniji, u zavisnosti od veletrgovca... Da, i 1 kuglu sam mu zamijenio, Febi... Nikad stao nije, niti se nakasljao...
A sto se tice dijelova, ja uzimam sve original, i dosta je skupo. Usput LUK i jos neki koje si nabrojao su prvi dobavljaci BMW-a. A ovo sto si ti uzimao, pretpostavljam Motorex i sl. je 3 klasa dijelova koja je pala na nekim od testova ispravnosti dijelova. Ovo ti kazem iz prve ruke dobavljaca. To je razlog zasto ici u ovlasteni i zasto original dijelovi. Ujedno zato je i sve skuplje...
Imam jos primjera, ovlasteni servisi znaju biti ubleha zesca, jedino dobra stvar je sto te dobro opale po dzepu
-
- Posts: 3093
- Joined: 14/04/2011 15:03
#19 Re: BMW 320d E46
Posto si najpametniji, evo ti par detalja da nesto naucis, originalne disk plocice na E46 su ATE, ali kad je pogledas vidjet ces da ih u stvari radi TEXTAR, imaju njihov zig, druga stvar te iste plocice kod AC Skoljic, Jurprom ili Nuic su oko 60KM, bez razlike jesu li prednje ili zadnje, Ulje LL 09 od Castrola za te pare ces naci u Magma Oil na Stupu iza Ina pumpe, inace su oni zastunik Castrola u SA. Treba li jos info ili ti je dosta.SaMaster wrote:Ja stvarno ne znam gdje ti nadjes plocice za 60KM? Moze, slazem se al tamo neke Meyle, Ferrodo i slicno koje pjevaju dok vozis i mozes samo da uzivas u tom zvizdanju. Probaj kupiti ATE(Prvi dobavlajc BMW-a), Textar, Brembo i slicne marke, pa dodji da pricamo.S druge strane ulje LL09 jeste 20KM, ali kad odes u Motorex i kupis ga tamo. Ako uzimas original iz BMW ovlastenog servisa, shvatit ces koliko nemas pojma.lavic wrote:ali komentare da je preskup za odrzavanje obicno oni koji nisu vidjeli BMW.
Ja govorim o cijenama u ovlastenom servisu, a razloge sam vec naveo.
I nije da nisam vidio BMW, znam o cemu pricam...
-
- Posts: 555
- Joined: 28/01/2008 20:55
#20 Re: BMW 320d E46
auto je staro, veoma staro i ja ga nebi uzeo.
vozio sam 320d , verzija od 150 konja.2 puta sam mjenjao turbinu.na kraju mu je otisla getriba..tad sam ga prodao nakon 2 godine.inace auto je skupo za odrzavat.kugle mu se brzo kvare..to mi se desilo na 318ci..a i ostalo ,kao materijal,ruke itd..preskupo za odrzavat..ne vjerujem da se mogu nac atu kocnice i diskovi za 60 km..onda je to kopija ili sta vec samo nije original..al to se moze vidjet nakon ca 5000 km. kad se kocnice iskrive.
a sto se tice bmw-a u voznji , osjecaju ,brzini itd. tu nemam rijeci..tu je super..jednostavno je uzivanje se vozit u njemu..
vozio sam 320d , verzija od 150 konja.2 puta sam mjenjao turbinu.na kraju mu je otisla getriba..tad sam ga prodao nakon 2 godine.inace auto je skupo za odrzavat.kugle mu se brzo kvare..to mi se desilo na 318ci..a i ostalo ,kao materijal,ruke itd..preskupo za odrzavat..ne vjerujem da se mogu nac atu kocnice i diskovi za 60 km..onda je to kopija ili sta vec samo nije original..al to se moze vidjet nakon ca 5000 km. kad se kocnice iskrive.
a sto se tice bmw-a u voznji , osjecaju ,brzini itd. tu nemam rijeci..tu je super..jednostavno je uzivanje se vozit u njemu..
-
- Posts: 3093
- Joined: 14/04/2011 15:03
#21 Re: BMW 320d E46
Po opisanim kvarovima ti su tom autu dusu uzimao, za dvije godine ubiti dvije turbine, mjenjac, kugle, zvucis kao da si s njim vozio Dakar reli.dnaxy wrote:auto je staro, veoma staro i ja ga nebi uzeo.
vozio sam 320d , verzija od 150 konja.2 puta sam mjenjao turbinu.na kraju mu je otisla getriba..tad sam ga prodao nakon 2 godine.inace auto je skupo za odrzavat.kugle mu se brzo kvare..to mi se desilo na 318ci..a i ostalo ,kao materijal,ruke itd..preskupo za odrzavat..ne vjerujem da se mogu nac atu kocnice i diskovi za 60 km..onda je to kopija ili sta vec samo nije original..al to se moze vidjet nakon ca 5000 km. kad se kocnice iskrive.
a sto se tice bmw-a u voznji , osjecaju ,brzini itd. tu nemam rijeci..tu je super..jednostavno je uzivanje se vozit u njemu..
Rekao sam da su samo disk plocice oko 60KM, a ne i diskovi, sumnjam da su i diskovi u paru vise od 150-200 KM, i to recimo Brembo Max,i slicni.
Istina je da jedino 320D E46 sa Euro 4 motorom nije imao problema sa turbom, ostali svi jesu, kad je rijec o ovjesu puno cesce se moraju mijenjati seleni lafeta naprijed, zadnje opruge znaju bez ikakvog razloga puci, do duse to je zbog konstrukcije opruge i polozaja, i na E46 prije redizajna na autima sa jacim motorom se znalo desiti da se iscupa zadnji most iz sasije, u stvari zbog stalnih naglih startova, sarafi koji drze most spojenim za sasiju jednostavno prosjeku sasiju kao ziletom pa most pocne "hodati" u sasiji.
-
- Posts: 927
- Joined: 06/03/2005 16:05
#22 Re: BMW 320d E46
lavic wrote:Po opisanim kvarovima ti su tom autu dusu uzimao, za dvije godine ubiti dvije turbine, mjenjac, kugle, zvucis kao da si s njim vozio Dakar reli.dnaxy wrote:auto je staro, veoma staro i ja ga nebi uzeo.
vozio sam 320d , verzija od 150 konja.2 puta sam mjenjao turbinu.na kraju mu je otisla getriba..tad sam ga prodao nakon 2 godine.inace auto je skupo za odrzavat.kugle mu se brzo kvare..to mi se desilo na 318ci..a i ostalo ,kao materijal,ruke itd..preskupo za odrzavat..ne vjerujem da se mogu nac atu kocnice i diskovi za 60 km..onda je to kopija ili sta vec samo nije original..al to se moze vidjet nakon ca 5000 km. kad se kocnice iskrive.
a sto se tice bmw-a u voznji , osjecaju ,brzini itd. tu nemam rijeci..tu je super..jednostavno je uzivanje se vozit u njemu..
Rekao sam da su samo disk plocice oko 60KM, a ne i diskovi, sumnjam da su i diskovi u paru vise od 150-200 KM, i to recimo Brembo Max,i slicni.
Istina je da jedino 320D E46 sa Euro 4 motorom nije imao problema sa turbom, ostali svi jesu, kad je rijec o ovjesu puno cesce se moraju mijenjati seleni lafeta naprijed, zadnje opruge znaju bez ikakvog razloga puci, do duse to je zbog konstrukcije opruge i polozaja, i na E46 prije redizajna na autima sa jacim motorom se znalo desiti da se iscupa zadnji most iz sasije, u stvari zbog stalnih naglih startova, sarafi koji drze most spojenim za sasiju jednostavno prosjeku sasiju kao ziletom pa most pocne "hodati" u sasiji.
Mislim da si izgunio osjecaj kada su u pitanju cijene. Govorimo o original dijelovima.
-
- Posts: 3093
- Joined: 14/04/2011 15:03
#23 Re: BMW 320d E46
Moguce je sve, samo ja kad moram nesto zamijeniti uzimam iskljucivo original, bitni elementi motora ili neceg drugog sto dizajn auta ne dozvoljava drugacije, ali dijelovi ovjesa se mogu kupiti i bolji za manje para, u konkrenom slucaju su to recimo lafeta Meyle HD je bolja od originalne, i jos se kod nje kugla moze zasebno mijenjati, isti tako seleni lafeta, diskovi Brembo Max su bolji od serijski BMW, a jeftiniji, opruge i amortizeri Bilstein.SaMaster wrote:lavic wrote:Po opisanim kvarovima ti su tom autu dusu uzimao, za dvije godine ubiti dvije turbine, mjenjac, kugle, zvucis kao da si s njim vozio Dakar reli.dnaxy wrote:auto je staro, veoma staro i ja ga nebi uzeo.
vozio sam 320d , verzija od 150 konja.2 puta sam mjenjao turbinu.na kraju mu je otisla getriba..tad sam ga prodao nakon 2 godine.inace auto je skupo za odrzavat.kugle mu se brzo kvare..to mi se desilo na 318ci..a i ostalo ,kao materijal,ruke itd..preskupo za odrzavat..ne vjerujem da se mogu nac atu kocnice i diskovi za 60 km..onda je to kopija ili sta vec samo nije original..al to se moze vidjet nakon ca 5000 km. kad se kocnice iskrive.
a sto se tice bmw-a u voznji , osjecaju ,brzini itd. tu nemam rijeci..tu je super..jednostavno je uzivanje se vozit u njemu..
Rekao sam da su samo disk plocice oko 60KM, a ne i diskovi, sumnjam da su i diskovi u paru vise od 150-200 KM, i to recimo Brembo Max,i slicni.
Istina je da jedino 320D E46 sa Euro 4 motorom nije imao problema sa turbom, ostali svi jesu, kad je rijec o ovjesu puno cesce se moraju mijenjati seleni lafeta naprijed, zadnje opruge znaju bez ikakvog razloga puci, do duse to je zbog konstrukcije opruge i polozaja, i na E46 prije redizajna na autima sa jacim motorom se znalo desiti da se iscupa zadnji most iz sasije, u stvari zbog stalnih naglih startova, sarafi koji drze most spojenim za sasiju jednostavno prosjeku sasiju kao ziletom pa most pocne "hodati" u sasiji.
Mislim da si izgunio osjecaj kada su u pitanju cijene. Govorimo o original dijelovima.
-
- Posts: 555
- Joined: 28/01/2008 20:55
#24 Re: BMW 320d E46
e pa to i jest problem.to bas nisam radio, nego to je do tih hebenih turbina koje se kvare..neki su znali i po 3 mjenjat..ne zbog toga sto su mu dusu vadili vec zbog greske u materijalu.i najsmjesnije u tome svemu je da je to bmw.mislim auto puno kosta a puno se kvari..kad su vidjeli da su meyle lafeti bolji, sto ih onda nisu ubacivali u fabrici u auto?zato sto kostaju par eura vise..i to je zalosno..ako su vec premium auto, onda bi trebali da imaju i premium kvalitet zar ne? kazem opet,bmw kao auto koje je novo je super,uzivanje u voznji i sve ali cim pocnu problemi ,koji su u11 god. starog auta neminovni onda je sranje zivo.zato sto se stalno nesto kvari,i sto je sve skupo..lavic wrote: Po opisanim kvarovima ti su tom autu dusu uzimao, za dvije godine ubiti dvije turbine, mjenjac, kugle, zvucis kao da si s njim vozio Dakar reli.
Rekao sam da su samo disk plocice oko 60KM, a ne i diskovi, sumnjam da su i diskovi u paru vise od 150-200 KM, i to recimo Brembo Max,i slicni.
Istina je da jedino 320D E46 sa Euro 4 motorom nije imao problema sa turbom, ostali svi jesu, kad je rijec o ovjesu puno cesce se moraju mijenjati seleni lafeta naprijed, zadnje opruge znaju bez ikakvog razloga puci, do duse to je zbog konstrukcije opruge i polozaja, i na E46 prije redizajna na autima sa jacim motorom se znalo desiti da se iscupa zadnji most iz sasije, u stvari zbog stalnih naglih startova, sarafi koji drze most spojenim za sasiju jednostavno prosjeku sasiju kao ziletom pa most pocne "hodati" u sasiji.
-
- Posts: 3093
- Joined: 14/04/2011 15:03
#25 Re: BMW 320d E46
Turbine ne pravi BMW, vec ih radi Garrett, tako da krivica ide na njihovu dusu, ali ima i do BMW u smilu podesenosti parametara motora, jer isti motor i ista turbina nemaju problema kad se stavi nova turbina i uradi podesavanje motora na Euro 4 normu ispusnih plinova, kad je rijec o ostalim dijelovima, BMW dizajnira auto, posalje svojim dobavljacima sta trazi od njih i oni posalju svoja rijesenja koja poslije bira BMW uzimajuci u obzir sve ulazne elemente za taj dio. Naravno odabere sto oni smatraju da je najbolje u tom trenutku.dnaxy wrote:e pa to i jest problem.to bas nisam radio, nego to je do tih hebenih turbina koje se kvare..neki su znali i po 3 mjenjat..ne zbog toga sto su mu dusu vadili vec zbog greske u materijalu.i najsmjesnije u tome svemu je da je to bmw.mislim auto puno kosta a puno se kvari..kad su vidjeli da su meyle lafeti bolji, sto ih onda nisu ubacivali u fabrici u auto?zato sto kostaju par eura vise..i to je zalosno..ako su vec premium auto, onda bi trebali da imaju i premium kvalitet zar ne? kazem opet,bmw kao auto koje je novo je super,uzivanje u voznji i sve ali cim pocnu problemi ,koji su u11 god. starog auta neminovni onda je sranje zivo.zato sto se stalno nesto kvari,i sto je sve skupo..lavic wrote: Po opisanim kvarovima ti su tom autu dusu uzimao, za dvije godine ubiti dvije turbine, mjenjac, kugle, zvucis kao da si s njim vozio Dakar reli.
Rekao sam da su samo disk plocice oko 60KM, a ne i diskovi, sumnjam da su i diskovi u paru vise od 150-200 KM, i to recimo Brembo Max,i slicni.
Istina je da jedino 320D E46 sa Euro 4 motorom nije imao problema sa turbom, ostali svi jesu, kad je rijec o ovjesu puno cesce se moraju mijenjati seleni lafeta naprijed, zadnje opruge znaju bez ikakvog razloga puci, do duse to je zbog konstrukcije opruge i polozaja, i na E46 prije redizajna na autima sa jacim motorom se znalo desiti da se iscupa zadnji most iz sasije, u stvari zbog stalnih naglih startova, sarafi koji drze most spojenim za sasiju jednostavno prosjeku sasiju kao ziletom pa most pocne "hodati" u sasiji.
Kao i kod sviju drugih tako i kod njih u eksploataciji se pokazu svi kvaliteti i svi nedostatci u konstrukciji.
E taj prostor poslije koriste ostali proizvodjaci koji nisu dobili ugovor za prvu ugradnju, naravno nakon nekoliko godina kako zakon nalaze, e zato ne moze BMW ili bilo ko sad staviti Meyle ili nesto drugo.
Ovjes u BMW originalno je Lamforder, kao i u Audi-u i Mercedesu, ista su rijesenja i tehnologija, tako da su tu zaista nijanse koje ovise o dizajnu specificnih dijelova.