#176 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Posted: 07/08/2017 07:08
Jak komentar...
I citav klub istih takvih koji su pozalili....nuff said.Throttle wrote:Joj iskustva, covjek imao jednog dizela
Ne mozes porediti Bosh pumpu od 200-400 Km kao sto ti rece sa onom koja je reparirana kod majstora koji je jedini kvalificiran da uopce je i otvori a kamo li reparira. Takvu cijenu mozes jedino naci kol lole na Ilidji kod kojeg nasi kokuzaneri rade pumpe pa poslije kukaju kao da im je netko mazno cokoladcu. Oces pumpu da ti valja narednih 100k? Odes ili je posaljes u Uzice i lik ti je napravi za 500 eurica i onda si miran a tko bi u danasnji vakat dao milju maraka da ti je netko reparira? Ukratko niko.Throttle wrote:Pa nadji jedan motor na koji se ljudi ne zale? Kupio si krs i ondati auto krivo, 20 dti ima problem sa bos pumpom, koja je 200-400 KM al zato nema sa turbinom, diznama, zamajcem i ostalim stvarima koje muce dizele tako da je, gledajuci mane, bolji od vecine dizela iz tog perioda.. ima lanac tako da ae veliki servis ne radi tako cesto i taman za cijenu jednog velikog servisa repariras pumpu
nemoj trazit vise https://www.olx.ba/artikal/26056908/ope ... bo-180-ks/, i ova sa tvog linka je dobra , mada mi se ne svidja kako izgleda instalacija plina. Ti benzinci su Tito , idirektno ubrizgavanje i otporni , malo vise trose al ne moze i jare i pare jelde(mislim da i plin lako ide na njih) , osim 1.9 tdidrugi profil wrote:Tražim astru J da je kilometraže ispod 80K. Godišta ne starije od 2012.
Poželjno je 1,4 NET motor 140 hp. Teško naći. Evo sad mi ispade ovaj oglas, ali malo mi ova plinska instalacija pravi upitnik. Nije fabrički.
STAG QNEXT. Gdje se u Sarajevu može raditi servis za ovo? Vidio sam da za Q generaciju daju 5 godina garancije, ako sam u pravu?
https://www.olx.ba/artikal/26454993/ope ... lin-140ks/
A onda je poredim sa ovom gdje ima više opreme pa nisam pametan:
https://www.olx.ba/artikal/25897390/ope ... k-58500km/
Dizel motore uopšte nisam nikad razmatrao jer ih jednostavno ne volim, tako da ne znam ništa o konkretnom 1,7 od 130hp. Ima li neke svoje boljke, i uopšte o dizelima koji se ugrađuju u Astru J 1,7 sa 110, 120 i 130 hp, obzirom da dizelske imaju obično i bolju opremu jer su inicijalno kupljene od ljudi dubljeg džepa.
Cijenim mišljenje nekih forumaša pa bih volio da čujem šta bi odabrali iz gornjeg.
Uh vidi lutke sunce mu poljubim. Astra je ko bombona. Ko kaze da ljepseg auta ima pojeo bi golfa dvojku sa apetitom.amar1994 wrote:nemoj trazit vise https://www.olx.ba/artikal/26056908/ope ... bo-180-ks/, i ova sa tvog linka je dobra , mada mi se ne svidja kako izgleda instalacija plina. Ti benzinci su Tito , idirektno ubrizgavanje i otporni , malo vise trose al ne moze i jare i pare jelde(mislim da i plin lako ide na njih) , osim 1.9 tdidrugi profil wrote:Tražim astru J da je kilometraže ispod 80K. Godišta ne starije od 2012.
Poželjno je 1,4 NET motor 140 hp. Teško naći. Evo sad mi ispade ovaj oglas, ali malo mi ova plinska instalacija pravi upitnik. Nije fabrički.
STAG QNEXT. Gdje se u Sarajevu može raditi servis za ovo? Vidio sam da za Q generaciju daju 5 godina garancije, ako sam u pravu?
https://www.olx.ba/artikal/26454993/ope ... lin-140ks/
A onda je poredim sa ovom gdje ima više opreme pa nisam pametan:
https://www.olx.ba/artikal/25897390/ope ... k-58500km/
Dizel motore uopšte nisam nikad razmatrao jer ih jednostavno ne volim, tako da ne znam ništa o konkretnom 1,7 od 130hp. Ima li neke svoje boljke, i uopšte o dizelima koji se ugrađuju u Astru J 1,7 sa 110, 120 i 130 hp, obzirom da dizelske imaju obično i bolju opremu jer su inicijalno kupljene od ljudi dubljeg džepa.
Cijenim mišljenje nekih forumaša pa bih volio da čujem šta bi odabrali iz gornjeg.
dizeli ko i svaki OK kao motori(ali govna okolo ih sputavaju) , moj savjet : izbjegavaj !!
normalno da uvoze dizele , jebli ih oni , al samo njih sa leasinga mogu dobit , ja dajem glavu da je ovaj auto sa linka dobar
Mislio sam na reparaciju. Kakvih 500e, skuliraj se, to je bilo mozda 2005e hahahgtamoding wrote:Ne mozes porediti Bosh pumpu od 200-400 Km kao sto ti rece sa onom koja je reparirana kod majstora koji je jedini kvalificiran da uopce je i otvori a kamo li reparira. Takvu cijenu mozes jedino naci kol lole na Ilidji kod kojeg nasi kokuzaneri rade pumpe pa poslije kukaju kao da im je netko mazno cokoladcu. Oces pumpu da ti valja narednih 100k? Odes ili je posaljes u Uzice i lik ti je napravi za 500 eurica i onda si miran a tko bi u danasnji vakat dao milju maraka da ti je netko reparira? Ukratko niko.Throttle wrote:Pa nadji jedan motor na koji se ljudi ne zale? Kupio si krs i ondati auto krivo, 20 dti ima problem sa bos pumpom, koja je 200-400 KM al zato nema sa turbinom, diznama, zamajcem i ostalim stvarima koje muce dizele tako da je, gledajuci mane, bolji od vecine dizela iz tog perioda.. ima lanac tako da ae veliki servis ne radi tako cesto i taman za cijenu jednog velikog servisa repariras pumpu
Btw ne kupujem krseve nego te pumpe polako krenu odlaziti nakon 100k kilometraze i necujno ti mogu sjargati pola auta. Do tada ces da se cudis i ides po majstorima koji su svi nekakvi doktori i magistri pa imaju raznorazne teorije sta bi moglo biti sto auto nece da ti upali....previse sam toga vidio.
Zato brate dragi vozam Astru Bertone 2.2 benzinjaru punog djepa bez dodatnih popravki osim potrosnog materijala evo ima cetiri godine. Milinica.
Gdje su radili pumpu?Throttle wrote:Mislio sam na reparaciju. Kakvih 500e, skuliraj se, to je bilo mozda 2005e hahahgtamoding wrote:Ne mozes porediti Bosh pumpu od 200-400 Km kao sto ti rece sa onom koja je reparirana kod majstora koji je jedini kvalificiran da uopce je i otvori a kamo li reparira. Takvu cijenu mozes jedino naci kol lole na Ilidji kod kojeg nasi kokuzaneri rade pumpe pa poslije kukaju kao da im je netko mazno cokoladcu. Oces pumpu da ti valja narednih 100k? Odes ili je posaljes u Uzice i lik ti je napravi za 500 eurica i onda si miran a tko bi u danasnji vakat dao milju maraka da ti je netko reparira? Ukratko niko.Throttle wrote:Pa nadji jedan motor na koji se ljudi ne zale? Kupio si krs i ondati auto krivo, 20 dti ima problem sa bos pumpom, koja je 200-400 KM al zato nema sa turbinom, diznama, zamajcem i ostalim stvarima koje muce dizele tako da je, gledajuci mane, bolji od vecine dizela iz tog perioda.. ima lanac tako da ae veliki servis ne radi tako cesto i taman za cijenu jednog velikog servisa repariras pumpu
Btw ne kupujem krseve nego te pumpe polako krenu odlaziti nakon 100k kilometraze i necujno ti mogu sjargati pola auta. Do tada ces da se cudis i ides po majstorima koji su svi nekakvi doktori i magistri pa imaju raznorazne teorije sta bi moglo biti sto auto nece da ti upali....previse sam toga vidio.
Zato brate dragi vozam Astru Bertone 2.2 benzinjaru punog djepa bez dodatnih popravki osim potrosnog materijala evo ima cetiri godine. Milinica.
Cijena reparacije je ona koju sam napisao, roditelji su reparirali elektroniku na 1,7dti za 400, presli od tada ured 100k, radi... Neces vjerovat. I ja vozim Opela benzinca al 2.0 dti je jedan od najizdrzljivijih masina tih godina. s druge strane, 1.7 je odron
Razmatrao sam ovu od 180 hp još kad je oglas izašao, ma malo mi to nešto previše snage, kilometara i godina. A i ne znam kako podnosi plin. Nisam zapravo znao da uopšte ima 1,6 turbak u J astri. Drugo dosta je egzotičan motor, pa bi moglo biti traženja dijelova.amar1994 wrote:nemoj trazit vise https://www.olx.ba/artikal/26056908/ope ... bo-180-ks/, i ova sa tvog linka je dobra , mada mi se ne svidja kako izgleda instalacija plina. Ti benzinci su Tito , idirektno ubrizgavanje i otporni , malo vise trose al ne moze i jare i pare jelde(mislim da i plin lako ide na njih) , osim 1.9 tdidrugi profil wrote:Tražim astru J da je kilometraže ispod 80K. Godišta ne starije od 2012.
Poželjno je 1,4 NET motor 140 hp. Teško naći. Evo sad mi ispade ovaj oglas, ali malo mi ova plinska instalacija pravi upitnik. Nije fabrički.
STAG QNEXT. Gdje se u Sarajevu može raditi servis za ovo? Vidio sam da za Q generaciju daju 5 godina garancije, ako sam u pravu?
https://www.olx.ba/artikal/26454993/ope ... lin-140ks/
A onda je poredim sa ovom gdje ima više opreme pa nisam pametan:
https://www.olx.ba/artikal/25897390/ope ... k-58500km/
Dizel motore uopšte nisam nikad razmatrao jer ih jednostavno ne volim, tako da ne znam ništa o konkretnom 1,7 od 130hp. Ima li neke svoje boljke, i uopšte o dizelima koji se ugrađuju u Astru J 1,7 sa 110, 120 i 130 hp, obzirom da dizelske imaju obično i bolju opremu jer su inicijalno kupljene od ljudi dubljeg džepa.
Cijenim mišljenje nekih forumaša pa bih volio da čujem šta bi odabrali iz gornjeg.
dizeli ko i svaki OK kao motori(ali govna okolo ih sputavaju) , moj savjet : izbjegavaj !!
normalno da uvoze dizele , jebli ih oni , al samo njih sa leasinga mogu dobit , ja dajem glavu da je ovaj auto sa linka dobar
Kako lupetas to je milina citat... U Uzicu se repariraju turbine a ne bosh pumpe. Kod bosh pumpe se popravljaju njeni dijelovi i najskuplja reparacija kod aida u zenici kosta 400 km...gtamoding wrote: Ne mozes porediti Bosh pumpu od 200-400 Km kao sto ti rece sa onom koja je reparirana kod majstora koji je jedini kvalificiran da uopce je i otvori a kamo li reparira. Takvu cijenu mozes jedino naci kol lole na Ilidji kod kojeg nasi kokuzaneri rade pumpe pa poslije kukaju kao da im je netko mazno cokoladcu. Oces pumpu da ti valja narednih 100k? Odes ili je posaljes u Uzice i lik ti je napravi za 500 eurica i onda si miran a tko bi u danasnji vakat dao milju maraka da ti je netko reparira? Ukratko niko.
Btw ne kupujem krseve nego te pumpe polako krenu odlaziti nakon 100k kilometraze i necujno ti mogu sjargati pola auta. Do tada ces da se cudis i ides po majstorima koji su svi nekakvi doktori i magistri pa imaju raznorazne teorije sta bi moglo biti sto auto nece da ti upali....previse sam toga vidio.
Zato brate dragi vozam Astru Bertone 2.2 benzinjaru punog djepa bez dodatnih popravki osim potrosnog materijala evo ima cetiri godine. Milinica.
ma kako previse , a auto tezak skoro 1.5T , a nije nesto egzotican , to je skoro identican motor atmosferskom sa 115ks , nemaju problema , a ovaj sa linka , vjerujem da je ok jer je kupljen kod nas i benzinacdrugi profil wrote:Razmatrao sam ovu od 180 hp još kad je oglas izašao, ma malo mi to nešto previše snage, kilometara i godina. A i ne znam kako podnosi plin. Nisam zapravo znao da uopšte ima 1,6 turbak u J astri. Drugo dosta je egzotičan motor, pa bi moglo biti traženja dijelova.amar1994 wrote:nemoj trazit vise https://www.olx.ba/artikal/26056908/ope ... bo-180-ks/, i ova sa tvog linka je dobra , mada mi se ne svidja kako izgleda instalacija plina. Ti benzinci su Tito , idirektno ubrizgavanje i otporni , malo vise trose al ne moze i jare i pare jelde(mislim da i plin lako ide na njih) , osim 1.9 tdidrugi profil wrote:Tražim astru J da je kilometraže ispod 80K. Godišta ne starije od 2012.
Poželjno je 1,4 NET motor 140 hp. Teško naći. Evo sad mi ispade ovaj oglas, ali malo mi ova plinska instalacija pravi upitnik. Nije fabrički.
STAG QNEXT. Gdje se u Sarajevu može raditi servis za ovo? Vidio sam da za Q generaciju daju 5 godina garancije, ako sam u pravu?
https://www.olx.ba/artikal/26454993/ope ... lin-140ks/
A onda je poredim sa ovom gdje ima više opreme pa nisam pametan:
https://www.olx.ba/artikal/25897390/ope ... k-58500km/
Dizel motore uopšte nisam nikad razmatrao jer ih jednostavno ne volim, tako da ne znam ništa o konkretnom 1,7 od 130hp. Ima li neke svoje boljke, i uopšte o dizelima koji se ugrađuju u Astru J 1,7 sa 110, 120 i 130 hp, obzirom da dizelske imaju obično i bolju opremu jer su inicijalno kupljene od ljudi dubljeg džepa.
Cijenim mišljenje nekih forumaša pa bih volio da čujem šta bi odabrali iz gornjeg.
dizeli ko i svaki OK kao motori(ali govna okolo ih sputavaju) , moj savjet : izbjegavaj !!
normalno da uvoze dizele , jebli ih oni , al samo njih sa leasinga mogu dobit , ja dajem glavu da je ovaj auto sa linka dobar
Ja sam tip koji ne mijenja često aute. Obično ih vozim 5-7 godina, a sljedeće imam namjeru voziti bar 7 ili više, tako da mi je bitan i taj aspekt.
Ovaj dizelaš sa mog gornjeg linka nije uvoz, zato ga i razmatram. Ima čak jedna 1,7 od 120 hp za 15 milja
https://www.olx.ba/artikal/26420365/ope ... novo-novo/
Samo mi siromašna opremom.
Kažeš da je auto sa linka dobar. Na koji misliš? 1,6T 180hp?
Ja bih ovu uzeo ako je sve u redu sa njom. Super auto, vrlo malo presla, fino izgleda i nije puno paradrugi profil wrote:Ima čak jedna 1,7 od 120 hp za 15 milja
https://www.olx.ba/artikal/26420365/ope ... novo-novo/
Samo mi siromašna opremom.
Na koju tačno misliš?Ned071 wrote:Ako je sve tacno, sa ovom je miran 100 hiljada... Mali servis na deset hiljada 220 km u ovlastenom na alipasinom...
Ma vidi mogu ja trznut i 30 milja, nije ta vrsta ogranicenja, ali mi pravo glupo toliko potrošit. Imao sam ponudu za novu iz salona 1,4 NET za 25,900 i da mi oni ugrade Landi Renzo instalaciju za 1500, ukupno nova Enjoy sa sitnim dodacima 27,400. Zamalo kaparisao pa odustao jer mi je besmiselno toliko para dati za auto i ostaviti ga haharima da grebu, bacaju smece, krhaju... A kasko.... ma kasko je pljacka obicna, ali kad imas novo moras i to platit. Nijednom kad sam platio kasko ni marke od toga koristi nisam imao.ado-šampion wrote:15-20 da se uklopi i plin i gume, pretpostavljam i servis ako treba, a gledas auta od 22-23? Bolje gledaj do cca 17 k. Gdje je registracija, gdje je eventualno kasko, zastita, ...
Po meni za 17 k da ti neko da tu Astru s do 50 k, mladju od 6 godina, dizel ili turbo-benzin, mora biti bas gola, ili lose servisirana, ili ima ulaganja, ili sve zajedno. Cak i uzevsi u obzir da ljudi spustaju ispod cijene jer narod nema para.
Ova Astra koja vec ima ugradjen plin po meni izgleda kao najbolja opcija. Taman ti se uklapa u budzet, odgovara motor, kilometraza, godiste, registrovana, ima kasko, ima plin. Protegnes se jos 6-7 stoja za set guma i eto ga.
Haha, jeste kasko skup, ali kad uzmes takvo auto, 3-4 godine staro, pa te ti "hahari" zviznu na parkingu i naprave ti stetu onda ti je drago da imas kasko. Ili kad te zvizne neko s neosiguranim autom. Mada sam ga i ja placao 2 godine i nisam marke vidio, vise ne placam jer nisam u BiH.drugi profil wrote:Ma vidi mogu ja trznut i 30 milja, nije ta vrsta ogranicenja, ali mi pravo glupo toliko potrošit. Imao sam ponudu za novu iz salona 1,4 NET za 25,900 i da mi oni ugrade Landi Renzo instalaciju za 1500, ukupno nova Enjoy sa sitnim dodacima 27,400. Zamalo kaparisao pa odustao jer mi je besmiselno toliko para dati za auto i ostaviti ga haharima da grebu, bacaju smece, krhaju... A kasko.... ma kasko je pljacka obicna, ali kad imas novo moras i to platit. Nijednom kad sam platio kasko ni marke od toga koristi nisam imao.ado-šampion wrote:15-20 da se uklopi i plin i gume, pretpostavljam i servis ako treba, a gledas auta od 22-23? Bolje gledaj do cca 17 k. Gdje je registracija, gdje je eventualno kasko, zastita, ...
Po meni za 17 k da ti neko da tu Astru s do 50 k, mladju od 6 godina, dizel ili turbo-benzin, mora biti bas gola, ili lose servisirana, ili ima ulaganja, ili sve zajedno. Cak i uzevsi u obzir da ljudi spustaju ispod cijene jer narod nema para.
Ova Astra koja vec ima ugradjen plin po meni izgleda kao najbolja opcija. Taman ti se uklapa u budzet, odgovara motor, kilometraza, godiste, registrovana, ima kasko, ima plin. Protegnes se jos 6-7 stoja za set guma i eto ga.