Opel Astra - Vase iskustvo.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1738
- Joined: 26/06/2006 13:50
- Location: ...za dobro ili lose
#126 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Upravo to... Ni u ovom katalogu nema 205/55 16.
A u prirucniku sa opelove stranice nadjem svoj motor - A14NET sa 205/55 16
A u prirucniku sa opelove stranice nadjem svoj motor - A14NET sa 205/55 16
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#127 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
ja koliko znam 205/60 ide na nju , da to nije dimenzija rezervnog tockadidgeridoo wrote:Upravo to... Ni u ovom katalogu nema 205/55 16.
A u prirucniku sa opelove stranice nadjem svoj motor - A14NET sa 205/55 16
kad ces remap odradit tom NET-u na 170ks
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#128 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
A14 NET, A14 NEL i A16XER
205/55 R16,
205/60 R16,
215/50 R17,
225/45 R17,
225/45 R18,
235/40 R19
205/55 R16,
205/60 R16,
215/50 R17,
225/45 R17,
225/45 R18,
235/40 R19
- madner
- Posts: 56768
- Joined: 09/08/2004 16:35
#129 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Sta znaci prastar? Oko 98 razvijen od Isuza za GM. Prodan Hondi za njihov V6 motor.ado-šampion wrote:To za E6 motore mi je jasno, ali mi je nejasno par drugih stvari.madner wrote:Razlog je sto je bila promjena motorne palete u pola J. Pocetkom su isli 1.7 motori (ima i sa 130 ks varijanta) + 2.0 motori. Da bi od 2014 dosla nova generacija dizela koji su ispunjavali E6.ado-šampion wrote:Kad smo vec kod toga, ja imam par pitanja ko se razumije u Opele i Astre, nista mi ne treba, cisto me interesuje.
Dakle, U Astri H osim Izuzovog motora 1.7 sa 110 i 125 KS, koristili su se i Fiatovi motori 1.3 i 1.9, ovaj zadnji u tri varijante snage (100, 120 i 150 KS). Meni je recimo cudno zasto toliki raspon snage (100, 110, 120 i 125 KS), odnosno zasto nisu izbacili ovu varijantu 1.7, jer bi Fiatovi motori trebali biti moderniji od tog Isuzuovog? Meni bi to bilo logicno, jer ovako mi izgleda ko da su imali dvije varijante motora bez ikakve potrebe. Malo sam razgledao dostupnost polovnih, i izgleda da su sve cetiri varijante bile podjednako zastupljene, uz malu prevagu za 1.7 od 110 KS.
Onda poslije, u Astri J, zadrzali su 1.7 od 110 i 125 KS (!?) a izbacili sve Fiatove 1.9 i uveli 2.0 od 160 KS (isti kao u Insigniji ako se ne varam, i to je Fiat?).
Osim problema s mjenjacem, nisam nasao nesto da je 1.9 motor nepouzdaniji od 1.7, ni obrnuto (osim ovog sa 150 KS koji je navodno haos nepouzdan), a i 2.0 je imao isti problem s mjenacem (prijateljima zaplatio na Insigniji 2.0).
Prvo, taj 1.7 je prastari Isuzuov motor (mislim da se koristio i u Hondama dok nisu imali svoj dizel), zasto ga nisu izbacili vec kad su uveli moderniji 1.9 od Fiata u Astri H, jer je realno malo besmisleno imati 5 varijanti dizelskog motora u rasponu od 35 KS (90 - 125) - obicno to pokriju dvije varijante od recimo 90-100 i 110-120 KS. A drugo, isto vodeci se tom logikom, zasto su u J zadrzani ti 1.7 a ne 1.9? Ili dodatno, zasto nisu koristeni novi 2.0 iz Insignije? Recimo 2.0 sa 110 KS umjesto 1.7 sa 110 KS?
Moguci odgovori na ova pitanja su da je bilo lakse na tom 1.7 zadovoljiti Euro 5 normu nego na 1.9, sto me navodi na pomisao da je i taj Fiatov 1.9 bio zastario motor, a sto se tice 2.0 mozda nisu htjeli zbog tezine. Ili je odgovor da u Opelu generalno nisu bili zadovoljni dizel motorima koje su imali na raspolaganju, pa su malo lutali.
Pa ovaj 1.7 je manji, 1.9 je bio veliki. Gdje to obicno?
Zato sto je 1.9 zamjenjen sa 2.0, dok je 1.7 zamjenjen sa 1.6.
Zbog poreza.
Ne vidim nikakvo lutanje, samo tvoje poredjenje malog sa velikim motorom.
-
- Posts: 1738
- Joined: 26/06/2006 13:50
- Location: ...za dobro ili lose
#130 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
@amar1994
Daj malo vise info za remap... ko/sta/gdje/koliko/pouzdanost/dorada... Do sada sam bio pristalica stock opcija, ali ako je remap bez problema i nekih izmjena na ostatku auta, zasto ne...
@Ned071
Gdje si nasao te podatke a da nisu iz prirucnika?
Daj malo vise info za remap... ko/sta/gdje/koliko/pouzdanost/dorada... Do sada sam bio pristalica stock opcija, ali ako je remap bez problema i nekih izmjena na ostatku auta, zasto ne...
@Ned071
Gdje si nasao te podatke a da nisu iz prirucnika?
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#131 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ja sam mislio da je razvijen nekad pocetkom devedesetih ali nema veze, rijesili smo tu dilemu.madner wrote:Sta znaci prastar? Oko 98 razvijen od Isuza za GM. Prodan Hondi za njihov V6 motor.ado-šampion wrote: To za E6 motore mi je jasno, ali mi je nejasno par drugih stvari.
Prvo, taj 1.7 je prastari Isuzuov motor (mislim da se koristio i u Hondama dok nisu imali svoj dizel), zasto ga nisu izbacili vec kad su uveli moderniji 1.9 od Fiata u Astri H, jer je realno malo besmisleno imati 5 varijanti dizelskog motora u rasponu od 35 KS (90 - 125) - obicno to pokriju dvije varijante od recimo 90-100 i 110-120 KS. A drugo, isto vodeci se tom logikom, zasto su u J zadrzani ti 1.7 a ne 1.9? Ili dodatno, zasto nisu koristeni novi 2.0 iz Insignije? Recimo 2.0 sa 110 KS umjesto 1.7 sa 110 KS?
Moguci odgovori na ova pitanja su da je bilo lakse na tom 1.7 zadovoljiti Euro 5 normu nego na 1.9, sto me navodi na pomisao da je i taj Fiatov 1.9 bio zastario motor, a sto se tice 2.0 mozda nisu htjeli zbog tezine. Ili je odgovor da u Opelu generalno nisu bili zadovoljni dizel motorima koje su imali na raspolaganju, pa su malo lutali.
Pa ovaj 1.7 je manji, 1.9 je bio veliki. Gdje to obicno?
Zato sto je 1.9 zamjenjen sa 2.0, dok je 1.7 zamjenjen sa 1.6.
Zbog poreza.
Ne vidim nikakvo lutanje, samo tvoje poredjenje malog sa velikim motorom.
Taj motor Isuzuov 1.7 dizel se koristio i u Hondi Civic prije Astre.
Kako nije lutanje, u jednom trenutku imas 6 dizel motora, kubikaze 1.3 do 1.9, snage 90-150 KS, dok su mahom svi konkurenti taj raspon pokrivali s 3 motora (90, 105-110 i 140 KS), TDI, HDI, dCI, BMW d, itd, itd.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#132 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Pa dosta se njih bavi kod nas , ne znam koji je najbolji jer nemam iskustva , ako zelis to raspitaj se ili progooglaj malodidgeridoo wrote:@amar1994
Daj malo vise info za remap... ko/sta/gdje/koliko/pouzdanost/dorada... Do sada sam bio pristalica stock opcija, ali ako je remap bez problema i nekih izmjena na ostatku auta, zasto ne...
Pouzdana je to masina , ima dobro podmazivanje i vodeno hladjenje turbine tako da nema problema
A za gume , ma uzmi savu UHP i bices zadovoljan
-
- Posts: 1738
- Joined: 26/06/2006 13:50
- Location: ...za dobro ili lose
#133 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Trenutno imam dobre ljetnje (samo su i one 18"). Ovo sa 16-kama se pripremam za zimu.
-
- Posts: 13015
- Joined: 10/06/2016 12:35
#134 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ispade ne valja nijedan Opel dizel a tona ih se voza
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#135 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
ma nidje veze , solidna su to auta i po njemackoj Dekri jedno od najpouzdanijih skupa sa G6 i mazdom 3 , tako da ne mogu lose bit nikakoThrottle wrote:Ispade ne valja nijedan Opel dizel a tona ih se voza
- Averus
- Posts: 20367
- Joined: 13/02/2008 17:07
#136 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Kod mene se u porodici navozali Opela, pa i dan danas ih vozimo
Od rata smo stari i ja promijenili šest Opela (dva kadetta, dvije vectre, dvije astre) i opet bismo kupili sutra Opel
Mada nisu ni ove zadnje Mazde 6 loše
Od rata smo stari i ja promijenili šest Opela (dva kadetta, dvije vectre, dvije astre) i opet bismo kupili sutra Opel
Mada nisu ni ove zadnje Mazde 6 loše
- bersK
- Posts: 2519
- Joined: 11/09/2014 21:30
#137 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Imal' ko šta da kaže na Astru G? Pa nije H jedina Astra na svijetu ljudi moj
- SanskiBiser
- Posts: 8766
- Joined: 14/05/2007 02:18
- Location: Unsko-Sansko-Migrantski Kanton
#138 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
bersK wrote:Imal' ko šta da kaže na Astru G? Pa nije H jedina Astra na svijetu ljudi moj
Najbolja Astra G je Zafira (A).
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#140 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ma nidje veze, ljudi malo procitaju po forumima i sta god nadju to su kao 'fabricke mane' (sta god to znacilo). Astra je konkretno u J izvedbi prodavana u prosjecno 250-300 k komada godisnje u EU, ne postoji model s tolikom prodajom i da je uopste imao zapazen udio na trzistu a da nema nekih mana. Mane nemaju oni koji kupuju 5-10 godina staru tehnologiju od drugih i imaju smijesan udio na trzistu.Throttle wrote:Ispade ne valja nijedan Opel dizel a tona ih se voza
Evo samo za vrijeme Astre iole moderniji motori u njenim konkurentima, Pezo HDI, Pezo THP, VW TDI PD, VW TDI CR, VW TSI, BMW d, Renault dCi, pa cak i Toyota D4D u Aurisu, to su uglavnom svi proizvodjaci ciji su modeli imali zapazenu prodaju u C segmentu, mahom svi motori osim rudimentalnih atmosferskih benzinaca su imali pokoju manu.
Ako 10% vlasnika Astri J ima neki veci problem naravno da ce se pisati po forumima, pa to je preko 100 000 ljudi s tim problemom. Ali je to na 1.5 milion ukupno smijesan procenat.
- madner
- Posts: 56768
- Joined: 09/08/2004 16:35
#141 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ne, jedino poklapanje dolazi zbog paralelne prodaje novijih i starih modela, imas 3-4 motora.ado-šampion wrote:Ja sam mislio da je razvijen nekad pocetkom devedesetih ali nema veze, rijesili smo tu dilemu.madner wrote:Sta znaci prastar? Oko 98 razvijen od Isuza za GM. Prodan Hondi za njihov V6 motor.ado-šampion wrote: To za E6 motore mi je jasno, ali mi je nejasno par drugih stvari.
Prvo, taj 1.7 je prastari Isuzuov motor (mislim da se koristio i u Hondama dok nisu imali svoj dizel), zasto ga nisu izbacili vec kad su uveli moderniji 1.9 od Fiata u Astri H, jer je realno malo besmisleno imati 5 varijanti dizelskog motora u rasponu od 35 KS (90 - 125) - obicno to pokriju dvije varijante od recimo 90-100 i 110-120 KS. A drugo, isto vodeci se tom logikom, zasto su u J zadrzani ti 1.7 a ne 1.9? Ili dodatno, zasto nisu koristeni novi 2.0 iz Insignije? Recimo 2.0 sa 110 KS umjesto 1.7 sa 110 KS?
Moguci odgovori na ova pitanja su da je bilo lakse na tom 1.7 zadovoljiti Euro 5 normu nego na 1.9, sto me navodi na pomisao da je i taj Fiatov 1.9 bio zastario motor, a sto se tice 2.0 mozda nisu htjeli zbog tezine. Ili je odgovor da u Opelu generalno nisu bili zadovoljni dizel motorima koje su imali na raspolaganju, pa su malo lutali.
Pa ovaj 1.7 je manji, 1.9 je bio veliki. Gdje to obicno?
Zato sto je 1.9 zamjenjen sa 2.0, dok je 1.7 zamjenjen sa 1.6.
Zbog poreza.
Ne vidim nikakvo lutanje, samo tvoje poredjenje malog sa velikim motorom.
Taj motor Isuzuov 1.7 dizel se koristio i u Hondi Civic prije Astre.
Kako nije lutanje, u jednom trenutku imas 6 dizel motora, kubikaze 1.3 do 1.9, snage 90-150 KS, dok su mahom svi konkurenti taj raspon pokrivali s 3 motora (90, 105-110 i 140 KS), TDI, HDI, dCI, BMW d, itd, itd.
Ukupno ima puno motora, ali po godini ne.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#142 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ako je vjerovati izvorima na netu, svi ovi motori 1.3, 1.7 i 1.9 su bili dostupni u Astri H u isto vrijeme sve od polovine 2007. pa do izlaska Astre J, vecina njih od polovine 2005. (5 od 6). Cak su 2 godine imali 1.7 sa 100 KS i 1.9 sa 100 KS, prije nego sto je ovaj 1.7 naprdovao na 110 KS.
- bersK
- Posts: 2519
- Joined: 11/09/2014 21:30
#143 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Mene još jedna stvar interesuje oko Opela. Jel moguće da je toliko zastupljeno mišljenje da Opeli hrđaju ko nenormalni? Imam par jarana koji vuku opele, a i ja sa njima. Na autima ne postoji značajniji trag hrđe. Radi se modelima Astra i Vectra. Jel to neka Kadettova mahana koju vuče sa sobom na druge aute ili? Ja što znam od auta, Škoda Felicija samo što izađe iz fabrike pretvori se u koroziju. Al to nije Opel, tako da...
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#144 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Referenca za hrdju je bio opel, dugo vremena, a cak i danas mnogi, i ako to nije istina, istog spominju u istom kontekstu. Opel je 1998 sa pojavom astre g poceo davati garanciju 12 godina na zastitu od korozije, dok je na ostale modele postepeno uvodio istu.bersK wrote:Mene još jedna stvar interesuje oko Opela. Jel moguće da je toliko zastupljeno mišljenje da Opeli hrđaju ko nenormalni? Imam par jarana koji vuku opele, a i ja sa njima. Na autima ne postoji značajniji trag hrđe. Radi se modelima Astra i Vectra. Jel to neka Kadettova mahana koju vuče sa sobom na druge aute ili? Ja što znam od auta, Škoda Felicija samo što izađe iz fabrike pretvori se u koroziju. Al to nije Opel, tako da...
-
- Posts: 21699
- Joined: 05/11/2009 11:49
#145 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Kad ste kod remapovanja u SM-u je 500€ Optimum mapa, 600€ Power mapa.
Po meni ne vrijedi, a ima jos drugih jeftinijih tuning garaza, ionako nije SM pravio mapu nego je negdje kupio negdje kao i ovi drugi pa prodaje muda po bubrege, zato sto kao ima ime. Mo's mislit.
Recimo ATM Chip tuning je puno ozbiljnija kuca, a mape su im puno pristupacnije.
Po meni ne vrijedi, a ima jos drugih jeftinijih tuning garaza, ionako nije SM pravio mapu nego je negdje kupio negdje kao i ovi drugi pa prodaje muda po bubrege, zato sto kao ima ime. Mo's mislit.
Recimo ATM Chip tuning je puno ozbiljnija kuca, a mape su im puno pristupacnije.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#146 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ma kakva kupovina kada se kupi orginalni "alat za pristup/pisanje na ECU" dobije se pristup baza mapa koji ima oko 20 000+. Samo je ubace i pici misko. Kakvi nasi i pisanje svojim mapa. Pa zato sto nisu mape "podesene" zato cade ko ludi.NediM17 wrote:Kad ste kod remapovanja u SM-u je 500€ Optimum mapa, 600€ Power mapa.
Po meni ne vrijedi, a ima jos drugih jeftinijih tuning garaza, ionako nije SM pravio mapu nego je negdje kupio negdje kao i ovi drugi pa prodaje muda po bubrege, zato sto kao ima ime. Mo's mislit.
Recimo ATM Chip tuning je puno ozbiljnija kuca, a mape su im puno pristupacnije.
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#147 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
U Sarajevu imaju tri ozbiljna servisa koji se bave remspom, a cijenama su tu negdje, simanici, tim chip i cartech, pa bujrum ko hoce.NediM17 wrote:Kad ste kod remapovanja u SM-u je 500€ Optimum mapa, 600€ Power mapa.
Po meni ne vrijedi, a ima jos drugih jeftinijih tuning garaza, ionako nije SM pravio mapu nego je negdje kupio negdje kao i ovi drugi pa prodaje muda po bubrege, zato sto kao ima ime. Mo's mislit.
Recimo ATM Chip tuning je puno ozbiljnija kuca, a mape su im puno pristupacnije.
-
- Posts: 281
- Joined: 29/08/2013 23:22
#148 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Vidim da vam je postojanje 1.7 i 1.9 motora u Astri H enigma pa da pojasnim....
Kada je Astra H tek izasla na trziste u ponudi su bili dizeli 1.7 80 i 100ks i 1.9 120 i 150ks. Prvi je zamjenjen 1.7 80ks sa 1.3 90ks, nakon toga zbog nemogucnosti da se 1.7 dovoljno brzo prilagodi Euro5 normama na zapadnim trzistima ukidaju 1.7 sa 100ks i uvode 1.9 sa 100ks, dok se na nasem npr trzistu nastavlja prodavati 1.7 100ks motor. U Njemackoj on nije bio dostupan tada. Kasnije od redizajna onda uvode poboljsani 1.7 sa 110 i 125ks, a 1.9 svi ostaju u ponudi. Kombinacija je bila za 1.9 120ks mislim da je ostao radi automatika... a i cinjenice da su to 8v motori koji su sigurno manje komplikovani od 1.7 sa 16 ventila i vjerovatno samim time njima jeftiniji za proizvodnju bili, pa su ih za flotne prodaje mogli bolje trpati.
Kada je Astra H tek izasla na trziste u ponudi su bili dizeli 1.7 80 i 100ks i 1.9 120 i 150ks. Prvi je zamjenjen 1.7 80ks sa 1.3 90ks, nakon toga zbog nemogucnosti da se 1.7 dovoljno brzo prilagodi Euro5 normama na zapadnim trzistima ukidaju 1.7 sa 100ks i uvode 1.9 sa 100ks, dok se na nasem npr trzistu nastavlja prodavati 1.7 100ks motor. U Njemackoj on nije bio dostupan tada. Kasnije od redizajna onda uvode poboljsani 1.7 sa 110 i 125ks, a 1.9 svi ostaju u ponudi. Kombinacija je bila za 1.9 120ks mislim da je ostao radi automatika... a i cinjenice da su to 8v motori koji su sigurno manje komplikovani od 1.7 sa 16 ventila i vjerovatno samim time njima jeftiniji za proizvodnju bili, pa su ih za flotne prodaje mogli bolje trpati.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#149 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Hvala na odgovoru. Samo jedna opaska... Jesi siguran da je ovo bolidirano bilo u pitanju? Posto koliko sam ja uspio naci jedini euro 5 motori u Astri H su bili ti 1.7 sa 110 i 125 KS. Fiatovi 1.9 su bili Euro 4, tek sa 1.6 je Fiat presao na Euro 5.gtc wrote:Vidim da vam je postojanje 1.7 i 1.9 motora u Astri H enigma pa da pojasnim....
Kada je Astra H tek izasla na trziste u ponudi su bili dizeli 1.7 80 i 100ks i 1.9 120 i 150ks. Prvi je zamjenjen 1.7 80ks sa 1.3 90ks, nakon toga zbog nemogucnosti da se 1.7 dovoljno brzo prilagodi Euro5 normama na zapadnim trzistima ukidaju 1.7 sa 100ks i uvode 1.9 sa 100ks, dok se na nasem npr trzistu nastavlja prodavati 1.7 100ks motor. U Njemackoj on nije bio dostupan tada. Kasnije od redizajna onda uvode poboljsani 1.7 sa 110 i 125ks, a 1.9 svi ostaju u ponudi. Kombinacija je bila za 1.9 120ks mislim da je ostao radi automatika... a i cinjenice da su to 8v motori koji su sigurno manje komplikovani od 1.7 sa 16 ventila i vjerovatno samim time njima jeftiniji za proizvodnju bili, pa su ih za flotne prodaje mogli bolje trpati.
-
- Posts: 281
- Joined: 29/08/2013 23:22
#150 Re: Opel Astra - Vase iskustvo.
Ja sam tako nekad davno negdje citao, mozda je neki drugi problem bio- ne znam, ali uglavnom znam da je taj motor npr. u Njemackoj na odredjeni period zamjenio 1.7 motor.ado-šampion wrote:Hvala na odgovoru. Samo jedna opaska... Jesi siguran da je ovo bolidirano bilo u pitanju? Posto koliko sam ja uspio naci jedini euro 5 motori u Astri H su bili ti 1.7 sa 110 i 125 KS. Fiatovi 1.9 su bili Euro 4, tek sa 1.6 je Fiat presao na Euro 5.gtc wrote:Vidim da vam je postojanje 1.7 i 1.9 motora u Astri H enigma pa da pojasnim....
Kada je Astra H tek izasla na trziste u ponudi su bili dizeli 1.7 80 i 100ks i 1.9 120 i 150ks. Prvi je zamjenjen 1.7 80ks sa 1.3 90ks, nakon toga zbog nemogucnosti da se 1.7 dovoljno brzo prilagodi Euro5 normama na zapadnim trzistima ukidaju 1.7 sa 100ks i uvode 1.9 sa 100ks, dok se na nasem npr trzistu nastavlja prodavati 1.7 100ks motor. U Njemackoj on nije bio dostupan tada. Kasnije od redizajna onda uvode poboljsani 1.7 sa 110 i 125ks, a 1.9 svi ostaju u ponudi. Kombinacija je bila za 1.9 120ks mislim da je ostao radi automatika... a i cinjenice da su to 8v motori koji su sigurno manje komplikovani od 1.7 sa 16 ventila i vjerovatno samim time njima jeftiniji za proizvodnju bili, pa su ih za flotne prodaje mogli bolje trpati.