Uvoz auta
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#51 Re: Uvoz auta
Treci put...I ako je preko 6000 eura carina je 6% ali onda ne vazi izjava nego EU porijeklo moras dokazati sa euro1 .
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
- marketleader
- Posts: 393
- Joined: 03/04/2010 22:56
#52 Re: Uvoz auta
OK Super si . Vidjecu nek se on raspita u Italiji tamo kako i gdje izvaditi Euro1 potrv¸du i Ex 1 obrazac taj.HAVANA wrote:Treci put...I ako je preko 6000 eura carina je 6% ali onda ne vazi izjava nego EU porijeklo moras dokazati sa euro1 .
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
- poznanik
- Posts: 6749
- Joined: 12/05/2010 16:18
- Location: Novo Sarajevo
#53 Re: Uvoz auta
Ako se nalazim u Francuskoj, a hoću da kupim automobil Hondu, moram li ići u Japan po EUR1?HAVANA wrote:Treci put...I ako je preko 6000 eura carina je 6% ali onda ne vazi izjava nego EU porijeklo moras dokazati sa euro1 .
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
- marketleader
- Posts: 393
- Joined: 03/04/2010 22:56
#54 Re: Uvoz auta
Tesko da mozes dobiti potvrdu da je neka HONDA porijeklom iz EU hahapoznanik wrote:Ako se nalazim u Francuskoj, a hoću da kupim automobil Hondu, moram li ići u Japan po EUR1?HAVANA wrote:Treci put...I ako je preko 6000 eura carina je 6% ali onda ne vazi izjava nego EU porijeklo moras dokazati sa euro1 .
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#55 Re: Uvoz auta
poznanik wrote:Ako se nalazim u Francuskoj, a hoću da kupim automobil Hondu, moram li ići u Japan po EUR1?HAVANA wrote:Treci put...I ako je preko 6000 eura carina je 6% ali onda ne vazi izjava nego EU porijeklo moras dokazati sa euro1 .
To vadis u zemlji porijekla...zavisno koja je zemlja u pitanju,negdje mozes izvaditi euro1 u spediciji a u nekim zemljama moras prvo vaditi potvrdu proizvodjaca pa onda euro1.(+/-80 eura ta dva papira + ex1)
Ako izvadi euro1, ne treba mu izjava na fakturi.
Mislio sam na zemlju u kojoj kupujes vozilo.
Za hondu ces dobiti mudo marjanovo a ne euro1
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
-
- Posts: 208
- Joined: 08/09/2008 17:25
#57 Re: Uvoz auta
Uh drugari, evo da i ja pitam nesto slicno.
Radi se o Mazdi, prijatelj mi je nasao u jednom auto-centru u Njemackoj. Dileri automobilima, firma. Auto kosta kosta sve ukupno oko 4700 eura. 2004 godiste, benzinski motor. Na satu je oko 150.000. Neosteceno je auto.
E sada, kada bi ja krenuo za Njemacku da ga licno pazarim, a vidim da vi to vec jako dobro znate, koliko bi jos odprilike morao namiriti na ovu cifru (od 9400 KM) da ga imam ovdje na cesti? Neka okvirna cijena, ne trazim detaljno po stavkma.
Hvala svima
Radi se o Mazdi, prijatelj mi je nasao u jednom auto-centru u Njemackoj. Dileri automobilima, firma. Auto kosta kosta sve ukupno oko 4700 eura. 2004 godiste, benzinski motor. Na satu je oko 150.000. Neosteceno je auto.
E sada, kada bi ja krenuo za Njemacku da ga licno pazarim, a vidim da vi to vec jako dobro znate, koliko bi jos odprilike morao namiriti na ovu cifru (od 9400 KM) da ga imam ovdje na cesti? Neka okvirna cijena, ne trazim detaljno po stavkma.
Hvala svima
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#58 Re: Uvoz auta
+/- 2800 eura (put,carina,pdv,homologacija,prijava,registracija ).
-
- Posts: 208
- Joined: 08/09/2008 17:25
#59 Re: Uvoz auta
Mnogo kume...mnooogo!HAVANA wrote:+/- 2800 eura (put,carina,pdv,homologacija,prijava,registracija ).
-
- Posts: 5
- Joined: 29/03/2011 23:19
#60 Re: Uvoz auta
Imam i ja nekih nejasnoca, pa bih molila za odgovore...HAVANA wrote:+/- 2800 eura (put,carina,pdv,homologacija,prijava,registracija ).
Iz euroherca sam dobila informaciju da je carina na vozila ukinuta. Dakle ovaj odgovor "Carina za motorna vozila je ukinuta ako se vozilo uvozi iz EU", ali na forumu ovdje citam kako je cijena za carinu isto opisana, pa mi je to sada malo nejasno.
vozilo koje zelim da uvezem kosta oko 2000€ sada me zanima da li mi je ipak potreban ovaj euro 1 obrazac i kolko ce on biti priznat da bi me stopa izasla od 6% (koliko sam ja razumjela, imala ja ovaj euro 1 obrazac ili ne, on me ne oslobadja obaveze od homologacije u bosni) iz tog razloga ne znam da li i kolko mi je neophodno euro 1 formular "kupiti" s obzirom da se ne radi o tako skupljem autu.
ovaj ex1 obrazac mi je dakle samo potreban ukoliko PDV zelim/trebam povratiti ili??
i jos bih me zanimalo da li znate, da li kupoprodajni ugovor mora biti ovjeren od notara?
hvala unaprijed!!
pozdrav
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#61 Re: Uvoz auta
Carina je ukinuta za nova vozila ako su proizvedena u EU a stopa carine za rabljena vozila je umanjena i iznosi 6% ako je vozilo proizvedeno u EU.Ako nije ili ako ne možes to dokazati izjavom ili euro1 obrazcem, u tom slucaju stopa carine iznosi 16%.
Homologacija nema veze sa euro1 papirom.
Ex1 obrazac je dokaz da je vozilo izaslo iz EU i taj papir vracas prodavcu ako je u pitanju vozilo na koje imas pravo povrata poreza iz te zemlje u kojoj si vozilo kupila.Za vozila iz nekih zemalja se taj ex1 koristi i kao odjava vozila prilikom registracije u BiH.
Normalno i po zakonu ako si vozilo kupila od fizickog lica,taj ugovor bi morao biti ovjeren kod notara.Ukoliko je vozilo od pravnog lica,on ti izdaje racun i ne treba notarska ovjera.
Joooj ljudi moji ...mogao bi ja ovo do sutra pisati i uvijek ima jos nesto za reci...
Toliko je opsirno i toliko ima stvari na kojima se moze napraviti greska...a greske kostaju...
Jos jedna novost...Od jucer se vozila carine iskljucivo u carinskoj ispostavi po mjestu boravka...
Homologacija nema veze sa euro1 papirom.
Ex1 obrazac je dokaz da je vozilo izaslo iz EU i taj papir vracas prodavcu ako je u pitanju vozilo na koje imas pravo povrata poreza iz te zemlje u kojoj si vozilo kupila.Za vozila iz nekih zemalja se taj ex1 koristi i kao odjava vozila prilikom registracije u BiH.
Normalno i po zakonu ako si vozilo kupila od fizickog lica,taj ugovor bi morao biti ovjeren kod notara.Ukoliko je vozilo od pravnog lica,on ti izdaje racun i ne treba notarska ovjera.
Joooj ljudi moji ...mogao bi ja ovo do sutra pisati i uvijek ima jos nesto za reci...
Toliko je opsirno i toliko ima stvari na kojima se moze napraviti greska...a greske kostaju...
Jos jedna novost...Od jucer se vozila carine iskljucivo u carinskoj ispostavi po mjestu boravka...
-
- Posts: 5
- Joined: 29/03/2011 23:19
#62 Re: Uvoz auta
HAVANA wrote:Carina je ukinuta za nova vozila ako su proizvedena u EU a stopa carine za rabljena vozila je umanjena i iznosi 6% ako je vozilo proizvedeno u EU.Ako nije ili ako ne možes to dokazati izjavom ili euro1 obrazcem, u tom slucaju stopa carine iznosi 16%.
Homologacija nema veze sa euro1 papirom.
Ex1 obrazac je dokaz da je vozilo izaslo iz EU i taj papir vracas prodavcu ako je u pitanju vozilo na koje imas pravo povrata poreza iz te zemlje u kojoj si vozilo kupila.Za vozila iz nekih zemalja se taj ex1 koristi i kao odjava vozila prilikom registracije u BiH.
Normalno i po zakonu ako si vozilo kupila od fizickog lica,taj ugovor bi morao biti ovjeren kod notara.Ukoliko je vozilo od pravnog lica,on ti izdaje racun i ne treba notarska ovjera.
Joooj ljudi moji ...mogao bi ja ovo do sutra pisati i uvijek ima jos nesto za reci...
Toliko je opsirno i toliko ima stvari na kojima se moze napraviti greska...a greske kostaju...
Jos jedna novost...Od jucer se vozila carine iskljucivo u carinskoj ispostavi po mjestu boravka...
Hvala ti na odgovoru. Danas sam i ja kontaktirala carinu kod nas pa sam dobila jos informacija.
Da li mi mozda imas nekog preporuciti, ko bi vozilo iz austrije doslepao do Bosne tacnije Tuzle. To mi se ispostavila kao najjeftinija varijanta.
U osiguranjima u austriji sam dobila informaciju kako tranzitne tablice na recimo 3 dana kostaju 104 € + prijava od 172€, (ukupno dakle 276€)sto je prseskupo jel, dok sam od jednog privatnog zastupnika Rumuna, koji se isto time bavi dobila informaciju da zoll tablice na 5 kostaju 130€ kao sve je u toj cijeni. Malo mi je cudno s obzirom da je razlika od 276 €i ove od 130€ itekako drasticna pa se bojim da to nije kakva prevara. Imas li/ili ima li neko pojma da se takve stvari desavaju/le nekome. Jer ipak doci na granicu sa neregularnim tablama ne bi uopste bilo prijatno.
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#63 Re: Uvoz auta
Emy_1 wrote:HAVANA wrote:Carina je ukinuta za nova vozila ako su proizvedena u EU a stopa carine za rabljena vozila je umanjena i iznosi 6% ako je vozilo proizvedeno u EU.Ako nije ili ako ne možes to dokazati izjavom ili euro1 obrazcem, u tom slucaju stopa carine iznosi 16%.
Homologacija nema veze sa euro1 papirom.
Ex1 obrazac je dokaz da je vozilo izaslo iz EU i taj papir vracas prodavcu ako je u pitanju vozilo na koje imas pravo povrata poreza iz te zemlje u kojoj si vozilo kupila.Za vozila iz nekih zemalja se taj ex1 koristi i kao odjava vozila prilikom registracije u BiH.
Normalno i po zakonu ako si vozilo kupila od fizickog lica,taj ugovor bi morao biti ovjeren kod notara.Ukoliko je vozilo od pravnog lica,on ti izdaje racun i ne treba notarska ovjera.
Joooj ljudi moji ...mogao bi ja ovo do sutra pisati i uvijek ima jos nesto za reci...
Toliko je opsirno i toliko ima stvari na kojima se moze napraviti greska...a greske kostaju...
Jos jedna novost...Od jucer se vozila carine iskljucivo u carinskoj ispostavi po mjestu boravka...
Hvala ti na odgovoru. Danas sam i ja kontaktirala carinu kod nas pa sam dobila jos informacija.
Da li mi mozda imas nekog preporuciti, ko bi vozilo iz austrije doslepao do Bosne tacnije Tuzle. To mi se ispostavila kao najjeftinija varijanta.
U osiguranjima u austriji sam dobila informaciju kako tranzitne tablice na recimo 3 dana kostaju 104 € + prijava od 172€, (ukupno dakle 276€)sto je prseskupo jel, dok sam od jednog privatnog zastupnika Rumuna, koji se isto time bavi dobila informaciju da zoll tablice na 5 kostaju 130€ kao sve je u toj cijeni. Malo mi je cudno s obzirom da je razlika od 276 €i ove od 130€ itekako drasticna pa se bojim da to nije kakva prevara. Imas li/ili ima li neko pojma da se takve stvari desavaju/le nekome. Jer ipak doci na granicu sa neregularnim tablama ne bi uopste bilo prijatno.
Ne znam stvarno kakve su tranzitne tablice u austriji i koliko kostaju ali ove od 276 su sigurno ok, dok ove kod rumuna postoji mogucnost za glavoboljom. Slicno nesto kao u holandiji do prije par godina...Izdaju jeftinije table koje po pravilu sluze za odredjenu destinaciju(npr.holandija-belgija) i ako imas srece prodjes a ako nemas kukala ti majka u njemackoj ili nekoj drugoj zemlji.Ko ti je rekao da je najjeftinija varijanta da ti neko doslepa vozilo Jeste najjeftinija za nekoga ko se bavi uvozom automobila i ko na slepu tovari deset vozila...i u tom slucaju za uvoznika je jako bitno velicina vozila jer je cijena slepe ista i broj vozila na njoj direktno utice i na pojedinacnu cijenu prevoza vozila.Tebi da neko slepom prevuce jedno vozilo...cisto sumnjam da je isplativo...Min. 1 km po kilometru(u oba pravca)i to tesko zbog putarina,papira...
Stvarno mi nisu jasne zelje ljudi za tom vrstom avanture Upustate se u nesto sto se godinama uci i osnova tog posla je uvezati prevoz,papirologiju,kolicinu,kvalitet...a cijena vozila(dobrog) se zna u par stotina eura i ona nije jedina osnova za profit u tom poslu.Ne mogu da vjerujem da nisi u mogucnosti u tuzli naci vozilo koje zadovoljava tvoje potrebe
I to koje nadjes imas mogucnost da pregledas,da peglas prodavca i ako brisac nije u redu,da pokusas spustiti cijenu...
A vani,u bilo kojoj zemlji, ako kupujes vozilo za export i po exportnim cijenama...mozes sto kazu mahati usima...plati i vozi.Sam otici po vozilo se isplati i moze se isplatiti jedino ako imas nekoga ko zivi tamo,nadje ti vozilo,dobro je upucen u papirologiju...
-
- Posts: 5
- Joined: 29/03/2011 23:19
#64 Re: Uvoz auta
HAVANA wrote:Emy_1 wrote:HAVANA wrote:Carina je ukinuta za nova vozila ako su proizvedena u EU a stopa carine za rabljena vozila je umanjena i iznosi 6% ako je vozilo proizvedeno u EU.Ako nije ili ako ne možes to dokazati izjavom ili euro1 obrazcem, u tom slucaju stopa carine iznosi 16%.
Homologacija nema veze sa euro1 papirom.
Ex1 obrazac je dokaz da je vozilo izaslo iz EU i taj papir vracas prodavcu ako je u pitanju vozilo na koje imas pravo povrata poreza iz te zemlje u kojoj si vozilo kupila.Za vozila iz nekih zemalja se taj ex1 koristi i kao odjava vozila prilikom registracije u BiH.
Normalno i po zakonu ako si vozilo kupila od fizickog lica,taj ugovor bi morao biti ovjeren kod notara.Ukoliko je vozilo od pravnog lica,on ti izdaje racun i ne treba notarska ovjera.
Joooj ljudi moji ...mogao bi ja ovo do sutra pisati i uvijek ima jos nesto za reci...
Toliko je opsirno i toliko ima stvari na kojima se moze napraviti greska...a greske kostaju...
Jos jedna novost...Od jucer se vozila carine iskljucivo u carinskoj ispostavi po mjestu boravka...
Hvala ti na odgovoru. Danas sam i ja kontaktirala carinu kod nas pa sam dobila jos informacija.
Da li mi mozda imas nekog preporuciti, ko bi vozilo iz austrije doslepao do Bosne tacnije Tuzle. To mi se ispostavila kao najjeftinija varijanta.
U osiguranjima u austriji sam dobila informaciju kako tranzitne tablice na recimo 3 dana kostaju 104 € + prijava od 172€, (ukupno dakle 276€)sto je prseskupo jel, dok sam od jednog privatnog zastupnika Rumuna, koji se isto time bavi dobila informaciju da zoll tablice na 5 kostaju 130€ kao sve je u toj cijeni. Malo mi je cudno s obzirom da je razlika od 276 €i ove od 130€ itekako drasticna pa se bojim da to nije kakva prevara. Imas li/ili ima li neko pojma da se takve stvari desavaju/le nekome. Jer ipak doci na granicu sa neregularnim tablama ne bi uopste bilo prijatno.
Ne znam stvarno kakve su tranzitne tablice u austriji i koliko kostaju ali ove od 276 su sigurno ok, dok ove kod rumuna postoji mogucnost za glavoboljom. Slicno nesto kao u holandiji do prije par godina...Izdaju jeftinije table koje po pravilu sluze za odredjenu destinaciju(npr.holandija-belgija) i ako imas srece prodjes a ako nemas kukala ti majka u njemackoj ili nekoj drugoj zemlji.Ko ti je rekao da je najjeftinija varijanta da ti neko doslepa vozilo Jeste najjeftinija za nekoga ko se bavi uvozom automobila i ko na slepu tovari deset vozila...i u tom slucaju za uvoznika je jako bitno velicina vozila jer je cijena slepe ista i broj vozila na njoj direktno utice i na pojedinacnu cijenu prevoza vozila.Tebi da neko slepom prevuce jedno vozilo...cisto sumnjam da je isplativo...Min. 1 km po kilometru(u oba pravca)i to tesko zbog putarina,papira...
Stvarno mi nisu jasne zelje ljudi za tom vrstom avanture Upustate se u nesto sto se godinama uci i osnova tog posla je uvezati prevoz,papirologiju,kolicinu,kvalitet...a cijena vozila(dobrog) se zna u par stotina eura i ona nije jedina osnova za profit u tom poslu.Ne mogu da vjerujem da nisi u mogucnosti u tuzli naci vozilo koje zadovoljava tvoje potrebe
I to koje nadjes imas mogucnost da pregledas,da peglas prodavca i ako brisac nije u redu,da pokusas spustiti cijenu...
A vani,u bilo kojoj zemlji, ako kupujes vozilo za export i po exportnim cijenama...mozes sto kazu mahati usima...plati i vozi.Sam otici po vozilo se isplati i moze se isplatiti jedino ako imas nekoga ko zivi tamo,nadje ti vozilo,dobro je upucen u papirologiju...
Zahvaljujem se na odgovoru.
Po silnim istrazivanjima telefoniranjima i raspitivanjima, ta mi je opcija ispala najjeftinija, jer mi covjek za 350€ ce doslepati auto, dok bi mene to izaslo samo te tablica, prijava, putarina i gorivo ako idem preko Madjarske jel, mimimalno 450-500€.
S tim da bi prije no sto krenem na put morala promjeniti napuknutu sofersajbu koja u Austriji oko 250€ kosta. Dakle razlike ipak ima.
-
- Posts: 4
- Joined: 23/02/2011 12:44
#66 Re: Uvoz auta
Havana #1, vidim da si ti glavni na ovom forumu, a i moram reci respect, ja ne da ne bih imao zivaca za sve te silne odgovore, puf... Ali, kad mogu drugi, mogu i ja...
Planiram kupovinu automobila u SLO (Fabia 2002.g. - cijena 3000e)... Od svih silnih postova zavrtilo mi se u glavi, a sve sam iscitao... Vidim da si ti u tome, pa jel' mozes reci neku okvirnu cijenu sa svim troskovima (uopsteno, bez detalja - toliko te necu smarati ), dakle na nasim cestama da se vozi bibi???
Zivio, pa kako bude...
Planiram kupovinu automobila u SLO (Fabia 2002.g. - cijena 3000e)... Od svih silnih postova zavrtilo mi se u glavi, a sve sam iscitao... Vidim da si ti u tome, pa jel' mozes reci neku okvirnu cijenu sa svim troskovima (uopsteno, bez detalja - toliko te necu smarati ), dakle na nasim cestama da se vozi bibi???
Zivio, pa kako bude...
-
- Posts: 4
- Joined: 23/02/2011 12:44
#68 Re: Uvoz auta
Nesto ja kao laik racunam 3000 + 1200e otprilike???
Humm.... Bez smijanja..
Humm.... Bez smijanja..
-
- Posts: 4
- Joined: 23/02/2011 12:44
#69 Re: Uvoz auta
Aaaa, ne mogu da vjerujem... Sad vidim da si odgovorio, ali nakon sto poslah drugu por... Znaci racunica mi je bila prilicno ok za jednog amatera..
Zivio i hvala....
Zivio i hvala....
-
- Posts: 4
- Joined: 18/04/2011 22:42
#70 Re: Uvoz auta
Mene isto zanima nesto.Ja zivim u Italiji,i hocu da prodam Golfa 5 rodjaku.Eh posto ja nemam nista od tih "ex" ili " eur1" sta da radim?auto je Golf 5,7-7.2005(Eur4).Gdje da ja dobijem Eur1?znaci ja svoje auto vozim u Bosnu i dole ga prodajem njemu.hvala
- marketleader
- Posts: 393
- Joined: 03/04/2010 22:56
#71 Re: Uvoz auta
Druze evo mogu ti ja reci nesto, posto sam htio uvesti Audi A4, koji je kupljen prije 2,5godine u Italiji. Nismo uspjeli dobiti EUR1 u salonu u kojem je kupljen, prosao je kaze rok od pola godine ili godine, tako nesto. Mislim da ce ti morati rodjak doci i da pravite kupoprodajni ugovor, kod notara ovjerite i onda da ganjate eur1. Ovo samo bubam onako. Eto sve u svemu mi smo odustali od uvoza, bez eur1 carina+pdv bi bilo 3500KM, pa tako da nam se ne isplati. SRETNO TEBI I RODJAKUadointer wrote:Mene isto zanima nesto.Ja zivim u Italiji,i hocu da prodam Golfa 5 rodjaku.Eh posto ja nemam nista od tih "ex" ili " eur1" sta da radim?auto je Golf 5,7-7.2005(Eur4).Gdje da ja dobijem Eur1?hvala
-
- Posts: 4
- Joined: 18/04/2011 22:42
#72 Re: Uvoz auta
a da mi on posalje sve papire i napravimo fintu da je on bio tu?
- poznanik
- Posts: 6749
- Joined: 12/05/2010 16:18
- Location: Novo Sarajevo
#73 Re: Uvoz auta
EUR1 izdaju carinske službe ili ovlašteni špediteri, prije ili nakon provedenog postupka izvoza.adointer wrote:Mene isto zanima nesto.Ja zivim u Italiji,i hocu da prodam Golfa 5 rodjaku.Eh posto ja nemam nista od tih "ex" ili " eur1" sta da radim?auto je Golf 5,7-7.2005(Eur4).Gdje da ja dobijem Eur1?znaci ja svoje auto vozim u Bosnu i dole ga prodajem njemu.hvala
U konkretnom slučaju ti, kao vlasnik vozila, trebaš sa rođakom sastaviti kupoprodajni ugovor, kojeg mora ovjeriti tvoja porezna institucija (italijanska) ili da ti taj ugovor sačini notar, u bilo kojoj državi osim u BiH. Rođaku svoje vozilo možeš i pokloniti, ali je i tada postupak identičan prethodnom.
-
- Posts: 4
- Joined: 18/04/2011 22:42
#74 Re: Uvoz auta
pa super onda,idem u bosnu pa nazad sa njim do hrvatske
- Discball
- Posts: 490
- Joined: 31/10/2006 09:56
#75 Re: Uvoz auta
Ne treba zaboraviti i jednu stvar koja se odnosi na kupovinu od fizičkog lica u Njemačkoj.
Obavezno gledati dali vlasnička knjižica glasi na prodavca, jer jedino s njime možete napraviti ugovor kod notara. Po Njemačkom zakonu vlasnik automobila je onaj koji posjeduje vlasnički list a ne onaj koji je upisan u isti. Tako da ako kupite auto u Minhenu a upisan je vlasnik koji živi u Hamburgu eto vam glavobolje tj dodatnog puta sa juga na sjever pod uslovom da nađete vlasnika upisanog u vlasnički list.
Ugovor od notara je potreban za našu registraciju.
Po kupovini uopšte nije problem završiti papirologiju u Zullasungstelle (ured za registraciju) gdje se može izvršiti prijenos vlasništva naravno uz vlasnički list u Vašim cjenjenim rukama, uplatit osiguranje za zoll tablice i dobiti izrađene tablice ako nema gužve za nekih 15-20 minuta za razliku od naših tablica koje se čekaju i po 15 dana
Obavezno gledati dali vlasnička knjižica glasi na prodavca, jer jedino s njime možete napraviti ugovor kod notara. Po Njemačkom zakonu vlasnik automobila je onaj koji posjeduje vlasnički list a ne onaj koji je upisan u isti. Tako da ako kupite auto u Minhenu a upisan je vlasnik koji živi u Hamburgu eto vam glavobolje tj dodatnog puta sa juga na sjever pod uslovom da nađete vlasnika upisanog u vlasnički list.
Ugovor od notara je potreban za našu registraciju.
Po kupovini uopšte nije problem završiti papirologiju u Zullasungstelle (ured za registraciju) gdje se može izvršiti prijenos vlasništva naravno uz vlasnički list u Vašim cjenjenim rukama, uplatit osiguranje za zoll tablice i dobiti izrađene tablice ako nema gužve za nekih 15-20 minuta za razliku od naših tablica koje se čekaju i po 15 dana