Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#1 Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Ovaj post je vise informativne vrijednosti vec pitanje ili bilo sta drugo, ali ako zelite da pomognete onda molim vas da odgovorite na dnu navedenu molbu.
1. Kojim zakonom je odbobren uvoz vozila u BiH i koje uslove vozila moraju da ispunjavaju?
Kao sto ste mogli cuti i procitati na raznim informativnim sredstvima, od 1.1.2011 dozvoljen je uvoz vozila u Bosnu i Hercegovinu Starijih od 7 godina. Prijasnji zakon je nadopunjen u sluzbenim novinama ( sluzbeni list ) 89/2010 SLUZBENI LIST
U tome sluzbenom listu, vijece ministara je odbrilo da se uvoze prevozna sredstva bez obzira na godine dokle koja zadovoljavaju najniže tehničke zahtjeve za novoproizvedena i korišćena vozila u procesima homologacije tipa vozila. Ovaj zakon je proslijedjen svim carisnkim sluzbama 12.31.2010 DOPIS
2. Koji su uvijeti homologacije?
a. Vozlilo MORA da ima volan na lijevoj strani. (NEMOZETE UVOZITI AUTOMOBILE IZ ENGLESKE)
b. Vozilo MORA da ima svijetlo koje osvijetljava zadnju tablicu vozila. (tako pise nisam ja izmisljao)
c. Vozilo mora da zadovoljava tehnicke uslove (EURO 3) koji su odredjeni 97/24/EC i nadopunjeni sa 2002/52/EC. (VOZILO MORA DA PODRZAVA EURO 3 NORMU)
d. Nisu dozvoljene oznake visoke uoĉljivosti (eng. „conspicuity marking”) bijele boje na zadnjoj strani vozila (sarene trake PRIMJER)
e. Vozila moraju imati svijetlosno-signalne uredjaje (Farovi, zmigavci, trece kociono svijetlo,itd)
f. Vozila moraju imati uredjaj za kontolisanje emisije buke (Imati dobar auspuh)
3. Kada se doveze automobil u BiH, sta onda?
Vozila moraju proći postupak identifikovanja i ocjene tehniĉkog stanja vozila kod organizacije za obavljanje administrativnih poslova iz oblasti homologacije putem tehniĉkog servisa za homologaciju pojedinaĉnih vozila, na osnovu ĉega im se izdaje potvrda o identifikaciji vozila i ocjeni tehniĉkog stanja.
4 Vozila kategorije M1 (kamioni, autobusi, prikolice, itd) moraju da zadovolje uslove naznacene clanom 11 Sluzbenog lista 89/2010
Ako zelite da nadopunite ovu temu, onda molim vas da podjelite svoja iskustva.
Takodjer, Euro 3 norma je stupila na u Januaru 2000-te godine. Neki veci proizvodjaci su jos od 1998 proizvodili automobile koji su zadovoljavali EURO 3 standard, dok su drugi zadovoljili zakon tek od 2002 godine. Sa time recenim, budite oprezni sta kupujete.
Bilo bi pozeljno kada bi napravili listu automobila i njihovih motora (ne motorcikli) koji zadovoljavaju bar Euro 3 normu. Ako znate vozilo koje zadovoljava EURO 3 podjelite.
Hvala
1. Kojim zakonom je odbobren uvoz vozila u BiH i koje uslove vozila moraju da ispunjavaju?
Kao sto ste mogli cuti i procitati na raznim informativnim sredstvima, od 1.1.2011 dozvoljen je uvoz vozila u Bosnu i Hercegovinu Starijih od 7 godina. Prijasnji zakon je nadopunjen u sluzbenim novinama ( sluzbeni list ) 89/2010 SLUZBENI LIST
U tome sluzbenom listu, vijece ministara je odbrilo da se uvoze prevozna sredstva bez obzira na godine dokle koja zadovoljavaju najniže tehničke zahtjeve za novoproizvedena i korišćena vozila u procesima homologacije tipa vozila. Ovaj zakon je proslijedjen svim carisnkim sluzbama 12.31.2010 DOPIS
2. Koji su uvijeti homologacije?
a. Vozlilo MORA da ima volan na lijevoj strani. (NEMOZETE UVOZITI AUTOMOBILE IZ ENGLESKE)
b. Vozilo MORA da ima svijetlo koje osvijetljava zadnju tablicu vozila. (tako pise nisam ja izmisljao)
c. Vozilo mora da zadovoljava tehnicke uslove (EURO 3) koji su odredjeni 97/24/EC i nadopunjeni sa 2002/52/EC. (VOZILO MORA DA PODRZAVA EURO 3 NORMU)
d. Nisu dozvoljene oznake visoke uoĉljivosti (eng. „conspicuity marking”) bijele boje na zadnjoj strani vozila (sarene trake PRIMJER)
e. Vozila moraju imati svijetlosno-signalne uredjaje (Farovi, zmigavci, trece kociono svijetlo,itd)
f. Vozila moraju imati uredjaj za kontolisanje emisije buke (Imati dobar auspuh)
3. Kada se doveze automobil u BiH, sta onda?
Vozila moraju proći postupak identifikovanja i ocjene tehniĉkog stanja vozila kod organizacije za obavljanje administrativnih poslova iz oblasti homologacije putem tehniĉkog servisa za homologaciju pojedinaĉnih vozila, na osnovu ĉega im se izdaje potvrda o identifikaciji vozila i ocjeni tehniĉkog stanja.
4 Vozila kategorije M1 (kamioni, autobusi, prikolice, itd) moraju da zadovolje uslove naznacene clanom 11 Sluzbenog lista 89/2010
Ako zelite da nadopunite ovu temu, onda molim vas da podjelite svoja iskustva.
Takodjer, Euro 3 norma je stupila na u Januaru 2000-te godine. Neki veci proizvodjaci su jos od 1998 proizvodili automobile koji su zadovoljavali EURO 3 standard, dok su drugi zadovoljili zakon tek od 2002 godine. Sa time recenim, budite oprezni sta kupujete.
Bilo bi pozeljno kada bi napravili listu automobila i njihovih motora (ne motorcikli) koji zadovoljavaju bar Euro 3 normu. Ako znate vozilo koje zadovoljava EURO 3 podjelite.
Hvala
Last edited by The_Flyer2002 on 19/01/2011 04:23, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#2 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Evo da ja pocnem (ispravite me ako grijesim)
Komplet lista motora sa EURO 3 Normom
http://rapidshare.com/files/443343310/4 ... -euro3.pdf
Komplet lista motora sa EURO 3 Normom
http://rapidshare.com/files/443343310/4 ... -euro3.pdf
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#3 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
...evo i jedan detalj koji sam ja cuo. Naime, homologacija se odnosi i na svjetlosne i zvucne signale motornog vozila. Narocito bitno ako se auto uvozi iz USA, ne moze imati crvene zmigavce, koji su stalno upaljeni kao pozicije, pa kad upalis zmigavac onda zmigaju...dakle, mora imati narandzaste iskljucene zmigavce i odgovarajuca svjetla. U slucaju uvoza to povlaci zamjenu kompletnih farova,sto je investicija od par stotina KM...
Uglavnom, nece biti problem toliko sa vozilima iz EU, koja su manje ili vise standardna, ali treba biti oprezan da se neko ne zaleti pa kupi auto iz USA ili sa azijskog trzista, mislim da kod tih vozila ni motori nisu standardizirani prema Euro normama, tako da oprez.
Cuo sam da je Hrvatskoj, kada su liberalizirali uvoz, dosta ljudi izvisilo jer su uzimali vozila koja nisu ispunjavalja standarde a nisu ih mogli vratiti. Uglavnom, mislim da u papirima vozila koja dolaze iz Njemacke ima navedeno koju normu vozilo ispunjava...
Uglavnom, nece biti problem toliko sa vozilima iz EU, koja su manje ili vise standardna, ali treba biti oprezan da se neko ne zaleti pa kupi auto iz USA ili sa azijskog trzista, mislim da kod tih vozila ni motori nisu standardizirani prema Euro normama, tako da oprez.
Cuo sam da je Hrvatskoj, kada su liberalizirali uvoz, dosta ljudi izvisilo jer su uzimali vozila koja nisu ispunjavalja standarde a nisu ih mogli vratiti. Uglavnom, mislim da u papirima vozila koja dolaze iz Njemacke ima navedeno koju normu vozilo ispunjava...
- kreso_atac
- Posts: 832
- Joined: 27/09/2010 19:26
#4 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
To za farove americkih vozila nije istina. i sam vozim auta sa americkog trzista i sve je uredno. zmigavci (upaljeni) su narancasti svakako, a ugaseni crveni ili bijeli nebitno. ima nekih nepodudaranja sto se ispusnog sistema tice, ali lako se rjesava
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#5 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
...vozis, vozis majstore, ali uvezena sukladno zakonu "do 7 god. starosti". Tada je moglo i sa volanom na desnoj strani, i ovako i onako, samo da je mladje od 7 god. U tome i jeste caka, sada se zakon mijenja, i nece moci uci ni 2009. god. proizvodnje ako nije homologizirana.
U svakom slucaju, svakom ko planira uvesti auto, neka se DOBRO raspita na ovlastenoj stanici za homologizaciju.
U svakom slucaju, svakom ko planira uvesti auto, neka se DOBRO raspita na ovlastenoj stanici za homologizaciju.
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#6 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
istina je ovo za americka vozila. ko ne vjeruje neka slobodno pita nekog ko je prosao obuku za vrsenje homologacije, ili neka pita nekoga ko je pokusao uvesti americko vozilo na primjer u njemacku.
-
- Posts: 581
- Joined: 14/09/2006 12:52
#7 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Jedno pitanje.
Auto koje je proizvedeno recimo 2001 godine ima Euro3 standard, znaci to auto je imalo taj standard prilikom izlaska iz fabrike, nakon vozenja tog auta, sada znaci 10 godina i voznje nekih haj recimo 200 000km, dali postoji mogucnost da taj automobil vise ne zadovoljava Euro3 normu?
Nisam neki autofreak ali mi se ovo nekako pitanje vrti?
Auto koje je proizvedeno recimo 2001 godine ima Euro3 standard, znaci to auto je imalo taj standard prilikom izlaska iz fabrike, nakon vozenja tog auta, sada znaci 10 godina i voznje nekih haj recimo 200 000km, dali postoji mogucnost da taj automobil vise ne zadovoljava Euro3 normu?
Nisam neki autofreak ali mi se ovo nekako pitanje vrti?
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#8 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Bila je jedna emisija na Tv u kojoj se govorilo o svjetlosnim grupama pa su između ostalog kazali da se moraju zamjeniti crvene štope sa onim koje su adekvatne u EU. Isto tako, auti iz V. Britanije, Irske se ne mogu uvoziti jer im je volan na desnoj strani. Imajte to sve na umu da ne bude pakanja po forumu.vnm wrote:istina je ovo za americka vozila. ko ne vjeruje neka slobodno pita nekog ko je prosao obuku za vrsenje homologacije, ili neka pita nekoga ko je pokusao uvesti americko vozilo na primjer u njemacku.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeee
- kreso_atac
- Posts: 832
- Joined: 27/09/2010 19:26
#9 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Pa i zivim u eu, u svedskoj gdje odavno vazi ta homologacija. 2003 sam uvezao cherokeeja iz SAD, a prosle godine grand cherokeeja i sto se svjetala tice nije bilo izmjena ni u jednom slucaju, a gabaritna svjetla su tu i sve to.
-
- Posts: 169
- Joined: 27/05/2009 13:07
- Location: Sarajevo
#10 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
meni nija jasna ova lista, npr. audi a4, kako da ja znam na koju generaciju se misli b5,b6,b7 ili b8?
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#11 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Moraš znati broj/oznaku motora. U mojoj Laguni broj motora je F9Q C7 i auto je iz 2004. godine. Nadji ga u tabeli gdje je COD MOTOR i vidjećeš d a zadovoljava uvoz. Jednostavno.
Znači, prije kupovine trebao bi znati broj ili oznaku motora pa se tek onda upustiti u kupovinu istog.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Znači, prije kupovine trebao bi znati broj ili oznaku motora pa se tek onda upustiti u kupovinu istog.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- collapse
- Posts: 73
- Joined: 09/02/2009 12:16
#12 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
I mene zanima odgovor na ovo pitanje pa eto ako moze ko odg ko je upoznat sa tim.Fozgen wrote:Jedno pitanje.
Auto koje je proizvedeno recimo 2001 godine ima Euro3 standard, znaci to auto je imalo taj standard prilikom izlaska iz fabrike, nakon vozenja tog auta, sada znaci 10 godina i voznje nekih haj recimo 200 000km, dali postoji mogucnost da taj automobil vise ne zadovoljava Euro3 normu?
Nisam neki autofreak ali mi se ovo nekako pitanje vrti?
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#13 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Za sve eventualne nedostatke i kvarove ces dobiti rok u kojem moras vozilo dovesti u ispravno stanje a zatim ponovo na pregled.Za sve izvrsene opravke moras predociti racun od kupljenih dijelova i racun za opravku(oficijelni servis,avlija... cao)
-
- Posts: 169
- Joined: 27/05/2009 13:07
- Location: Sarajevo
#14 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
ima li gdje kakva lista sa oznakama motora za svako auto? ne da mi se sad svako auto koje vidim na internetu trazit od prodavca broj motora:Dshlauf wrote:Moraš znati broj/oznaku motora. U mojoj Laguni broj motora je F9Q C7 i auto je iz 2004. godine. Nadji ga u tabeli gdje je COD MOTOR i vidjećeš d a zadovoljava uvoz. Jednostavno.
Znači, prije kupovine trebao bi znati broj ili oznaku motora pa se tek onda upustiti u kupovinu istog.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#15 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Eh, obuci majicu kratkih rukava (da se ne oznojiš) i piši mailove. Bolja je to solucija nego uzeti auto a ne možeš ga vratiti u zemlju iz koje si ga uvezao. Pušiona. Yah.frankwhite wrote:ima li gdje kakva lista sa oznakama motora za svako auto? ne da mi se sad svako auto koje vidim na internetu trazit od prodavca broj motora:Dshlauf wrote:Moraš znati broj/oznaku motora. U mojoj Laguni broj motora je F9Q C7 i auto je iz 2004. godine. Nadji ga u tabeli gdje je COD MOTOR i vidjećeš d a zadovoljava uvoz. Jednostavno.
Znači, prije kupovine trebao bi znati broj ili oznaku motora pa se tek onda upustiti u kupovinu istog.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#16 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Po onome sta pise u sluzbenom listu, koliko sam ja razumio, ispusni gasovi se ne gledaju koliko se glada porijeklo vozila tj njegova papirologija i da li u papirima pise da je EURO 3+ norma.collapse wrote:I mene zanima odgovor na ovo pitanje pa eto ako moze ko odg ko je upoznat sa tim.Fozgen wrote:Jedno pitanje.
Auto koje je proizvedeno recimo 2001 godine ima Euro3 standard, znaci to auto je imalo taj standard prilikom izlaska iz fabrike, nakon vozenja tog auta, sada znaci 10 godina i voznje nekih haj recimo 200 000km, dali postoji mogucnost da taj automobil vise ne zadovoljava Euro3 normu?
Nisam neki autofreak ali mi se ovo nekako pitanje vrti?
Isjecak iz clana o homologacije:
Poso sluzbeni list navodi kategorije vozila i obraca im se sa simbolima M1, L i sl, evo LISTAUkoliko pri homologaciji pojedinaĉnog vozila pripadnika tipa za koji je proveden jedinstveni postupak homologacije tipa vozila, predviden za zemlje Europske unije („WVTA-Whole Vehicle Type Approval”), podnositelj zahtjeva prilozi izjavu o uskladenosti (“COC dokument-Certificate of Conformity”) ista se moţe prihvatiti:
- za vozila kategorije M1(osobni automobili):
proizvedena prije 01.06.2002. godine, ako je dodijeljena prema odredbama direktive Europske unije 70/156/EEC sa izmjenom 93/81/EEC ili kasnijom, i ako razina ispušne emisije i buke zadovoljavaju zahtjeve ove odluke, proizvedena poslije 01.06.2002. godine, ako je dodijeljena prema odredbama direktive Europske unije 70/156/EEC sa izmjenom 98/14/EEC(EURO 3) ili kasnijom, ili direktivom 2007/46/EC ili kasnijom, i ako razina ispušne emisije i buke zadovoljavaju zahtjeve ove odluke;
- za vozila kategorije L ako je dodijeljena prema odredbama direktive Europske unije 92/61/EEC ili 2002/24/EC ili
kasnijom, i ako razina ispušne emisije i buke zadovoljavaju zahtjeve ove odluke (u pogledu izduvne emisije: za korišćena 97/24/EC Ch.5, za novoproizvedena 2002/51/EC; u pogledu buke: 97/24/EC Ch.9);
- za vozila ostalih kategorija ako je dodijeljena prema odredbama direktive Europske unije 2007/46/EC ili
kasnijom, i ako, gdje je primjenjivo, razina ispušne emisije i buke zadovoljavaju zahtjeve ove odluke.
Category M1: Vehicles used for the carriage of passengers and comprising no
more than eight seats in addition to the driver’s sea
Opet ponavljam. Po mome razumjevanju ovog clana sluzbenih novina o homologaciji dovoljna bi bila potvrda koja pokazuje da je vozilo napravljeno u skladu sa 97/24/EC Ch. 5 tj EURO 3 Normom. Eh sada, u pitanju je razumjevanje ovoga zakona od strane osoba koje ga primjenjuju i nacina kako zele da ga protumace. Takodjer dio recenice u crvenom prestavlja obrt jer nije 100% jasno da li automobili trenutno moraju da zadovoljavaju taj standard.
Jedini nacin da se 100% odgovori na ovo pitanje tacno je da se pita u na mjestu homologanizacije da li oni vrse testove izduvnih gasova ili im je dovoljna potvrda koja govori da je automobil napraljen po EURO3 normi.
PS. Da, automobili mogu da "ispadnu" iz norme u slucaju da im je neki dio defektan - recimo skinut katalizator i sl.
SAVIJET: Ako namjeravate da kupujete automobil van BIH, onda ga odvedite u garazu kod majistora (u toj zemlji) i nek izmeri iduvne gasove na automobilu.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#17 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Ja pokusavam da uskladim tj pronadjem koji motor se proizvodio i ugradjivao u koje auto. Nemojte da nasjedate na ono sta su napisali prodavaci na wed sitovima. Cesto se moze vidjeti da je auto iz 89-te stavljen da zadovoljava EURO 3.frankwhite wrote:ima li gdje kakva lista sa oznakama motora za svako auto? ne da mi se sad svako auto koje vidim na internetu trazit od prodavca broj motora:Dshlauf wrote:Moraš znati broj/oznaku motora. U mojoj Laguni broj motora je F9Q C7 i auto je iz 2004. godine. Nadji ga u tabeli gdje je COD MOTOR i vidjećeš d a zadovoljava uvoz. Jednostavno.
Znači, prije kupovine trebao bi znati broj ili oznaku motora pa se tek onda upustiti u kupovinu istog.
Aleeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja cu pokusati naci listu vozila i motora koji su EURO 3 da bi se ovo napravilo jednostavnije. Na kraju mozda ce mo morati napraviti jednu listu kao
npr.
Alfa Romeo
2001+ 146
2001+ 156
(Da to su auta koja zadovoljavaju Euro 3 standard)
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#18 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Na Wikipediji ima lista VW motora i u kojim vozilima su se koji motori koristili.
Skinite PDF iz drugog posta i onda pogledajte broj motora i nadjite koje je godine taj motor koristen.
NPR.
VW motor kod: AVU
1595ccm 75 kilowatts (102 PS; 101 bhp) @ 5,600 rpm; 148 newton metres (109 ft·lbf) @ 3,800 rpm
AVU motor se koristio u :
Audi A3 od 05/2000 do 04/2002
Skoda Oktavia 08/2000 do 4/2002
VW Golf MK4 9/1999 do 4/2002
VW Bora 9/1999 do 4/2002
Sva vise navedena auta sa tim motorom zadovoljavaju EURO3 normu.
Skinite PDF iz drugog posta i onda pogledajte broj motora i nadjite koje je godine taj motor koristen.
NPR.
VW motor kod: AVU
1595ccm 75 kilowatts (102 PS; 101 bhp) @ 5,600 rpm; 148 newton metres (109 ft·lbf) @ 3,800 rpm
AVU motor se koristio u :
Audi A3 od 05/2000 do 04/2002
Skoda Oktavia 08/2000 do 4/2002
VW Golf MK4 9/1999 do 4/2002
VW Bora 9/1999 do 4/2002
Sva vise navedena auta sa tim motorom zadovoljavaju EURO3 normu.
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#19 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Hvala ti na trudu da pokusas objediniti na jednom mjestu sve Euro3 mogucnosti, sigurno ce nekome pomoci. Obicno nemam zelju ispravljati pravopis, ali ovo me je bas ubolo u oko, pa me nemoj shvatiti zlonamjerno...The_Flyer2002 wrote:SAVIJET: Ako namjeravate da kupujete automobil van BIH, onda ga odvedite u garazu kod majistora (u toj zemlji) i nek izmeri iduvne gasove na automobilu.
Hajd' sto ti je SAVJET=SAVIJET, ali kako ti MAJSTOR ode u MAJISTOR ?
A za trud jos jednom !
- collapse
- Posts: 73
- Joined: 09/02/2009 12:16
#20 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Ima li Audi A4 B5 iz neke 99 godine euro 3 standard
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#21 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Ima ali dobro pazi...1900 tdi 85kw ima sa euro 3 motorom u 2000g ili 2001g.
Problem je što ima sa 85kw da jeste a ima i da nije...
Inače, čuvajte se graničnih godina.
Problem je što ima sa 85kw da jeste a ima i da nije...
Inače, čuvajte se graničnih godina.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#22 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Nema na cemu. Drago mi da mogu da pomognem na bilo koji nacin.drndalo wrote:Hvala ti na trudu da pokusas objediniti na jednom mjestu sve Euro3 mogucnosti, sigurno ce nekome pomoci. Obicno nemam zelju ispravljati pravopis, ali ovo me je bas ubolo u oko, pa me nemoj shvatiti zlonamjerno...The_Flyer2002 wrote:SAVIJET: Ako namjeravate da kupujete automobil van BIH, onda ga odvedite u garazu kod majistora (u toj zemlji) i nek izmeri iduvne gasove na automobilu.
Hajd' sto ti je SAVJET=SAVIJET, ali kako ti MAJSTOR ode u MAJISTOR ?
A za trud jos jednom !
A to sto se tice JE i IJE i sl, - pomalo gubim osjecaj za BH gramatiku jer sam u US vec skoro 10 godina, ALI ne jos dugo.
-
- Posts: 1655
- Joined: 29/03/2004 20:58
- Location: US
- Contact:
#23 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Nemam sada vremena da potrazim, ali cu ti def. odgovoriti na ovo do sutra.collapse wrote:Ima li Audi A4 B5 iz neke 99 godine euro 3 standard
Dok ti ne odgovorim, mozes pokusati da nadjes sam. Skini onaj PDF iz drugog posta, i pogledaj kodove motora audija A4
otidji na http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... up_engines tu pokusaj da pronadjes koji je motor bio u kojem automobilu.
- Ady88
- Posts: 1128
- Joined: 08/02/2009 07:50
- Location: Nikad saznat' nećemo
#24 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Evo kataloga sta se smije uvesti i sta zadovoljava bih standarde 100%, postavljac teme moze link postaviti na prvu stranicu da se ne izgubi
http://www.2shared.com/document/S5s4RWS ... ozila.html
ili
http://rapidshare.com/files/444130530/o ... vozila.pdf
http://www.2shared.com/document/S5s4RWS ... ozila.html
ili
http://rapidshare.com/files/444130530/o ... vozila.pdf
Last edited by Ady88 on 23/01/2011 17:01, edited 1 time in total.
- pezzar
- Posts: 592
- Joined: 14/07/2009 13:16
#25 Re: Uvoz automobila - ZAKON i EURO 3 LISTA AUTOMOBILA
Odgovor na pitanje u vezi sa trenutnim stanjem (nakon npr 200 000 km) motora:
Na homologaciji se provjerava samo da li motor koji je ugradjen u vozilo zadovoljava euro 3 norme. Nakon homologacije se na tehnickom pregledu koji je svakako obavezan prije registracije provjerava stvarno stanje izduvnih gasova.
Na homologaciji se provjerava samo da li motor koji je ugradjen u vozilo zadovoljava euro 3 norme. Nakon homologacije se na tehnickom pregledu koji je svakako obavezan prije registracije provjerava stvarno stanje izduvnih gasova.