#2226 Re: Škoda all about
Posted: 28/09/2016 18:27
Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
Hahah isto, bila 02 godiste i stari 2011 zamijeniotempuser wrote:Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
[emoji106]konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.
poslano sa Sonija Ze
Nijesam provjerio.[emoji1]amar1994 wrote:[emoji106]konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.
poslano sa Sonija Ze
Garant je u njemackoj proizveden [emoji13] [emoji38]
automatski saug?zenickaraja wrote:Podijelite iskustva
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
Da , i meni isto radi, samo ne treska, a iako treska malo, dizel je [emoji106]holowey wrote:automatski saug?zenickaraja wrote:Podijelite iskustva
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
Moj se sprzio, a cujem i kod jos par prijatelja, uglavnom na oktavijamastaradis wrote:Sto niko ne spominje Topla akumulatore
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Zadnji, prije ovog sto se stalio, koji sam imao je bas dugo potrajao, 7godina star bio i otisao sa autom. Svaki akumulator kod mene dugo traje, uglavnom kad kupim, on traje i traje i na kraju ode sa autom i dalje traje. Stvar je u odrzavanju, i redovnom dosipanju destilovane vode. Ove nove zatvorene, potrosi i baci ne gotivim, ama nikako.staradis wrote::/ možda se bas ne vole. Generalno nisu loši i jeftini.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
sipam u 1.9tdi pd 77kw, nikakve posebne razlike u odnosu na gorivo sa gazproma, ep/ine, neskovica, hife gdje sam ranije sipao (osim u cijeni)... potrosnja u pet deka razlike gore/dole, isti rad motora, ista vuca, ali istina manje dimi sa petrolovim gorivom kad se stisne gas...zenickaraja wrote:Petrol Q MAX Eurodisel gorivo - isksutva sa Skodinim motorom ? Bolje ili losije u odnosu na Energopetrol ako je uopste ima kakvo nam je trziste...
To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
ma znam za ono normalno zvizdanje kada se malo jace stisne, ali ovo je bas ruzan zvuk i samo u ovim slucajevima. auto zaista nije tromo, i to mi je bio jedan od razloga da bas ne idem odmah u reparaciju. javio se jedan covjek pominje neki MAP ili MAF, uglavnom ja bih najradije otisao kod nekog na dijagnostiku, ali nemam ideju kod koga iskreno.condy wrote:To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
Stanje turbine odnosno njeni parametri se mogu provjerit preko dijagnostike. Turbina kad ode auto je toliko tromo i bez snage da se auto tesko vuce po cesti. Ne diraj nista...samo se bezveze izlases troskovima.