Škoda all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2276 Re: Škoda all about
Da, opet je na djelu čuvena škodina foluška, zvana: napravi najveći mogući automobil na platformi kojom koncern raspolaže. Dalo je dobre rezultate sa Octaviom, upalilo je i sa Superbom, zašto ne očekivati isti uspjeh i sa Kodiaqom.
Na taj način imaš automobil koji odgovara suštini definicije termina Best-Buy: automobil koji je bolji od SVAKOG vozila koje je jeftinije od njega, a jeftiniji od BILO KOJEG boljeg vozila, s kojim bi ga potencijalni kupci mogli porediti.
No, tehnički gledano, sve je jasno: Tiguan, Ateca, Karoq i Kodiaq su automobili iste klase. Kodiaq je samo duži od ostalih (za cca. 22 cm), ima duži međuosovinski razmak (za cca. 11 cm) i može se dobiti sa dodatna dva sjedišta. Nešto kao Tiguan XL. Nema niti jedan snažniji motor od ostalih nabrojanih modela (u stvari, Tiguan ima čak snažniji motor, od najsnažnijeg Kodiaqa). Tvrditi da je Kodiaq viša klasa od Karoqa je adekvatno tvrdnji da je npr. Grand Scenic viša klasa od Scenica.
Na taj način imaš automobil koji odgovara suštini definicije termina Best-Buy: automobil koji je bolji od SVAKOG vozila koje je jeftinije od njega, a jeftiniji od BILO KOJEG boljeg vozila, s kojim bi ga potencijalni kupci mogli porediti.
No, tehnički gledano, sve je jasno: Tiguan, Ateca, Karoq i Kodiaq su automobili iste klase. Kodiaq je samo duži od ostalih (za cca. 22 cm), ima duži međuosovinski razmak (za cca. 11 cm) i može se dobiti sa dodatna dva sjedišta. Nešto kao Tiguan XL. Nema niti jedan snažniji motor od ostalih nabrojanih modela (u stvari, Tiguan ima čak snažniji motor, od najsnažnijeg Kodiaqa). Tvrditi da je Kodiaq viša klasa od Karoqa je adekvatno tvrdnji da je npr. Grand Scenic viša klasa od Scenica.
- konektovan
- Posts: 40677
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#2277 Re: Škoda all about
Znaci, po tebi je golf v ista klasa kao i passat b6, samo sto passat ima nekoliko cm duzi medjuosovinski razmak?!Seawolf wrote:Da, opet je na djelu čuvena škodina foluška, zvana: napravi najveći mogući automobil na platformi kojom koncern raspolaže. Dalo je dobre rezultate sa Octaviom, upalilo je i sa Superbom, zašto ne očekivati isti uspjeh i sa Kodiaqom.
Na taj način imaš automobil koji odgovara suštini definicije termina Best-Buy: automobil koji je bolji od SVAKOG vozila koje je jeftinije od njega, a jeftiniji od BILO KOJEG boljeg vozila, s kojim bi ga potencijalni kupci mogli porediti.
No, tehnički gledano, sve je jasno: Tiguan, Ateca, Karoq i Kodiaq su automobili iste klase. Kodiaq je samo duži od ostalih (za cca. 22 cm), ima duži međuosovinski razmak (za cca. 11 cm) i može se dobiti sa dodatna dva sjedišta. Nešto kao Tiguan XL. Nema niti jedan snažniji motor od ostalih nabrojanih modela (u stvari, Tiguan ima čak snažniji motor, od najsnažnijeg Kodiaqa). Tvrditi da je Kodiaq viša klasa od Karoqa je adekvatno tvrdnji da je npr. Grand Scenic viša klasa od Scenica.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2278 Re: Škoda all about
Gdje li si ti vidio Golfa i Passata u onome što sam ja napisao?konektovan wrote:Znaci, po tebi je golf v ista klasa kao i passat b6, samo sto passat ima nekoliko cm duzi medjuosovinski razmak?!
Naravno da nisu ista klasa, jer je povećanje dimenzija između većeg i manjeg išlo u svim smjerovima: duži međuosovinski razmak, širi trag točkova, veći prečnik točkova. Jeta i Golf su ista klasa, Passat i Golf nisu.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2279 Re: Škoda all about
A skaliranje dimenzija između Kodiaqa i ostalih (doduše ne znam za Karoqa, jer još nisu objavljeni podaci) je išlo samo u jednom smjeru - produženje međuosovinskog razmaka za 114 mm. 2.677 mm međuosovinskog razmaka Tiguana je produženo na 2.791 mm međuosovinskog razmaka Kodiaqa.
Trag točkova je ostao isti: 1.586 mm naprijed / 1.576 mm natrag, i kod Tiguana i kod Kodiaqa. I oba se isporučuju sa pneumaticima istih dimenzija: 215/65R17, odnosno 235/55R18, tako da su im i prečnici točkova identični.
Je l' sada jasnije zašto sam napisao da su, tehnički, ta dva vozila ista klasa?
Trag točkova je ostao isti: 1.586 mm naprijed / 1.576 mm natrag, i kod Tiguana i kod Kodiaqa. I oba se isporučuju sa pneumaticima istih dimenzija: 215/65R17, odnosno 235/55R18, tako da su im i prečnici točkova identični.
Je l' sada jasnije zašto sam napisao da su, tehnički, ta dva vozila ista klasa?
Last edited by Seawolf on 29/06/2017 05:53, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2280 Re: Škoda all about
U poređenju sa "pravim" nepremium pripadnikom klase srednje velikih SUV-ova, kao što je Ford EDGE, vidi se da je Kodiaq, u stvari malešan u odnosu na njega, jer EDGE ima međuosovinski razmak od 2.850 mm, trag točkova od 1.655 mm naprijed i 1.664 mm natrag i točkove većeg prečnika za 25 mm (sa pneumaticima dimenzija 235/55R19).
- konektovan
- Posts: 40677
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#2281 Re: Škoda all about
Pa dijele istu platformu, je li tako, a trag tockova povecati i nije neko umijece, nije prvi put takvo nesto uradjeno. Znam ja da je kodiaq tehnicki na bazi tiguana, ali on je svojim izgledom, dosta veci, kako s vana, tako i unutra.Seawolf wrote:Gdje li si ti vidio Golfa i Passata u onome što sam ja napisao?konektovan wrote:Znaci, po tebi je golf v ista klasa kao i passat b6, samo sto passat ima nekoliko cm duzi medjuosovinski razmak?!
Naravno da nisu ista klasa, jer je povećanje dimenzija između većeg i manjeg išlo u svim smjerovima: duži međuosovinski razmak, širi trag točkova, veći prečnik točkova. Jeta i Golf su ista klasa, Passat i Golf nisu.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2282 Re: Škoda all about
Čini se da ipak jeste umijeće, čim je na Kodiaqu ostao isti kao na Tiguanu.konektovan wrote:,... a trag tockova povecati i nije neko umijece, nije prvi put takvo nesto uradjeno ...
- konektovan
- Posts: 40677
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#2283 Re: Škoda all about
Prednji je veci za 1cm, zadnji isti, ali pogledaj razliku u prostoru unutra, sirinu, visinu, ubija kodiaq u svim smjerovima.Seawolf wrote:Čini se da ipak jeste umijeće, čim je na Kodiaqu ostao isti kao na Tiguanu.konektovan wrote:,... a trag tockova povecati i nije neko umijece, nije prvi put takvo nesto uradjeno ...
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2284 Re: Škoda all about
Pa i Škoda Superb ubija Audija A4 u svim smjerovima (veći međuosovinski razmak za 21 mm, veća vanjska dužina za 135 mm, veća vanjska širina za 22 mm, veća širina u unutrašnjosti preko stražnjih sjedišta za čak 74 mm, veća zapremina prtljažnika za 145 lit.), pa su opet ta dva automobila u istome segmentu.konektovan wrote: Prednji je veci za 1cm, zadnji isti, ali pogledaj razliku u prostoru unutra, sirinu, visinu, ubija kodiaq u svim smjerovima.
Superb mora biti veći od Audija A4, jer Škoda nema veće limuzine od Superba, a Audi ima dva veća limuzinska modela. Slično tome i Kodiaq mora biti veći od Tiguana, jer je Kodiaq najveći Škodin SUV, a Tiguan nije najveći VW SUV.
- mayab
- Posts: 27209
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#2285 Re: Škoda all about
Mislim da Skoda sa Superbom zapravo cilja prije na A6 pa čak i na A8, A4 je na meti Octavie!
Realno je da je to tako, svidjalo se nama posmatracima sa strane ili ne !
Realno je da je to tako, svidjalo se nama posmatracima sa strane ili ne !
- drndalo
- Posts: 22827
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#2286 Re: Škoda all about
Realno Skoda nema sta da cilja Audija jerbo gazde to ne daju... Skoda ganja medjuklase, bitne na fukara trzistima, da se fukare mogu tjesiti da je njihov SuperB zahebo A6, i da je Octavia ubila A4...
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2287 Re: Škoda all about
Ne znam, ne razumijem ti se ja u te marketinške prevare ... vjerujem samo brojevima.mayab wrote:Mislim da Skoda sa Superbom zapravo cilja prije na A6 pa čak i na A8, A4 je na meti Octavie!
Realno je da je to tako, svidjalo se nama posmatracima sa strane ili ne !
- Tomahawk11
- Globalni moderator
- Posts: 109749
- Joined: 14/08/2009 14:51
#2288 Re: Škoda all about
Pa nije bas za fukaru Superb.
- drndalo
- Posts: 22827
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#2289 Re: Škoda all about
Karikiram... To sto mi nemamo para ne znaci da je SuperB skup... Nego mi nemamo para... Uporedi cijenu A6 i SuperBa i samo ce ti se reci... Ne kazem da taj Superb vecini nije i pametnije trosenje para, ali on za A6 nije (prava) konkurencija... A svi ovdje znaju da se ja bas ne odusevljavam difoltno Audijem kao premijumom...Tomahawk11 wrote:Pa nije bas za fukaru Superb.
- Tomahawk11
- Globalni moderator
- Posts: 109749
- Joined: 14/08/2009 14:51
#2290 Re: Škoda all about
Koliko je novi Audi A4? 40 k eura nije malo ni na evropskom trzistu, a toliko kosta Superb.drndalo wrote:Karikiram... To sto mi nemamo para ne znaci da je SuperB skup... Nego mi nemamo para... Uporedi cijenu A6 i SuperBa i samo ce ti se reci... Ne kazem da taj Superb vecini nije i pametnije trosenje para, ali on za A6 nije (prava) konkurencija... A svi ovdje znaju da se ja bas ne odusevljavam difoltno Audijem kao premijumom...Tomahawk11 wrote:Pa nije bas za fukaru Superb.
To je li konkurencija ili nije....pa vjerovatno nije.
Premium?! Ne znam, ne moze, recimo, u istu recenicu sa Mercedesom i BMW-om.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#2291 Re: Škoda all about
Nije Suberb ni blizu cijene A4. U nekom srednjem paketu s TDI motorom od 140 KS i rucnim mjenjacem izadje oko 4 k eura manje od A4 s osnovnim paketom (koji je moguce po broju stavki nesto siromasniji nego srednji paket u Superbu). I oko 1000 eura jeftiniji od slicnog Passata.
Superb je u statistikama postavljen u srednju klasu, vjerovatno zato sto u klasi iznad ne postoji konkurento auto, odnosu nepremium segment u visoj klasi ne postoji uopste. I tacno je da tu Skoda odnosno VW igraju vrlo mudro, ponude auto s tehnikom srednje klase, za cijenu srednje klase, a koji je prostorom dosta iznad srednje klase. I to itekako pali, ako se pogledaju brojke Superb je proslu godinu zavrsio na drugom mjestu po prodaji u svojoj klasi, preskocio je Mondea i Insigniju.
Sto se tice Kodiaqa, situacija je tu ipak malo drukcija jer Kodiaq ima konkurenciju iznad midsize SUV segmenta, Santa Fe, Sorento, Edge, ... Sto se na kraju krajeva ogleda i u cijeni jer je Kodiaq skuplji od Tiguana.
Superb je u statistikama postavljen u srednju klasu, vjerovatno zato sto u klasi iznad ne postoji konkurento auto, odnosu nepremium segment u visoj klasi ne postoji uopste. I tacno je da tu Skoda odnosno VW igraju vrlo mudro, ponude auto s tehnikom srednje klase, za cijenu srednje klase, a koji je prostorom dosta iznad srednje klase. I to itekako pali, ako se pogledaju brojke Superb je proslu godinu zavrsio na drugom mjestu po prodaji u svojoj klasi, preskocio je Mondea i Insigniju.
Sto se tice Kodiaqa, situacija je tu ipak malo drukcija jer Kodiaq ima konkurenciju iznad midsize SUV segmenta, Santa Fe, Sorento, Edge, ... Sto se na kraju krajeva ogleda i u cijeni jer je Kodiaq skuplji od Tiguana.
-
- Posts: 25
- Joined: 04/04/2014 14:14
#2292 Re: Škoda all about
Molim vas za savjet koje diskove i disk plocice uzeti za Skodu Ocatvia 2010 1.9 ...ventilirajuci diskovi su u pitanju. Hvala
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2293 Re: Škoda all about
TRW, ATE , JURIDzenickaraja wrote:Molim vas za savjet koje diskove i disk plocice uzeti za Skodu Ocatvia 2010 1.9 ...ventilirajuci diskovi su u pitanju. Hvala
sva bolja , novija auta imaju prednje ventilirajuce diskove
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#2294 Re: Škoda all about
Uzmi sve samo nemoj drvene. Brate dragi zapale se niz Komar sad pa sad...zenickaraja wrote:Molim vas za savjet koje diskove i disk plocice uzeti za Skodu Ocatvia 2010 1.9 ...ventilirajuci diskovi su u pitanju. Hvala
-
- Posts: 314
- Joined: 01/07/2008 19:00
#2295 Re: Škoda all about
Jedno pitanje, vozilo je skoda, ocekuje me prvi servis van garantnog roka (istekla garancija od 4 godine). Da li da nastavim servisirati u ovlastenom servisu ili traziti neki drugi servis?
Cijena malog servisa u ovlastenom je 220KM (ulje i 3 filtera), u "neovlastenom" sigurno jeftinije.
Dilema mi je da li "obični" servis moze prikopčti auto na komp. i traziti greske, izvršiti update softwara, spojit se sa škoda serverom, itd...?
I da li mogu traziti u "obicnom" servisu da upišu u servisnu knjigu sta je radjeno i to ovjere svojim pečatom?
I na kraju treba mi preporuka za servis u sarajevu.
Poz
Cijena malog servisa u ovlastenom je 220KM (ulje i 3 filtera), u "neovlastenom" sigurno jeftinije.
Dilema mi je da li "obični" servis moze prikopčti auto na komp. i traziti greske, izvršiti update softwara, spojit se sa škoda serverom, itd...?
I da li mogu traziti u "obicnom" servisu da upišu u servisnu knjigu sta je radjeno i to ovjere svojim pečatom?
I na kraju treba mi preporuka za servis u sarajevu.
Poz
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2296 Re: Škoda all about
ma nije to skupo , sto ces se zajebavat bezveze ako si zadovoljan zarad 50tak KMamir79 wrote:Jedno pitanje, vozilo je skoda, ocekuje me prvi servis van garantnog roka (istekla garancija od 4 godine). Da li da nastavim servisirati u ovlastenom servisu ili traziti neki drugi servis?
Cijena malog servisa u ovlastenom je 220KM (ulje i 3 filtera), u "neovlastenom" sigurno jeftinije.
Dilema mi je da li "obični" servis moze prikopčti auto na komp. i traziti greske, izvršiti update softwara, spojit se sa škoda serverom, itd...?
I da li mogu traziti u "obicnom" servisu da upišu u servisnu knjigu sta je radjeno i to ovjere svojim pečatom?
I na kraju treba mi preporuka za servis u sarajevu.
Poz
-
- Posts: 4601
- Joined: 13/08/2006 11:20
#2297 Re: Škoda all about
Ako ces uzeti kvalitetno ulje to ti je taman cijena. Neces proci puno jeftinije ni u kucnoj varijanti.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#2298 Re: Škoda all about
Meni servis (ulje i 4 filtera) u ovlastenom izadje nekoh 270 KM, kad radim zamjenskim dijelovima i kvalitetnim uljem oko 200 KM, s tim da kod neovlastenog servisera naravno mogu prikopcati na dijagnostiku, ocitati i pobrisati greske, ali ne mogu uraditi update softvera i sl.amir79 wrote:Jedno pitanje, vozilo je skoda, ocekuje me prvi servis van garantnog roka (istekla garancija od 4 godine). Da li da nastavim servisirati u ovlastenom servisu ili traziti neki drugi servis?
Cijena malog servisa u ovlastenom je 220KM (ulje i 3 filtera), u "neovlastenom" sigurno jeftinije.
Dilema mi je da li "obični" servis moze prikopčti auto na komp. i traziti greske, izvršiti update softwara, spojit se sa škoda serverom, itd...?
I da li mogu traziti u "obicnom" servisu da upišu u servisnu knjigu sta je radjeno i to ovjere svojim pečatom?
I na kraju treba mi preporuka za servis u sarajevu.
Poz
-
- Posts: 3225
- Joined: 30/05/2009 14:29
- Location: Manila
#2299 Re: Škoda all about
Meni se Jurid najbolje pokazao. Imaju i keramičke pločice koje ne ostavljaju garež na felgamaamar1994 wrote:TRW, ATE , JURIDzenickaraja wrote:Molim vas za savjet koje diskove i disk plocice uzeti za Skodu Ocatvia 2010 1.9 ...ventilirajuci diskovi su u pitanju. Hvala
sva bolja , novija auta imaju prednje ventilirajuce diskove