Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Obišao krug po gradu sad, od Dobrinje do Drvenije, stao na parking, upaljen auto, čudo ne vrti,a prokuho nisam
Haahaha misterija... Kod mene nekad kad ugasim vrti i po 5-6 min.. Nekad imam osjecaj i duze... A nekad ugasim i ne cuje se nista... Jednom sam stao na parking parkiro sve nije radio i odjednom sam od sebe poce... Odradi i stane...
Kod mene kad ugasim automobil ugasi se i ventilator...Kad vozilo radi radi i ventilator. Uslov. Da motor postigne temperaturu koja je potrebna da se ventilator upali..simple as that [/quote]
Isti princip ko na mazdi starijoj kod mene... Ugasis auto ugasi se ventilator... Das kontakt ako je temperatura na uslovno receno visokom nivou krene zundat... Ugasis kontakt, ugasi se i ventilator... Sto rece gore neko klasicni el. Ventilator koji se ugasi cim mu nestane struje... Kod novijih auta malp drugacije..
Danas sam stavio izduvnu granu bez katalizatora, moj bio zacepljen skroz.. koliko to ima uticaja na tehnickom? Nedavno sam prosao tehnicki sa manje-vise zacepljenim katom, hoce li sad zezat kad ga nema? 1.8 benzin
Ako 2020.g. EKO test bude eliminatoran proci ga neces...
Lakse je puno proci eko test na dizelu iz kojeg je sve pocupano, nego na benzincu bez katalizatora.
Na dizelima se gleda samo zacrnjenje, a to se moze proci bez problema ako je sve sto se tice masine uredno.
NediM17 wrote:Ako 2020.g. EKO test bude eliminatoran proci ga neces...
Lakse je puno proci eko test na dizelu iz kojeg je sve pocupano, nego na benzincu bez katalizatora.
Na dizelima se gleda samo zacrnjenje, a to se moze proci bez problema ako je sve sto se tice masine uredno.
Nije sporno vratit katalizator, ali koji god kupim-polovan, vjerovatno cu opet imat problem sa zacepljenjem, autu je 16 godina
Nov ne smijem ni pitat koliko je
Throttle wrote:Danas sam stavio izduvnu granu bez katalizatora, moj bio zacepljen skroz.. koliko to ima uticaja na tehnickom? Nedavno sam prosao tehnicki sa manje-vise zacepljenim katom, hoce li sad zezat kad ga nema? 1.8 benzin
nikakve, kod mene benzinac bez kat.ništa niko ne pita, euro norma nula valjda, ili minus 1 haj ga znaj
NediM17 wrote:Ako 2020.g. EKO test bude eliminatoran proci ga neces...
Lakse je puno proci eko test na dizelu iz kojeg je sve pocupano, nego na benzincu bez katalizatora.
Na dizelima se gleda samo zacrnjenje, a to se moze proci bez problema ako je sve sto se tice masine uredno.
Nije sporno vratit katalizator, ali koji god kupim-polovan, vjerovatno cu opet imat problem sa zacepljenjem, autu je 16 godina
Nov ne smijem ni pitat koliko je
Amare, vozim na plin, kakvo trovanje
Gdje mogu kupit zamjenski, da vidim posto je?
@hopi: auto mora ispunjavat normu koja je fabrička, drugačije je granica za npr. euro4 i euro2, nije bitno koja si norma nego da ispunjavaš onu koju je auto imalo kad je izašlo iz fabrike
Throttle wrote:Amare, vozim na plin, kakvo trovanje
Gdje mogu kupit zamjenski, da vidim posto je?
@hopi: auto mora ispunjavat normu koja je fabrička, drugačije je granica za npr. euro4 i euro2, nije bitno koja si norma nego da ispunjavaš onu koju je auto imalo kad je izašlo iz fabrike
Throttle wrote:Amare, vozim na plin, kakvo trovanje
Gdje mogu kupit zamjenski, da vidim posto je?
@hopi: auto mora ispunjavat normu koja je fabrička, drugačije je granica za npr. euro4 i euro2, nije bitno koja si norma nego da ispunjavaš onu koju je auto imalo kad je izašlo iz fabrike
koji je auto
pa to i ja kažem, bio euro 2, nema kat. sada je vjerovatno 0 ili -1
Ako budu provodili tehnički pregled nećeš proći ako ne staviš ispravan (nov original ili zamjenski).
Ali mogu lažirati i eko test...samo će se vjerovatno morati platiti malo više. Jedino bi u probleme mogao upasti ako zaslužiš vanredni tehnički.
Pitanje najvise za mog driga bitangu ali i ostali ako znaju...
Passat CC... Curi ulje iz mjenjaca, drobi unutra... Kad je skinut mjenjac ima mala rupica na deklu poklopcu mjenjaca... Problem je sto niko ne moze ili ne zna da to zavari... Ne moze... Sastavljeno je od nekih vanzemaljskih lagura... Zna li iko da li je moguce variti ili bilo kako zatvoriti tu rupicu na deklu?
daj sliku tog dekla.
vw obicno ima limena dekla ,a kuciste je aluminijsko ,nikakav problem to nije zavariti...al moguce da su razvili neku vanzemaljsku tehnologiju...
bitanga_sa_otesa wrote:daj sliku tog dekla.
vw obicno ima limena dekla ,a kuciste je aluminijsko ,nikakav problem to nije zavariti...al moguce da su razvili neku vanzemaljsku tehnologiju...
Noseno deklo od zenice, maglaja, doboja do ljubuskog... Zavare ljudi i prilikom hladjenja var pukne... Pukla navodno korpa i napravila mali ris... Od druga dobrog je to auto pa belajse stim bas drugo.. Novo deklo 1800 KM a polovno niko neda bez mjenjaca... Kaze nije pametan... Sliku trenutno nemam al mogu mozda sutra slikat stavit
Throttle wrote:Jap, to je to
Ostalo je sad sve to kao na fotki samo je izbijen iz kucista...
Zadnje auto sam dobio bez katalizatora (bivsi vlasnik ga skin'o), posto meni to ide na zivce stavio sam zamjenski, izas'o me sa ugradnjom oko 200KM cini mi se, za sada radi ok (4.5 godine, oko 140k pres'o)