Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
BennyBlanco wrote:Pozdrav svima
Imam problem sa Focusom 1.8 tdci, 2006 godiste 85 kw
Motor nepravilno radi u leru, trese se do te mjere da je neprijatno. Vozio sam ga svom majstoru koji kaze da je u pitanju dizna zatim sam ga vozio zuferu u viaoko koji kaze da ne moze nista da radi dok ne izbaci gresku.
Neki dan je zaista i izbacio gresku ali se ispostavilo da je greska EGR-a i receno mi je da je to zbog toga sto se uglavnom voza po gradu. Sipao sam jednom aditiv i jednom litar atf ulja na preporuku zufera i nista se nije promijenilo.(naravno u dva razlicita sipania goriva)
Ima li ko neku preporuku sta da radim ili kome da ga vozim na servis jer ako stane nesto mi nije do toga da slepam auto do visokog a strah me da se sta vise ne poremeti.
Btw, egr je zamijenjen prije mozda dva mjeseca i simptomi koje je pokazivao tad nisu ni slicni ovim (tada se gasio, nije primao gas itd.)
Hvala unaprijed
Pa nije se promjeniti odmah od litar ATF-a, al to ne znači da odmah odustaneš od njega. Sipaj i dalje, naspi sledeći put kad budeš sipao gorivo ponovo litar ATF-a i na autoput pročepit, pa ako nastavi tresti, opet tako sledeći put litar ATF ....u suštini i kad se smiri moraćeš na svako drugo sipanje goriva sipati ATF. Kod mene je slično nekad bilo sa jednim autom, i poslije ATF-a, došao je sebi. I tebi će, al ga moraš pročepet žestoko poslije ATF-a, ništa mu neće biti
I da, tačna im je dijagnoza, dizne su dosta začepljene.
BennyBlanco wrote:Pozdrav svima
Imam problem sa Focusom 1.8 tdci, 2006 godiste 85 kw
Motor nepravilno radi u leru, trese se do te mjere da je neprijatno. Vozio sam ga svom majstoru koji kaze da je u pitanju dizna zatim sam ga vozio zuferu u viaoko koji kaze da ne moze nista da radi dok ne izbaci gresku.
Neki dan je zaista i izbacio gresku ali se ispostavilo da je greska EGR-a i receno mi je da je to zbog toga sto se uglavnom voza po gradu. Sipao sam jednom aditiv i jednom litar atf ulja na preporuku zufera i nista se nije promijenilo.(naravno u dva razlicita sipania goriva)
Ima li ko neku preporuku sta da radim ili kome da ga vozim na servis jer ako stane nesto mi nije do toga da slepam auto do visokog a strah me da se sta vise ne poremeti.
Btw, egr je zamijenjen prije mozda dva mjeseca i simptomi koje je pokazivao tad nisu ni slicni ovim (tada se gasio, nije primao gas itd.)
Hvala unaprijed
vrlo moguce da problem nije u samom egr-u nego u onim cjevčicama koje vode od i do njega. vakuumi i slično. propaj ih propuhat, vrlo lako se moze desiti da je negdje jedna od njih zacepljena. iz svog iskustva govorim.
BennyBlanco wrote:Pozdrav svima
Imam problem sa Focusom 1.8 tdci, 2006 godiste 85 kw
Motor nepravilno radi u leru, trese se do te mjere da je neprijatno. Vozio sam ga svom majstoru koji kaze da je u pitanju dizna zatim sam ga vozio zuferu u viaoko koji kaze da ne moze nista da radi dok ne izbaci gresku.
Neki dan je zaista i izbacio gresku ali se ispostavilo da je greska EGR-a i receno mi je da je to zbog toga sto se uglavnom voza po gradu. Sipao sam jednom aditiv i jednom litar atf ulja na preporuku zufera i nista se nije promijenilo.(naravno u dva razlicita sipania goriva)
Ima li ko neku preporuku sta da radim ili kome da ga vozim na servis jer ako stane nesto mi nije do toga da slepam auto do visokog a strah me da se sta vise ne poremeti.
Btw, egr je zamijenjen prije mozda dva mjeseca i simptomi koje je pokazivao tad nisu ni slicni ovim (tada se gasio, nije primao gas itd.)
Hvala unaprijed
dvije stvari na tom mototru idu , dizne ili pumpa visokog pritiska nazalost , nadji dobrog majstora da ti pogleda dok ti nije otisla masina
Mercedes A, stari tip, pri slabijem radu motora se čuje nekakvo "fućkanje", vjerovatno postoji i pod jačim gasom ali se slabije čuje zbog bučnijeg rada motora.
osim toga u autu već vrijeme osjetim miris nafte.
e sad, auto je bilo kod servisera za auspuh, nakon pregleda mi rečeno da je sve ok s auspuhom, da ne pušta nigdje i samo su dotegli neku šelnu. i stvarno zvuk je nestao ali se i dalje osjetio taj miris u autu. nakon par sedmica opet isti zvuk, čak mi se čini malo jači.
ne znam je li ovo dvoje povezano uopste ali mi se istovremeno pojavilo, ima li neko ideju šta bi moglo biti da znam kod kojeg majstora da idem
rudy81 wrote:Mercedes A, stari tip, pri slabijem radu motora se čuje nekakvo "fućkanje", vjerovatno postoji i pod jačim gasom ali se slabije čuje zbog bučnijeg rada motora.
osim toga u autu već vrijeme osjetim miris nafte.
e sad, auto je bilo kod servisera za auspuh, nakon pregleda mi rečeno da je sve ok s auspuhom, da ne pušta nigdje i samo su dotegli neku šelnu. i stvarno zvuk je nestao ali se i dalje osjetio taj miris u autu. nakon par sedmica opet isti zvuk, čak mi se čini malo jači.
ne znam je li ovo dvoje povezano uopste ali mi se istovremeno pojavilo, ima li neko ideju šta bi moglo biti da znam kod kojeg majstora da idem
rudy81 wrote:Mercedes A, stari tip, pri slabijem radu motora se čuje nekakvo "fućkanje", vjerovatno postoji i pod jačim gasom ali se slabije čuje zbog bučnijeg rada motora.
osim toga u autu već vrijeme osjetim miris nafte.
e sad, auto je bilo kod servisera za auspuh, nakon pregleda mi rečeno da je sve ok s auspuhom, da ne pušta nigdje i samo su dotegli neku šelnu. i stvarno zvuk je nestao ali se i dalje osjetio taj miris u autu. nakon par sedmica opet isti zvuk, čak mi se čini malo jači.
ne znam je li ovo dvoje povezano uopste ali mi se istovremeno pojavilo, ima li neko ideju šta bi moglo biti da znam kod kojeg majstora da idem
Poz imam jedan problem crko mi je balast za xenon na mercedesu E klasa 2007god pa sam trazio i nadjem na piku neka prodavnica u Sarajevu i kao ima nije problem ali se na kraju razlikuje jedan broj pa me zanima da li je to problem mora li biti identican jer kod mn pise 5DC 009 060 00 a kod njega je na kraju 20 on kaze kao nema to veze ali ipak me zanima neko strucno misljenje ako neko zna. Hvala unaprijed
Nepass wrote:Vozi kolegica vw turan, 2003g. Curi joj voda, vozila majstoru kaze nije do hladnjaka i da on ne zna to popraviti tj . ne moze da nadje kvar.
Ugl hoce sad drugom majstoru. E sad je li majstor nju levati ili sta? Odakle uopste jos voda moze curiti osim brisaca i hladnjaka?
Kaze kolegica rekli joj otisla turbina, auto kupljem prije 20 dana u nekoj autokuci
Nepass wrote:Vozi kolegica vw turan, 2003g. Curi joj voda, vozila majstoru kaze nije do hladnjaka i da on ne zna to popraviti tj . ne moze da nadje kvar.
Ugl hoce sad drugom majstoru. E sad je li majstor nju levati ili sta? Odakle uopste jos voda moze curiti osim brisaca i hladnjaka?
Kaze kolegica rekli joj otisla turbina, auto kupljem prije 20 dana u nekoj autokuci
Kakva ti je ta kolegica? Mislim ko kolegica?
Nek se uhvati ona "pravog" majstora... Ta diagnostika ovako na prvu nema veze sa vezom... Bilo sta da curi iz auta mora prvo da se locira i da se prati trag da bi se naslo... Bilo ulje motorno, ne daj Boze kociono, servo ulje, antifriz, voda za brisace ili eventualno gorivo... Prvo se mora rijesit koja je tekucina... Kad se ustanovi koja je tekucina onda laganica dalje...
Ako ti je bas bas dobra kolegica, ucini uslugu covjece... Uumi auto i odvuci nekome ko zna..
amar1994 wrote:e jos nisam cuo da turbo propisa vodu , da je ulje pa hajde de
Ima turbo punjaca sa vodenim hladjenjem, ali uglavnom na starijim autima. Mada, da propisa voda na samom turbu, mora puknuti centralni dio turba, a onda tesko da bi se jaranica vozala... Mozda je neko od crijeva..
amar1994 wrote:e jos nisam cuo da turbo propisa vodu , da je ulje pa hajde de
Ima turbo punjaca sa vodenim hladjenjem, ali uglavnom na starijim autima. Mada, da propisa voda na samom turbu, mora puknuti centralni dio turba, a onda tesko da bi se jaranica vozala... Mozda je neko od crijeva..