Sarajevski wrote:imam tog 1.3 benzinca, 1991. godiste. ja sam, kada sam kupovao, htio 1.6 jer su svi dizelasi bili krsevi a oni sto su valjali islis su i do 6500 maraka. nasao sam ovog 1.3 koji je bio u dobrom stanju
trosi 10 litara po gradu, dva tri litra manje kada se vozi po otvorenoj cesti. golf 1.6 ti trosi isto al bolje ide uzbrdo ili kada si pun i to ti je sva razlika.
sto se odrzavanja tice, to ti je isto kao dizelas. registracija ti je, sada sa ovim stikerom, 410 maraka. meni je do sada, za 4 godine koliko ga tlacim, otislo: lamela, neki klinac na karburatoru, pa popravio kod onog lika u lukavici, kineticki (oba), letva volana, lezaj na mjenjacu (nije mi prekidac za rikverc svjetlo valja pa lagano ulje curilo, promijenio cijeli mjenjac sa pet brzina za 150 maraka) i jednom cetkice alternatora. ulje mijenjam na pet milja, najobicnije, zajedno sa filterima.
jeftin je za vozit ako ne prelazis puno, nije skup za odrzavaje. al vec je vrijeme da se mijenja o promjeni, dao je lagano svoje, a bas ga cuvam mogu mislit kakvi su ovi iz 85 ili 87. godine
Pa sad kad si vec sve to izmjenjao onda ti ga je stata prodavati, ako mu je masina u redu onda je taj tvoj golf sad dobar za sljedecih 3 godine bez nekih velikih ulaganja. To sto je benzinac vs dizelas nema nikakave veze iz razloga koji si i sam naveo "svi dizelasi bili krsevi". Koliko trazis za tog Golfa eto ako je dobar mozda da ovaj tip sto je pokrenuo temu kupi.
Vidim da je ovaj gospodin sto kupuje auto nekoliko puta upitao " valja li to sta" . Nazalost na to pitanje ti moze odgovoriti samo pravi vlasnik vozila ili dobar mehanicar kada ga detaljno pregleda/provoza. Mi sa foruma ti nemozemo reci sta je dobro a sta nije. Genaralno sva ta auta iz 80-tih i 90-tih se smatraju potpuno amortizovanim i njihova realna vrijednost je toliko kolko ti za njih daju na odpadu . U BiH je situacija malo drugacija zbog specificnosti ovdasnje ekonomije i relativno niskoj cjeni odrzavanja tj opravljanja vozila.
Naprimjer , u nekoj razvijenoj zemlji sve ove opravke koje je ovaj tip gore naveo bi kostale jedno 3000-4000 KM dok je vrijednost tog vozila po knjigama 400 KM (toliko vrijedi na odpadu ako vozi) stoga niko takvo auto ne bih popravljao . Znaci zbog ekonomije a ne zbog toga jer vise nema neku upotrebnu vrijednost. Kada se jednom popravi to se ponovo moze gnjetati i tesko je reci koliko je krajnji vjek vozila ako se popravlja i krpi . U smislu tehnologije to vozilo je dinosaurus mada za onoga ko ga posjeduje on ima upotrebnu vrijednost i sluzi kao prevozno sredstvo i stoga odradzuje poso isto kao neki ganz nov Golf 6. Ja sam u Cubi vidio vozila iz 50-tih koja jos voze . Stare Chevrolete , Buick, Pontiac's koji jos idu a ima ima vec preko 50 godina . Ti golfovi ; kec i dvica su mnogo bolji nego ta americka vozila iz 40-tih i 50-tih a to dali ce se ti isti stari golfovi voziti za 20, 30 godina iskljucivo zavisi od ekonomije i politike. Evo ja napravih povecu digresiju da covjeku odgovorim na pitanje " da li to valja" a nisam siguram da sam bas nesto pomogao . Uglavnom to je do tebe , ali treba da znas da to nije novo auto i da ces na njega ulagati dok ga ne dovedes do nekog solidnog stanja kao ovaj tip gore.