amar1994 wrote: tek se razradio , naravno ako je preko 250 hiljada presao
joj zamjerio sam se Corsi sad
Evo moj od 2005. tek 170.000 prešo i još se nije razradio, al' leti.
Kako će teko ići za 6 godina kad bude razrađen na 250.000.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
amar1994 wrote: tek se razradio , naravno ako je preko 250 hiljada presao
joj zamjerio sam se Corsi sad
Ma smiješ se sam sebi, ne trebaju komšije.Haris.ba wrote:
P.S.
I gdje ćeš uzeti daciju da ti se komšije smiju.
ne valja , tek kad predje 250 onda je pravihladan.preminger wrote:amar1994 wrote: tek se razradio , naravno ako je preko 250 hiljada presao
joj zamjerio sam se Corsi sad
Evo moj od 2005. tek 170.000 prešo i još se nije razradio, al' leti.
Kako će teko ići za 6 godina kad bude razrađen na 250.000.
Kad prodaješ vw, audi i bmw onda vraćaš kilometre na 150.000, a kad prodaješ mercedesa onda dodaješ kilometre na bar 250.000.amar1994 wrote:ne valja , tek kad predje 250 onda je pravihladan.preminger wrote:amar1994 wrote: tek se razradio , naravno ako je preko 250 hiljada presao
joj zamjerio sam se Corsi sad
Evo moj od 2005. tek 170.000 prešo i još se nije razradio, al' leti.
Kako će teko ići za 6 godina kad bude razrađen na 250.000.
pa nravano , koda idu svke sedmice na more pa im treba gepekcina od 800l , ima i za to rjesenje , stavi se deflektormadner wrote:Cuj ima Thule.
Vamo gleda sve zivo ali onda kada mu stvarno treba za put stavi sklepotinu na krov i veseli se zvucnoj kulisi. Ko covjek karavana kupis
kako su prije ljudi na more stojadinima išliamar1994 wrote:jesu li to svi visoki 2m pa ne mogu stat , suplja prica o gepeku isto ne prolazi , ima thule , isofix za sjedalice su manje vise odlicno pristupacni na novijim autimaQler wrote:Malo je problem kupiti auto za 4-članu porodicu novo za 30k... da na nesto lici. Jer tu i golf klasa je potijesna...
Black swan wrote:kako su prije ljudi na more stojadinima išliamar1994 wrote:jesu li to svi visoki 2m pa ne mogu stat , suplja prica o gepeku isto ne prolazi , ima thule , isofix za sjedalice su manje vise odlicno pristupacni na novijim autimaQler wrote:Malo je problem kupiti auto za 4-članu porodicu novo za 30k... da na nesto lici. Jer tu i golf klasa je potijesna...
Sve u glavi kod ljudi...ja znam 4-clanu porodicu koja ima ono prkno od pezoa 1006 pa se spreme i zapucaju u Italiju sa njim na put od 12 sati. Za 30k se moze fino auto kupiti za 4-clanu porodicu pa cak i karavan i ovdje ne govorimo o dacia nekoj klasi. Isto si sirok i kad vozis auto od 100k i jugu tako da to da ti je tijesno je vec neki mentalitet gdje ganjas da imas dva metra prostora izmedju sebe i suvozaca i gepek od 800l jer ti treba jednom godisnje kad ides na more samo da bi nesto u sebi/okolini zadovoljio.Qler wrote:Malo je problem kupiti auto za 4-članu porodicu novo za 30k... da na nesto lici. Jer tu i golf klasa je potijesna...
To bas starci nas tandrcu u jugi na more a sad i nov golf nije potaman za 4 clanu porodicu.Black swan wrote:kako su prije ljudi na more stojadinima išliamar1994 wrote:jesu li to svi visoki 2m pa ne mogu stat , suplja prica o gepeku isto ne prolazi , ima thule , isofix za sjedalice su manje vise odlicno pristupacni na novijim autimaQler wrote:Malo je problem kupiti auto za 4-članu porodicu novo za 30k... da na nesto lici. Jer tu i golf klasa je potijesna...
Može se i kod nas pronaći korektan kreditni aranžman, samo treba posložiti prioritete u životu. Za ostalo se apsolutno slažem.Haris.ba wrote:
Apetiti veliki, mala kreditna sposobnost. Rezultat vidimo u tržištu polovnih auta. Mala zaštita države, kupci neobrazovani, tradicija neodržavanja vozila, i društvene okolnosti gdje je sramota da muško prizna da nema pojma o autima.
Black swan wrote:Jesu ljudi ljubomorni sto banke uzimaju kamate
Da bi kakvog cashaBlack swan wrote:Jesu ljudi ljubomorni sto banke uzimaju kamate
znaci , treba da vozi G2Throttle wrote:Pa poenta je što svi dižu kredite onoliko koliko im treba, a ne po tome koliko mogu vraćati....
Činjenica je da su auta sve skuplja za održavat, zahtijevaju bolje ulje, skuplje filtere, veće gume, veće kočnice, skuplja registracija, a to prosječan Bosanac ne razmišlja pri kupovini...
ne bi reko jer ima on jos vozila jer je uspjesan poslovan covjek a ja mu zavidim na poslovnosti jer je uspiJo u zivotu i snaŠO se.....Throttle wrote:Izgleda nije baš kreditno sposoban, takvi vozaju audije bembare i mečke
Ko ima keša 20-30 hiljada za polovan auto, valjda ima prije toga i pristojan život i platu...otud i moj komentar.condy wrote:Kreditni arazman ovisi od toga da li neko ima korektnu platu, da li ima stalno zaposlenje i da li je vec kreditno zaduzen. Po meni kad je u pitanju kupovina vozila na kredit, maksimalno ucesce sa kreditom u cijeni vozila bi trebalo biti do 50% ili do 15.000 KM. Za fizicka lica. Sve preko toga s obzirom na bh. kamatne stope je nepovoljno i bacanje para. U tom slucaju, kad je potreban veci kredit bolje je ici na kupovinu polovnog vozilo i ne davat toliku kamatu banci. Jednostavno ne isplati se. Na kreditni aranzman od 20000 KM kamate se nabere preko 6000 KM osim kod lombardnog kredita ali malo je onih koji mogu taj kredit dobit. S obzirom na prosjecnu platu u FBiH od nekih 850 KM, pa i dobro iznadprosjecnu do 1.500 KM, to je previse. Tako da za kupovinu novog na kredit nismo solventni i tome puno kumuju banke sa visokim kamatnim stopama.