"Kvalitet goriva na pumpama"?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2763
- Joined: 25/02/2009 15:00
#651 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
imal iko iskustva sa GAZPROM 100 oktana bezinom ?
-
- Posts: 133
- Joined: 15/05/2010 09:23
#652 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Mene isto zanima ima li iko iskustva sa benzinom od 100 oktana na Gazpromu ili na Petrolu?
- holowey
- Posts: 8458
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#653 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
ako je to isti onaj bezolovni od 100 oktana koji je bio dostupan i na omv prije prodaje gazpromu, ja sam ga sipao u g2 1.3... nikakve razlike u odnosu na vucu (ha 95 ha 100) ili potrosnju (zato sumnjam da ima bas 100 oktana), ali nije bilo nikakvih ni problema, masina na leru radila tiho i mirno tek kad dodas gas cujes motor da radi...na cijeli rezervoar otprilike 2-3 litra skuplje od 95-ce (sa kojom je znalo ponekad biti "stucanja" u radu motora)
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#654 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Dobar je taj gazprom ili omv 100, ima cijelih 92 oktana.
- holowey
- Posts: 8458
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#655 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
na poklopcu rezervoara mog g2 pise minimum 92 oktana pa se usudim svasta sipatiromeomoraprezivjeti wrote:Dobar je taj gazprom ili omv 100, ima cijelih 92 oktana.
- drndalo
- Posts: 22835
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#656 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Jel' 92 ili 91 ?
- holowey
- Posts: 8458
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#657 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
dobro si...ne bi mi mrsko izaci da provjerimdrndalo wrote:Jel' 92 ili 91 ?
-
- Posts: 314
- Joined: 01/07/2008 19:00
#658 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
poslije kixsa sa 95 na EP Bentbasa, nasuo sam full tank 100 oktana bezina na GAZPROMu lokacija Breka i mogu reci da je rad motora dosta mirniji, da vuće malo bolje ali troši se brzo... Slijedeći ce biti PETROL 100...GaRGa wrote:imal iko iskustva sa GAZPROM 100 oktana bezinom ?
-
- Posts: 10534
- Joined: 23/04/2012 22:19
- Location: Marita
#659 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
meni su najbolji efekti sto se tice vuce bili kada sam sipao pola 95, pola 100 (nekada na omvu) a testirao sam razne kombinacije, znam da nema puno logike ali takav je moj subjektivni dojam
ipak nije imalo nikakvog uticaja na potrosnju, samo vuca i mirniji rad motora
ipak nije imalo nikakvog uticaja na potrosnju, samo vuca i mirniji rad motora
-
- Posts: 314
- Joined: 01/07/2008 19:00
#660 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
kod mene na 1.2 tsi motoru, sve se osjeti
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#661 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Morate shvatiti da je razlika izmedju 95 oktana i 100 oktana samo ta sto 100 oktansko gorivo ima visu tacku samozapaljenja pa samim tim, motor ce teze doci u situaciju da krene detonirati
Znaci, auto vam nista bolje nece ici na 100 u odnosu na 95 oktana, niti cete dobiti par extra konja (sto ljudi cesto misle)
Ovo sto sam napisao naravno vazi samo pod uslovom da oba goriva stvarno i imaju onoliko oktana koliko pise na pumpi
Ja Gazprom zaobilazim i nisam nikad ni probao njihovo gorivo. Dovoljno mi je bilo sto se kolega sa posla, nakon sipanja goriva na Gazpromu, kuci vratio na slepi. U pitanju je bilo bukvano novo auto a rastavljanje kompletnog sistema za gorivo je otkrilo nekakva crna vlakna (nalik na karbonska) i par opusaka u rezervoaru i pumpi goriva
Uglavnom, sve zivo se zacepilo a pumpa visokog pritiska crkla od "zorova"
Znaci, auto vam nista bolje nece ici na 100 u odnosu na 95 oktana, niti cete dobiti par extra konja (sto ljudi cesto misle)
Ovo sto sam napisao naravno vazi samo pod uslovom da oba goriva stvarno i imaju onoliko oktana koliko pise na pumpi
Ja Gazprom zaobilazim i nisam nikad ni probao njihovo gorivo. Dovoljno mi je bilo sto se kolega sa posla, nakon sipanja goriva na Gazpromu, kuci vratio na slepi. U pitanju je bilo bukvano novo auto a rastavljanje kompletnog sistema za gorivo je otkrilo nekakva crna vlakna (nalik na karbonska) i par opusaka u rezervoaru i pumpi goriva
Uglavnom, sve zivo se zacepilo a pumpa visokog pritiska crkla od "zorova"
-
- Posts: 133
- Joined: 15/05/2010 09:23
#662 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Inace sipam na El Tariku 98 benzin i zadovoljan sam. Nasuo sam neki dan na petrolu Qmax 100 i jedino sto primjetim je da auto mozda za nijansu mirnije radi.. Da li ima neke razlike u potrosnji vidjet cemo.
Slazem se sa ovim, meni je paljenje podeseno na granici, da nemam detonacije sa 98 gorivom, cim naspem 95 pocnu..esso_sa wrote:Morate shvatiti da je razlika izmedju 95 oktana i 100 oktana samo ta sto 100 oktansko gorivo ima visu tacku samozapaljenja pa samim tim, motor ce teze doci u situaciju da krene detonirati
Znaci, auto vam nista bolje nece ici na 100 u odnosu na 95 oktana, niti cete dobiti par extra konja (sto ljudi cesto misle)
Ovo sto sam napisao naravno vazi samo pod uslovom da oba goriva stvarno i imaju onoliko oktana koliko pise na pumpi
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#663 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Ne znam sta vozis i ko ti je podesavao paljenje ali ovo sto sam podvukao i nije bas pametno. Obicno se paljenje podesi tako da imas par stepeni rezerve (za lose gorivo) ili, ako si vec na granici, onda bi trebao imati neku zastitu. Npr detekciju detonacija koja ce retardirati paljenje u slucaju da dodje do nje. Vecina modernijih elektronika u autima ima ovu zastitu bas iz razloga sto se auto vozi u razlicitim uslovima (temperature zraka, nadmorska visina, kvalitet goriva)M@RKO wrote:
Slazem se sa ovim, meni je paljenje podeseno na granici, da nemam detonacije sa 98 gorivom, cim naspem 95 pocnu..
-
- Posts: 133
- Joined: 15/05/2010 09:23
#664 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Nista s modernom elektronikom nije u pitanju koral 55
S obizirom da uvijek sipam 98 kontam da i nema problema.. 95 naspem u rijetkim situacijama kad nestane ovog drugog.. U svakom slucaju hvala na dobronamjernom savjetu
S obizirom da uvijek sipam 98 kontam da i nema problema.. 95 naspem u rijetkim situacijama kad nestane ovog drugog.. U svakom slucaju hvala na dobronamjernom savjetu
-
- Posts: 2763
- Joined: 25/02/2009 15:00
#665 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
meni su se potrosile svjecice za manje od 20k km pa kontam da nije zbog goriva jer bi trebao sipat bar super + a uglavnom samo 95 ima po pumpama...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37290
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#666 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
kako se to svjecice trose? na koje mislis ? ovakve ?
-
- Posts: 2763
- Joined: 25/02/2009 15:00
#667 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
jest na tebitanga_sa_otesa wrote:kako se to svjecice trose? na koje mislis ? ovakve ?
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#668 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Koliko se sjecam, kod tebe ono bijase Audi TT sa 1.8T motorom ? Ne vjerujem da ti je lose gorivo i eventualno detoniranje dohakalo svjecicama jer tvoj motor ima fabricku zastitu od detonacija
Jedino ako si stavio neke obicne svjecice, iz neke obicne radnje sa auto dijelovima, onda i ima smisla da su pregurale "samo" 20k kilometara.
Jedino original VW/Audi "long life" svjecice mogu izdrzati duze odnosno, oko 60k km
Mozes pokusati i sa originalnim svjecicama od Audi RS2, ja vozim trenutno na njima i do sada su se pokazale kao najbolje u odnosu na sve sto sam do sada probao.
U ASA-i kostaju 26 KM komad
Jedino ako si stavio neke obicne svjecice, iz neke obicne radnje sa auto dijelovima, onda i ima smisla da su pregurale "samo" 20k kilometara.
Jedino original VW/Audi "long life" svjecice mogu izdrzati duze odnosno, oko 60k km
Mozes pokusati i sa originalnim svjecicama od Audi RS2, ja vozim trenutno na njima i do sada su se pokazale kao najbolje u odnosu na sve sto sam do sada probao.
U ASA-i kostaju 26 KM komad
-
- Posts: 2763
- Joined: 25/02/2009 15:00
#669 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
ma u asi original NKG PFR6Q laser platinum sto je najgore... zamjenio sam i bobine sad da vidim da nije do njih bilo jer su problematicne na 1.8Tesso_sa wrote:Koliko se sjecam, kod tebe ono bijase Audi TT sa 1.8T motorom ? Ne vjerujem da ti je lose gorivo i eventualno detoniranje dohakalo svjecicama jer tvoj motor ima fabricku zastitu od detonacija
Jedino ako si stavio neke obicne svjecice, iz neke obicne radnje sa auto dijelovima, onda i ima smisla da su pregurale "samo" 20k kilometara.
Jedino original VW/Audi "long life" svjecice mogu izdrzati duze odnosno, oko 60k km
Mozes pokusati i sa originalnim svjecicama od Audi RS2, ja vozim trenutno na njima i do sada su se pokazale kao najbolje u odnosu na sve sto sam do sada probao.
U ASA-i kostaju 26 KM komad
- ElRe
- Posts: 10928
- Joined: 12/12/2011 11:28
#670 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
U zadnje vrijeme sipam Q Max na Petrolu i Euro 5 Dizel na Nestru u Blažuju i nemam problema niti primjecujem razliku u radu 1.3 Multijet motora.
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#671 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
meni nekako najkvalitetnije gorivo na pumpi "petrol line", bas osjetim na vuci kad kod njih naspem, a i radio sam nekad davno kod njih tako da sam gledao papire o kvaliteti goriva
-
- Posts: 162
- Joined: 26/02/2007 19:12
#672 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Jel neko igrao na Energopetrolu ovu novu nagradnu igru?
https://www.facebook.com/EnergopetrolHo ... 9234256310
Koliko vidim nema puno prijavljenih a brzo se završava
https://www.facebook.com/EnergopetrolHo ... 9234256310
Koliko vidim nema puno prijavljenih a brzo se završava
-
- Posts: 3518
- Joined: 05/05/2005 08:25
#673 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Citam o kontroli goriva na hrvatskim "crpkama", jel zna neko kako je kod nas to regulisano?
Postoje li kakve kontrolne interne/eksterne?
Postoji li neki pravilnik/stanardi ili kakodavecnazovem o kvaliteti/kakvoci goriva i postoje li i kakve su kazne u slucaju nepostivanja istog?
Citam da njihova inspekcija zbog pravnih stvari nije u situaciji iznositi imena postaja u kojima je pronadjeno gorivo u prodaji a koje ne ispunjava i nezadovoljava te neke standarde.
Predvidjene su neke novcane kazne i to stoji, ali kako je moguce da drzava postiva zakon stiteci nekoga ko je ocigledno s namjerom ekstra profita prodavao falsh robu, a mene kao potrosaca dovodi u situaciju tj. daje mi mogucnost izbora da samo uzdajuci se u dragog Boga ne naletim bas na tuali "pokvarenu robu". Misi'm ono,
razumijem ako se nadje npr pokvarena piletina, jbga desava se, temp. vruce, frizideri ne rade, ne svjesno, ali ovo je svjesno zacerivanje zbog uzimanja para, kako gradjanima krajnjim potrosacima tako i drzavi prodavajuci "muda pod bubrege" s ciljem prikazivanja manje dobiti/utajom poreza/prodajom lose kvalitete goriva.
kazniti ih sa milionskim iznosom i obznaniti javno ime.
Jedan ce sigurno grohnuti ali ce se posluziti za nauk svim ostalim kolegama iz branse koji ce se svi lagano spustiti na zemlju pouceni njegovim iskustvom.
Na dobitku i drzava kao sakupljac poreza i narod kao krajnji potrosac.
Postoje li kakve kontrolne interne/eksterne?
Postoji li neki pravilnik/stanardi ili kakodavecnazovem o kvaliteti/kakvoci goriva i postoje li i kakve su kazne u slucaju nepostivanja istog?
Citam da njihova inspekcija zbog pravnih stvari nije u situaciji iznositi imena postaja u kojima je pronadjeno gorivo u prodaji a koje ne ispunjava i nezadovoljava te neke standarde.
Predvidjene su neke novcane kazne i to stoji, ali kako je moguce da drzava postiva zakon stiteci nekoga ko je ocigledno s namjerom ekstra profita prodavao falsh robu, a mene kao potrosaca dovodi u situaciju tj. daje mi mogucnost izbora da samo uzdajuci se u dragog Boga ne naletim bas na tuali "pokvarenu robu". Misi'm ono,
razumijem ako se nadje npr pokvarena piletina, jbga desava se, temp. vruce, frizideri ne rade, ne svjesno, ali ovo je svjesno zacerivanje zbog uzimanja para, kako gradjanima krajnjim potrosacima tako i drzavi prodavajuci "muda pod bubrege" s ciljem prikazivanja manje dobiti/utajom poreza/prodajom lose kvalitete goriva.
kazniti ih sa milionskim iznosom i obznaniti javno ime.
Jedan ce sigurno grohnuti ali ce se posluziti za nauk svim ostalim kolegama iz branse koji ce se svi lagano spustiti na zemlju pouceni njegovim iskustvom.
Na dobitku i drzava kao sakupljac poreza i narod kao krajnji potrosac.
-
- Posts: 10534
- Joined: 23/04/2012 22:19
- Location: Marita
#674 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
radili su analize cini mi se prosle godine i, sto je cudo, javno objavili gdje je bilo lose gorivo
od tada na pola onih lijevih pumpi u srednjoj bosni je jeftinije po 5 feninga od drugih, valjda pokusavaju privuci ljude da opet tu sipaju
(onaj neki TD i jos par, ne znam sada imena)
bilo je jos pumpi ali kako uglavnom vozim preko srednje bosne samo sam to gledao
od tada na pola onih lijevih pumpi u srednjoj bosni je jeftinije po 5 feninga od drugih, valjda pokusavaju privuci ljude da opet tu sipaju
(onaj neki TD i jos par, ne znam sada imena)
bilo je jos pumpi ali kako uglavnom vozim preko srednje bosne samo sam to gledao
-
- Posts: 835
- Joined: 04/12/2007 17:26
#675 Re: "Kvalitet goriva na pumpama"?
Sipam na El Tariku zadnjih 10 mjeseci dizel, zadnja tri puna rezervara primjetim da prelazim manje km nego obicno na istim relacijama, poslije zadnjeg sipanja auto mi se u brdu vec tri puta ugasilo, a prije gasenja zatrza par puta. Nikakvih poruka na kompjuteru, bez greske, u servisu uzeli uzorak nafte 98 % da ima dosta vode, cekam rezultate. Odvratan osjecaj kad se na novom autu koji je presao 15000 desi da se u sred manjeg brda auto ugasi. Da li iko jos ima problema sa Tarikom???
Last edited by photo&video on 14/12/2014 20:00, edited 1 time in total.