nisam ja u sarajevu u ovom gradu gdje sam ja auto ide max 50 km/h i ne vise:
1. dok se tako vozis svojim autom "za po gradu", na Tigar gumama, pretpostavljam da ti se ne moze desiti da iz bocne ulice neko izleti pa da trebas kociti, a cesta mokra?
2. Ili ista situacija, samo je cesta prekrivena snijegom a izleti dijete na sankama?
3. Ne desava se ti se ni da vozis 60 km/h po Zmaja od Bosne a idiot ispred tebe nagazi svom snagom kocnicu na trepcece zeleno?
nas asfalt po toj logici ne valja ni za ug7 po vasem misljenju?
ali hajmo ovako redom:
1.zaustavni put auta od 50 km/h je oko koliko 10-15 metara u tim situacijama je znatno manje odstupanje nego na nevedenih 100 km/h
2.danas sam gledao profil tigar gume i mogu reci da ima znatno vise kanala od recimo uporedive save cjenovno,a ljudi po forumu hvale njeno ponasanje po snijegu pa tako da joj to moze biti prednost.
3.o tome kako ko nagazi na kocnicu necemo sada jer se ja pridrzavam onog svapskog koliko vozis pola rastojanje
Volio bih znati kako vi koji imate "auto za po gradu" izbjegnete da vam se desavaju situacije za koje ste spremni u svom "autu za ozbiljne stvari"?
Sto se tice ADAC testova, on je na tvoju veliku zalost najrelevantniji moguci, jer ne ostavlja prostor subjektivnosti - auto se vozi, onog trenutka kada guma izgubi konatkt senzor zabiljezi brzinu, i to je to. Suhoparna telemetrija!
Pogledajte rezultate Tigar Winter1, pa ce te vidjeti da ima katastrofalne rezultate na kocenju po mokrom i suhom! U praksi, ta guma moze zaustavni put sa 100 km/h podici za 10-15 metara, sa recimo 40 metara na 55!
Sreca, pa vam se u "autima za po gradu" tako nista ne moze desiti
pa u gradu vladaju znatno manje brzine od onih na cestama na kojima treba imati ozbiljnu gumu i ne voze svi tako bas da se dovedu u kriticnu situaciju e sad autobus po zaledjenoj cesti ide na tebe tu nema gume koja ce ti zivot spasiti zar ne?
opet kazem adac nije za mene mjerodavan a i rekao sam zasto,na mene je relevantno moje misljenje koje o tigar gumi nemam i necu imati dok ne stavim na auto ali kad bude na autu onda cu moci reci jeste li ili niste bili tacni sa misljenjem o tigar gumama.
nije mi jasno kako vi o necemu sto niste probali i vozili na autu mozete imati tako jasan i odredjen stav naspram tigar guma.
bolji je tigar od tigra iz fabrike nego sava iz interexa proizvedena u poljskoj.bas me zanima koliki je procenat plastike u tigar gumama