Page 5 of 6

#101 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 19/04/2008 22:23
by amrica
renault 5 Campus lutka od auta, kratki mjenjac, meHak kao dusa, rikverc nema guranja naprijed, nazad, dole... nego ima prsten ispod kugle koji sa dva prsta podignes gore i kao u prvu, plasticne rucice za brisace, zmigavce, svjetla, kratke taman koliko treba da ih malim prstom pipnes da se pomaknu, svjetla se pale okretanjem rucice za zmigavce, a na toj rucici i truba, a truba kao brodska, a bolja svjetla od petice nisam vidjela ni kod jednog auta koji sam vozala, udobnost prva liga....
Godina 1988., sve su ovo bila cuda za ostala auta u ovoj klasi ( i jaca).
Ko se sjeca one sipketine od mjenjaca na zastavama? I metalnih rucica?
Ali i dalje stojim kod onoga sto sam rekla, Z101 sasvim dobra (ako je ispravna) za prevoz od A do B.

#102 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 19/04/2008 23:48
by whow
amrica wrote:renault 5 Campus lutka od auta, kratki mjenjac, meHak kao dusa, rikverc nema guranja naprijed, nazad, dole... nego ima prsten ispod kugle koji sa dva prsta podignes gore i kao u prvu, plasticne rucice za brisace, zmigavce, svjetla, kratke taman koliko treba da ih malim prstom pipnes da se pomaknu, svjetla se pale okretanjem rucice za zmigavce, a na toj rucici i truba, a truba kao brodska, a bolja svjetla od petice nisam vidjela ni kod jednog auta koji sam vozala, udobnost prva liga....
Godina 1988., sve su ovo bila cuda za ostala auta u ovoj klasi ( i jaca).
Ko se sjeca one sipketine od mjenjaca na zastavama? I metalnih rucica?
Ali i dalje stojim kod onoga sto sam rekla, Z101 sasvim dobra (ako je ispravna) za prevoz od A do B.
Ma petica je za Stojadina bila i ostala automobil. Amrice ti si to ljepo opisala , po pitanju estetike , dizajna , detalja ( the devil is in details) petica je bila svjetlosnu godinu ispred Stojadina. Sama petica je imala DNA od cetvorke koje je i sama bila puno kvalitetije auto od Stojadina iako je i to bio koncept iz nekih 50-tih. Petice kao i cetvorke se nisu kvarile i bila je sto bih rekao nas narod bullet proved . Jedina mana petice je bila "mekana" limarija na kojoj se vidilo svako ostecenje , ogrebotina , strafta. Glede Stojadina i njegove pozicije u danasnjem trzistu mislim da ako nekome treba auto a financije nisu jaca strana onda ce i kakav polovan Stojadin za 500 Km biti dobar za "prvu pomoc" ali ako raspravljamo o ozbiljnome automobilizmu u 2008 godini Stojadin tu nema sta traziti.

#103 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 00:40
by dr.iver
amrica wrote:renault 5 Campus
reno 5 campus(tacnije superppet aka supercinq) kao druga generacija tog auta, nema bas puno veze sa prvom generacijom, iako slicno izgledaju i nose isto ime. razlika je veca cak nego npr. golf 2 i 3.


@whow
vidim da si se prepoznao, popiji leksaurin i smiri se, znam da je tesko bilo zivjeti na planini, sanjati truhlog ficu, imati konjska kola u doba kada se z101 pojavila. sada si pobjegao preko oceana i palamudis ovdje ljudima o autima, pokazujuci ocigledno neznanje o evropskim autima....
gdje si bio kada su se granate prevozile u zastavi 128 mojih roditelja u toku rata??? mars i ne javljaj se na ovu temu, javi se na temu "chrysler town&country" i slicne americke debilizme(gore i od najgorih stojadina i yuga)....

#104 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 00:41
by johntra
ma nema Renault petica vrh vrhova...prvo pomiješali ste klase automobila, drugo petica je izašla nekih 10 do 15 godina iza pojavljivanja Z101...stvarno miješate kruške i jabuke...

#105 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 00:54
by amrica
amrica wrote:
_tulumba_ wrote:
Lesli Eldridž wrote:A u svoje doba je naravno bio puuuuno bolji od golfova, renoa 5, hantera7sunbeama, matre, ostina, škode... Imao je bolje performanse, bio je udobniji od većine kola i jednostavno bolji,
:lol: :lol: :lol: :lol:
samo sam se nadovezala na ovaj post, a sad je pitanje da li Scala spada u Z101? Bilo ih je mladjih od R5 Campus.

#106 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 01:03
by amrica
i za whow
tacno za limariju, osjetljiva katastrofalno, i jos jedna boljka R5 su manzete za zglobove. Ali ja sam presla nekih 150.000 km sa R5 i jedino sto sam morala uraditi je promijeniti razvodnu kapu, osim ovih zamjenskih momenta, i sajle od kvacila koja je pukla na novom autu.
Inace Campus imao 1.100 ccm i nekih 55 ks, po ravnom kao zvrk, ali uzbrdo i kad je natovaren, teze.

#107 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 01:08
by dr.iver
101, 101b, 101lux, confort, mediteran, special, super, gtl 55, gtl 65, gt 55, gx55, skala 55, skala 65, skala 55c, skala 65c

to su sva imena za isti auto, promjene su kozmeticke prirode.

#108 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 01:37
by whow
dr.iver wrote:
amrica wrote:renault 5 Campus
reno 5 campus(tacnije superppet aka supercinq) kao druga generacija tog auta, nema bas puno veze sa prvom generacijom, iako slicno izgledaju i nose isto ime. razlika je veca cak nego npr. golf 2 i 3.


@whow
vidim da si se prepoznao, popiji leksaurin i smiri se, znam da je tesko bilo zivjeti na planini, sanjati truhlog ficu, imati konjska kola u doba kada se z101 pojavila. sada si pobjegao preko oceana i palamudis ovdje ljudima o autima, pokazujuci ocigledno neznanje o evropskim autima....
gdje si bio kada su se granate prevozile u zastavi 128 mojih roditelja u toku rata??? mars i ne javljaj se na ovu temu, javi se na temu "chrysler town&country" i slicne americke debilizme(gore i od najgorih stojadina i yuga)....
Ma ti si bio i ostao to sto jesi , znas vec sta necu se sputiti na tvoj nivo ipak sam gradsko djete , a uz to i obrazovan. U ratu sam bio u 1.Viteskoj ako ti treba broj knjizice reci pa cu ti poslati preko PP. Vidim da si ljubomoran ali tu ti ne mogu pomoci sta cu hvala bogu ima se i nekoliko auta a i novo auto kupim kada mi je cejf tri cetri puta godisnje. Znam da ti je krivo ali ne mogu ti pomoci eto pa se jedi.

#109 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 02:01
by amrica
postovani drugovi, nemojte tako! Cemu teske rijeci? Ako imate problema, nadjite se pa rascistite u 4 oka. Zar je Z101 vrijedan toga?

#110 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 03:40
by whow
amrica wrote:postovani drugovi, nemojte tako! Cemu teske rijeci? Ako imate problema, nadjite se pa rascistite u 4 oka. Zar je Z101 vrijedan toga?
:D :D , Pravo zboris rijesiti to gentlemenski . Ma nije oko zastave nego covjek poce da vrijeda da spominje neke leksaurine te planinu pa truhli Fico pa konjska kola sve neke lirske slike i onomatopeja neznam gdje sve to vodi i sta je pisac htio da kaze. Uglavnom nema razloga za vrijedzanje ja sam iznio svoje misljenje o Stojadinu a covjek me poce vrijedzti - to su sve posljedice rate stobih rekla moja sestra.

#111 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 09:13
by bosan
Sirotinji je dobro i kad muha u dupe uleti. Pa tako i teza da je stojadin dobar auto. 1984 nov kupljen i nikad nije valjao ,osim u situacijama kad se u njemu guzilo . Jooooj kad presauga pa nije ga mogo bog upalit .Pola zivota mi je skratio. Jebo vas stojadin. :D

#112 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 15:46
by dr.iver
whow wrote: necu se sputiti na tvoj nivo ipak sam gradsko djete , a uz to i obrazovan.
whow wrote:Uglavnom nema razloga za vrijedzanje ja sam iznio svoje misljenje o Stojadinu a covjek me poce vrijedzti - to su sve posljedice rate stobih rekla moja sestra.
koji grad? :lol:

Spomenuo sam namjerno loše mišljenje o Zastavi, iz perspektive zapdanih balkanaca jer je fabrika u Srbiji(i nije samo fabrika autombila, nažalost), a i iz perspektive Amerike("posao stoljeća sa yugom"-tada su im neprijatelji bili komunisti).

Ne može me niko uvjeriti da je istina npr. "izmedju šajbe i krova možeš provući prste", "ispao motor na probnoj vožnji", "riknuo kinetički nakon 1 km" i sl. bez dokaza tipa video i fotografija.

I da, kad presauga ostaviš auto(nebitno koje je auto) neko vrijeme, iole boljim poznavaocima automobila to se nikada neće desiti, pravilno održavanje i vožnje je sve što je dovoljno.

#113 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 19:23
by whow
dr.iver wrote:
whow wrote: necu se sputiti na tvoj nivo ipak sam gradsko djete , a uz to i obrazovan.
whow wrote:Uglavnom nema razloga za vrijedzanje ja sam iznio svoje misljenje o Stojadinu a covjek me poce vrijedzti - to su sve posljedice rate stobih rekla moja sestra.
koji grad? :lol:

Spomenuo sam namjerno loše mišljenje o Zastavi, iz perspektive zapdanih balkanaca jer je fabrika u Srbiji(i nije samo fabrika autombila, nažalost), a i iz perspektive Amerike("posao stoljeća sa yugom"-tada su im neprijatelji bili komunisti).

Ne može me niko uvjeriti da je istina npr. "izmedju šajbe i krova možeš provući prste", "ispao motor na probnoj vožnji", "riknuo kinetički nakon 1 km" i sl. bez dokaza tipa video i fotografija.

I da, kad presauga ostaviš auto(nebitno koje je auto) neko vrijeme, iole boljim poznavaocima automobila to se nikada neće desiti, pravilno održavanje i vožnje je sve što je dovoljno.


:-)

#114 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 21:10
by Op3r4t0r

#115 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 20/04/2008 22:49
by amrica
hahahaha, iz koje je ovo godine? Meni se cini da ovaj model nikad nisam vidjela. Ili je losa slika.

#116 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 03:45
by whow
Mora da je Zastava 101 Mediteran (sport) od dodatne opreme je imala loptu za golf na kuki :)

#117 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 09:26
by johntra
whow wrote:Mora da je Zastava 101 Mediteran (sport) od dodatne opreme je imala loptu za golf na kuki :)
pogriješio si sport, nije bilo kod nas prije rata golf terena, u pitanju je bila teniska loptica...u svakom slučaju šala koja je vrlo glupa...

#118 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 10:27
by ado-šampion
Lesli Eldridž wrote:DAJ BA NE PROVALJUJ SE. Bio je onaj majstor kod Vogošće koji je štelovao karburatore. Mom je starom na otvorenom kad ga nije pržio prije 25 godina trošio 5-7 litara na 100 km. U gradu je 8-9 l/100km. Bilo je kod raje i veće potrošnje, ali to je sve bilo razjebano i neodržavano, sklepano u avliji bez stroboskopa. I bogati je li ti otišao onaj osigurač od kočnica?
Hehe, svaka ti čast, uvijek u nemoći pominješ osigurač kočnica. Zamisli, na Stojadinu nije otišao a na shit-Puntu je otišao :x

Ti uporno o 8-9 litara, alo ba, mom starom je skoro 65 godina, nije čovjek neki puter da laže, pričao je kad smo imali auto i priča i sad da mu je NOV Stojadin trošio 12 po gradu.

Inače o ovoj raspravi, vidim (nekim) ljudima na ovom forumu fali osnovne kulture komunikacije sa (nepoznatim) ljudima, ali to se već znalo. Bezveze je ubjeđivati nekoga da je Golf I za Stojadina auto. Jedino oni koji žale za vremenom Stojadina tvrde suprotno. Ja sam, recimo, prije nekoliko godina krenuo s rajom na more sa Golfom kecom, tada preko 20 godina starom, koji je vjerovatno prešao preko 300000 km i kojem je motor curio na sve strane i u tih 700 km nije bilo nikakvih problema, kao od šale smo otišli i vratili se. Zamislite uputit se negdje sa Stojadinom starim 20 godina i sa 300000 km na satu. Pa ljudima se s novim Zastavama dešavalo da na putu od 200 km stanu i ne može dalje.

Da se razumijemo, ja ne volim VW i i meni je danas besmisleno voziti dvicu, a kamoli keca, ali isto toliko je besmisleno dati 8000 za auto koje je "staro" 30 godina. Bilo ko ko je vozao Stojadina i ko je realan tvrdi da je svako polovno auto (bilo) bolje od novog Stojadina.

#119 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 11:13
by johntra
ado. mogao si već primjetiti da se rasprava o novoj Zastavi završila ima dvije stranice....sada se raspravlja da je Z101 u svoje vrijeme, znači 1971 kad je izašao bio odličan automobil...driver ti je već napisao genezu odnosa u Zastavi i kako je taj model trebao da stane sa produkcijom negdje početkom osamdesetih, prema tome apsurdno je proizvoditi auto koje je prestalo sa proizvodnjom u Italiji, znači original 128...iz tog razloga i zbog slabih kooperanata, Zastava 101 je tokom osamdesetih tonula sve dublje i dublje, da ne pominjem socijalističke afere i štrajkove...ja danas znam petoricu ljudi koji voze stare stojadine svaki dan, čak i na duže staze, prema tome nećemo se prepucavat bezze...

#120 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 11:17
by Lesli Eldridž
Pa ja imam i stojadina (uz accenta odnedavno i ranije alfu 155). Pogodi koliko je prešao. Ne curi mu motor ni kapi. I troši 8l po gradu. I valjda ja i moj stari znamo bolje od tebe koliko troši. I zadnji put se sa njim išlo na more za prvi maj lani. Do Dubrovnika i nazad jade jedan jadni potrošio je u prosjeku 6,4 l/100 km. A bogami se i pržilo. 12l/100 km nije mogao nikad trošiti. I hoće li mi i na accentu otići osigurač od kočnica? :lol: :lol: :lol:

#121 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 11:30
by Lesli Eldridž
I da ovaj sa 1116 ccm ima mjenjač sa 5 brzina kao skala 65 ja bih sa njim trošio još pola litra manje na 100 km. Čuj 12 litara da troši. To je ranije bilo moguće kod neuštelovanih lada 1500/1600, hanter je po gradu znao trošiti 11-12 l/100km, ali stojadin to nije mogao. Ili ste možda imali na krovu posudu sa slobodnim padom, k'o u onoj seriji Majstori. E moj, ado championu, balavče koji se vozio u stojadinu kad je imao 3 godine, nakupio si se nekakvih priča od matoraca i novih sveznalica i sada držiš predavanja ljudima koji zaista poznaju aute. Stvarno si majstor :lol: :lol: :lol:

#122 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 11:39
by Lesli Eldridž
amrica wrote:renault 5 Campus lutka od auta, kratki mjenjac, meHak kao dusa, rikverc nema guranja naprijed, nazad, dole... nego ima prsten ispod kugle koji sa dva prsta podignes gore i kao u prvu, plasticne rucice za brisace, zmigavce, svjetla, kratke taman koliko treba da ih malim prstom pipnes da se pomaknu, svjetla se pale okretanjem rucice za zmigavce, a na toj rucici i truba, a truba kao brodska, a bolja svjetla od petice nisam vidjela ni kod jednog auta koji sam vozala, udobnost prva liga....
Godina 1988., sve su ovo bila cuda za ostala auta u ovoj klasi ( i jaca).
Ko se sjeca one sipketine od mjenjaca na zastavama? I metalnih rucica?
Ali i dalje stojim kod onoga sto sam rekla, Z101 sasvim dobra (ako je ispravna) za prevoz od A do B.
Jest dobar bio :lol: :lol: :lol: Četvorku sam vazda zvao fijaker šporet. :D Prva Petica je bila R4 u šlafruku. Sa mjenjačem kod volana jebote. :lol: Zadnja osovina je stajala ukoso. tako da je lijevi zadnji točak bio skoro 2 cm bliži prednjem nego onaj sa desne strane. Poslije jedno 10 godina se tehnički odvojio od R4. Ko od krpe je bio pravljen, sranje opšte osobito ona verzija campus. Kakve je imao samo presvlake i instrument tablu. Zatava tj fiat je bio za 100 kopalja ispred.

#123 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 12:23
by Lesli Eldridž
ado-šampion wrote:
Lesli Eldridž wrote:DAJ BA NE PROVALJUJ SE. Bio je onaj majstor kod Vogošće koji je štelovao karburatore. Mom je starom na otvorenom kad ga nije pržio prije 25 godina trošio 5-7 litara na 100 km. U gradu je 8-9 l/100km. Bilo je kod raje i veće potrošnje, ali to je sve bilo razjebano i neodržavano, sklepano u avliji bez stroboskopa. I bogati je li ti otišao onaj osigurač od kočnica?
Hehe, svaka ti čast, uvijek u nemoći pominješ osigurač kočnica. Zamisli, na Stojadinu nije otišao a na shit-Puntu je otišao :x

Ti uporno o 8-9 litara, alo ba, mom starom je skoro 65 godina, nije čovjek neki puter da laže, pričao je kad smo imali auto i priča i sad da mu je NOV Stojadin trošio 12 po gradu.

Inače o ovoj raspravi, vidim (nekim) ljudima na ovom forumu fali osnovne kulture komunikacije sa (nepoznatim) ljudima, ali to se već znalo. Bezveze je ubjeđivati nekoga da je Golf I za Stojadina auto. Jedino oni koji žale za vremenom Stojadina tvrde suprotno. Ja sam, recimo, prije nekoliko godina krenuo s rajom na more sa Golfom kecom, tada preko 20 godina starom, koji je vjerovatno prešao preko 300000 km i kojem je motor curio na sve strane i u tih 700 km nije bilo nikakvih problema, kao od šale smo otišli i vratili se. Zamislite uputit se negdje sa Stojadinom starim 20 godina i sa 300000 km na satu. Pa ljudima se s novim Zastavama dešavalo da na putu od 200 km stanu i ne može dalje.

Da se razumijemo, ja ne volim VW i i meni je danas besmisleno voziti dvicu, a kamoli keca, ali isto toliko je besmisleno dati 8000 za auto koje je "staro" 30 godina. Bilo ko ko je vozao Stojadina i ko je realan tvrdi da je svako polovno auto (bilo) bolje od novog Stojadina.
Pa ja imam i stojadina (uz accenta odnedavno i ranije alfu 155). Pogodi koliko je prešao. Ne curi mu motor ni kapi. I troši 8l po gradu. I valjda ja i moj stari znamo bolje od tebe koliko troši. I zadnji put se sa njim išlo na more za prvi maj lani. Do Dubrovnika i nazad jade jedan jadni potrošio je u prosjeku 6,4 l/100 km. :) A bogami se i pržilo. 12l/100 km nije mogao nikad trošiti. :-) I hoće li mi i na accentu otići osigurač od kočnica? I da ovaj sa 1116 ccm ima mjenjač sa 5 brzina kao skala 65 ja bih sa njim trošio još pola litra manje na 100 km. Čuj 12 litara da troši. To je ranije bilo moguće kod neuštelovanih lada 1500/1600, hanter je po gradu znao trošiti 11-12 l/100km, ali stojadin to nije mogao. Ili ste možda imali na krovu posudu sa slobodnim padom, k'o u onoj seriji Majstori :lol: :lol: . E moj, ado championu, balavče koji se vozio u stojadinu kad je imao 3 godine, nakupio si se nekakvih priča od matoraca i novih sveznalica i sada držiš predavanja ljudima koji zaista poznaju aute. Stvarno si majstor, :lol: :lol: i ado već sam davno napisao da ovog novog ne bih nikada kupio jer je špuno nekvalitetniji od prijeratnih verzija. 8-)

#124 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 22:23
by amrica
Lesli Eldridž wrote:
amrica wrote::lol: :lol: :lol: Četvorku sam vazda zvao fijaker šporet. :D Prva Petica je bila R4 u šlafruku. Sa mjenjačem kod volana jebote. :lol: Zadnja osovina je stajala ukoso. tako da je lijevi zadnji točak bio skoro 2 cm bliži prednjem nego onaj sa desne strane. Poslije jedno 10 godina se tehnički odvojio od R4. Ko od krpe je bio pravljen, sranje opšte osobito ona verzija campus. Kakve je imao samo presvlake i instrument tablu. Zatava tj fiat je bio za 100 kopalja ispred.
Jakih ti argumenata!!!!!!!!
Usput, ne znam kakvog si ti Campusa vidio, ali moj je imao prelijepe sive presvlake sa nekim djidjicama, ne sjecam se, ali Francuzi ne mogu napraviti nista ruzno, mada su im i Talijani tu negdje sto se tice estetike.
I moj Campus , kad sam ga prodala prije 5-6 godina je imao sve tockove i osovine na svom mjestu, bez ikakvih devijacija.

I svaki auto ce biti "razvaljen" ako ga vozi kreten i ne pazi ga.

#125 Re: Glanc novo bibikalo...

Posted: 21/04/2008 22:55
by ado-šampion
Lesli Eldridž wrote:Pa ja imam i stojadina (uz accenta odnedavno i ranije alfu 155). Pogodi koliko je prešao. Ne curi mu motor ni kapi. I troši 8l po gradu. I valjda ja i moj stari znamo bolje od tebe koliko troši. I zadnji put se sa njim išlo na more za prvi maj lani. Do Dubrovnika i nazad jade jedan jadni potrošio je u prosjeku 6,4 l/100 km. :) A bogami se i pržilo. 12l/100 km nije mogao nikad trošiti. :-) I hoće li mi i na accentu otići osigurač od kočnica? I da ovaj sa 1116 ccm ima mjenjač sa 5 brzina kao skala 65 ja bih sa njim trošio još pola litra manje na 100 km. Čuj 12 litara da troši. To je ranije bilo moguće kod neuštelovanih lada 1500/1600, hanter je po gradu znao trošiti 11-12 l/100km, ali stojadin to nije mogao. Ili ste možda imali na krovu posudu sa slobodnim padom, k'o u onoj seriji Majstori :lol: :lol: . E moj, ado championu, balavče koji se vozio u stojadinu kad je imao 3 godine, nakupio si se nekakvih priča od matoraca i novih sveznalica i sada držiš predavanja ljudima koji zaista poznaju aute. Stvarno si majstor, :lol: :lol: i ado već sam davno napisao da ovog novog ne bih nikada kupio jer je špuno nekvalitetniji od prijeratnih verzija. 8-)
U redu je, ti i stari znate bolje od mene. I od mog starog. Ne vjerujem da će na Accentu otići osigurač kočnica - na dalekom istoku su još 60-ih prevazišli to što u Torinu očito još nisu :zzzz:

Za boldirano, mislim da je vrijeme da moderatori konačno reaguju, ili da i mi koji se ne spuštamo na nivo na kojem su Lesli i još par njih ovdje (da ih ne imenujem) počnemo s uvredama?!