VOLVO S40
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- SAID5
- Posts: 595
- Joined: 11/06/2011 23:29
- Contact:
#27 Re: VOLVO S40
a ima li neko utiske za S40 2004+ godista, zapikao sam jednog, 2.0 TD 136KS, koliko se sjećam?
- HAGI
- Posts: 99
- Joined: 29/10/2011 14:27
#28 Re: VOLVO S40
SAID5 wrote:a ima li neko utiske za S40 2004+ godista, zapikao sam jednog, 2.0 TD 136KS, koliko se sjećam?
Motor koji nosi kodnu oznaku D4204T je zapravo porijekla PSA (Peugeot-Citroen), koji je došao tu u saradnji preko Ford-gazde. Motor je odličan modrno common rail ubrizgavanje u toku radnog takta 4 brizganja (multijet tehnologija).
Da napomenem stari S40 je imao Renault 1.9 dti (turbo charged direct injection) ili kasnije dci (diesel common rail injection) motore.
Auto strašno dobro leži na cesti, dobro ubrzava i sve to... Prva liga
- olensoner
- Posts: 1151
- Joined: 24/01/2008 19:34
#29 Re: VOLVO S40
Dobar auto, nema nikakvih boljki velikih sto se tice kvarova. Toplo preporucujem, samo prije kupovine pregledati da nije udarano i vidjeti kakva je servisna historija.SAID5 wrote:a ima li neko utiske za S40 2004+ godista, zapikao sam jednog, 2.0 TD 136KS, koliko se sjećam?
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#30 Re:
Za seriju 40 (pogotovo 1. generaciju) su Svedi i pravi Volvo fanovi govorili da ga sa pravim Volvom veze samo ime i znacka, jer je razvijen i radjen na platformi Carisme, proizveden u DAF-u Holandiji sa Renaultovim motorom.ado-šampion wrote:Niko nije spomenuo da se Volvo S40 prethodne generacije pravio na istoj platformi kao i Mitsubishi Carisma, koju je koliko ja znam (nisam siguran!) razvio Mitsubishi. Tako da oni koji očekuju "premium" mogu biti razočarani. Da ne pokrenem lavinu sad, nemam ništa protiv Mitsubishija, sam vozim japanca i simpatišem japance (moj sljedeći/prvi auto biće aktuelni Avensis, ako Bog da), kad kažem "premium" mislim na BMW, Mercedes, Volvo, Jaguar i slične. Da, da ne zaboravim Lexus.
- HAGI
- Posts: 99
- Joined: 29/10/2011 14:27
#31 Re: VOLVO S40
To jedino od tebe čujem, a pričao sam sa raznim Volvistima i Švedima i Amerima. Volvo se u holandiji proizvodi od 1975. Razlog jeftinije dađbine za kupce u ostatku Evrope. Prvi proizvedeni model je bio 66 na bazi auta DAF 66 sa revolucionarnim variomatic mnjenjačem, a kojeg je kasnije naslijedio Volvo 300 (340, 363, 360) 1971. do 1991. ( Moj bio 88., to mi bi prvo auto, i danas ga čovjek vozi još mašina kreše ko mina), nakon njega dođe 440 i 460 i 480 (posjedovao sam i 480), i svi su imali Renault mašine, stariji Cleon, a noviji Fonte pa tek onda dolazi S40 i v40 1995.
Bog među autima srednje klase, baš onakav kakav bi trebao biti. Nit ružan ni neudoban, nekvalitetan i škriputav kao Passat, a ni rastrošan kao BMW, i preskup za održavat kao Merc. Baš onako taman, mjera. Auto profa po Americi koji su svog ogromnog 700 zamijenili manjim S i V 40.
Bog među autima srednje klase, baš onakav kakav bi trebao biti. Nit ružan ni neudoban, nekvalitetan i škriputav kao Passat, a ni rastrošan kao BMW, i preskup za održavat kao Merc. Baš onako taman, mjera. Auto profa po Americi koji su svog ogromnog 700 zamijenili manjim S i V 40.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#32 Re: VOLVO S40
Ja ne znam s kim si ti razgovarao ali sam ja ovo cuo od klasicnih Sveda iz Orebra i Lindesberga koji rade za Volvo... Oni serije 300 i 400, a kasnije i 40 nisu nikad smatrali dostojnim pravog Volva i za njih su jos uvijek 240,740/760, 850, 940/960 i S/V70 sinonimi za pravi Volvo. Uz to da dodam da sam i ja dijete Volva jer je otac od 82 do 86 vozio 244GL, a od 87 do 90 760GLE
- HAGI
- Posts: 99
- Joined: 29/10/2011 14:27
#33 Re: VOLVO S40
Jasno je to meni Švedi nekad znaju srat ko foke, mamu im fašističku. Jasno i zašto, auto koje bi se trebalo zvati DAF, takođe najprodavaniji auto kuće, a šlag sa torte drugi pokupi, to jest više keša Holandezima Ja sam razgovarao sa čklanovima klbova.
Sječam se 244, još uvijek ih ima 2-3 u Sarajevu
Buraz je moj imao 760 2.4 TD VolksWagen mašina 6 cilindara (kao u starom kombiju LT). Tvrdžava na točkovima, al to je viža klasa u odnosu na 300-400 s/v 40. Tim je jedino pandam Mercedes i niko drugi
Sječam se 244, još uvijek ih ima 2-3 u Sarajevu
Buraz je moj imao 760 2.4 TD VolksWagen mašina 6 cilindara (kao u starom kombiju LT). Tvrdžava na točkovima, al to je viža klasa u odnosu na 300-400 s/v 40. Tim je jedino pandam Mercedes i niko drugi
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#34 Re: VOLVO S40
Novi S40 nastao na platformi Focusa. Dobro auto i neobična instrument tabla. Meni se sviđa. Motor je također kako rekoše iz PSA grupacije i ima ga i u Fordu. Nemoj očekivati previše prostora unutra. Možda čak i manje negu u A4 ili BMW 3.
Stari V 40 koji i ja vozim je također dobar auto. Održavanje nije skupo a trebalo bi odabrati 2.0 Turbo od 160 KS ako ideš na benzince a ako ideš na dizele, ma bolje je ne ići na dizele uopšte. Nisu ti Reno dizeli nikada radili u Volvu onako kako treba. Karakteristika svih benzinaca je da su nepoderivi ali i da troše više nego konkurenti benziski motori.
Stari V 40 koji i ja vozim je također dobar auto. Održavanje nije skupo a trebalo bi odabrati 2.0 Turbo od 160 KS ako ideš na benzince a ako ideš na dizele, ma bolje je ne ići na dizele uopšte. Nisu ti Reno dizeli nikada radili u Volvu onako kako treba. Karakteristika svih benzinaca je da su nepoderivi ali i da troše više nego konkurenti benziski motori.
- Qler
- Posts: 23621
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#35 Re: VOLVO S40
Normalno da ima manje prostora od A4 audija i BMW-a 3 kada je manja klasa. Sam si rekao da je na podvozju Focusa, tj. njegova konkurencija je Focus sedan, Astra sedan, Jetta, Octavia....
- 2AK-47
- Posts: 308
- Joined: 26/12/2011 19:09
#36 Re: VOLVO S40
U novom S40 nema 2.0 T sa 160 KS, svi turbo su petocilindraši 220-230 KS. Taj motor je u starom S40, i on je iz Renault Lagune 1 2.0 16V, samo što u Laguni nema turbo.AdnanSA wrote:Novi S40 nastao na platformi Focusa. Dobro auto i neobična instrument tabla. Meni se sviđa. Motor je također kako rekoše iz PSA grupacije i ima ga i u Fordu. Nemoj očekivati previše prostora unutra. Možda čak i manje negu u A4 ili BMW 3.
Stari V 40 koji i ja vozim je također dobar auto. Održavanje nije skupo a trebalo bi odabrati 2.0 Turbo od 160 KS ako ideš na benzince a ako ideš na dizele, ma bolje je ne ići na dizele uopšte. Nisu ti Reno dizeli nikada radili u Volvu onako kako treba. Karakteristika svih benzinaca je da su nepoderivi ali i da troše više nego konkurenti benziski motori.
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#37 Re: VOLVO S40
Bliži je S40 BMW3 i A4 nego Golfu i Co. Koja je klasa onda Volvo C30? Možda nešto kao Polo.
Klase su se izmješale i dimenzije više nisu presudne.
Jedno pitanje jeli novi Passat u istoj klasi kao BMW 3 ili A4? Po dimenzijama sigurno nije.
Klase su se izmješale i dimenzije više nisu presudne.
Jedno pitanje jeli novi Passat u istoj klasi kao BMW 3 ili A4? Po dimenzijama sigurno nije.
- HAGI
- Posts: 99
- Joined: 29/10/2011 14:27
#38 Re: VOLVO S40
Kao što ado reče: Platforme na kojim se auta prave nemaju nikakve veze sa klasom auta. On se radi na platformi Focusa, al je klasa iznad.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#39 Re: VOLVO S40
Volvo je tu sam sebi zakomplicirao kad je ubacio S60...do tada je S40 bio predstavnik srednje klase, to mislim na prošlu generaciju, dok ja sada novi S40 postao sedan verzija modela C30, a sad dolazi i V30, petovratna verzija ovog trojca...
jbga, nema veze što je Passat veći, on je ipak srednja klasa, tako je i sa Octaviom, iako je velika, opet je kompakt...koliko god to čudno izgledalo...
inače, S40 je baš fin automobil...
jbga, nema veze što je Passat veći, on je ipak srednja klasa, tako je i sa Octaviom, iako je velika, opet je kompakt...koliko god to čudno izgledalo...
inače, S40 je baš fin automobil...
- Qler
- Posts: 23621
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#40 Re: VOLVO S40
Ka, Twingo, C1, Yaris...
Fiesta, Corsa, Polo, C3...
Golf, Astra, Focus, C4, BMW 1...
S40, Octavia, Jetta, astra i focus sedan
S60, BMW 3, Merc C, Mondeo, Insignia, Citroen C5, Passat...
S80, BMW 5, Merc E, Citroen C6...
To su klase, e sada ko je duzi, kraci, siri, ko je na dnu dimenzija, ko je na vrhu, to je sve sareno
Na primjer Superb je na podvozju Passata, i on je u principu u toj klas, tj. on je na samoj granici sa gornjom klasom. To je i bio cilj skode, auto koje je "haman" u toj klasi po dimenzijama, a u nizoj klasi po cijeni...
Fiesta, Corsa, Polo, C3...
Golf, Astra, Focus, C4, BMW 1...
S40, Octavia, Jetta, astra i focus sedan
S60, BMW 3, Merc C, Mondeo, Insignia, Citroen C5, Passat...
S80, BMW 5, Merc E, Citroen C6...
To su klase, e sada ko je duzi, kraci, siri, ko je na dnu dimenzija, ko je na vrhu, to je sve sareno
Na primjer Superb je na podvozju Passata, i on je u principu u toj klas, tj. on je na samoj granici sa gornjom klasom. To je i bio cilj skode, auto koje je "haman" u toj klasi po dimenzijama, a u nizoj klasi po cijeni...
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#41 Re: VOLVO S40
Octavia je klasični kompakt hatchback...ne ide u sedane ili u trovolumene...ista stvar sa dimenzijama kao i kod Superba...
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#42 Re: VOLVO S40
Mislim da Yaris ne igra u istoj ligi kao i C1.Qler wrote:Ka, Twingo, C1, Yaris...
Fiesta, Corsa, Polo, C3...
Golf, Astra, Focus, C4, BMW 1...
S40, Octavia, Jetta, astra i focus sedan
S60, BMW 3, Merc C, Mondeo, Insignia, Citroen C5, Passat...
S80, BMW 5, Merc E, Citroen C6...
To su klase, e sada ko je duzi, kraci, siri, ko je na dnu dimenzija, ko je na vrhu, to je sve sareno
Na primjer Superb je na podvozju Passata, i on je u principu u toj klas, tj. on je na samoj granici sa gornjom klasom. To je i bio cilj skode, auto koje je "haman" u toj klasi po dimenzijama, a u nizoj klasi po cijeni...
Prije će biti da pripada stepenicu više sa Fabijom i Polom.
Tamo dolje je Aygo.
Skroz skrenusmo sa teme.
Bilo kako bilo Volvo V-S 40/50 u prvoj i drugoj generaciji su vrlo dobri automobili i strašno podcijenjeni na našem tržištu.
Interesanta je stvar za Volvo da ima onu stvarno a ne doživljenu kvalitetu kao kod neki drugih auta.
Možda na prvi pogled nije sklopljen kao Audi, Mercedes ili BMW ali ovaj moj i nakon 300 hiljada radi ko sat. Unutrašnjost uopšte nije poderana, izgrebana ili ofucana. Sve radi kako treba do najmanjeg prekidača.
Last edited by AdnanSA on 06/01/2012 09:53, edited 1 time in total.
- SAID5
- Posts: 595
- Joined: 11/06/2011 23:29
- Contact:
#43 Re: VOLVO S40
da li ima nesto na sta trebam obratit pozornost. Citao sam da imaju problema sa podvozjem, elektronikom
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#44 Re: VOLVO S40
Evo šta sam ja pronašao na jednom švedskom sajtu.
Problemi sa elektronikom, često ispisuje greške kojih ustvari nema
problemi sa centralnom bravom
ponekada problemi sa kočnicama (vibracije i čudni zvukovi)
loša montaža pojedinih unutrašnjih dijelova
problemi sa curenjem vode oko vrata na gepeku
to je uglavnom to
Problemi sa elektronikom, često ispisuje greške kojih ustvari nema
problemi sa centralnom bravom
ponekada problemi sa kočnicama (vibracije i čudni zvukovi)
loša montaža pojedinih unutrašnjih dijelova
problemi sa curenjem vode oko vrata na gepeku
to je uglavnom to
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#45 Re: VOLVO S40
Volvo je fakat kvalitetan auto, a bitna razlika u misljenjima oko Volva (kao i oko svakog drugog auta) je u tome sto negativna misljenja dolaze od zrtava "postenih" uvoznika i distributera polovnih automobila, pa je normalno da ce neko kukat da Volvo ne valja jer mu je crkla turbina, otislo ovo il ono na 170k KM, a on auto kupio sa 140k, a zapravo je auto presao 200k km vise i da je sasvim nromalno da se sve to batali na nekih 370 - 400k km koliko je auto zaista presao. Nazalost malo nas je u prilici, da prilikom kupovine, uporede auto, ako nista bar unutrasnjost, kome je na satu 140k sa autom koji je presao stvarnih 140k km jer je to otpilike neka kilometraza sa kojom se prodaju ovi iz uvoza. Svi mi kad kupujemo auto prelazimo sa losijeg na bolje, pa nam svaki "novi" polovan u poredjenju sa onim koji smo imali djeluje kao space shuttle.
-
- Posts: 7092
- Joined: 19/09/2005 10:52
#46 Re: VOLVO S40
Jedno pitanje, koliko je danasnji volvo ustvari volvo? Jer vidim da dijeli dosta dijelova i motore sa drugim platformama.
- Qler
- Posts: 23621
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#47 Re: VOLVO S40
To je cijena globalizacije. Isto kao koliko je danasnji nissan nissan, ili Audi Audi... svi su oni dio neke grupacije koja radi usteda reciklira jedan te isti proizvod. Sada je samo pitanje kako ko to sastavi. Audi je "kvalitetniji" od Skode, Volvo je kvalitetniji od Mazde... Jaguar je kvalitetniji od Tata-e :D
-
- Posts: 7092
- Joined: 19/09/2005 10:52
#48 Re: VOLVO S40
Ja znam sta je ''onaj'' stari volvo, pojam za kvalitet, mada mi je malo bezveze kupiti volva danas a ono Mondeo rebrandiran
- Qler
- Posts: 23621
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#49 Re: VOLVO S40
Ma ipak ima razlike, ima drugih motora, ipak je drugaciji. Pogledaj S60 i Mondeo, ima dosta razlika..
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#50 Re: VOLVO S40
Kako onda VW grupacija uspjeva prodavati VW i Audi pored Škode? To ti je snaga brenda.shin wrote:Ja znam sta je ''onaj'' stari volvo, pojam za kvalitet, mada mi je malo bezveze kupiti volva danas a ono Mondeo rebrandiran