Golf 2 - najčešći kvarovi i mane

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Dženo
Posts: 19
Joined: 05/03/2007 14:00
Location: Sarajevo

#51

Post by Dženo »

whow wrote:
Dženo wrote:Ma kakav Golf. Po tehnici i udobnosti, a boga mi i po dizajnu zadnji auto. Ovdje papci znaju samo za Golf. Sinonim za auto im jeGolf A-II. :? Baš je seljački auto. Samo ima još nešto. Golf u Njemačkoj uvijek pobjeđuje jer je to domači auto. Oni ne vole bilo šta nenjemačko. Opel im je bio svetinja dok ga nije preuzeo GM. Sada mrze opel više od svega. Ma i oni su kompleksaši. Na svaki njihov auto ja ču nači bolji u istoj klasi. Polo-smetlje ko i Golf. Od njega je bolji Punto po svemu. Čak je i veći, kao da nisu ista klasa. Dobra je i Korsa. Golf - pih. Svi su bolji. Još kad Fiat Bravu Porede sa Golfom. Bravo je možda ista klasa (ali je širi i udobniji), ali Brava i Marea nisu ta kompaktna klasa. Oni su u klasi Passata, koji je opet uzak i neudoban di bola. Jedino mi nije ružna verzija Passata od 96 - 2000. Ali je opet papanski, taxi, pijačarski auto. Phaeton-ne znam čemu uopšte služi. Narodni auto, a visoka klasa. Bi li iko volio da jede u narodnoj kuhinji? Ja boga mi ne bi. A ZNATE LI DA JE GOLF A - 1 IZ 1974 USTVARI ORIGINALNO TRABANT. TO JE BILA ŠPIJUNAŽA. PREBJEGLI INŽINJERI SA ISTOKA NA ZAPAD. ZATO I JEST ONAKAV NIKAKAV BIO. RUSKI DIZAJN. Kad je VW imao išta originalno? Nikad. Prvi Passat je bio AUDI 80 sa kosim stražnjim krajem (Giugiaro), pa se poslije tehnički odvojio sa uzdužno postavljenim motorima. Sad tu opet ima dosta AUDIa jer su motori opet poprijeko postavljeni. To se zove globalizacija. Prvi pravi Audi 60 je bio po karoseriji TRABANT sa Mercedesovim motorom(1965). Tomblovi mu bili na poluosovinama, ko kod Spačeka. Toliko o Audiu I NJEGOVOJ ORIGINALNOSTI. Šta je sa K-70? Pa kupili propali NSU i u nasljeđe dobili teškog pijanca. Čak im je i BUBU konstruisao Ferdinand Porsche. Bijednici su to u tehnici, vjerujte mi. Kad budu imali tehniku i motore ko Italijani (Fiat, Lancia, Alfa Romeo) nek se jave. :lol: :lol: :lol: 8)
Ja Dzene , ti bogami kao da te nekada Golf udario na pjesackom pa se onako pravo naljutio na VW.Hajd' zivio.
Ma jok bolan, nije to, al valjda ti preko bare možeš imati bolji pregled situacije. Ma raji je ovdje do rata vazda bila želja da imaju Golf disel sa četvoro vrata. Kupili barake pa niko ko oni. VW je po meni pravo papansko auto u našim uslovima. Da vidiš samo ko to ovdje voza. Krkani, lopovi , pijačari i naravno mafija. Vrlo češ rijetko sresti kulturnog vozača Golfa A-2. Šta ćeš posljedica rata. Moj jaran kaže da sandžakliju možeš prepoznati tako što vozi Golfa A-2, a vozač i suvozač pokrili glavama cijelu šoferšajbu. Ništa kroz auto ne vidiš od veličine glava. :lol: :lol: :lol: A nije mane vala ni ostalim papančerosima :D
stardust3003
Posts: 109
Joined: 20/02/2005 13:38

#52

Post by stardust3003 »

Golf II forever!!!
Slažem se da ne vrijedi te pare na globalnom tržište a u BiH je definitivno precijenjen...
Ipak Bosanci su vjerovali u njega više no u Boga jedno vrijeme i za jedno 20 godina treba mu dići spomenik :lol:
User avatar
amrica
Posts: 7110
Joined: 26/01/2007 17:58

#53

Post by amrica »

Dženo, kod tebe globalizacija č i ć????????
N:E:R:A
Posts: 17
Joined: 02/05/2005 20:39

#54 Re: GOLF 2 -NAJČEŠĆI KVAROVI I MANE

Post by N:E:R:A »

ninja-san wrote: Vozi jednom majstoru- izmjeni razvodnu kapu, vozi drugom -steluj karburator, vozi trecem - provjeri struju i tako 2 god . Da se razumijemo auto je isao i nije ostavljao na cesti ali ti odjednom zatrokira i ne prima gas i ne ide. Ostavis 2 sata da se ohladi ....
golf 2, 1.3 '86 isti problem,steluj karburator ,razvodnik,kablovi,svjeće....ništa
sve dok nisam zamjenio onu elektroniku ispod one plastike pored mehanizma brisača....
Dobitak
Posts: 57
Joined: 25/02/2005 08:38

#55

Post by Dobitak »

Ne bih da ulazim u polemiku ali covjek je pitao kakva imamo iskustva s tim automobilom.Prijatelju posto mi je to struka mogu ti reci da je najcesci problem Golfova benzinaca bilo vezano za palenje odnosno :karburator,razvodnik,kablovi ili elektronika kod modela iznad 89og godista pa do izbacivanja Golfa3.Problemi sa palenjem se desavaju iz vise razloga pretezno je to sto nasa goriva ne ispunjavaju kriterije odnosno nisu cista da pojednostavim.Pa se u sam karburator navuce dosta i vlage pored filtera goriva uz to i dolazi do zacepljenja samih dizni na samom karburatoru.U tom slucaju karburator je pozeljno rastaviti(ovo da bi trebali raditi iskljucivo mehanicari koji imaju iskustva s tim karburatorima jer su mnogo komplikovani) i da ociste isti s tim da se bimetali u samom karburatoru promjene jer dolazi do habanja tih mali djelova pri cemu se javlja:trzanje,gasenje ili neravnomjeran rad motora.Imao sam tih problema na svome golfu koje sam poodavno otklonio kada sam ga i kupio i vjeruj mi da mi ga je zao prodati iako imam nekih 15ak hiljada markica za novije auto odlucio sam ovo zadrzati kao auto koji je zaista za svoje doba bio savrsenstvo sto:cijenom,kvalitetom pa i za to doba u toj klasi i udobnoscu.
A sto se tice samog golfa pa u ratu sam gledao kako jedan dizelas ide na 2 litra preradjenog motornog ulja u kojem je dodano samo casa nafte.Mislim da pojedinim ljudima nije jasno da je Golf nasljednik njihovog najprodavanijeg modela a to je Buba sto su i sami predstavnici iz Wolsvagena izjavili.
Svemirski_Jebach
Posts: 3929
Joined: 13/08/2003 00:00
Location: Tel Aviv

#56

Post by Svemirski_Jebach »

shadow wrote:jedino kroz korporaciju i pod tudjom zastavom i mogu uci, reno se vise nikad kao reno ovdje nece prodavati
hvala bogu nek i nece.
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#57

Post by zlatan01 »

Dobitak wrote:Ne bih da ulazim u polemiku ali covjek je pitao kakva imamo iskustva s tim automobilom.Prijatelju posto mi je to struka mogu ti reci da je najcesci problem Golfova benzinaca bilo vezano za palenje odnosno :karburator,razvodnik,kablovi ili elektronika kod modela iznad 89og godista pa do izbacivanja Golfa3.Problemi sa palenjem se desavaju iz vise razloga pretezno je to sto nasa goriva ne ispunjavaju kriterije odnosno nisu cista da pojednostavim.Pa se u sam karburator navuce dosta i vlage pored filtera goriva uz to i dolazi do zacepljenja samih dizni na samom karburatoru.U tom slucaju karburator je pozeljno rastaviti(ovo da bi trebali raditi iskljucivo mehanicari koji imaju iskustva s tim karburatorima jer su mnogo komplikovani) i da ociste isti s tim da se bimetali u samom karburatoru promjene jer dolazi do habanja tih mali djelova pri cemu se javlja:trzanje,gasenje ili neravnomjeran rad motora.Imao sam tih problema na svome golfu koje sam poodavno otklonio kada sam ga i kupio i vjeruj mi da mi ga je zao prodati iako imam nekih 15ak hiljada markica za novije auto odlucio sam ovo zadrzati kao auto koji je zaista za svoje doba bio savrsenstvo sto:cijenom,kvalitetom pa i za to doba u toj klasi i udobnoscu.
A sto se tice samog golfa pa u ratu sam gledao kako jedan dizelas ide na 2 litra preradjenog motornog ulja u kojem je dodano samo casa nafte.Mislim da pojedinim ljudima nije jasno da je Golf nasljednik njihovog najprodavanijeg modela a to je Buba sto su i sami predstavnici iz Wolsvagena izjavili.
A tek na trafo-ulje sto je przio! Pa za one krize 93-94 samo su golfovi dizeli i isli. Sto se toga tice, spomenik zasluzuju. Istina da su grubi i neudobni, ali su pouzdani i stedljivi i nisu los izbor za nekoga sa malo para. Mane su gore dobro opisane.
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#58

Post by zlatan01 »

Dobitak wrote:Ne bih da ulazim u polemiku ali covjek je pitao kakva imamo iskustva s tim automobilom.Prijatelju posto mi je to struka mogu ti reci da je najcesci problem Golfova benzinaca bilo vezano za palenje odnosno :karburator,razvodnik,kablovi ili elektronika kod modela iznad 89og godista pa do izbacivanja Golfa3.Problemi sa palenjem se desavaju iz vise razloga pretezno je to sto nasa goriva ne ispunjavaju kriterije odnosno nisu cista da pojednostavim.Pa se u sam karburator navuce dosta i vlage pored filtera goriva uz to i dolazi do zacepljenja samih dizni na samom karburatoru.U tom slucaju karburator je pozeljno rastaviti(ovo da bi trebali raditi iskljucivo mehanicari koji imaju iskustva s tim karburatorima jer su mnogo komplikovani) i da ociste isti s tim da se bimetali u samom karburatoru promjene jer dolazi do habanja tih mali djelova pri cemu se javlja:trzanje,gasenje ili neravnomjeran rad motora.Imao sam tih problema na svome golfu koje sam poodavno otklonio kada sam ga i kupio i vjeruj mi da mi ga je zao prodati iako imam nekih 15ak hiljada markica za novije auto odlucio sam ovo zadrzati kao auto koji je zaista za svoje doba bio savrsenstvo sto:cijenom,kvalitetom pa i za to doba u toj klasi i udobnoscu.
A sto se tice samog golfa pa u ratu sam gledao kako jedan dizelas ide na 2 litra preradjenog motornog ulja u kojem je dodano samo casa nafte.Mislim da pojedinim ljudima nije jasno da je Golf nasljednik njihovog najprodavanijeg modela a to je Buba sto su i sami predstavnici iz Wolsvagena izjavili.
A tek na trafo-ulje sto je przio! Pa za one krize 93-94 samo su golfovi dizeli i isli. Sto se toga tice, spomenik zasluzuju. Istina da su grubi i neudobni, ali su pouzdani i stedljivi i nisu los izbor za nekoga sa malo para. Mane su gore dobro opisane. Licno sam promijenio 3 golfa ali sve su bili dizeli.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#59

Post by dr.iver »

Stvar o toj izvikanosti u ratu vezanoj za golf 2 1.6 dizel je sljedeca:
motor je takve konstrukcije da ide na sve sto se moze zapaliti(razna ulja, razno "gorivo" i sl., razne brlje i sl.) samo je potrebno prepraviti spremnik "goriva" zbog bospumpe
mnogo je takvih auto, pogotovo iz tog doba, golf je bio najcesci jer se proizvodio tu, nista posebno sto bi mogli okarakterisati samo za golfa.
ljudi i dan danas svasta sipaju u traktore, ne isplati im se tociti eurodizel do 1.7-1.8KM
Vozdra_123
Posts: 2213
Joined: 31/12/2003 00:00
Location: SAD/Kanada

#60

Post by Vozdra_123 »

http://www.youtube.com/watch?v=UTJWp_l4TWU

blahblahblah

moj doprinos na temu :D
The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#61

Post by The_Flyer2002 »

whow wrote:1.1) Clio pripada sub compact clasi dok Golf pripada compact clasi - Clio je doduse mnogo jeftiniji od Golfa sto je mnogima odlucujuci agrument.
buraz uporedi velicini golfa 2 i clia. isti su ako cak clio nije veci.


whow wrote:1.4) Glede Klia nemam iskustva sa ovim autom ali mislim da nije bez razloga da se ovaj automobil ne prodaje na sjeverno americkom trzistu
buraz reno se bio prodavo u US, ali radi teske situacije u renolu u tim godinama prodaja je prestala u US. reno namjerava da ponovo pocne prodaju u US oko 2010 te ili tako nesto. najveci razlog zasto reno nije na US trzistu je omjer valute. renolova auta u odnosu na americka i azijska auta su skupa, tako da bi reno vise gubio vec dobivo.

radi tih istih razloga je pezo presto prodavat svoje skutere u US.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#62

Post by FX900 »

Tačno je to za veličinu Golfa A-II i Clia. Ima još takvih primjera. TO JE PRAVA KOMPAKTNA KLASA. 8-)
User avatar
fantom slobode
Posts: 9023
Joined: 07/09/2006 15:24

#63

Post by fantom slobode »

Najveca mu je mana sto je najmladji jedno 15 godina star, jos malo pa ce dio populacije poceti vozati auta ko Kubanci.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#64

Post by FX900 »

Ha, ha, ha. Ova ti je dobra. Golf 2 ti je baš dokaz našeg siromaštva i zatucanosti. :sad:
User avatar
fantom slobode
Posts: 9023
Joined: 07/09/2006 15:24

#65

Post by fantom slobode »

Mane istog modela su vec toliko iscrpno obradjene, a bas je to tuga, valjda ih nekada prodje.Ubise se dokazivajuci da je cudo od auta.BAs me interesuje da li bi ga mijenjali za kakvog novog, pa makar to i Dacia bila.
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#66

Post by FX900 »

Mene bi sramota bilo voziti Golfa 2. Treba biti dovoljno velik u svojim očima i ne treba se stiditi u čemu se voziš, ali GOLF 2 je katastrofa. Tip po imenu Dženo je ranije sve fino objasnio za VW. Svaka čast, dobro je obaviješten. :D
whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

#67

Post by whow »

FX900 wrote:Mene bi sramota bilo voziti Golfa 2. Treba biti dovoljno velik u svojim očima i ne treba se stiditi u čemu se voziš, ali GOLF 2 je katastrofa. Tip po imenu Dženo je ranije sve fino objasnio za VW. Svaka čast, dobro je obaviješten. :D
Ma Dzeno je expert u sferama automobilizma i "psiholoskog fenomena" poznatog pod radnim nazivom Golf II. Dzeno je za svoj doprinos ovom problemu dobio i amblem TAS-a sa zlatnom lentom :-) .
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#68

Post by FX900 »

Ma nisam ti ja dženo. Evo njega pored mene sad sjede. Preko vikenda ga malo bolje upoznah. Možda i napišemo neku skriptu zajedno.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#69

Post by nineac »

FX900 wrote:Ma nisam ti ja dženo. Evo njega pored mene sad sjede. Preko vikenda ga malo bolje upoznah. Možda i napišemo neku skriptu zajedno.
:lol: Kada objavite molim te reci mi gdje ima nabavit :lol:
FX900
Posts: 197
Joined: 08/03/2007 15:02

#70

Post by FX900 »

Na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, ali vjerovatno ne prije kraja maja ili početka juna. Recenziju će napraviti dva profesora. Ko zna možda to preraste i u nešto više (knjiga), ako se to mogne malo i proširiti. Ali još je rano govoriti o tome. Onda će ti možda neke stvari biti malo jasnije. Hajd u zdravlje i no sikiriki, sad smo se malo bolje organizovali. 8-)
PS: Ništa bez nauke i matičnog fakulteta. :lol: :lol:
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#71

Post by nineac »

FX900 wrote:Na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, ali vjerovatno ne prije kraja maja ili početka juna. Recenziju će napraviti dva profesora. Ko zna možda to preraste i u nešto više (knjiga), ako se to mogne malo i proširiti. Ali još je rano govoriti o tome. Onda će ti možda neke stvari biti malo jasnije. Hajd u zdravlje i no sikiriki, sad smo se malo bolje organizovali. 8-)
PS: Ništa bez nauke i matičnog fakulteta. :lol: :lol:
Naravno, naravno, a tad nek nam je svima bog na pomoci :lol: :lol:
d2
Posts: 6237
Joined: 15/03/2007 04:52
Location: Grbavica

#72

Post by d2 »

ima ih koji pricaju svasta, g2d imam 10 godina i prica o vracanju sata i slicnim stvarima ne vrijedi za sve golfove. ja sam svog kupio 1997 (dec 91 prva registracija) sa 32.000 (znam covjeka, znam da je golf bio zastekan u garazi preko rata) i sada ima 146.000. reci cu vam i da moj deda ima golfa dvojku benzinca iz 1990 ili 1991 nisam siguran koji je presao do sada nesto malo jace od 30.000 km ako mislite da se moj deda bavio vracanjem sata onda bas niste normalni. kako je presao 30.000 ? pa covjek ode svake godine 4-5 puta do vikendice napravi oko 600 km i to je to. u medjuvremenu ode svake sedmice da upali, obidje krug i vrati ga u garazu, izvadi akumulator i do sljedeceg puta. ono "penzioner vozio" je izmisljeno po njemu.

to da li je golf udoban i lijep je nesto sto je subjektivno i kad kazes da je ruzan ko lopov to ne znaci nista jer je ruzan tebi a mozda nekom drugom nije, isto tako je generalno ocjenjen kao neudoban i ceste su price ja isao do makarske 'arane ko da sam kop'o... ima istine ali nije bas tako drasticna jer sam ja u tom autu znao po 48 sati provesti u komadu na sjedistima sto vozeci sto spavajuci pa nisam kop'o niti sam danas invalid... svako malo kaze neko e jarane moj ja izadjem iz svog xyz i odmah u more, ma ko da nisam ni vozio, a u golfu... pa jebiga ja u tom golfu idem 10 godina na more pa mi nista nije, valjda bi mi nesto bilo do sada. cinjenica je da danas ima ljepsih auta, cinjenica je i da ima udobnijih ali daleko od toga da je najruzniji ili najneudobniji. za svoje godiste i svoju klasu to je to. isto tako se i g2 da srediti pa da izgleda lijepo - ima par stvarno lijepih g2 po gradu.

golf je sampion pljuvali po njemu ili ne, volili ga ili ga mrzili jer nema jeftinijeg auta za odrzavanje koje i danas nudi takav takav komfor a u kojem te ne gledaju kao da si sa kriptona. vjerujem da je trabant jeftiniji za odrzavati medjutim trabant i golf se porediti ipak ne mogu. i mozete vi pljuvati dok ne izadje golf XX ja kada sam danas cuo da prijateljica kaze da joj je remen za njenog clia 16v (prosli model) 750 maraka jer se uz taj model na 60.000 mijenja i pumpa necega (vodena?) mogao sam joj se samo nasmijati u lice jer za 750 km (+80 km ruku u reno servisu) ja uradim komplet servis motora i vozim se narednih XXXXXXX km jos sto se tice motora. Kaze ona srecom nabavih to sve iz zagreba, dobro sam prosla samo 250 km + 80 ruke, za te pare ja mijenjam cijeli mjenjac na g2d sa svime sto ide uz to. prema tome moze se pljuvati do sutra ali jeftinije se samo na biciklu vozi s tim da je i to upitno jer je prednji far za golfa 13.5 KM. Oni novi farovi za bicikla kostaju 20 i vise KM. Razmislite o ovome sljedeci put kad odvezete svoj bijesni, udobni i lijepi auto na servis.

Relativno lijep, relativno udoban ali je sampion jeftine voznje. Merak je voziti BMWa ali je merak i kad pokaze 30 litara potrosnje i kad te odvale par stoja za dobar dan u servisu.

Dakle ja sam presao oko 110.000 sa svojim g2d. Nikad nisam gledao da li je sunce, kisa, snijeg, led, kad je trebalo ja sam isao i nisam izlazio iz tog auta 10 godina po gradu. Znam da ima more vas koji cete sada reci jarane ja predjem 223424824 kilometara dnevno jarane, sta je tvojih 110.000 medjutim to je upravo ono sto mi je trebalo, kuca, posao po gradu letaj i otidji na more nekoliko puta. Svaki dan u tom autu. Znam neke koji se kurce da vozaju bijesna auta i pljuju po golfu a ne izlaze iz kojekakvih juga i peglica koji su im "drugo auto" a u stvari prvo auto ne izlazi iz garaze jer je skupo ko djavo i upaliti ga. Daleko od toga da je golf najpouzdanije auto na svijetu - nije nema sanse ali je popravak jeftin i to mu je danas jedina prednost. To je auto koje ce vas svaki boziji dan voziti gdje god da trebate ma kakvo da je vrijeme i to uraditi za najmanje para.

Sta, imate novog renoa/pezoa/forda/itd ? Ne vozite ga zimi radi soli a ljeti ga stedite jer su vam upravo raskopali ulicu ? Skidate svoje lijepe felgice cim padne prvi snjegic da ih sol ne osteti ? Ma zajebavate se, pa kakvo je to auto ?

Promjenio sam jedno 2 letve volana, mozda jedno 2 para krajnica, jedan par spona, mjenjac, jedno 2 seta kvacila, vario auspuh jednom, vodene pumpe jedno dvije, naftnih filtera onoliko koliko ga godina vozim - svake zime (minus jedan, ove godine zaboravo promjeniti), ovo mi je drugi akumulator za 10 godina i moze jos godina i godina, promjenio sam jedno po 2 lijevih i desnih vrata te nekoliko blatobrana radi raznih bliskih susreta po sarajevu sto svakako nije redovno odrzavanje... srecom nikad nista pretjerano ozbiljno tipa da me neko nabio s ledja i to, jedan hladnjak (cijele 42 marke za hladnjak - skuplje izadje permant nego hladnjak), lezajeva jedno 2 seta po 4 lezaja, kocionih cilindara jedno 3 (cener komad), par zadnjih kljesta (15 komad ako se dobro sjecam). Par sajli za rucnu, one su ja mislim jedno 30 km obje, jednu sajlu kvacila koja je 18 km, mozda 2-3 seta disk plocica i nisam siguran mozda jedan set diskova, mozda jedno 3 nosaca motora koji su po 30. Puno ovako izgleda kad nabrojis medjutim lezaj za golfa je cener a promjena isto toliko. Posjete majstoru se obicno zavrse sa petobom... I ima auta koja predju 100.000 bez ovoliko zajebancija ali zato prvi put kad nesto ode platis sve ovo sto sam ja platio za 10 godina a drugi put kad nesto ode prodas auto.

Od ovoga najskuplje je bilo ovo oko mjenjaca oko 200-250 km, uglavnom to je smijesno jeftino sve redom + sta god da mu bude znam da dio imam za 10 minuta i ne moram cekati brod iz Osake da donese dijelove za 14 dana i jos je dobro sto ga moze popraviti i Ibro iz pekare iza coska.

Mislim da sa svojim g2d nisam imao srece jer znam ljude koji su promjenili neuporedivo manje stvari, moj je tasov i mozda tasovi i nisu kvalitetni kao sto se prica sudeci po ovom mom. Svejedno, kad sve ovo saberes za 10 godina nije nikakva posebna cifra, toliko ce te izaci jedna promjena remena i svih spanera na oktaviji tdi.

Golfa 2 je moderno mrziti, mrze ga svi ali uglavnom oni koji ga ne voze, oni koji ga voze znaju sto ga voze i kad ih neko odere sa 120 u drugoj hladno presaltaju u petu na 68 na sat i voze se sa za sitnu lovu. Ja sam sa jednim rezervoarom gradske voznje po Sarajevu napravio malo preko 800 kilometara. Vani pravim preko hiljade jer po autoputu trosi 5 ako se drzis oko 110 (realni plafon koliko sam ja isao je izmedju 155 i 160 po njegovom satu). Nije ovo danas nikakav spektakularan rezultat jer moderni dizeli trose ispod 6 po gradu sada ali golf je ipak auto projektovano prije 20-25 godina.

Mozete ga sipati gdje hocete, nikad nije stao radi goriva niti je ikada zaledio, niti se ikada desilo da nije upalio ma kakav da je minus bio. Promjenite naftni filter prije zime i ako je auto odrzavano u smislu da su grijaci, kompresija i akumulator dobri nema zime na kojoj nece upaliti. Pricu o dizelima koji ne pale pricaju oni koji nisu vozili nikada dizela i oni koji su gledali komsijinog razvaljenog golfa kojem su karike dusu dale prije rata kako vergla na -2 i ne moze da upali. Obratiti paznju na - otisle karike. Cak i ako odu grijaci upalice, uz duze verglanje ali ce upaliti a zadnji put sam recimo promjenio grijace prije 7 godina i jos sva 4 rade....

Uglavnom ko je pljuvao golfa pljuvace ga i dalje medjutim ako im ikad iz malog mozga dodje mozda skontaju da postoji razlog sto ih je i dalje milion po gradu. Razlog je u tome sto sam ja recimo skontao da ja mogu otici svake godine na more za razliku u troskovima goriva izmedju mog g2d i jaranovog benzinca 16v. Aha merak je oderati jadnog dizela sa 50tak konja gdje god ga stignes, merak se kurciti ali je merak i na kraju godine smjestiti 500 km u dzep vise od onog sto te derao ne racunajuci troskove odrzavanja koji su naravno manji uz sve kvarove kod mene. Kazu da merak nema cijene i vec vidim kako vas je 90% reklo jebo 500 maraka kad ga ja jarane oderem ali ipak...

U svakom slucaju na svakom od nas je da odabere sta ce voziti, ako mislite da se laf postaje zajebanim autom kupicete ga, biti glavni a hraniti se kiflama i jogurtom u vecini slucajeva ili kad vam neko razbije zmigavac na vasem super ultra XY autu traziti drugi isti takav XY auto da skinete zmigavac jer nemate love da ga platite a ako nemate problema sa takvim stvarima onda trazite nesto u cemu cete se voziti jeftino, relativno pouzdano i udobno, u toj klasi nema boljeg od g2d. Vrijeme ga je pregazilo ali za po gradu i povremeno negdje van grada vjerovatno vam po nasim putevima nista bolje i ne treba.

I ne pada mi na pamet da se vise ovdje javljam i nekoga ubjedujem u nesto, ja znam sto golfa vozim, meni sasvim dovoljno.

Baj baj.
whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

#73

Post by whow »

@d2
Hvala na postu , stvarno sam uzivao citajuci. Mada moram da priznam da si imao pre -pre vise kvarova za 110 000 km i 10 godina exploatacije . Da si sve te opravke radio po europskim servisima i europskim cijenama to bi te doslo " arm and leg" sva sreca pa " domaci' majstori imaju discount za golfove. Ja sam eto cuo da su TAS-ovi golfovi bili o.k. Mada je tvoj primjer ocigledan " agrumentum contrario" ovoj teoriji. Mora da je naki "lemon", jer objektivno 110 000 km nije neka kilometraza. Usporedbe radi GM daje 7 godina i 160 000 km garancije na svoja nova vozila.

p.s.
Ne mogu da docekam ovu Dzeninu skriptu .
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#74

Post by nineac »

d2 wrote:ima ih koji pricaju svasta, g2d imam 10 godina i prica o vracanju sata i slicnim stvarima ne vrijedi za sve golfove. ja sam svog kupio 1997 (dec 91 prva registracija) sa 32.000 (znam covjeka, znam da je golf bio zastekan u garazi preko rata) i sada ima 146.000. reci cu vam i da moj deda ima golfa dvojku benzinca iz 1990 ili 1991 nisam siguran koji je presao do sada nesto malo jace od 30.000 km ako mislite da se moj deda bavio vracanjem sata onda bas niste normalni. kako je presao 30.000 ? pa covjek ode svake godine 4-5 puta do vikendice napravi oko 600 km i to je to. u medjuvremenu ode svake sedmice da upali, obidje krug i vrati ga u garazu, izvadi akumulator i do sljedeceg puta. ono "penzioner vozio" je izmisljeno po njemu.

to da li je golf udoban i lijep je nesto sto je subjektivno i kad kazes da je ruzan ko lopov to ne znaci nista jer je ruzan tebi a mozda nekom drugom nije, isto tako je generalno ocjenjen kao neudoban i ceste su price ja isao do makarske 'arane ko da sam kop'o... ima istine ali nije bas tako drasticna jer sam ja u tom autu znao po 48 sati provesti u komadu na sjedistima sto vozeci sto spavajuci pa nisam kop'o niti sam danas invalid... svako malo kaze neko e jarane moj ja izadjem iz svog xyz i odmah u more, ma ko da nisam ni vozio, a u golfu... pa jebiga ja u tom golfu idem 10 godina na more pa mi nista nije, valjda bi mi nesto bilo do sada. cinjenica je da danas ima ljepsih auta, cinjenica je i da ima udobnijih ali daleko od toga da je najruzniji ili najneudobniji. za svoje godiste i svoju klasu to je to. isto tako se i g2 da srediti pa da izgleda lijepo - ima par stvarno lijepih g2 po gradu.

golf je sampion pljuvali po njemu ili ne, volili ga ili ga mrzili jer nema jeftinijeg auta za odrzavanje koje i danas nudi takav takav komfor a u kojem te ne gledaju kao da si sa kriptona. vjerujem da je trabant jeftiniji za odrzavati medjutim trabant i golf se porediti ipak ne mogu. i mozete vi pljuvati dok ne izadje golf XX ja kada sam danas cuo da prijateljica kaze da joj je remen za njenog clia 16v (prosli model) 750 maraka jer se uz taj model na 60.000 mijenja i pumpa necega (vodena?) mogao sam joj se samo nasmijati u lice jer za 750 km (+80 km ruku u reno servisu) ja uradim komplet servis motora i vozim se narednih XXXXXXX km jos sto se tice motora. Kaze ona srecom nabavih to sve iz zagreba, dobro sam prosla samo 250 km + 80 ruke, za te pare ja mijenjam cijeli mjenjac na g2d sa svime sto ide uz to. prema tome moze se pljuvati do sutra ali jeftinije se samo na biciklu vozi s tim da je i to upitno jer je prednji far za golfa 13.5 KM. Oni novi farovi za bicikla kostaju 20 i vise KM. Razmislite o ovome sljedeci put kad odvezete svoj bijesni, udobni i lijepi auto na servis.

Relativno lijep, relativno udoban ali je sampion jeftine voznje. Merak je voziti BMWa ali je merak i kad pokaze 30 litara potrosnje i kad te odvale par stoja za dobar dan u servisu.

Dakle ja sam presao oko 110.000 sa svojim g2d. Nikad nisam gledao da li je sunce, kisa, snijeg, led, kad je trebalo ja sam isao i nisam izlazio iz tog auta 10 godina po gradu. Znam da ima more vas koji cete sada reci jarane ja predjem 223424824 kilometara dnevno jarane, sta je tvojih 110.000 medjutim to je upravo ono sto mi je trebalo, kuca, posao po gradu letaj i otidji na more nekoliko puta. Svaki dan u tom autu. Znam neke koji se kurce da vozaju bijesna auta i pljuju po golfu a ne izlaze iz kojekakvih juga i peglica koji su im "drugo auto" a u stvari prvo auto ne izlazi iz garaze jer je skupo ko djavo i upaliti ga. Daleko od toga da je golf najpouzdanije auto na svijetu - nije nema sanse ali je popravak jeftin i to mu je danas jedina prednost. To je auto koje ce vas svaki boziji dan voziti gdje god da trebate ma kakvo da je vrijeme i to uraditi za najmanje para.

Sta, imate novog renoa/pezoa/forda/itd ? Ne vozite ga zimi radi soli a ljeti ga stedite jer su vam upravo raskopali ulicu ? Skidate svoje lijepe felgice cim padne prvi snjegic da ih sol ne osteti ? Ma zajebavate se, pa kakvo je to auto ?

Promjenio sam jedno 2 letve volana, mozda jedno 2 para krajnica, jedan par spona, mjenjac, jedno 2 seta kvacila, vario auspuh jednom, vodene pumpe jedno dvije, naftnih filtera onoliko koliko ga godina vozim - svake zime (minus jedan, ove godine zaboravo promjeniti), ovo mi je drugi akumulator za 10 godina i moze jos godina i godina, promjenio sam jedno po 2 lijevih i desnih vrata te nekoliko blatobrana radi raznih bliskih susreta po sarajevu sto svakako nije redovno odrzavanje... srecom nikad nista pretjerano ozbiljno tipa da me neko nabio s ledja i to, jedan hladnjak (cijele 42 marke za hladnjak - skuplje izadje permant nego hladnjak), lezajeva jedno 2 seta po 4 lezaja, kocionih cilindara jedno 3 (cener komad), par zadnjih kljesta (15 komad ako se dobro sjecam). Par sajli za rucnu, one su ja mislim jedno 30 km obje, jednu sajlu kvacila koja je 18 km, mozda 2-3 seta disk plocica i nisam siguran mozda jedan set diskova, mozda jedno 3 nosaca motora koji su po 30. Puno ovako izgleda kad nabrojis medjutim lezaj za golfa je cener a promjena isto toliko. Posjete majstoru se obicno zavrse sa petobom... I ima auta koja predju 100.000 bez ovoliko zajebancija ali zato prvi put kad nesto ode platis sve ovo sto sam ja platio za 10 godina a drugi put kad nesto ode prodas auto.

Od ovoga najskuplje je bilo ovo oko mjenjaca oko 200-250 km, uglavnom to je smijesno jeftino sve redom + sta god da mu bude znam da dio imam za 10 minuta i ne moram cekati brod iz Osake da donese dijelove za 14 dana i jos je dobro sto ga moze popraviti i Ibro iz pekare iza coska.

Mislim da sa svojim g2d nisam imao srece jer znam ljude koji su promjenili neuporedivo manje stvari, moj je tasov i mozda tasovi i nisu kvalitetni kao sto se prica sudeci po ovom mom. Svejedno, kad sve ovo saberes za 10 godina nije nikakva posebna cifra, toliko ce te izaci jedna promjena remena i svih spanera na oktaviji tdi.

Golfa 2 je moderno mrziti, mrze ga svi ali uglavnom oni koji ga ne voze, oni koji ga voze znaju sto ga voze i kad ih neko odere sa 120 u drugoj hladno presaltaju u petu na 68 na sat i voze se sa za sitnu lovu. Ja sam sa jednim rezervoarom gradske voznje po Sarajevu napravio malo preko 800 kilometara. Vani pravim preko hiljade jer po autoputu trosi 5 ako se drzis oko 110 (realni plafon koliko sam ja isao je izmedju 155 i 160 po njegovom satu). Nije ovo danas nikakav spektakularan rezultat jer moderni dizeli trose ispod 6 po gradu sada ali golf je ipak auto projektovano prije 20-25 godina.

Mozete ga sipati gdje hocete, nikad nije stao radi goriva niti je ikada zaledio, niti se ikada desilo da nije upalio ma kakav da je minus bio. Promjenite naftni filter prije zime i ako je auto odrzavano u smislu da su grijaci, kompresija i akumulator dobri nema zime na kojoj nece upaliti. Pricu o dizelima koji ne pale pricaju oni koji nisu vozili nikada dizela i oni koji su gledali komsijinog razvaljenog golfa kojem su karike dusu dale prije rata kako vergla na -2 i ne moze da upali. Obratiti paznju na - otisle karike. Cak i ako odu grijaci upalice, uz duze verglanje ali ce upaliti a zadnji put sam recimo promjenio grijace prije 7 godina i jos sva 4 rade....

Uglavnom ko je pljuvao golfa pljuvace ga i dalje medjutim ako im ikad iz malog mozga dodje mozda skontaju da postoji razlog sto ih je i dalje milion po gradu. Razlog je u tome sto sam ja recimo skontao da ja mogu otici svake godine na more za razliku u troskovima goriva izmedju mog g2d i jaranovog benzinca 16v. Aha merak je oderati jadnog dizela sa 50tak konja gdje god ga stignes, merak se kurciti ali je merak i na kraju godine smjestiti 500 km u dzep vise od onog sto te derao ne racunajuci troskove odrzavanja koji su naravno manji uz sve kvarove kod mene. Kazu da merak nema cijene i vec vidim kako vas je 90% reklo jebo 500 maraka kad ga ja jarane oderem ali ipak...

U svakom slucaju na svakom od nas je da odabere sta ce voziti, ako mislite da se laf postaje zajebanim autom kupicete ga, biti glavni a hraniti se kiflama i jogurtom u vecini slucajeva ili kad vam neko razbije zmigavac na vasem super ultra XY autu traziti drugi isti takav XY auto da skinete zmigavac jer nemate love da ga platite a ako nemate problema sa takvim stvarima onda trazite nesto u cemu cete se voziti jeftino, relativno pouzdano i udobno, u toj klasi nema boljeg od g2d. Vrijeme ga je pregazilo ali za po gradu i povremeno negdje van grada vjerovatno vam po nasim putevima nista bolje i ne treba.

I ne pada mi na pamet da se vise ovdje javljam i nekoga ubjedujem u nesto, ja znam sto golfa vozim, meni sasvim dovoljno.

Baj baj.
E nisam mogao da neodgovorim!
Prvo, 750 maraka u servisu za zupcasti remen na Cliu 16V prosle generacije je mozda puno ali ima i jeftinije, medjutim ti nemozes porediti ta dva auta jer je tehnicki Clio puuuunnnnoooo napredniji od tvog golfa, e sad jesil se zapitao koliko kosta promjena remena za Golfa IV ili Pola tog istog godista kao sto je taj Clio???
Drugo, ja sam jaro imao Vectru B 2.016V koja je sluzila kao radni konj. Kad smo je uzeli imala je 124.000km a za tri godine je nabila 321.000km. Kada je imala 124.000km isla je 225km/h, kada je imala 319.000 isla je 220km/h (po kilometar satu). Trosila je prosjecno 8 litara a evo sta sam zamjenio za te tri godine.
1. Prednje diskove (288x25mm, samoventilirajuci) LUCAS, par 110km.(zadnji su bili novi kad sam je uzeo).
2. Prednje plocice (tri puta,LUCAS) 60km
3. Zadnje plocice (dva puta, LUCAS) 40km
4. Kociono ulje (dva puta, Sellenia DOT4) 50km 0.750ltr
5. Zadnji amortizeri (jednom, par) 120km (par) Bilstein
6. Zupcasti remen (tri puta) izmjena u servisu sa svim pripadajucim spanerima 225km, ja sam mjenjao kod svog mehanicara sto je ispadalo oko 150km.
7. dva seta ljetnih guma i dva seta zimskih guma.
8. Par stabilizatora (sto je mana svih novijih auta) 15km (komad)
9. Jedna spona nakon upada u rupetinu: 24km (komad)
E sad jaro, moja porodica zbog prirode posla uvijek je imala dva auta koja su prelazila svaki po oko 70.000 godisnje, nikad nije bio VW (Opel Ascona, Opel Corsa, Alfa Romeo, Peugeot, Lancia) i nikad nismo imali vecih zahvata na autima osim na asconi dva nosaca motora, i sve redovne stvari, a prodali smo je kad je pocela hrdjat. Svi motori su bili poprilicne kubikaze i snage (osim Corse 1.4) dok je sad Lancia u opticaju sa 2.4 ltr jtd motorom i presla je za 7 mjeseci 45.000km i samo je zupcasti mjenjan.
Takodje, ja sam zaljubljenik u skijanje te sva auta su vozila bilo +40 ili -30 (zimi se Vectra najbolje pokazala). Znaci te price o tome kako je jeftino odrzavanje padaju u vodu, jer nije vazno koliko je dio, ako meni ode neki dio na autu koji nebi trebao otici (letva volana, mjenjac(na vectri nikad lamela nije mjenjana), vodene pumpe itd) mene to kosta zato sto moram platiti taxi da bi poslovno otisao do sarajeva ili negdje drugo ili posuditi od nekog auto (ako je drugo na putu).
Drugo, ja nebi za kociona kljesta dao 15km iz razloga sto nemozes kociona kljesta za te pare kvalitetna napraviti a kamoli transportovati, cariniti, platiti porez, uzeti marzu itd.
Tu dolazimo do problema da zbog mentaliteta "djelove mozes na trafici kupiti," procitas u crnoj hronici kako je neko "iz neobjasnjivih razloga" skrenuo sa ceste. Ja nemam nista protiv GolfaII, ali vrijeme je da to auto zaboravimo (a kamoli poredit ga sa Cliom 16V ili bilo kojim drugim autom mladjim po 10 godina).
Ako neko nema para da kupi skuplje i BOLJE auto onda neka kaze "meni je dobar, ja nemam za skuplje" i vozdra. Niko nikog ovdje neosudjuje sto voza neko auto, ali problem je sto su kod nas cijene Golfa II skoro pa ko Corse 97-98 godiste (a to je jedno od najboljih ako ne i najbolje malo auto) te sto vozaci istih kuju svoje limene ljubimce u zvjezde, a skoro se radi o oldtimeru koji sve vise postaje potencijalni ubica na cesti jer zbog toga sto ga ljudi precjenjuju misle da je "svemoguc" jure auto putevima ili jos gore obicnim cestama, brzinama za koje nisu predvidjeni kada su novi bili, a ne polovni a posebno ne sa sumnjivim djelovima "koje mozete naci na trafici."
I da, imaju auta koje je jeftinije odrzavati: Toyota Corolla i Mazda 323!
zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

#75

Post by zlatan01 »

whow wrote:@d2
Hvala na postu , stvarno sam uzivao citajuci. Mada moram da priznam da si imao pre -pre vise kvarova za 110 000 km i 10 godina exploatacije . Da si sve te opravke radio po europskim servisima i europskim cijenama to bi te doslo " arm and leg" sva sreca pa " domaci' majstori imaju discount za golfove. Ja sam eto cuo da su TAS-ovi golfovi bili o.k. Mada je tvoj primjer ocigledan " agrumentum contrario" ovoj teoriji. Mora da je naki "lemon", jer objektivno 110 000 km nije neka kilometraza. Usporedbe radi GM daje 7 godina i 160 000 km garancije na svoja nova vozila.

p.s.
Ne mogu da docekam ovu Dzeninu skriptu .
Gdje to GM daje ovu garanciju? U USA? SAAB u Svedskoj daje garanciju 2 godine a pripada GM-grupi. Opel isto tako. Znaci li to da GM daje razlicite garancije za razlicita trzista ili za razlicite marke?
Post Reply