Postovani forumasi,
Gledajuci oglase vidio sam da se ni grob od golfa 2 ne moze dobiti bez 2000 KM, i da se modeli '91-'92. krecu od 5-7 hiljada KM.
Kako je to bas cesto auto i mnogi ljudi u BIH se najcesce odlucuju za kupovinu istog, rijesio sam pokrenuti ovu temu.
Naime, mnogi mladi vozaci i vozacice se zalijecu nakon polozenog vozackog ispita i cesto ustedjevinu od oko 3-4 hiljade KM namjeravaju investirati u golfa 2.
Ova tema nema za cilj ocrniti legendarni golf 2, vec samo ukazati pocetnicima na koje stvari paziti kod kupnje kako ne bi vise visili kod majstora nego u svom autu.
Ja sam imao dvicu jos kao student (2000-2001. god) i to model 1,3 benzin '84. godiste.
Ono sto sam generalno saznao odrzavajuci to auto da su kod modela 1,3 boljka mjenjaci i da je vecini tih golfova radjen mjenjac ili bliski dijelovi ( lamela, potisna ploca druk lezaj).
Takodjer , ja sam sa mojom dvojkom imao problem koji nisam nikada rijedio , a auto sam prodao pocetkom 2002.
Naime, pri zimskom i vlaznom vremenu (najcesce) moj golf bi nakon predjenih par kilometara i postizanja radne temperature poceo da trza i trokira .
Vozi jednom majstoru- izmjeni razvodnu kapu, vozi drugom -steluj karburator, vozi trecem - provjeri struju i tako 2 god . Da se razumijemo auto je isao i nije ostavljao na cesti ali ti odjednom zatrokira i ne prima gas i ne ide. Ostavis 2 sata da se ohladi - sve ok.
Kakva su vasa iskustva sa golofovima dvojkama.
Golf 2 - najčešći kvarovi i mane
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 406
- Joined: 11/01/2007 11:04
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#4
Najveca mu je mana sto je najmladji star 15 godina i ima 200.000km.
I lazna izvikanost.
Da ne sporim, dobro je to auto nekad bilo, danas su samo rijetki dobri.
Lud je ko sada kupi g2, lud, za psihijatrije, jer je preskup i vrijedi oko 100€ za obicni do nekih 1000€ za kao nov GTI ili syncro ili slicnu ediciju sa najmanje 1.8 benzincem.
I lazna izvikanost.
Da ne sporim, dobro je to auto nekad bilo, danas su samo rijetki dobri.
Lud je ko sada kupi g2, lud, za psihijatrije, jer je preskup i vrijedi oko 100€ za obicni do nekih 1000€ za kao nov GTI ili syncro ili slicnu ediciju sa najmanje 1.8 benzincem.
- Neelix
- Posts: 11864
- Joined: 15/12/2006 14:08
- Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
- Contact:
#7
moja jetta ovih dana navrsava 200.000
sto se tice problema koji si naveo, imam slican...iskljucivo zimi, nakon nekoliko predjenih kilometara pocne se gasiti, sto mogu sprijeciti ako blago drzim nogu na gasu. isto tako niko nije uspio dijagnosticirati problem. za razliku od tvog, ako se ugasi, moja jetta upali odmah bez problema. i tako dok ne postigne neku optimalnu temperaturu, kad gasenje prestane.
sto se tice problema koji si naveo, imam slican...iskljucivo zimi, nakon nekoliko predjenih kilometara pocne se gasiti, sto mogu sprijeciti ako blago drzim nogu na gasu. isto tako niko nije uspio dijagnosticirati problem. za razliku od tvog, ako se ugasi, moja jetta upali odmah bez problema. i tako dok ne postigne neku optimalnu temperaturu, kad gasenje prestane.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#9
O cemu rasprasvljati? Auto staro 15 godina>? Na tom autu sve moze otkazati, od letve volana pa da ubije nekog, krajnica, remena. Na tim autima je toliko generalki i prepravki napravljeno da vise nemozes reci sta je standardni kvar a sta nije!ninja-san wrote:Svaka cast svima koji zive u dijaspori i vozaju nova auta, ali po posljednjim statistikama 25-30 % voznog parka u BIH je golf 2, tako da ipak o ovome vrijedi raspravljati.
- Neelix
- Posts: 11864
- Joined: 15/12/2006 14:08
- Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
- Contact:
#10
ja znam za statistiku iz 2002. 52 posto auta u BiH je bilo VW. 25 posto auta u BiH je bilo Golf 2ninja-san wrote:Svaka cast svima koji zive u dijaspori i vozaju nova auta, ali po posljednjim statistikama 25-30 % voznog parka u BIH je golf 2, tako da ipak o ovome vrijedi raspravljati.
Ofalili su masala
-
- Posts: 198
- Joined: 27/02/2005 20:46
- Location: Iza coska jednog djeta kuće
#11
..... rece momcina iz Montgomerija. Aferim Gazijo. Haj' sad gradjanstvu reci sta vozis, i sta ces uskoro da vozis. Koji model BMW-a, ili si ipak poceo da bacas oko na Porse. Svi ti zavidimo sta sve vozis. Padosmo. Onako, svi od redanineac wrote: O cemu rasprasvljati? Auto staro 15 godina>? Na tom autu sve moze otkazati, od letve volana pa da ubije nekog, krajnica, remena. Na tim autima je toliko generalki i prepravki napravljeno da vise nemozes reci sta je standardni kvar a sta nije!
-
- Posts: 82
- Joined: 14/07/2006 06:29
#12
Ne znam sta ga napadas dzabe, jer frajer je u pravu. Gdje god se okrenes tu je golf, dio kupujes na trafici, i ne postoji dio koji se ne moze naci za njega. Da se razumijemo, i ja sam imao golfa 1.3 iz 88, i bio sam zadovoljan, i to ce auto uvijek ostati mi u dragom sjecanju. Koja mu je mana??? Vjeruj da mu ja nisam mane nasao, a svoju kvalitetu je najbolje pokazao u ratu kad je vozio na ulje iz trafo stanica. Pokusaj to napraviti s nekom drugom markom.
Ne vozim golf, ali nikada ne bih imao nista protiv neke solidne dvojke, ali samo dvojke, jer smatram da je to dosada najkvalitetniji golf, a sa trojkom, cetvorkom i dalje to je postala samo konfekcija i nista vise.
Ne vozim golf, ali nikada ne bih imao nista protiv neke solidne dvojke, ali samo dvojke, jer smatram da je to dosada najkvalitetniji golf, a sa trojkom, cetvorkom i dalje to je postala samo konfekcija i nista vise.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#13
Sta ti hoces reci majke ti!Gnjuscic wrote:..... rece momcina iz Montgomerija. Aferim Gazijo. Haj' sad gradjanstvu reci sta vozis, i sta ces uskoro da vozis. Koji model BMW-a, ili si ipak poceo da bacas oko na Porse. Svi ti zavidimo sta sve vozis. Padosmo. Onako, svi od redanineac wrote: O cemu rasprasvljati? Auto staro 15 godina>? Na tom autu sve moze otkazati, od letve volana pa da ubije nekog, krajnica, remena. Na tim autima je toliko generalki i prepravki napravljeno da vise nemozes reci sta je standardni kvar a sta nije!
Da je ovo tema 1998 druga bi stvar bila, ali danas ljudi daju 3-4-5.000 maraka za to auto. pa za te pare se dosta mladje auto moze kupiti ciji materijali nisu propali toliko.
Ti gluposti jaro pricas, pogledaj u cemu raja gine!!!
Kupi golfa jer ima djelova na trafici i jer taj dio kosta 7 maraka. ja sam vidio krajnicu od 9 maraka. Od 9 maraka!!!! Treba to napravit, transportovat, platiti porez i carinu i uzet marzu, i neko ce mi rec taj dio kvalitetan.
Zato necu da polemisem, jer pricamo o auto starom 15 godina u najboljem slucaju, sto znaci ako nemas para mozes ocekivati da nista nevalja na njemu, ali opet za te pare se moze kupiti bolje auto druge marke koje je mladje!
-
- Posts: 2925
- Joined: 03/12/2004 02:10
- Location: blizina Toronta
#14
Ne mora biti. Ja jos cuvam svoj stari Subaru Legacy, 1993, 208.000 km. A posto ne bih mogao da dobijem za njega vise od $800, tako ce i ostati. U stvari, razmisljam da ga stavim na brod za Evropu, ostavim ga tu da bi ga vozao ljeti.ninja-san wrote:Svaka cast svima koji zive u dijaspori i vozaju nova auta, ali po posljednjim statistikama 25-30 % voznog parka u BIH je golf 2, tako da ipak o ovome vrijedi raspravljati.
Ovaj nikada nije propustio da upali ili je zatrokirao. Na motoru je sve originalno izuzev naravno svijecica. Original radijator i pumpa za vodu. Cak mu i A/C radi... samo mu je prosle godine trebalo friskog 'freona.'
Sin je imao VW. Sorry, ali pored sve njemacke tehnike i inzinjeringa, jebes taj auto kojem pocne da 'curi' ulje u garazi nakon 75000 km.
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#15
Joj opet ista prica, opet po jadnom golfu dvici
Gogo je definitivno obiljezio jednu eru, vrijeme je da se krene naprijed ali narod jos nije nasao vjerodostojnog naslijednika tako da malo cupkamo u mjestu. Cinjenica je da je golfa i pored njegove previsoke cijene najlakse prodati, cinjenica je da golf najbolje drzi vrijednost, cinjenica je da dijelova (onih dobrih ali i onih malo losijih) ima na svakom koraku tako da kad se sve te(i mnoge druge) povoljnosti saberu onda nije ni cudo sto svi hrle da kupe upravo tog golfa.
Ima li veze sa logikom-vjerovatno ne. Da li su ljudi koji ga kupuju ludi -sigurno nisu, ako ni zbog cega drugog onda barem zbog gore navedenih razloga. Da li smo mi koji ih nazivamo ludima bezobrazni -ja bih rekao da jesmo jer ko nam daje pravo da guramo ruke u tudje dzepove i upravljamo tudjim novcanicima.
Zato prestanite kakiti, kupite i vozite sta hocete/mozete, ne petljajte se u tudje zivote.
go gogo
Gogo je definitivno obiljezio jednu eru, vrijeme je da se krene naprijed ali narod jos nije nasao vjerodostojnog naslijednika tako da malo cupkamo u mjestu. Cinjenica je da je golfa i pored njegove previsoke cijene najlakse prodati, cinjenica je da golf najbolje drzi vrijednost, cinjenica je da dijelova (onih dobrih ali i onih malo losijih) ima na svakom koraku tako da kad se sve te(i mnoge druge) povoljnosti saberu onda nije ni cudo sto svi hrle da kupe upravo tog golfa.
Ima li veze sa logikom-vjerovatno ne. Da li su ljudi koji ga kupuju ludi -sigurno nisu, ako ni zbog cega drugog onda barem zbog gore navedenih razloga. Da li smo mi koji ih nazivamo ludima bezobrazni -ja bih rekao da jesmo jer ko nam daje pravo da guramo ruke u tudje dzepove i upravljamo tudjim novcanicima.
Zato prestanite kakiti, kupite i vozite sta hocete/mozete, ne petljajte se u tudje zivote.
go gogo
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#16
Od svih Golfova jedino nisam imao Golf II stoga nemam komentara osim generalne konstatacije da je Gogo imao izrazito sexy liniju. Dvojke koje se danas mogu vidjeti na cestama u Americi su uglavnom tuning modeli u koje je ulozeno mnogo love. Na pricu o VW koji je procurio nakon 75000 km ja imam anegdotu o Hondi Civic kojoj je crkla transmisija treci dan niti 200 km . Mane golfova generalno su mjenjaci ukoliko s radi o vozilu koje je imalo vise vlasnika/ vozaca . Stariji Golfovi obicno imaju probleme sa " prednjim krajem" i amortizerima. Starije cetvorke su imale probleme sa elektonikom. Sto se tice keceva mozes ocekivati svakojake probleme jer se radi o autu koji star cetvrt stoljece ako je jos uvijek na cesti. Ja licno namam zivce za popravljanje auta i nadmudrivanje sa mehanicarima stoga auto vozim dok je pod garancijom poslije toga bye, bye.
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#17
Ma upravu si, ja sam samo reko da ga jebe rodni list, odma svi napadose.shadow wrote:Joj opet ista prica, opet po jadnom golfu dvici
Gogo je definitivno obiljezio jednu eru, vrijeme je da se krene naprijed ali narod jos nije nasao vjerodostojnog naslijednika tako da malo cupkamo u mjestu. Cinjenica je da je golfa i pored njegove previsoke cijene najlakse prodati, cinjenica je da golf najbolje drzi vrijednost, cinjenica je da dijelova (onih dobrih ali i onih malo losijih) ima na svakom koraku tako da kad se sve te(i mnoge druge) povoljnosti saberu onda nije ni cudo sto svi hrle da kupe upravo tog golfa.
Ima li veze sa logikom-vjerovatno ne. Da li su ljudi koji ga kupuju ludi -sigurno nisu, ako ni zbog cega drugog onda barem zbog gore navedenih razloga. Da li smo mi koji ih nazivamo ludima bezobrazni -ja bih rekao da jesmo jer ko nam daje pravo da guramo ruke u tudje dzepove i upravljamo tudjim novcanicima.
Zato prestanite kakiti, kupite i vozite sta hocete/mozete, ne petljajte se u tudje zivote.
go gogo
ja sam imao Opel Corsu a rodica 1.3 Golfa II. ja imao jedno 20 puta manje sranja od tog golfa kojem je vazda nesto falilo a godisnje prelazio 10.000km. trosio je kao 2.0 benzin ako ne i vise, a bio je uredu.
Zanci malo ohanite, razlika ej sto kad ja dovezem Corsu mehanicar kaze "mojne da ja diram motro" a kda dovezem golfa odma je na svom. problem je ljudi u mehanicarima koji neznaju jos za rijec usavrsavanje!
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#18
Imao lično GII 1.8 GT '88.g. nikada me nije ostavio bilo gdje da sam isao i po vremenu i po nevremenu svojski je gazio naprijed, a mane kod dotičnog modela po meni su:
1. Karburator
2. Potrošnja
3. Prednji trap (kugle, krajnice, aksijalni ležajevi, seleni)
Ja ga kupio 96.g. sa "146.000" na satu, prodao ga 2001.g. sa 227.000 daljem rodjaku, i dan danas ga vozi i na satu je 330.000.
Dalje,
U firmi jos uvijek imamo GII 1.6 D '91.g. koji ne želimo prodati iz samo jednog razloga - da vidimo koliko može preći KM, sada je na satu 470.000.
Njegove mane:
1. Brundanje
2. Prednji trap kao i kod onog mog
1. Karburator
2. Potrošnja
3. Prednji trap (kugle, krajnice, aksijalni ležajevi, seleni)
Ja ga kupio 96.g. sa "146.000" na satu, prodao ga 2001.g. sa 227.000 daljem rodjaku, i dan danas ga vozi i na satu je 330.000.
Dalje,
U firmi jos uvijek imamo GII 1.6 D '91.g. koji ne želimo prodati iz samo jednog razloga - da vidimo koliko može preći KM, sada je na satu 470.000.
Njegove mane:
1. Brundanje
2. Prednji trap kao i kod onog mog
- Better Man
- Posts: 16775
- Joined: 01/10/2006 20:10
#19
Imam dvojku devedesteto godište i moj tata je prvi vlasnik. Za ovih nepunih sedamnaest godina nikad se ništa nije pokvarilo, izuzev što se mijenja potrošna roba. Lično mislim da je ne samo golf 2, već inaće golf kao marka prevaziđen. U skoroj budučnosti planiram da uzmem novog Clia, a golf ostaje svakako starcima. Danas samo budala može dati par hiljada na golfa dvojku, jer budimo realni ne vrijedi te pare i što neko spomenu u Njemačkoj plaćaju da ih presuju na otpadu, ali ima glupi Bosanac koji će kupiti taj otpad od Golfa dvojke! Kupi čovjek dvojku i kaže dobra je 90 godište, prešla 120 hiljada, a ne zna budala da je vlasnik vratio sat, ili ga nije ni vratio, već je prešao milion i 120 hiljada kilometara sa dvojkom! Ovi što dilaju polovna auta kupi u Njemačkoj za 2000 Km dvojku i ovdje je proda za 5000 do 7000 km glupom Bosancu, koji sav sretan misli da je osvojio svijet, jer ima Golfa dvojku, a ne zna da je ispao najveća budala!
-
- Posts: 198
- Joined: 27/02/2005 20:46
- Location: Iza coska jednog djeta kuće
#21
Ne znam da li cu biti na forumu kroz tri-cetri godine, ali bas bih volio da te pitam sta je bolje. Golf ili Klio. Pa makar i desetgodisnji Golf ( haj' sad da ne pretjerujem sa dvadesetogodisnjakom ).Better Man wrote:Imam dvojku devedesteto godište i moj tata je prvi vlasnik. Za ovih nepunih sedamnaest godina nikad se ništa nije pokvarilo, izuzev što se mijenja potrošna roba. Lično mislim da je ne samo golf 2, već inaće golf kao marka prevaziđen. U skoroj budučnosti planiram da uzmem novog Clia, a golf ostaje svakako starcima. Danas samo budala može dati par hiljada na golfa dvojku, jer budimo realni ne vrijedi te pare i što neko spomenu u Njemačkoj plaćaju da ih presuju na otpadu, ali ima glupi Bosanac koji će kupiti taj otpad od Golfa dvojke! Kupi čovjek dvojku i kaže dobra je 90 godište, prešla 120 hiljada, a ne zna budala da je vlasnik vratio sat, ili ga nije ni vratio, već je prešao milion i 120 hiljada kilometara sa dvojkom! Ovi što dilaju polovna auta kupi u Njemačkoj za 2000 Km dvojku i ovdje je proda za 5000 do 7000 km glupom Bosancu, koji sav sretan misli da je osvojio svijet, jer ima Golfa dvojku, a ne zna da je ispao najveća budala!
potpis:
Glupi Bosanac
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#22
Jel ti to ozbiljno mislis ili se zajebavas?Gnjuscic wrote:Ne znam da li cu biti na forumu kroz tri-cetri godine, ali bas bih volio da te pitam sta je bolje. Golf ili Klio. Pa makar i desetgodisnji Golf ( haj' sad da ne pretjerujem sa dvadesetogodisnjakom ).Better Man wrote:Imam dvojku devedesteto godište i moj tata je prvi vlasnik. Za ovih nepunih sedamnaest godina nikad se ništa nije pokvarilo, izuzev što se mijenja potrošna roba. Lično mislim da je ne samo golf 2, već inaće golf kao marka prevaziđen. U skoroj budučnosti planiram da uzmem novog Clia, a golf ostaje svakako starcima. Danas samo budala može dati par hiljada na golfa dvojku, jer budimo realni ne vrijedi te pare i što neko spomenu u Njemačkoj plaćaju da ih presuju na otpadu, ali ima glupi Bosanac koji će kupiti taj otpad od Golfa dvojke! Kupi čovjek dvojku i kaže dobra je 90 godište, prešla 120 hiljada, a ne zna budala da je vlasnik vratio sat, ili ga nije ni vratio, već je prešao milion i 120 hiljada kilometara sa dvojkom! Ovi što dilaju polovna auta kupi u Njemačkoj za 2000 Km dvojku i ovdje je proda za 5000 do 7000 km glupom Bosancu, koji sav sretan misli da je osvojio svijet, jer ima Golfa dvojku, a ne zna da je ispao najveća budala!
potpis:
Glupi Bosanac
- amrica
- Posts: 7110
- Joined: 26/01/2007 17:58
#23
nineac, kazes pogledaj u cemu raja gine!!!????
Pogledaj ko gine, do 22 godine starosti, max
djeca skupe par hiljada, nagaze na gas i ginu, to nije do golfa.
A vozim 2 1,8 benzin i sve je super, osim sto nema servo volan, a ja imam manje od 50 kg, pa kad ga treba smotati u mjestu, malo me nesto misici zabole
Inace, nikad stao, nikad zatrokirao, po 4-5 ljudi i puno tereta, uzbrdo... sve radi
samo oni redovni pregledi, zamjena ulja i sl
Pogledaj ko gine, do 22 godine starosti, max
djeca skupe par hiljada, nagaze na gas i ginu, to nije do golfa.
A vozim 2 1,8 benzin i sve je super, osim sto nema servo volan, a ja imam manje od 50 kg, pa kad ga treba smotati u mjestu, malo me nesto misici zabole
Inace, nikad stao, nikad zatrokirao, po 4-5 ljudi i puno tereta, uzbrdo... sve radi
samo oni redovni pregledi, zamjena ulja i sl
-
- Posts: 198
- Joined: 27/02/2005 20:46
- Location: Iza coska jednog djeta kuće
#24
Ja najozbiljnije mislim. Ne velim za najnovije modele, ali nagledao sam se dosta auta. I komsijskih i ono sto bi se reklo " carsijskih " ( zivio sam u jednom za BiH osrednjem gradu ). Vidio sam ih i sjajne, nove, bijesne, iste sam vidjao i na klocnama. Dakle, mislim da znam sta govorim, bez obzira na cinjenicu da je Klio novi model.nineac wrote: Jel ti to ozbiljno mislis ili se zajebavas?
Malo sam stariji od prosjeka ovdje i sjecam se kola iz vremena kada se kola nisu kupovala " svaki dan ", i kada je svaki novi auto ako nije bio domaci ili istocni, privlacio paznju. Makar ne znam najnoviji model ovog ili onog prioizvodjaca, vrlo dobro znam sta su kola.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#25
Buraz ti se ovdje pravo isprosipa:Better Man wrote:Imam dvojku devedesteto godište i moj tata je prvi vlasnik. Za ovih nepunih sedamnaest godina nikad se ništa nije pokvarilo, izuzev što se mijenja potrošna roba. Lično mislim da je ne samo golf 2, već inaće golf kao marka prevaziđen. U skoroj budučnosti planiram da uzmem novog Clia, a golf ostaje svakako starcima. Danas samo budala može dati par hiljada na golfa dvojku, jer budimo realni ne vrijedi te pare i što neko spomenu u Njemačkoj plaćaju da ih presuju na otpadu, ali ima glupi Bosanac koji će kupiti taj otpad od Golfa dvojke! Kupi čovjek dvojku i kaže dobra je 90 godište, prešla 120 hiljada, a ne zna budala da je vlasnik vratio sat, ili ga nije ni vratio, već je prešao milion i 120 hiljada kilometara sa dvojkom! Ovi što dilaju polovna auta kupi u Njemačkoj za 2000 Km dvojku i ovdje je proda za 5000 do 7000 km glupom Bosancu, koji sav sretan misli da je osvojio svijet, jer ima Golfa dvojku, a ne zna da je ispao najveća budala!
1.0) Golf prevaziden kao marka- eminentni strucnjaci auto industrije smatraju da je upravo Golf V lider u svome segmentu sto potvrduju brojni uporedni testovi te misljenja strucnjaka u Europi i Americi kao i status Auta Godine u mnogim europskim drzavama te status najprodavanijeg auta u europi dvije godine redom. Ti se evo nasao da tvrdis kako je eto Golf prevazidzen.
1.1) Clio pripada sub compact clasi dok Golf pripada compact clasi - Clio je doduse mnogo jeftiniji od Golfa sto je mnogima odlucujuci agrument.
1.2) Tvrdis da ti se Golf nikada nije pokvario za 17 godina da bi poslije rekao kako nije vrijedan novaca koje ljudi placaju. Ovo je veoma kontradiktorna tvrdnja, zamisli samo koliku si lovu ustedio na popravkama.
1.3) Tvrdis kako su Bosanci glupi nazalost ponovo prosudujes po sebi .
1.4) Glede Klia nemam iskustva sa ovim autom ali mislim da nije bez razloga da se ovaj automobil ne prodaje na sjeverno americkom trzistu.