Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tema je o zrakoplovima , o umjetnosti letenja; slobodno mozemo pisati, pitati i odgovoarati, ali i debitirati o raznim temama i dilemama u svijetu avijecije
Connaisseur Karlin wrote: ↑10/06/2020 16:08
avijacija, terminoloski, obuhvata, dizjaniranje, proizvodnju i letenje zrakoplova ( letjelica teza od zraka)
tema je o zrakoplovima , o umjetnosti letenja; slobodno mozemo pisati, pitati i odgovoarati, ali i debitirati o raznim temama i dilemama u svijetu avijecije
konektovan wrote: ↑10/06/2020 16:40
Imadoh priliku letjeti sa Embraer cityhopper prije korone, fakat fin avioncic. Ucinio mi se mnogo tisim od recimo airbus 319, 320 serije....
Vidio sam da KLM ima solidnu flotu tih aviona....bas intetesantno, pored airbusova, boinga..
imala sam nekoliko letova sa Brazilijancem , i meni se dopao
KLM je prije Embraer-a korsistio Fokker modele , a isti su meni ziasta lijepi:
Mafioso wrote: ↑10/06/2020 16:56
Vojna avijacija zakon
Koji je ovo avion ispod A10 ke???
Ruzan je nenormalno.....
Boeing x32 eksperimentalni
najcesce, moje iskustvo, eksperimentlani su uvijek neobicnog oblika, a to je ocekivajuca pojava, jer se tako testiraju razni dzajni, iako su najcesce ruzni
Connaisseur Karlin wrote: ↑10/06/2020 16:08
avijacija, terminoloski, obuhvata, dizjaniranje, proizvodnju i letenje zrakoplova ( letjelica teza od zraka)
tema je o zrakoplovima , o umjetnosti letenja; slobodno mozemo pisati, pitati i odgovoarati, ali i debitirati o raznim temama i dilemama u svijetu avijecije
rasirite svoja krila
Da si sta drugo predlozila nema ovdje puno znalaca iz zrako plovstva,ali posmatrac mogu biti
The 51st State wrote: ↑10/06/2020 18:37
fina tema ima potencijala za pravu kupusnjacu.
Ne bi volio da bude striknto na vojne avione orjentisano.
hvala, ne nije striktno samo za vojen avione, samo postavljajs sto god zelis
Neka ide red cepelina, red teretnjaka, red helikoptera, red zirokoptera, red future koncepata, ma saso mange, pa na sta se ko nakaci.
Ja to ko amater pratim prvenstveno vojnu avijaciju, no uvijek volim i neku specificnost i manje poznat segment avijacije uopsteno da vidim.
I ovo guadalahara sto je spokeno je interesantno ali sa aspekta istorije, zanimljivo bi bilo procitati razmisljanje da li smo sposobni makar saraf za boing napraviti recimo,.
The 51st State wrote: ↑10/06/2020 18:37
fina tema ima potencijala za pravu kupusnjacu.
Ne bi volio da bude striknto na vojne avione orjentisano.
hvala, ne nije striktno samo za vojen avione, samo postavljajs sto god zelis
Neka ide red cepelina, red teretnjaka, red helikoptera, red zirokoptera, red future koncepata, ma saso mange, pa na sta se ko nakaci.
Ja to ko amater pratim prvenstveno vojnu avijaciju, no uvijek volim i neku specificnost i manje poznat segment avijacije uopsteno da vidim.
I ovo guadalahara sto je spokeno je interesantno ali sa aspekta istorije, zanimljivo bi bilo procitati razmisljanje da li smo sposobni makar saraf za boing napraviti recimo,.
konektovan wrote: ↑10/06/2020 16:40
Imadoh priliku letjeti sa Embraer cityhopper prije korone, fakat fin avioncic. Ucinio mi se mnogo tisim od recimo airbus 319, 320 serije....
Vidio sam da KLM ima solidnu flotu tih aviona....bas intetesantno, pored airbusova, boinga..
KLM Cityhopper ima ukupno 32 ovakva aviona sa po 100 sjedišta (8 C + 20 W + 72 Y) i još 17 manjih Embraer E175STD sa po 88 sjedišta (20 C + 8 W + 60 Y).
U novembru prošle godine su naručili još 21 novi Embraer E195-E2 sa po 132 sjedišta.
Connaisseur Karlin wrote: ↑10/06/2020 16:08
avijacija, terminoloski, obuhvata, dizjaniranje, proizvodnju i letenje zrakoplova ( letjelica teza od zraka)
tema je o zrakoplovima , o umjetnosti letenja; slobodno mozemo pisati, pitati i odgovoarati, ali i debitirati o raznim temama i dilemama u svijetu avijecije
rasirite svoja krila
Da si sta drugo predlozila nema ovdje puno znalaca iz zrako plovstva,ali posmatrac mogu biti
Iznenaditi ćeš se koliko ljudi znaju, drago mi je i da je Seawolf upratio temu
Čekam neku specijalnu verziju 747 koju Carlinka voli
Ja sam ovoga vidio uživo i oplakao od smijeha, još je bila noć...
konektovan wrote: ↑10/06/2020 16:40
Imadoh priliku letjeti sa Embraer cityhopper prije korone, fakat fin avioncic. Ucinio mi se mnogo tisim od recimo airbus 319, 320 serije....
Vidio sam da KLM ima solidnu flotu tih aviona....bas intetesantno, pored airbusova, boinga..
imala sam nekoliko letova sa Brazilijancem , i meni se dopao
KLM je prije Embraer-a korsistio Fokker modele , a isti su meni ziasta lijepi:
konektovan wrote: ↑10/06/2020 16:40
Imadoh priliku letjeti sa Embraer cityhopper prije korone, fakat fin avioncic. Ucinio mi se mnogo tisim od recimo airbus 319, 320 serije....
Vidio sam da KLM ima solidnu flotu tih aviona....bas intetesantno, pored airbusova, boinga..
KLM Cityhopper ima ukupno 32 ovakva aviona sa po 100 sjedišta (8 C + 20 W + 72 Y) i još 17 manjih Embraer E175STD sa po 88 sjedišta (20 C + 8 W + 60 Y).
U novembru prošle godine su naručili još 21 novi Embraer E195-E2 sa po 132 sjedišta.
Seawolf , pa gdje si ti
ali Fooker je ljepsi zahvaljujuci postavki maasine
narocito je interesantna faza posatavljanja avio masina iza krila ( aft- , kao kod Fokker , DCs,, MDsi dr. modela, i danansjih serija drugih modela
ali, ovaj ima najinteresantniju postavku masina, de Haviland Comet:
Connaisseur Karlin wrote: ↑10/06/2020 16:08
avijacija, terminoloski, obuhvata, dizjaniranje, proizvodnju i letenje zrakoplova ( letjelica teza od zraka)
tema je o zrakoplovima , o umjetnosti letenja; slobodno mozemo pisati, pitati i odgovoarati, ali i debitirati o raznim temama i dilemama u svijetu avijecije
rasirite svoja krila
Da si sta drugo predlozila nema ovdje puno znalaca iz zrako plovstva,ali posmatrac mogu biti
Iznenaditi ćeš se koliko ljudi znaju, drago mi je i da je Seawolf upratio temu
Čekam neku specijalnu verziju 747 koju Carlinka voli
Ja sam ovoga vidio uživo i oplakao od smijeha, još je bila noć...
Prvi je Rossiya airlines, drugi Transaero. Oba su imala ovo naslikano u kampanji za zastitu sibirskih tigrova...
@Karlinka
hajde da se dogovorimo da su “avio masine”, gdje god ih postavis na avionu, sa pravilnim nazivom MOTORI (engines)... Avio masina bi u nasem jeziku a i u drugim vise bila naziv za cijeli avion, ili letjelicu drugog tipa... Da pricamo standardnim jezikom, a ne da svaki put moram razmisljati sta je ko htio reci... Mislim da je ovo korektno od mene.
Sto se business jet-ova tice, posebno “supersonicnog” za koji je stavljen link, oni imaju svoju racunicu, iako je mi cesto ne kontamo. Posebno ovaj supersonicni...
Kako se ono kaze, ko ima para i dupe maslom maze...!? Gledaj to ovako iz njihove perspektive, ako imas neke milijarde, i upravljas njima, tvoj radni sat kosta firmu npr. 20.000$. Ako zbog posla od x mil.$ trebas iz npr. NY u London, i samo na put ces potrositi 10 sati i stici umoran iako si letio Prvom klasom, u odnosu na 3-4 sata puta sa nadzvucnim avionom, samo na ustedi sati po ovoj cijeni se stedi vise nego kosta avion i ostali troskovi. O wow efektu da ne pricam.
I ovo gore je racunica za direktne letove, a posebna je prica za presjedanja gdje se jos sati gubi, i sto su npr. London i NY veoma ograniceni kapacitetom glavnih aerodroma, a i sam put na njih dugo traje. Ovakvim avionom bi npr. mogli sletiti na manji aerodrom gdje cekanja nema i gdje se ne gubi vrijeme na guzve, pa jos 1-2 sata ustedis.
Ja sam (samo jednom na zalost) imao priliku probati tako nesto, sa obicnom Cessnom Citation i fino je, ali i jeftinije moze biti osim same brzine, ako putuje vise ljudi, poredeci sa linijama kompanija. Letjeli smo iz SJJ za manji grad na jugu Francuske, za koji smo u najboljem slucaju morali imati 2 presijedanja, VIE & CDG, i cijena je bila >500€/osoba, cijeli dan u putu, na 3 aerodroma. Nas 8... I to ekonomska klasa. Iznajmljena Cessna dosla po nas, i odletili direktno tamo, let od 1 sat i 10 min, block time. Cijenu ne znam, ali mislim da za povratni let nije bila veca od 5 k€, sto je jedva malo skuplje nego da smo kupovali karte za OS/AF... Prije ce biti da je bilo i jeftinije, jer covjek koji nam je to organizovao ima kupljenih (pre-paid) 50 sati godisnje takvih letova, pa mu je i cijena sata niza.
I ja sam se nekad pitao takodjer ko placa prvu klasu u avionima, 2-3x skuplje od biznis klase... Dok mi jedan covjek nije to razlozio na primjeru svoje banke, kada ide praviti poslove u npr. Hong kong, barem 10 ak sati leta, umoran, a treba praviti posao... Puno je jeftinije banci 10k$ platiti kartu da stigne naspavan, nego da pogrijesi pola mil. $...
Last edited by drndalo on 11/06/2020 09:27, edited 6 times in total.