Page 1 of 1

#1 Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 07/12/2018 15:25
by doktorrr
Da li je neko vozio Audi A6 Quattro ovaj model 2006-2008. sa sportskim ovjesom i da li je velika razlika u udobnosti izmedju njega i ovoga sa standardnim ovjesom? Znam da je najbolje probati,ali nemam priliku pa zato pitam. Molim da se jave oni koji su vozili oba auta.

#2 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 07/12/2018 15:34
by HardCore
doktorrr wrote:Da li je neko vozio Audi A6 Quattro ovaj model 2006-2008. sa sportskim ovjesom i da li je velika razlika u udobnosti izmedju njega i ovoga sa standardnim ovjesom? Znam da je najbolje probati,ali nemam priliku pa zato pitam. Molim da se jave oni koji su vozili oba auta.
Kod mene je sportski ovjes, i on je nizi za 20mm od standardnog, dok je s line 30mm, nema neke velike razlike u udobnosti al je puno stabilniji od standardnog u krivinama...

#3 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 07/12/2018 17:36
by condy
Tvrdji je i nizi od standardnog. To sto je nizi obicno moze nekom smetati. Ulaz i izlaz iz u auto je nizi, nize se sjedi, auto hoce da cupka, naprijed je nizi pa nema podvlacenja inace ces odvalit karambolku...za duze ture mozes se ukocit u njemu a ovaj klasicni je dosta udobniji ali za dalje ture 500-1000-1500 km u cugu kad ides....ako ti ne smeta niza pozicija sjedenja, nemas problema sa ledjima onda mozes ici na sportpaket.

#4 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 07/12/2018 19:14
by insomnia78
A kaka mu je zadnja klupa?
Bosnjo je kralj. On odmah racuna mogul troje odraslih sjesti nazad bez guranja i jel udoban za preci 6000km u cugu
:lol:

#5 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 09:05
by Optimist
Samo ne kontam kako to osjetite oko ulaska i izlaska da je auto nizi 1 ili 2 cm. Ista stvar i za poziciju sjedenja. Kao nize se sjedi 1 cm. Aman je to ogromna razlika kod auta za svakodnevnu upotrebu.

#6 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 09:08
by animals
Ili kad oni kazu na testu, auto osjetno duzi i siri..
za po 12 mm :D

#7 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 09:45
by condy
Visim ljudima, niza vozila prilikom ulaska i izlaska znaju biti problematicna i neudobna. Jos ako neko ima problematican donji dio ledja to je anarhija. Auto mi je spusteno, pa ne pisem napamet, vidim kad neko ulazi i izlazi kako ulazi i izlazi.

Licno svejedno mi je sve osim cupkanja koje zna biti zamorno po nasoj cesti. Nije pitanje ovog forumasa glupo ima smisla kad vozis jedno pa drugo ima razlike.

Najbolje vam je da kao suvozaca u takva auta provozate zenu, djevojku il ljubavnicu :-D pa ce te vidit sve... :D

Nekad kad naleti na autoputu na udubljenje i kad cimne kontam da ce udariti podom od cestu jer je nizak naprijed...a nasa cesta definitivno nije za spustena vozila.

#8 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 09:53
by Optimist
Ne govorim ja za visa i niza vozila, vec za sva vozila cija je razlika 1-2-3-5cm u poziciji sjedenja. Za toliko mozes podici i spustiti sjediste.
Neko ko ima problem sa ledjima, isti problem sa ulaskom ce imati sa svim autima, izuzev SUV-ovima koji su osjetno visociji, tj odignuti od tla.

#9 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 09:58
by condy
Ja kad ulazim u BBI osjetim da podom zakaci tlo a kad prodjem ko baja desi se da ne zakaci :wink: ...poziciju sjedenja ne mozes bas podici kao kod drugih vozila i ima razlike bez obzira na stimanje sjediste jer je vozilo nize a sjediste se stima jednako i kod jednog i kod drugoga...Neka svako ocjeni sta mu odgovara.

#10 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 10:03
by Optimist
Kod tebe npr nisko auto i sjediste podignuto max uvis koliko moze, a kod nekog isti A6 sa normalnim ovjesom i sjediste spusteno.
Pitanje glasi da li je ista pozicija tj visina sjedenja u oba slucaja?

#11 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 10:47
by condy
Joj tebe uvjeravas me da me moje oci lazu :mrgreen:
To pitanje nije bitno. Ono sto je bitno da pozicija sjedenja u nizem autu ako ga kupis ne moze biti visoka kao u visem vozilu. Kazem ti pisem iz iskustva, dosta ljudi mi je proslo kroz auto pa to vidim. Nekima niza pozicija sjedenja i nize auto a time je nizi ulazak i izlazak iz auta jednostavno ne odgovara. Neki to obozavaju...

Meni to nije problem ali nize vozilo je problem u voznji kod nas, rupe, uvale, veliki nagibi, lose ceste osjetis svaku rupicu, vremenom te pocne zamarati, znam svaku rupicu na autoputu kad se prodje onaj dio od skretanja za Brezu pa prema Sarajevu one rupice i uvale kod isprekidane linije jednom sam ih brojao sta ih imaaa :-D uvijek pazis da ga ne spucas odozdo, ne mozes ga nigdje podvuci ispod malog ivicnjaka, pozadi nisko senzore pali na mali ivicnjak, i sl.

Jednom sam na parkingu poredio dva ista. Kod mene ispod prednje karambolke naprijed ispod prodje noga sa patikom, gotovo knap a kod drugog mozes dvije staviti :mrgreen:

#12 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 11:18
by Throttle
I sve to u dva centa :mrgreen:
Šalim se, i kod mene je spušteno u odnosu na standardne a i korsa je bila
Meni ne smeta

#13 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 11:37
by condy
Throttle wrote:I sve to u dva centa :mrgreen:
Šalim se, i kod mene je spušteno u odnosu na standardne a i korsa je bila
Meni ne smeta
Jest vala napisa ja tolki post zbog par centi :mrgreen: :mrgreen:

#14 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 11:54
by Optimist
@Condy, ti konstatno pises o izgledu s vana te problemima oko same voznje tog auta.
Ja se osvrcem konkretno na poziciju sjedenja, koja kako sam naveo moze biti potpuno ista u dva auta (spustenom i normalnom). Tu razliku u visini mozes da kompenzujes podesavanjem samog sjedista, te da sam ulazak i izlazak iz takva dva auta moze biti potpuno isti.

#15 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 12:01
by amar1994
kod mene spusten do poda dio za guzicu al podignut onaj za ledja,tako su mi noge ispod volana a i kicma poprilicno ravna :)

cuj tesko uc,pa nije mclaren F1 pobogu :lol:

#16 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 08/12/2018 20:53
by Samid
Pozdrav!Vozio sam 3 god.taj auto sa 3.0 tdi motorom.Najbolja solucija je sa zracnim amortizerima jer imas mogucnost da ga spustas ili podizes u zavisnosti od puta i stila voznje:Dinamik,komfort i lift.Gume 245 ,stavi na dinamik i vozis kao po sinama.Inace to auto je za duge relacije ,vozio 120 ili 200 neosjetis neku razliku osim sto bijela isprekidana pocinje da bude puna na 220 :-D

#17 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 09/12/2018 00:03
by condy
Kaze ponosni vlasnik BMW X5, auto ima zracni ovjes, znaci nema dalje, prednja dva nova placena 4.000 KM. :mrgreen:

Zracni ovjes je super rjesenje za teza vozila poput ovog Audija, ali ovo su vec auta koja ulaze u ozbiljnije godine tako da mozda bi ipak bio bolji izbor klasicni ovjes kod ovakvog polovnog.

#18 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 12/12/2018 05:08
by jefferson
condy wrote:Kaze ponosni vlasnik BMW X5, auto ima zracni ovjes, znaci nema dalje, prednja dva nova placena 4.000 KM. :mrgreen:

Zracni ovjes je super rjesenje za teza vozila poput ovog Audija, ali ovo su vec auta koja ulaze u ozbiljnije godine tako da mozda bi ipak bio bolji izbor klasicni ovjes kod ovakvog polovnog.
Reci ponosnom vlasniku da se ubije. 4,000km za zracne jastuke?
BMW i Audi nisu losi sa zracnim ovjesima. Otprilike mogu izdrzati oko 150,000 do maksimalno 200,000km. Kada procure zamjenski su OK, a npr. upravo na X5 samostalna zamjena nije nesto komplikovana.
Mercedes je po pitanju zracnih ovjesa katastrofa.
Audi koji imaju prednje zracne jastuke znaju imati problema zbog izuzetno teskog prednjeg kraja, tj. raspodjela tezine nije bas jaca strana bilo kom Audiju, i to znaci vece opterecenje u tom djelu. Upravu si, kada su ova godista u pitanju od toga treba bjzeat, ne zbog jastuka, nego zbog toga sto ne znas ko je vozio auto prije. U slucaju da je jedan od jastuka popustio, kompresor ce pokusati da to nadoknadi konstantnim pumpanjem. To znaci da bi kompresor mogao isto tako biti problem vrloz brzo.

#19 Re: Audi A6 C6 Quattro sa sportskim ovjesom

Posted: 12/12/2018 07:17
by mk ultra
Koliki su to kompresori da je skupa reparacija :mrgreen:

Za te pare moze jedan Boge vijcani u gepek :run: