AERODROM TUZLA

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
dinoo1898
Posts: 382
Joined: 02/10/2011 16:35
Location: Mostar

#51 Re: AERODROM TUZLA

Post by dinoo1898 »

ferratilis wrote:Tako negdje, oko 10km, mozda malo manje. Ako planiras parkirat auto na aerodromu, 10KM je dan, ako je duze od 7 dana, onda 7KM po danu
Ispred kuce na makadamskom parkingu tik pred ulazak na aerodrom je parking 3 KM/dan. Ja sam ostavljao auto vise puta, vlasnici su skroz regularni iako parking sam po sebi nije
User avatar
Haris.ba
Posts: 24904
Joined: 08/09/2005 20:08

#52 Re: AERODROM TUZLA

Post by Haris.ba »

emirolini wrote:Stvar je savrseno jasna, od sarajevskog aeroxroma koji je bukvalno sda family company nece niko dopustiti da se tizlanski zaleti sa nekim velikim sredstvima... to je sa svima, i mostar i banja luka a ne samo sa tuzlom. Da li ja mislim da se sarajlice i tuzlaci mrzr? Ne... ali za Sarajlice koji su u SDA.u cijeli svijet je Sarajevo i to je savrseno jasno...
Kaže ukini kantone. Nikada.

Šta bi tek onda pričali?

Sarajevo ne predstavlja nikakvu prepreku razvoju aerodroma. Tuzlanski aerodrom ne predstavlja nikakvu konkurenciju Sarajevskom.

Veća konkurenciju Tuzlanskom aerodomu predstavlja Osječki. Naročito u kargo dijelu.

Da nema granice, mnogo teže bi Tuzlanski imao ikakve šanse.

Uglavnom, aerodrom koji ima bruku posla pred sobom. Ulaganja u infrastrukturu do malih uslužnih stvari. Do popravljanja ceste do aerodroma (pa i u Sarajevu to još koliko je godina prošlo to nije završeno, a plus aerodrom je u urbanom okruženju, pa cesta nije završena) - do uvezivanja javnoga saobraćaja za aerodrom (nema godinama direktne linije javnoga prevoza za aerodrom ni u Sarajevu, mada su nešta govorili da su nedavno uspostavili, taksi lobi je jači od svih, tako da ni u Tuzli nije ništa neobično).

Nadam se da ne zovu ljudi po radiju više i kritiziraju kako im nije izdat fiskalni račun (da nisam slušao, ne bih ni vjerovato - pa onda još voditelj emisije zvao direktora čija je kafana da ga pita što ne izdaje račun...). To gledam kao na neke dječije bolesti.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24904
Joined: 08/09/2005 20:08

#53 Re: AERODROM TUZLA

Post by Haris.ba »

dinoo1898 wrote:
ferratilis wrote:Tako negdje, oko 10km, mozda malo manje. Ako planiras parkirat auto na aerodromu, 10KM je dan, ako je duze od 7 dana, onda 7KM po danu
Ispred kuce na makadamskom parkingu tik pred ulazak na aerodrom je parking 3 KM/dan. Ja sam ostavljao auto vise puta, vlasnici su skroz regularni iako parking sam po sebi nije
To vjerovatno da pare ostanu u Tuzli (Živinicama), da ne bi plaćali poreze mrskom Sarajevu. :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#54 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

Aham, sve skontao. Auf vider sehn... a to zavoji i ostalo itekako ima smisla sa SJJ i sa aerodromima i sa turizmom i sa svim sto nema logike...
Nista ti nisi skontao. Samo glumis lokalnog "tajkuna" koji eto kao zaposljava ljude, a posto je rodjen na Jelisejskim poljima, dva puta presjesti je problem.
Last edited by jefferson on 16/05/2017 06:51, edited 1 time in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#55 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

korisnik.1 wrote:
jefferson wrote:
korisnik.1 wrote:Ne shvatam ovu raspravu gdje se u isti koš stavljaju TZL i SJJ, a još manje ne shvatam kakve veze SJJ ima sa Vladom TK koja subvencionira TZL. :? Da ne bi Vlada TK slučajno trebala subv. SJJ? :-)
Ne treba miješati novac od kantona i novac koji Vlada FBiH rasporedi svim svojim aerodromima, pa i ovom budućem u Bihaću :-)
Naravno da vlada TK i SK ne trebaju da se mjesaju sta jedna a sta druga radi.
Ja sam reagovao na onu glupost: konacno za Brisel jer sam morao dva puta presjedati.
Jedno je uvezati region sa nekoliko najznacajnijih destinacija (da bi ljudi mogli presjesti) a drugo je gurati nerentabilne destinacije kao sto dosta aerodroma na balkanu radi.
Ne bih da komentarišem nešto od prije što se toga tiče, iznijeću svoje mišljenje.
Wizz treba gurati subvencijama dok TZL ne postane samoodrživ, kako se sjećam to se očekuje krajem 2017. Gledajući statistiku popunjenosti, nema promašene linije. Čak i ova za London iznenađuje.
Kada bi uletio Ryanair kao u Nišu, pa da se nadmeću. E to bi bilo :izet:
Naravno da je popunjeno jer se subvencionira. Neka, ali to ne treba biti rupa bez dna. Cisto sumnjam da ce TK iakd prestat subvencionirati linije.
Dr Arsla
Posts: 1190
Joined: 05/01/2013 16:16

#56 Re: AERODROM TUZLA

Post by Dr Arsla »

@jefferson Daj nam makar jedan dokaz u pisanom tragu da Vlada Tk subvencionira linije sa Aerodroma Tuzla ? Danas je barem sve transparetno i ima na webu, pa tako ima i Budžet Tk za sve godine. Pronađi tu stavku ako možeš. Vlada Tk daje Aerodromu oko 300 000 godišnje za finansiranje ali to ide za plate, doprinose itd. Također data su sredstva za prilazna svjetla pisti i ove godine za novu zgradu terminala. To da Vlada subvencionira Wizz-u letove je glupost i insinuacija. Oni jednostavno imaju izvrsnu popunjenost linija i manje takse i to je to
emirolini
Posts: 3504
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#57 Re: AERODROM TUZLA

Post by emirolini »

I kaze zasto nam je zemlja u dubiozi... sve neuko... Jefferson drzi se svoji brm brm bip bipppova...

Daleko smo od teme svejedno, cinjenica je da je Sarajevski aerodrom jednostavno los aerodrom i da dosta treba posla da to bude jedan Europski aerodrom, npr. kao Nikola Tesla.( ne broj korisnika vec organizacija i sve ostalo ) A Tuzlanski aerodrom je jedna obicna hala koja je neuslovna za obavljanje i dva leta dnevno a kamoli trenutni broj letova. Da se ne lazemo. Ogroman posao je ispred ali je dobra stvar da se razgovara na ovu temu.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#58 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

Stvarno bih volio da neko upuceniji ovdje odgovori na moje pitanje koliko Wizz Air placa aerodromske troskove po putniku na tuzlanskom aerodromu? Zasto se to krije, nije mi jasno. :?
Sjecam se vijesti od prije tri godine da je Wizz Air razgulio s Nikola Tesla Airport u Beogradu jer su im trazili 31 euro po putniku a Air Srbiji bilo jeftinije sto ih je naljutilo pa su skoro potpuno nestali iz srbijanske prijestolnice. Daj Boze da Wizz Air na tuzlanskom placa i pet eura po putniku!
User avatar
SpecialOffer
Posts: 2599
Joined: 16/05/2015 12:49

#59 Re: AERODROM TUZLA

Post by SpecialOffer »

shake69 wrote:Stvarno bih volio da neko upuceniji ovdje odgovori na moje pitanje koliko Wizz Air placa aerodromske troskove po putniku na tuzlanskom aerodromu? Zasto se to krije, nije mi jasno. :?
Sjecam se vijesti od prije tri godine da je Wizz Air razgulio s Nikola Tesla Airport u Beogradu jer su im trazili 31 euro po putniku a Air Srbiji bilo jeftinije sto ih je naljutilo pa su skoro potpuno nestali iz srbijanske prijestolnice. Daj Boze da Wizz Air na tuzlanskom placa i pet eura po putniku!
Pa dok god ne nadjes nekog da ti placa 6 eura i 5 je dobro :wink:
User avatar
bambina78
Posts: 778
Joined: 26/10/2011 15:00

#60 Re: AERODROM TUZLA

Post by bambina78 »

Wizzairu se placaju 3 eura po putniku ;)

Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
Dr Arsla
Posts: 1190
Joined: 05/01/2013 16:16

#61 Re: AERODROM TUZLA

Post by Dr Arsla »

bambina78 wrote:Wizzairu se placaju 3 eura po putniku ;)

Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
U 2016 godini bilo je preko 300 000 putnika na aerodromu Tuzla. Pomnoži to sa 3 € i dođeš do cifre od skoro 1,8 miliona maraka. Samo nam navedi izvor ili daj dokaz ko plaća Wizz-u taj iznos godišnje :?: Vlada Tk ne plaća 100 %
PS: Da nije možda Sanela Jenkis donator :lol:
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#62 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

bambina78 wrote:Wizzairu se placaju 3 eura po putniku ;)

Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
User avatar
bambina78
Posts: 778
Joined: 26/10/2011 15:00

#63 Re: AERODROM TUZLA

Post by bambina78 »

Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
foton
Posts: 710
Joined: 05/07/2004 11:02

#64 Re: AERODROM TUZLA

Post by foton »

shake69 wrote: Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
Kako je 10KM manje od 5 eura? Ali hajde... Subvencioniranje se sastoji od izuzimanja od naplacivanja (punih) taksi od kojih treba da zivi aerodrom. Ja se slazem da treba subvencionirati aktivnost od koje tako mnogo ljudi ima korist i da se te subvencije visestruko vrate po drugim osnovama.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#65 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

foton wrote:
shake69 wrote: Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
Kako je 10KM manje od 5 eura? Ali hajde... Subvencioniranje se sastoji od izuzimanja od naplacivanja (punih) taksi od kojih treba da zivi aerodrom. Ja se slazem da treba subvencionirati aktivnost od koje tako mnogo ljudi ima korist i da se te subvencije visestruko vrate po drugim osnovama.
Ma lapsus sto se svakome moze desiti, nisam mutav da ne znam kurs KM prema euru, sta si zapeo, malo vise od 5 eura! I sta to mijenja prici?
Dosadasnje subvencioniranje Vlade TK Aerodroma Tuzla je 1.6 miliona KM na godisnjoj razini i sramota je da s ovakvim poslovnim rezultatima se te pare ne trose na nesto drugo. Valjda bude samoodrziv naredne godine.
Koliko se razumijem, ovaj drugi bazni avion koji prenoci svaki dan bi trebao donijeti fine love na godisnjoj osnovi a to je tek odskora krenulo.
Samo lakapo, nema u Bosni nista brzo.
User avatar
korisnik.1
Posts: 615
Joined: 13/03/2012 18:57

#66 Re: AERODROM TUZLA

Post by korisnik.1 »

Ovdje pojedini vjerovatno nisu upućeni, a i kad ih uputiš reaguju bh sindromom.

Od nula putnika 2008 god (kad je aerodrom dobio dozvolu za međunarodni saobraćaj) do procjene od preko pola miliona putnika (koliko se očekuje ove godine), uz konstantan rast broja prihoda, rast broja putnika i linija, uz dolazak kargo saobraćaja, investicije i potrebe za zapošljavanjem itd. neko na to gleda negativno. Ma dajte molim vas :lol:
Aj pogledaš autoput koji je trenutno izgrađen, i koji je koštao basnoslovnu sumu novca i kad pogledaš koliko decenija ćemo ga otplaćivati, saberi oduzmi nema nas nigdje. Ovamo pogledaš da aerodrom napreduje velikim koracima, i to popljuješ.

Tamo pogledaš Bingo imao prihod 67 miliona KM, uredno sve plaćaju i ne kasne. Nama ne godi, psuju čovjeku jer su mu radnici na minimalcu :lol: aj molim te Senade Džambiću, otpusti 2500 radnika kako bi ovi što su ostali zaposleni dobili duplo veću platu :-)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#67 Re: AERODROM TUZLA

Post by jefferson »

korisnik.1 wrote:Ovdje pojedini vjerovatno nisu upućeni, a i kad ih uputiš reaguju bh sindromom.

Od nula putnika 2008 god (kad je aerodrom dobio dozvolu za međunarodni saobraćaj) do procjene od preko pola miliona putnika (koliko se očekuje ove godine), uz konstantan rast broja prihoda, rast broja putnika i linija, uz dolazak kargo saobraćaja, investicije i potrebe za zapošljavanjem itd. neko na to gleda negativno. Ma dajte molim vas :lol:
Aj pogledaš autoput koji je trenutno izgrađen, i koji je koštao basnoslovnu sumu novca i kad pogledaš koliko decenija ćemo ga otplaćivati, saberi oduzmi nema nas nigdje. Ovamo pogledaš da aerodrom napreduje velikim koracima, i to popljuješ.

Tamo pogledaš Bingo imao prihod 67 miliona KM, uredno sve plaćaju i ne kasne. Nama ne godi, psuju čovjeku jer su mu radnici na minimalcu :lol: aj molim te Senade Džambiću, otpusti 2500 radnika kako bi ovi što su ostali zaposleni dobili duplo veću platu :-)
Nije nikakv problem subvencionirati aerodrom i dovesti ga do odredjene tacke. Medjutim, kada ce to prestat? Kada ce se te pare uloziti u nesto drugo da se i neka druga aktivnost pomjeri sa mrtve tacke? Ne zaboravi, da je Wizz AIr strana firma i da profit ide strancima. Garant ima domacih biznisa kojima bi te subvencije dosle ko kec na desetku. Nemam ja problema da se Tuzlanski aerodrom siri, da se dovede na recimo CAT II od poreskih apra, itd, itd. Ali, ono s cime imam problem je subvencioniranje stranih kompanija od poreskih para unedogled.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#68 Re: AERODROM TUZLA

Post by seoBIH »

bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Ne moze biti rashod tajan jbte. Taj dokument gdje to pise. Pa nije vlada TK privatno drustvo.
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#69 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Lazes.
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
Dvostruka taksa

Međunarodni aerodrom Sarajevo naplaćuje taksu za putnički servis u iznosu od 18 eura, što je u skladu sa ostatkom regije. Međutim, pored tog iznosa, koji ide sarajevskom aerodromu, putnici moraju platiti dodatnih 10 eura federalne takse. Poređenja radi, beogradski Aerodrom Nikola Tesla naplaćuje između 15,5 i 20 eura taksi, ovisno o terminalu koji putnici koriste.

Belma Čureković, stručna saradnica za odnose sa javnošću Međunarodnog aerodroma Sarajevo, kaže da je federalna taksa uvedena 2005. godine odlukom Vlade bh. entiteta Federacija Bosne i Hercegovine, i to za sarajevski aerodrom, Zračnu luku Mostar (na koji leti Alitalia), te za Međunarodni aerodrom Tuzla, da bi ista bila stavljena van snage za aerodrome u Mostaru i Tuzlu. Putnici koji polijeću iz Sarajeva i dalje moraju plaćati dodatnih 10 eura.

"Nespremnost Federacije BiH da se odrekne svog dijela takse i Međunarodnog aerodroma Sarajevo da snizi visinu svoje takse su osnovni razlog malog prisustva niskotarifnih kompanija na našem tržištu", ocijenila je Hadžiefendić-Mešić.

Koliko zaista vrijedi biti destinacija niskobudžetnih avioprevoznika pokazuju i rezultati beogradskog aerodroma. U protekloj godini je od rekordnih 4,6 miliona putnika koji su koristili usluge Aerodroma Nikla Tesla, blizu 644.000 njih letjelo je nekom od low-cost kompanija. Sa druge strane, kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo, koji ipak ima manje kapacitete, u istoj godini je ukupno prošlo blizu 710.000 putnika.
Naime, putnička taksa od 10 eura, koliko iznosi na sarajevskom Aerodromu, je jednom niskotarifnom prijevozniku previsoka osobito kada se zna da recimo ona na Aerodromu u Nišu u Srbiji iznosi oko 1 euro. | Preuzeto sa: http://tuzlanski.ba/ekonomija/visoke-ta ... -sarajeva/
Mohamad Sissoko
Posts: 2421
Joined: 27/10/2009 22:48

#70 Re: AERODROM TUZLA

Post by Mohamad Sissoko »

Ovo je aerodrom Zivinice, realno. :D
User avatar
spreca
Posts: 66518
Joined: 07/11/2006 19:31
Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu

#71 Re: AERODROM TUZLA

Post by spreca »

Haris.ba wrote:Prvo mu promjeniti ime u Živinički aerodrom, pa onda ćemo dalje.

Ne valja lagati. :run: :D
Pravilno je Aerodrom Dubrave
User avatar
bambina78
Posts: 778
Joined: 26/10/2011 15:00

#72 Re: AERODROM TUZLA

Post by bambina78 »

Maraschino wrote:
bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Lazes.
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
Ako ti moje postove dozivljavas kao negativne prema Wizzu i tuzlanskom aerodromu, ti ne znas da citas sa razumijevanjem ;)
User avatar
Maraschino
Posts: 18997
Joined: 10/11/2006 16:15
Location: ...

#73 Re: AERODROM TUZLA

Post by Maraschino »

bambina78 wrote:
Maraschino wrote:
bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Lazes.
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
Ako ti moje postove dozivljavas kao negativne prema Wizzu i tuzlanskom aerodromu, ti ne znas da citas sa razumijevanjem ;)
Mozda sam te pomijesao sa mnogima koji pisu samo negativno o tom aerodromu.

Nego, mozes li dokazati kako i koliko TK placa Wizz-u? Nemoj samo poslovna tajna jer su to ogromna sredstva koja moraju biti transparentna.
MaliizDoboja
Posts: 16
Joined: 15/12/2016 16:25

#74 Re: AERODROM TUZLA

Post by MaliizDoboja »

MAT( Medjunarodni Aerodrom Tuzla) dobije od Wizz-air 1 euro po putniku, i to je to. Za taj novac treba primiti letjelicu, ispratiti letjelicu, organizovati kofere i putnike, te sve ostale propratne aktivnosti. Do sada je razliku svjesno subvencirao TK, ali od NG treba da budu samoodrzhivi. Drugi je par cipela duplo vishe zaposlenih nego shto je potrebno jer je trebalo uhljebiti politichki podobne.
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#75 Re: AERODROM TUZLA

Post by shake69 »

MaliizDoboja wrote:MAT( Medjunarodni Aerodrom Tuzla) dobije od Wizz-air 1 euro po putniku, i to je to. Za taj novac treba primiti letjelicu, ispratiti letjelicu, organizovati kofere i putnike, te sve ostale propratne aktivnosti. Do sada je razliku svjesno subvencirao TK, ali od NG treba da budu samoodrzhivi. Drugi je par cipela duplo vishe zaposlenih nego shto je potrebno jer je trebalo uhljebiti politichki podobne.
Nadam se da ti je izvor tacan. Jadno mi zvuci, mislio sam da je bar do 4-5 eura kada se zna da su serbes placali u Beogradu 9.6 eura po putniku i nisu se bunili ali su razgulil kad su im Srbi trazili 31 euro po putniku, kako sam vec napisao.
Mislim da jedino gdje se od njih moze malo vise zaraditi je ''parkiranje'' dva aviona cijelu noc na aerodromu i bas da se prebaci prevoz vise od 500000 putnika godisnje.
Post Reply