Ispred kuce na makadamskom parkingu tik pred ulazak na aerodrom je parking 3 KM/dan. Ja sam ostavljao auto vise puta, vlasnici su skroz regularni iako parking sam po sebi nijeferratilis wrote:Tako negdje, oko 10km, mozda malo manje. Ako planiras parkirat auto na aerodromu, 10KM je dan, ako je duze od 7 dana, onda 7KM po danu
AERODROM TUZLA
Moderator: anex
- dinoo1898
- Posts: 382
- Joined: 02/10/2011 16:35
- Location: Mostar
#51 Re: AERODROM TUZLA
- Haris.ba
- Posts: 24904
- Joined: 08/09/2005 20:08
#52 Re: AERODROM TUZLA
Kaže ukini kantone. Nikada.emirolini wrote:Stvar je savrseno jasna, od sarajevskog aeroxroma koji je bukvalno sda family company nece niko dopustiti da se tizlanski zaleti sa nekim velikim sredstvima... to je sa svima, i mostar i banja luka a ne samo sa tuzlom. Da li ja mislim da se sarajlice i tuzlaci mrzr? Ne... ali za Sarajlice koji su u SDA.u cijeli svijet je Sarajevo i to je savrseno jasno...
Šta bi tek onda pričali?
Sarajevo ne predstavlja nikakvu prepreku razvoju aerodroma. Tuzlanski aerodrom ne predstavlja nikakvu konkurenciju Sarajevskom.
Veća konkurenciju Tuzlanskom aerodomu predstavlja Osječki. Naročito u kargo dijelu.
Da nema granice, mnogo teže bi Tuzlanski imao ikakve šanse.
Uglavnom, aerodrom koji ima bruku posla pred sobom. Ulaganja u infrastrukturu do malih uslužnih stvari. Do popravljanja ceste do aerodroma (pa i u Sarajevu to još koliko je godina prošlo to nije završeno, a plus aerodrom je u urbanom okruženju, pa cesta nije završena) - do uvezivanja javnoga saobraćaja za aerodrom (nema godinama direktne linije javnoga prevoza za aerodrom ni u Sarajevu, mada su nešta govorili da su nedavno uspostavili, taksi lobi je jači od svih, tako da ni u Tuzli nije ništa neobično).
Nadam se da ne zovu ljudi po radiju više i kritiziraju kako im nije izdat fiskalni račun (da nisam slušao, ne bih ni vjerovato - pa onda još voditelj emisije zvao direktora čija je kafana da ga pita što ne izdaje račun...). To gledam kao na neke dječije bolesti.
- Haris.ba
- Posts: 24904
- Joined: 08/09/2005 20:08
#53 Re: AERODROM TUZLA
To vjerovatno da pare ostanu u Tuzli (Živinicama), da ne bi plaćali poreze mrskom Sarajevu.dinoo1898 wrote:Ispred kuce na makadamskom parkingu tik pred ulazak na aerodrom je parking 3 KM/dan. Ja sam ostavljao auto vise puta, vlasnici su skroz regularni iako parking sam po sebi nijeferratilis wrote:Tako negdje, oko 10km, mozda malo manje. Ako planiras parkirat auto na aerodromu, 10KM je dan, ako je duze od 7 dana, onda 7KM po danu
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#54 Re: AERODROM TUZLA
Nista ti nisi skontao. Samo glumis lokalnog "tajkuna" koji eto kao zaposljava ljude, a posto je rodjen na Jelisejskim poljima, dva puta presjesti je problem.Aham, sve skontao. Auf vider sehn... a to zavoji i ostalo itekako ima smisla sa SJJ i sa aerodromima i sa turizmom i sa svim sto nema logike...
Last edited by jefferson on 16/05/2017 06:51, edited 1 time in total.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#55 Re: AERODROM TUZLA
Naravno da je popunjeno jer se subvencionira. Neka, ali to ne treba biti rupa bez dna. Cisto sumnjam da ce TK iakd prestat subvencionirati linije.korisnik.1 wrote:Ne bih da komentarišem nešto od prije što se toga tiče, iznijeću svoje mišljenje.jefferson wrote:Naravno da vlada TK i SK ne trebaju da se mjesaju sta jedna a sta druga radi.korisnik.1 wrote:Ne shvatam ovu raspravu gdje se u isti koš stavljaju TZL i SJJ, a još manje ne shvatam kakve veze SJJ ima sa Vladom TK koja subvencionira TZL. Da ne bi Vlada TK slučajno trebala subv. SJJ?
Ne treba miješati novac od kantona i novac koji Vlada FBiH rasporedi svim svojim aerodromima, pa i ovom budućem u Bihaću
Ja sam reagovao na onu glupost: konacno za Brisel jer sam morao dva puta presjedati.
Jedno je uvezati region sa nekoliko najznacajnijih destinacija (da bi ljudi mogli presjesti) a drugo je gurati nerentabilne destinacije kao sto dosta aerodroma na balkanu radi.
Wizz treba gurati subvencijama dok TZL ne postane samoodrživ, kako se sjećam to se očekuje krajem 2017. Gledajući statistiku popunjenosti, nema promašene linije. Čak i ova za London iznenađuje.
Kada bi uletio Ryanair kao u Nišu, pa da se nadmeću. E to bi bilo
-
- Posts: 1190
- Joined: 05/01/2013 16:16
#56 Re: AERODROM TUZLA
@jefferson Daj nam makar jedan dokaz u pisanom tragu da Vlada Tk subvencionira linije sa Aerodroma Tuzla ? Danas je barem sve transparetno i ima na webu, pa tako ima i Budžet Tk za sve godine. Pronađi tu stavku ako možeš. Vlada Tk daje Aerodromu oko 300 000 godišnje za finansiranje ali to ide za plate, doprinose itd. Također data su sredstva za prilazna svjetla pisti i ove godine za novu zgradu terminala. To da Vlada subvencionira Wizz-u letove je glupost i insinuacija. Oni jednostavno imaju izvrsnu popunjenost linija i manje takse i to je to
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#57 Re: AERODROM TUZLA
I kaze zasto nam je zemlja u dubiozi... sve neuko... Jefferson drzi se svoji brm brm bip bipppova...
Daleko smo od teme svejedno, cinjenica je da je Sarajevski aerodrom jednostavno los aerodrom i da dosta treba posla da to bude jedan Europski aerodrom, npr. kao Nikola Tesla.( ne broj korisnika vec organizacija i sve ostalo ) A Tuzlanski aerodrom je jedna obicna hala koja je neuslovna za obavljanje i dva leta dnevno a kamoli trenutni broj letova. Da se ne lazemo. Ogroman posao je ispred ali je dobra stvar da se razgovara na ovu temu.
Daleko smo od teme svejedno, cinjenica je da je Sarajevski aerodrom jednostavno los aerodrom i da dosta treba posla da to bude jedan Europski aerodrom, npr. kao Nikola Tesla.( ne broj korisnika vec organizacija i sve ostalo ) A Tuzlanski aerodrom je jedna obicna hala koja je neuslovna za obavljanje i dva leta dnevno a kamoli trenutni broj letova. Da se ne lazemo. Ogroman posao je ispred ali je dobra stvar da se razgovara na ovu temu.
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#58 Re: AERODROM TUZLA
Stvarno bih volio da neko upuceniji ovdje odgovori na moje pitanje koliko Wizz Air placa aerodromske troskove po putniku na tuzlanskom aerodromu? Zasto se to krije, nije mi jasno.
Sjecam se vijesti od prije tri godine da je Wizz Air razgulio s Nikola Tesla Airport u Beogradu jer su im trazili 31 euro po putniku a Air Srbiji bilo jeftinije sto ih je naljutilo pa su skoro potpuno nestali iz srbijanske prijestolnice. Daj Boze da Wizz Air na tuzlanskom placa i pet eura po putniku!
Sjecam se vijesti od prije tri godine da je Wizz Air razgulio s Nikola Tesla Airport u Beogradu jer su im trazili 31 euro po putniku a Air Srbiji bilo jeftinije sto ih je naljutilo pa su skoro potpuno nestali iz srbijanske prijestolnice. Daj Boze da Wizz Air na tuzlanskom placa i pet eura po putniku!
- SpecialOffer
- Posts: 2599
- Joined: 16/05/2015 12:49
#59 Re: AERODROM TUZLA
Pa dok god ne nadjes nekog da ti placa 6 eura i 5 je dobroshake69 wrote:Stvarno bih volio da neko upuceniji ovdje odgovori na moje pitanje koliko Wizz Air placa aerodromske troskove po putniku na tuzlanskom aerodromu? Zasto se to krije, nije mi jasno.
Sjecam se vijesti od prije tri godine da je Wizz Air razgulio s Nikola Tesla Airport u Beogradu jer su im trazili 31 euro po putniku a Air Srbiji bilo jeftinije sto ih je naljutilo pa su skoro potpuno nestali iz srbijanske prijestolnice. Daj Boze da Wizz Air na tuzlanskom placa i pet eura po putniku!
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#60 Re: AERODROM TUZLA
Wizzairu se placaju 3 eura po putniku
Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
-
- Posts: 1190
- Joined: 05/01/2013 16:16
#61 Re: AERODROM TUZLA
U 2016 godini bilo je preko 300 000 putnika na aerodromu Tuzla. Pomnoži to sa 3 € i dođeš do cifre od skoro 1,8 miliona maraka. Samo nam navedi izvor ili daj dokaz ko plaća Wizz-u taj iznos godišnje Vlada Tk ne plaća 100 %bambina78 wrote:Wizzairu se placaju 3 eura po putniku
Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
PS: Da nije možda Sanela Jenkis donator
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#62 Re: AERODROM TUZLA
Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.bambina78 wrote:Wizzairu se placaju 3 eura po putniku
Bolje utrosena sredstva 10 puta nego ono sto ide preko zavoda za zaposljavanje....
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#63 Re: AERODROM TUZLA
Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
-
- Posts: 710
- Joined: 05/07/2004 11:02
#64 Re: AERODROM TUZLA
Kako je 10KM manje od 5 eura? Ali hajde... Subvencioniranje se sastoji od izuzimanja od naplacivanja (punih) taksi od kojih treba da zivi aerodrom. Ja se slazem da treba subvencionirati aktivnost od koje tako mnogo ljudi ima korist i da se te subvencije visestruko vrate po drugim osnovama.shake69 wrote: Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#65 Re: AERODROM TUZLA
Ma lapsus sto se svakome moze desiti, nisam mutav da ne znam kurs KM prema euru, sta si zapeo, malo vise od 5 eura! I sta to mijenja prici?foton wrote:Kako je 10KM manje od 5 eura? Ali hajde... Subvencioniranje se sastoji od izuzimanja od naplacivanja (punih) taksi od kojih treba da zivi aerodrom. Ja se slazem da treba subvencionirati aktivnost od koje tako mnogo ljudi ima korist i da se te subvencije visestruko vrate po drugim osnovama.shake69 wrote: Vjerovatno se salis, ali znam da su u Beogradu placali 9,6 eura po putniku (Ne Srbija Wizz Airu nego obrnuto) iako je bilo dogovoreno 12 eura pa su strpali u zatvor direktora jer je valjda zavrnuo lovu s nekima u svoj dzep.
Nisam siguran jesam li dobro zapamtio, ali kao da sam vidio negdje da nama placaju 10 KM, dakle manje od 5 eura, pa ocigledno zbog te mizerije nasi i ne vole pricati o tome.
Sad se covjek pita, ako je 300000 godisnje putnika, prosli mjesec bilo vec 50000 , pa gdje je ta lova i ako je crkavica!?
Dosadasnje subvencioniranje Vlade TK Aerodroma Tuzla je 1.6 miliona KM na godisnjoj razini i sramota je da s ovakvim poslovnim rezultatima se te pare ne trose na nesto drugo. Valjda bude samoodrziv naredne godine.
Koliko se razumijem, ovaj drugi bazni avion koji prenoci svaki dan bi trebao donijeti fine love na godisnjoj osnovi a to je tek odskora krenulo.
Samo lakapo, nema u Bosni nista brzo.
- korisnik.1
- Posts: 615
- Joined: 13/03/2012 18:57
#66 Re: AERODROM TUZLA
Ovdje pojedini vjerovatno nisu upućeni, a i kad ih uputiš reaguju bh sindromom.
Od nula putnika 2008 god (kad je aerodrom dobio dozvolu za međunarodni saobraćaj) do procjene od preko pola miliona putnika (koliko se očekuje ove godine), uz konstantan rast broja prihoda, rast broja putnika i linija, uz dolazak kargo saobraćaja, investicije i potrebe za zapošljavanjem itd. neko na to gleda negativno. Ma dajte molim vas
Aj pogledaš autoput koji je trenutno izgrađen, i koji je koštao basnoslovnu sumu novca i kad pogledaš koliko decenija ćemo ga otplaćivati, saberi oduzmi nema nas nigdje. Ovamo pogledaš da aerodrom napreduje velikim koracima, i to popljuješ.
Tamo pogledaš Bingo imao prihod 67 miliona KM, uredno sve plaćaju i ne kasne. Nama ne godi, psuju čovjeku jer su mu radnici na minimalcu aj molim te Senade Džambiću, otpusti 2500 radnika kako bi ovi što su ostali zaposleni dobili duplo veću platu
Od nula putnika 2008 god (kad je aerodrom dobio dozvolu za međunarodni saobraćaj) do procjene od preko pola miliona putnika (koliko se očekuje ove godine), uz konstantan rast broja prihoda, rast broja putnika i linija, uz dolazak kargo saobraćaja, investicije i potrebe za zapošljavanjem itd. neko na to gleda negativno. Ma dajte molim vas
Aj pogledaš autoput koji je trenutno izgrađen, i koji je koštao basnoslovnu sumu novca i kad pogledaš koliko decenija ćemo ga otplaćivati, saberi oduzmi nema nas nigdje. Ovamo pogledaš da aerodrom napreduje velikim koracima, i to popljuješ.
Tamo pogledaš Bingo imao prihod 67 miliona KM, uredno sve plaćaju i ne kasne. Nama ne godi, psuju čovjeku jer su mu radnici na minimalcu aj molim te Senade Džambiću, otpusti 2500 radnika kako bi ovi što su ostali zaposleni dobili duplo veću platu
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#67 Re: AERODROM TUZLA
Nije nikakv problem subvencionirati aerodrom i dovesti ga do odredjene tacke. Medjutim, kada ce to prestat? Kada ce se te pare uloziti u nesto drugo da se i neka druga aktivnost pomjeri sa mrtve tacke? Ne zaboravi, da je Wizz AIr strana firma i da profit ide strancima. Garant ima domacih biznisa kojima bi te subvencije dosle ko kec na desetku. Nemam ja problema da se Tuzlanski aerodrom siri, da se dovede na recimo CAT II od poreskih apra, itd, itd. Ali, ono s cime imam problem je subvencioniranje stranih kompanija od poreskih para unedogled.korisnik.1 wrote:Ovdje pojedini vjerovatno nisu upućeni, a i kad ih uputiš reaguju bh sindromom.
Od nula putnika 2008 god (kad je aerodrom dobio dozvolu za međunarodni saobraćaj) do procjene od preko pola miliona putnika (koliko se očekuje ove godine), uz konstantan rast broja prihoda, rast broja putnika i linija, uz dolazak kargo saobraćaja, investicije i potrebe za zapošljavanjem itd. neko na to gleda negativno. Ma dajte molim vas
Aj pogledaš autoput koji je trenutno izgrađen, i koji je koštao basnoslovnu sumu novca i kad pogledaš koliko decenija ćemo ga otplaćivati, saberi oduzmi nema nas nigdje. Ovamo pogledaš da aerodrom napreduje velikim koracima, i to popljuješ.
Tamo pogledaš Bingo imao prihod 67 miliona KM, uredno sve plaćaju i ne kasne. Nama ne godi, psuju čovjeku jer su mu radnici na minimalcu aj molim te Senade Džambiću, otpusti 2500 radnika kako bi ovi što su ostali zaposleni dobili duplo veću platu
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#68 Re: AERODROM TUZLA
Ne moze biti rashod tajan jbte. Taj dokument gdje to pise. Pa nije vlada TK privatno drustvo.bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#69 Re: AERODROM TUZLA
Lazes.bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
Dvostruka taksa
Međunarodni aerodrom Sarajevo naplaćuje taksu za putnički servis u iznosu od 18 eura, što je u skladu sa ostatkom regije. Međutim, pored tog iznosa, koji ide sarajevskom aerodromu, putnici moraju platiti dodatnih 10 eura federalne takse. Poređenja radi, beogradski Aerodrom Nikola Tesla naplaćuje između 15,5 i 20 eura taksi, ovisno o terminalu koji putnici koriste.
Belma Čureković, stručna saradnica za odnose sa javnošću Međunarodnog aerodroma Sarajevo, kaže da je federalna taksa uvedena 2005. godine odlukom Vlade bh. entiteta Federacija Bosne i Hercegovine, i to za sarajevski aerodrom, Zračnu luku Mostar (na koji leti Alitalia), te za Međunarodni aerodrom Tuzla, da bi ista bila stavljena van snage za aerodrome u Mostaru i Tuzlu. Putnici koji polijeću iz Sarajeva i dalje moraju plaćati dodatnih 10 eura.
"Nespremnost Federacije BiH da se odrekne svog dijela takse i Međunarodnog aerodroma Sarajevo da snizi visinu svoje takse su osnovni razlog malog prisustva niskotarifnih kompanija na našem tržištu", ocijenila je Hadžiefendić-Mešić.
Koliko zaista vrijedi biti destinacija niskobudžetnih avioprevoznika pokazuju i rezultati beogradskog aerodroma. U protekloj godini je od rekordnih 4,6 miliona putnika koji su koristili usluge Aerodroma Nikla Tesla, blizu 644.000 njih letjelo je nekom od low-cost kompanija. Sa druge strane, kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo, koji ipak ima manje kapacitete, u istoj godini je ukupno prošlo blizu 710.000 putnika.
Naime, putnička taksa od 10 eura, koliko iznosi na sarajevskom Aerodromu, je jednom niskotarifnom prijevozniku previsoka osobito kada se zna da recimo ona na Aerodromu u Nišu u Srbiji iznosi oko 1 euro. | Preuzeto sa: http://tuzlanski.ba/ekonomija/visoke-ta ... -sarajeva/
-
- Posts: 2421
- Joined: 27/10/2009 22:48
#70 Re: AERODROM TUZLA
Ovo je aerodrom Zivinice, realno.
- spreca
- Posts: 66518
- Joined: 07/11/2006 19:31
- Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu
#71 Re: AERODROM TUZLA
Pravilno je Aerodrom DubraveHaris.ba wrote:Prvo mu promjeniti ime u Živinički aerodrom, pa onda ćemo dalje.
Ne valja lagati.
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#72 Re: AERODROM TUZLA
Ako ti moje postove dozivljavas kao negativne prema Wizzu i tuzlanskom aerodromu, ti ne znas da citas sa razumijevanjemMaraschino wrote:Lazes.bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#73 Re: AERODROM TUZLA
Mozda sam te pomijesao sa mnogima koji pisu samo negativno o tom aerodromu.bambina78 wrote:Ako ti moje postove dozivljavas kao negativne prema Wizzu i tuzlanskom aerodromu, ti ne znas da citas sa razumijevanjemMaraschino wrote:Lazes.bambina78 wrote:Normalno da placa TK Wizzu. Cifra je vjerovatno poslovna tajna, ali je to dobitna kombinacija za sve. Svakako bi placali zavodu za zaposljavanje za razne propale programe. Ovako se ljudi u konacnici bar uposle....
Svaki tvoj post o Wizzair-u i Tuzlanskom aerodromu su neki crnjaci a mi letimo li letimo. Ne znam koju korist od toga imas osim neke ljubomore.
Nego, mozes li dokazati kako i koliko TK placa Wizz-u? Nemoj samo poslovna tajna jer su to ogromna sredstva koja moraju biti transparentna.
-
- Posts: 16
- Joined: 15/12/2016 16:25
#74 Re: AERODROM TUZLA
MAT( Medjunarodni Aerodrom Tuzla) dobije od Wizz-air 1 euro po putniku, i to je to. Za taj novac treba primiti letjelicu, ispratiti letjelicu, organizovati kofere i putnike, te sve ostale propratne aktivnosti. Do sada je razliku svjesno subvencirao TK, ali od NG treba da budu samoodrzhivi. Drugi je par cipela duplo vishe zaposlenih nego shto je potrebno jer je trebalo uhljebiti politichki podobne.
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#75 Re: AERODROM TUZLA
Nadam se da ti je izvor tacan. Jadno mi zvuci, mislio sam da je bar do 4-5 eura kada se zna da su serbes placali u Beogradu 9.6 eura po putniku i nisu se bunili ali su razgulil kad su im Srbi trazili 31 euro po putniku, kako sam vec napisao.MaliizDoboja wrote:MAT( Medjunarodni Aerodrom Tuzla) dobije od Wizz-air 1 euro po putniku, i to je to. Za taj novac treba primiti letjelicu, ispratiti letjelicu, organizovati kofere i putnike, te sve ostale propratne aktivnosti. Do sada je razliku svjesno subvencirao TK, ali od NG treba da budu samoodrzhivi. Drugi je par cipela duplo vishe zaposlenih nego shto je potrebno jer je trebalo uhljebiti politichki podobne.
Mislim da jedino gdje se od njih moze malo vise zaraditi je ''parkiranje'' dva aviona cijelu noc na aerodromu i bas da se prebaci prevoz vise od 500000 putnika godisnje.