basicm wrote:madner wrote:Ama kazem ti ispadaju ljudi smjesni kada fale svoga konja. Isti sa Ado sa super dizelom koji zahvaljujuci BMW fizici zapravo ima 40% vise konja, ili onaj sto je morao cipovati Ceeda da moze uz Bradinu ali hvali istu kao top izbor.
Jos gore, Fusion je losija platforma.
Nema znacku, nije sporno da nije lose auto, samo nema ni pluseve koji bi te ubjedili da kupis.
Mazda ima ozbiljan problem sto se placa dodatna carina.
Ko hvali svoje? Imali smo emku, mirzeta, ado je malo ohladio, nedim nas potrosnjom handri, ali amar i mazda opasno pariraju emki i audiju. Necu ponavljati, samo jedan argument objektivan zelim, nista vise.
Renola sam ja imao, i ako ispada da ga hvalim onda zato sto je auto bio dobar, iako sam slobodno mogu da ga pljujem jer ga ne prodajem. I opet bi renola prije mazde.
zasto vi serete po mazdi
, argument : made in japan , jel ti dosta , ako hoces dogovorimo se pa probaj , pa mi onda reci , postujem svaciji izbor
al nemoj , covjek pita insignia vs mazda , + nije u Bosni , znaci tamo mazda daje 5 god garancije
i fino je sve receno , veci gepek , vise prostora , isti kvalitet , sta hoces vise , kolko god vi naserete ljudi kupe da se razlikuju malo
evo konkretno trojka ima mana , nije da nema : buka tockova , lupanje zadnjeg ovjesa preko jacih rupa , zvucn izolacija krova , potanak lak na plastikama , lako se izgrebe , trosi 7-8l gradske, podloske mijenjao jednom , znoj sa ruku je vec malo nagrizao kozu volana i rucice , plastika malo tvrdja na nekim mjestima , nema sva 4 auto/one touch podiizaca .
Sta hoces evo reci , ja sam iskren i priznam mane auta , sto se ne moze reci za pojedine.