Vidi se da si veliki fan vjecnog direktoratec wrote:Da je neko drugi direktor JP Ceste rekao bi da ima nade ali kako sada stvari stoje vidjeti ćemo (sve zavisi od starog novog direktora). Ono što je ozbiljno (novo) da su specifično tražena sredstva za dvije dionice koje su navedene u kreditnim zahtjevima znači nemože se igrati sa sredstvima nego se moraju davati konkretni rezultati. Za ostalo raditi će se kako politika odredi prioritete i sredstva.Alfons Kauders wrote:
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.
Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?
Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
Brze ceste su u nadležnosti JP Autoceste.
Na koje dvije dionice mislis? Ja sam u onoj dokumentaciji nasao samo M18 (Karaula, Nisici, Stupari-Vitalj), i M17.3 (Neum-Stolac u tri faze)?
Kakva dinamika radova se moze ocekiviti, jer su oba projekta mrtva godinama? U biti, cisto s tehnickog aspekta, ne vidim zasto bi bilo problema oko realizacije... Jos ako su pare tu...