Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#101 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

tec wrote:
Alfons Kauders wrote:
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.

Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?

Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
Da je neko drugi direktor JP Ceste rekao bi da ima nade ali kako sada stvari stoje vidjeti ćemo (sve zavisi od starog novog direktora). Ono što je ozbiljno (novo) da su specifično tražena sredstva za dvije dionice koje su navedene u kreditnim zahtjevima znači nemože se igrati sa sredstvima nego se moraju davati konkretni rezultati. Za ostalo raditi će se kako politika odredi prioritete i sredstva.

Brze ceste su u nadležnosti JP Autoceste.
Vidi se da si veliki fan vjecnog direktora :D

Na koje dvije dionice mislis? Ja sam u onoj dokumentaciji nasao samo M18 (Karaula, Nisici, Stupari-Vitalj), i M17.3 (Neum-Stolac u tri faze)?

Kakva dinamika radova se moze ocekiviti, jer su oba projekta mrtva godinama? U biti, cisto s tehnickog aspekta, ne vidim zasto bi bilo problema oko realizacije... Jos ako su pare tu...
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#102 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

VjecitiStudent wrote:
Alfons Kauders wrote:
VjecitiStudent wrote:Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve :D
Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran sam :)
Između "ne valja" i "ne vjerujem" cijeli je ponor.

Također, ja o (ne)kredibilitetu ovih lažova i ublehaša, ti o meni. :-)
Posteno.

Dakle, da ti opet otvorimo novu temu o isplativosti magistralnih puteva, ili ces samo trollati ovu, po uzoru na onu o autoputu?
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#103 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by VjecitiStudent »

Alfons Kauders wrote:
VjecitiStudent wrote:
Alfons Kauders wrote:
Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran sam :)
Između "ne valja" i "ne vjerujem" cijeli je ponor.

Također, ja o (ne)kredibilitetu ovih lažova i ublehaša, ti o meni. :-)
Posteno.

Dakle, da ti opet otvorimo novu temu o isplativosti magistralnih puteva, ili ces samo trollati ovu, po uzoru na onu o autoputu?
I opet, gdje ja ovdje napisah "ne treba", "ne isplati se"?

Napisah ovdje samo "NE VJERUJEM" onima koji karaulu su pravili koliko ono dugo, koji Stolac-Neum prave koliko ono dugo?
The BEN10
Posts: 7585
Joined: 19/09/2011 09:03

#104 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

Nisam advokat @Vjecitog, čak štaviše, znali smo se nas dvojica dobro razići na nekim temama, ali koliko se sjećam on je uvijek bio zagovarač brzih cesta u odnosu na autoput. Što zaista ima jako uporište naročito na dionicama koje će biti isplative za ko zna koliko godina, a s druge strane, ne dobijaš baš previše na brzini i prohodnosti.
Npr meni je put preko Ivana sasvim OK u poređenju sa putem preko Karaule. Jer na toj dionici imaš i treću traku i sijaset mjesta za preticanje, tako da autoput ne ubrzava baš toliko drastično koliko bi treća traka preko Karaule značila u odnosu na trenutno stanje...
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#105 Re: Bosanski putevi

Post by So What! »

Jedan od možda najbitnijih projekata je izgradnja 2x2 ceste na magistralnom putu M-4, na dionici Drežnik - petlja Šićki Brod.

Sada imamo normalan resterećen prilaz Tuzli.

Investitor i naručilac ovog projekta je bio JP Ceste FBiH. Dionica je duga 4,8 km i vrijednost projekta je bila 12 miliona KM.

Zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa na nekim malim dijelovima, put se sužava, ali je opet u dobroj mjeri riješen prilaz, trećem po veličin gradu u državi.

Image

Image

Image

Image

Image
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#106 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

Alfons Kauders wrote: Kakva dinamika radova se moze ocekiviti, jer su oba projekta mrtva godinama? U biti, cisto s tehnickog aspekta, ne vidim zasto bi bilo problema oko realizacije... Jos ako su pare tu...
Mrtvi nisu ali da se miču kao puževi to jeste. Problem je uvijek jedan te isti kada je u pitanju JP Ceste fbih je igračka sda i hdz gdje se preusmjeravaju sredstva prema politički unosnijim područjima. Novost je da u kreditima su navedene specifične dionice a ne kao do sada generalna obnova putnih pravaca (gdje bi nabrojali stotine pa odradili one gdje trebaju politički bodovi), i promjena u akcizama koja će garantirati da sredstva iz akciza idu za jp ceste (to je sada bilo samo za autoceste).
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#107 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

tec wrote:
Alfons Kauders wrote: Kakva dinamika radova se moze ocekiviti, jer su oba projekta mrtva godinama? U biti, cisto s tehnickog aspekta, ne vidim zasto bi bilo problema oko realizacije... Jos ako su pare tu...
Mrtvi nisu ali da se miču kao puževi to jeste. Problem je uvijek jedan te isti kada je u pitanju JP Ceste fbih je igračka sda i hdz gdje se preusmjeravaju sredstva prema politički unosnijim područjima. Novost je da u kreditima su navedene specifične dionice a ne kao do sada generalna obnova putnih pravaca (gdje bi nabrojali stotine pa odradili one gdje trebaju politički bodovi), i promjena u akcizama koja će garantirati da sredstva iz akciza idu za jp ceste (to je sada bilo samo za autoceste).
Dakle sad moraju raditi Neum-Stolac i Sarajevo-Tuzla, nakon 20 godina opstrukcija i zavlacenja?
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#108 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

Alfons Kauders wrote:
tec wrote:
Alfons Kauders wrote: Kakva dinamika radova se moze ocekiviti, jer su oba projekta mrtva godinama? U biti, cisto s tehnickog aspekta, ne vidim zasto bi bilo problema oko realizacije... Jos ako su pare tu...
Mrtvi nisu ali da se miču kao puževi to jeste. Problem je uvijek jedan te isti kada je u pitanju JP Ceste fbih je igračka sda i hdz gdje se preusmjeravaju sredstva prema politički unosnijim područjima. Novost je da u kreditima su navedene specifične dionice a ne kao do sada generalna obnova putnih pravaca (gdje bi nabrojali stotine pa odradili one gdje trebaju politički bodovi), i promjena u akcizama koja će garantirati da sredstva iz akciza idu za jp ceste (to je sada bilo samo za autoceste).
Dakle sad moraju raditi Neum-Stolac i Sarajevo-Tuzla, nakon 20 godina opstrukcija i zavlacenja?
Sada neće moći trošiti većinu sredstava na politički važne vukojebine i punjenje budžeta kao do sada. Naravno vremenski će to ići po volji dobrog direktora koji se nije baš proslavio na brzini.
The BEN10
Posts: 7585
Joined: 19/09/2011 09:03

#109 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

tec wrote: Novost je da u kreditima su navedene specifične dionice a ne kao do sada generalna obnova putnih pravaca (gdje bi nabrojali stotine pa odradili one gdje trebaju politički bodovi), i promjena u akcizama koja će garantirati da sredstva iz akciza idu za jp ceste (to je sada bilo samo za autoceste).
Ovo zvuči obećavajuće.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#110 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

The BEN10 wrote:
tec wrote: Novost je da u kreditima su navedene specifične dionice a ne kao do sada generalna obnova putnih pravaca (gdje bi nabrojali stotine pa odradili one gdje trebaju politički bodovi), i promjena u akcizama koja će garantirati da sredstva iz akciza idu za jp ceste (to je sada bilo samo za autoceste).
Ovo zvuči obećavajuće.
Ali još nije usvojeno. Naravno treba se i shvati da magistralne ceste u BiH neće biti jeftino graditi, i nadam se da će se poštovati zakon i zabraniti divlju gradnju uz magistrale i divlje priključke na istu. Jer bez toga će kratkoročno služiti svojoj svrsi.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#111 Re: Bosanski putevi

Post by So What! »

KvaziExpert wrote:
So What! wrote:Jedan od možda najbitnijih projekata je izgradnja 2x2 ceste na magistralnom putu M-4, na dionici Drežnik - petlja Šićki Brod.

Sada imamo normalan resterećen prilaz Tuzli.

Investitor i naručilac ovog projekta je bio JP Ceste FBiH. Dionica je duga 4,8 km i vrijednost projekta je bila 12 miliona KM.

Zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa na nekim malim dijelovima, put se sužava, ali je opet u dobroj mjeri riješen prilaz, trećem po veličin gradu u državi.
jesi li upućen, pomjera li se uopšte situacija s mrtve tačke, za onih preostalih sto metara prema petlji, i ono suženje na kružnom toku?

Slabo, Tuzla nažalost kad je došla na red nije bilo zakona, o priejvremenom ulasku u imovinu. Sada se to računa kao gotova dionica, a Grad Tuzla je u nadležnosti da riješava koliko može. S tim da Tuzla ima iznimno lijenu vlast, pa ja mislim da se ovo neće pomjerati, ona suženja ostaju nažalost.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#112 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Posljednje konkretnradovi na projektu Stolac - Neum.

Izgradnja ceste Buna – Neum, dionica Stari Neum – Broćanac
Sarajevo, 01. juli/srpanj 2014. - Cestovni pravac Buna – Neum proglašen je magistralnim pravcem iako njegove tehničke karakteristike ni približno ne odgovaraju rangu ceste u koji se svrstavaju. Stanje postojeće ceste odlikuje se vrlo skromnim tehničkim elementima gdje se širine kolovza kreće od 3-5 metara. U periodu do 1992. godine izgrađen je jedan dio ovog magistralnog pravca i to na potezu Buna – Masline – Stolac i dionica stolac – Drenovac. Od 2005. do 2006. izgrađena je dionica ceste Stari Neum – Kiševo, a u periodu 2013. godine izgrađena je dionica Kiševo – Babin Do za koju je utrošeno 3.094.729,09 KM. Izgradnjom ove dionice stekli su se uslovi za stavljanje u promet izgrađenog djela ceste sa izgradnjom spojne ceste Babin Do sa postojećom cestom. Kompletiranjem ovog djela spojne ceste i izgrađenog djela putovanje do Neuma se skraćuje za 6 km. Za dovršetak ovog djela ceste Ceste FBIH osigurale su sredstva iz vlastitih izvora u iznosu od 1.130.911,91 KM tako da će u naredna dva mjeseca dionica ceste Stari Neum – Babin Do biti u potpunosti puštena u promet.

Na dionici ceste Babin Do – Broćanac pribavljena je kompletna projektna dokumentacija te je u toku postupak rješavanja imovinsko-pravnih odnosa. Za izgradnju nastavka ove dionice u toku je postupak osiguranja sredstva iz kreditnih izvora.

Trenutno je u fazi izrada glavnog projekta dionice Broćanac – Cerovica čime se stvaraju uslovi za dalju izgradnju predmetne ceste.

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#113 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Jedna od najljepših priča kada su u pitanju putevi je svakako zenčika Glavna Gradska Magistrala (GGM).

Izgrađena je za mandata rahmetli Husejina Smajlovića, načelnika Zenice koji je nedavno preminuo dok je još uvijek bio na funkciji, a uspio je doživjeti otvaranje GGM-a početkom ove godine.

GGM je izgrađen iz sredstava povoljnog kredita Saudijskog fonda za razvoj koji je iznosio 10 miliona dolara.

Inače izgrađena je unutargradska dionica, a vangradska bi trebala nakon završetka Zeničke obilaznice na autoputu Vc.

Jedan oronuo grad, ova cesta je preporodila, uvela čak 18 kružnih tokova, izbačeni su semafori, uvedene bicikilističke, rasvjeta, postignuta sigurnost i efikasnost u saobraćaju, a kao šlag na tortu su došle nove fontane koje ukrašavaju grad.

Image

Image

Image

Image



User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#114 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

So What! wrote:Posljednje konkretnradovi na projektu Stolac - Neum.

Izgradnja ceste Buna – Neum, dionica Stari Neum – Broćanac
Sarajevo, 01. juli/srpanj 2014. - Cestovni pravac Buna – Neum proglašen je magistralnim pravcem iako njegove tehničke karakteristike ni približno ne odgovaraju rangu ceste u koji se svrstavaju. Stanje postojeće ceste odlikuje se vrlo skromnim tehničkim elementima gdje se širine kolovza kreće od 3-5 metara. U periodu do 1992. godine izgrađen je jedan dio ovog magistralnog pravca i to na potezu Buna – Masline – Stolac i dionica stolac – Drenovac. Od 2005. do 2006. izgrađena je dionica ceste Stari Neum – Kiševo, a u periodu 2013. godine izgrađena je dionica Kiševo – Babin Do za koju je utrošeno 3.094.729,09 KM. Izgradnjom ove dionice stekli su se uslovi za stavljanje u promet izgrađenog djela ceste sa izgradnjom spojne ceste Babin Do sa postojećom cestom. Kompletiranjem ovog djela spojne ceste i izgrađenog djela putovanje do Neuma se skraćuje za 6 km. Za dovršetak ovog djela ceste Ceste FBIH osigurale su sredstva iz vlastitih izvora u iznosu od 1.130.911,91 KM tako da će u naredna dva mjeseca dionica ceste Stari Neum – Babin Do biti u potpunosti puštena u promet.

Na dionici ceste Babin Do – Broćanac pribavljena je kompletna projektna dokumentacija te je u toku postupak rješavanja imovinsko-pravnih odnosa. Za izgradnju nastavka ove dionice u toku je postupak osiguranja sredstva iz kreditnih izvora.

Trenutno je u fazi izrada glavnog projekta dionice Broćanac – Cerovica čime se stvaraju uslovi za dalju izgradnju predmetne ceste.

Image

Image

Image

Image
Na ovo da se nadovezem, glavni projekat za dionicu Brocanac Drenovac je gotov i revidovan, podijeljen na 2 poddionice Brocanac Cerovica i Cerovica Drenovac
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#115 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sarajevo, Južna longitudinala

@motika (Skyscrapercity)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#116 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

@ww87 - SCC

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50742
Joined: 16/07/2012 16:00

#117 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Tu negdje ima tunel u projektu cini mi se. I to bi moglo biti izmedju Hutova i Prapratnice.
User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#118 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

Tunel Zaba duzine 975m cini mi se
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#120 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

kritichar wrote:Tunel Zaba duzine 975m cini mi se
Da, ima, ta dužina će da bude i ujedno najzahtjevniji dio ove dionice.

Sreća neće biti potrebe za mostovima, vijaduktima i slično.

Područje je jako slabo naseljeno, pa mi nije jasno zašto se ranije nije radila ta cesta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Počeli su radovi u sklopu nastavka izgradnje Južne longitudinale za šta je u julu ove godine potpisan drugi amandman na ugovor o realizaciji projekta u dužini od 900 metara. Radovi se trenutno izvode kod stadiona Grbavica u ulici Zvornička.

Image
Image
Image
User avatar
Logovan
Posts: 94591
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#121 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

Što će biti veselo u Zvorničkoj. :skoljka: Nedostajale su nam kolone.
megaman4
Posts: 4948
Joined: 08/08/2011 23:59

#122 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by megaman4 »

Da ovi naši znaju mogli su davno unaprijediti prijeratnu infrastrukturu.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#123 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Tuzla - Završen kružni tok, na križanju ulica Maršala Tita, ZAVNOBIH-a i Bulevara Alije Izetbegovića.
Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#124 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

A transverzala, Sarajevo - by Namibija (SCC)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#125 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:@ww87 - SCC

Image
Hvala na karti.

Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Post Reply