Nadjohoriginal ovog djela, s prijevodom na engleski...Sve, ali bas sve, je izmisljeno, osim ovog zadnjeg 1/166, to postoji u Tahriru, ali ne vidim nista sporno u tome. Ni ja ne klanjam spustenih ruku jer slijedim mezheb koji smatra ispravnijim klanjanje svezanih ruku. I po nasem fikhu nije dozvoljeno klanjati spustenih ruku...Pa da krenemo s demontazom lazi i ubleha:Smrcak15 wrote:Nastavak salabajzerskih izjava Homeinija sa navedenim izvorima na kraju svake tacke, ovakva osoba je tebi istinska ulema, sretno vam bilo....I usput, pitao si me, pa da odgovorim - prava, istinska, sijska ulema su insani poput Imama Homeinija, Khameneija, Nasrullaha,...a ne kojekakvi salabajzeri, profesionalne engleske sije
21. Homeini dozvoljava analni odnos sa ženom i seksualno naslađivanje sa dojenčetom
Pitanje 11 – Prihvatljivije i jače mišljenje jeste da je analni odnos sa ženom dozvoljen, ali strogo pokuđen (mekruh). Sigurnije je i bolje da se to izbjegava, a naročito ako supruga s tim nije zadovoljna.
Pitanje 12 – Nije dozvoljeno spolno općiti sa suprugom prije nego ona napuni devet godina, bez obzira radilo se o stalnom ili nestalnom braku. Što se tiče drugih vidova seksualnog naslađivanja, poput strastvenog milovanja, grljenja i naslađivanja među stegnima žene, to nije zabranjeno, pa čak i sa djevojčicom dojenčetom.” (Tahrirul-vesile, str. 221.)
(Komentar: Kod ovoga čovjeka, nastranosti nemaju granica. U akidi, on je pun krivovjerja i zastranjivanja, tvrdoglav je i pun mržnje, a u pravnim (fikhskim) seksualnim pitanjima, on je nastran, razuzdan i popustljiv. Nije ništa čudno, to je Homeini, vođa zabludjele revolucije.)
22. Homeini izdaje fetvu (pravnu deciziju) da je imetak sunnije dozvoljeno prisvojiti, da mu nije dozvoljeno klanjati dženazu i da je nečist
“Da, po ovome pitanju u obzir se uzima to da imetak ne smije biti otet od muslimana, od zimmije (onaj ko je pod zaštitom islamske države), od onoga ko je pod ugovorom sa muslimanima i njima sličnih, čiji se imetak treba cijeniti i poštivati. A što se tiče imetka sunnije, najjače mišljenje je da za njih važe isti propisi kao i za one koji su sa nama u ratu, u smislu da je od njih dozvoljeno uzeti imetak kao ratni plijen i da se za njega vežu i propisi o petini plijena (koja pripada Allahu i Poslaniku). Čak štaviše, jasno je i očito da je od njega (sunnije) dozvoljeno uzeti imetak gdje god da se nalazi i to na bilo koji način.” (Tahrirul-vesile, 1/251.)
“Nije dozvoljeno klanjati dženazu nijednoj vrsti nevjernika, ni odmetniku od vjere, ni onima koji su proglašeni za nevjernike, kao što su nasibije-sunnije i haridžije, koji su plagirali i prisvojili islam.” (Tahrirul-vesile, 1/80.)
“Nasibije-sunnije i haridžije, Allah ih Uzvišeni prokleo, nečisti su bez ikakve dileme.” (Tahrirul-vesile, 1/118.)
(Komentar: Nije nepoznato da vođa koji poziva zbližavanju i jednistvu, pod nasibijama[1], misli na sunnije. Kod njega su nasibije i ashabi i Buharija i Muslim, kao i svi ostali muslimanski učenjaci. Može se uočiti da on pravi razliku između nasibija i haridžija, što upućuje na to da se radi o dvije različite sekte. To znači da su nasibije, posebna sekta mimo haridžija, a to mogu biti samo sljedbenici sunneta (sunnije). Zato pouku uzmite, vi koji pameti imate!)
23. Homeini kaže: “Stavljanje desne ruke preko lijeve u namazu kvari namaz, osim u stanju tukje (prikrivanja i pretvaranja pred sunnijama)”
“Druga stvar koja kvari namaz jeste tzv. Tekfir, a to je stavljanje jedne ruke preko druge u namazu, kako to rade neki drugi mimo nas. Taj čin, prema najjačem mišljenju, kvari namaz ako se radi namjerno, a ne kvari ako se učini nehotice, iako je i u ovome slučaju namaz bolje ponoviti. Nema smetnje da se ruke stavljaju jedna preko druge, ako smo u stanju potrebe za tukjom (pretvaranjem).” (Tahrirul-vesile, 1/166.)
Hvala Allahu pa me ucinio muslimanom a ne Shijom sektasom da slijedim zabludjele tipove kao Homeijnija i njemu slicne.
Ovdje se moram osvrnuti da ovu stvar potenciraju likovi kojima u ovo ne smijes ni darnuti:
Idemo dalje:
I konacno 166
Nadam se da necu svaku iznesenu laz i potvoru morati demantovati na ovaj nacin.