Auto casopisi
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- madner
- Posts: 56766
- Joined: 09/08/2004 16:35
#101 Re: Auto casopisi
Pa dinamican je, za Mercedesa.
Shvatam da se ne mozes staviti u ulogu nekoga ko ima dovoljno para za istog, no reci da ni po cemu ne odskace od ostalih je smjesno. Unutrasnjost, udobnost, komfor, sigurnost... Kod dinamike se vec dovoljno auta gura, sa jako malim razlikama.
Shvatam da se ne mozes staviti u ulogu nekoga ko ima dovoljno para za istog, no reci da ni po cemu ne odskace od ostalih je smjesno. Unutrasnjost, udobnost, komfor, sigurnost... Kod dinamike se vec dovoljno auta gura, sa jako malim razlikama.
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#102 Re: Auto casopisi
Ma vala pored nove C klase, ne bih passata popisao ni da gori... Cuj passat bolji od C klase
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#103 Re: Auto casopisi
Kuleru upravu Si .,.,. Kako Ono kazu Mercedes I ostala cigancad.,.,
Koliko god ostali bilo dobri nemogu prismrdit mecki,.
Koliko god ostali bilo dobri nemogu prismrdit mecki,.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#104 Re: Auto casopisi
I Mercedesov motor ima dvije turbine,iako ima manje konja obrtni moment je isti,500 nm.ado-šampion wrote:Vrh vrhova je hrtvatski prijevod, za kod zna sta.mali_milojica wrote:citroen xm wrote:Ne znam da li je vama u opisu Pasata privuklo pažnju ono "vrh vrhova". Jbt kao da čitam opis nekog naćuniranog polovnjaka na PIK.ba ili ti OLX.ba.
I meni upalo u oci. Kontam,jbm ti autoindustriju kad je Passat vrh vrhova. Je li ima u ponudi ovaj Passat sa Hybrid tehnologijom?
Kontam,testirana Mecka je Hybrid,dizel plus el. motor cca 230 KS,pa kontam sta to Passat ima tehnicki naprednije od nje.
Passatov motor je napredniji, ako izuzmemo el. motor. 2 litra zapremine, 240 konja, 2 turbine, Euro 6... C klasa, 2.1 205 konja. Automatski mjenjac bolji kod Passata, itd. Sramota je da je Mercedes dopustio da Passat ima moderniji motor i bolji automatski mjenjac. Passat koji nije ni premium.
Ali to je standardno za Mercedes, ljudi kuju Mercedes u zvijezde, ali realno koliko god ovaj komentar izazvao bure, tehnicki Mercedes je daleko iza Audija i BMWa danas, u svim normalnim autima (da ne idemo na sportske, AMG i slicno), osim S klase. Losiji motori, losiji automatski mjenjaci, losiji pogon na sva 4, itd. Uprokos zadnjem pogonu i dobrom rasporedu tezine, nikad nisu napravili fakat dinamicno auto iako to reklamiraju od prve C klase. Dinamican kao Passat s prednjim pogonom i poprecno postavljenim motorom. I to sve vrlo dobro naplate.
Sto se tice Passata, premium se ne postaje samo usminkanom unutrasnjoscu, modernim motorom i DSG mjenjacem. Poprecno postavljen motor kako bi se Passat udaljio od Audija dovoljno govori. Nema ni Quattro s Torsenom (ili ovim novim mehanickim diferencijalom) nego Haldex spojku. Ali upravo ti motori i DSG mjenjac, kao i kvalitet zavrsne obrade, cine da se Passat pokojom sitnicom izdigne iznad prosjeka u toj klasi.
Uzduzno postavljen motor. Na stranu teorija, ali meni se cini da A4 ima dosta laksi nos i vozi se upravljivije i lakse od bilo kojeg drugog normalnog (ne sportskog) auta s prednjim pogonom i poprecno postavljenim motorom. B6 u ovom slucaju. Jedini s prednjim pogonom koji daje osjecaj "lakoce" u nosu blizak autima sa zadnjim pogonom. Recimo A3 2. gen. iako tvrdji dosta vise podupravlja i nos mu se cini dosta tezi. Sad koliko je to zasluga uzduzno postavljenog motora, a koliko uravnotezenog ovjesa i direktnog volana, ne znam, ali bih rekao da je velika.
Dalje,ako je Passatov motor Euro6 sa 134 gr/km,sta je onda Mercedesov sa 94 gr/km.
Passat mozda ima bolji mjenjac,ali da je u kompletu tehnicki bolji od Hybrid Mercedesa nema jbn sanse,da kaze 100 magazina.
Passat je mozda,ali kazrm mozda,bolja kupovina,zbog cijene,opreme,prostora itd,ali tehnoloski nije.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#105 Re: Auto casopisi
Ne kazem ja da od ostalih ne odskace. Odskace od konfekcije itekako. Ali u poredjenju s BMWom i Audijem ne vidim sta je to na Mercedesima C i E posebno, osim imena Mercedes. Sve to sto si nabrojao imaju i Audi i BMW. Unutrasnjost, komfor, sigurnost, i plus jos dinamiku. Sto se tice tehnike, dizel motori brzi i efikasniji kod BMWa i Audija, automatski mjenjaci bolji, pogon na sva 4 kod Audija najbolji, kod BMWa bolji nego Mercedesov, iako su slicni sistemi i ako se ne varam radi ih ista firma (Steyr).madner wrote:Pa dinamican je, za Mercedesa.
Shvatam da se ne mozes staviti u ulogu nekoga ko ima dovoljno para za istog, no reci da ni po cemu ne odskace od ostalih je smjesno. Unutrasnjost, udobnost, komfor, sigurnost... Kod dinamike se vec dovoljno auta gura, sa jako malim razlikama.
Kazes premium je marketinski izraz a onda Mercedes se ne kupuje zbog dinamike. Znaci kupuje se sto je Mercedes. Trebas usaglasiti stavove.
Naravno, svako ima pravo na svoje misljenje, i ja recimo pored BMWa ne bih pogledao Audija, za mene je Audi karina u odnosu na BMW, ali testovi i prodaja ipak govore malo drugacije i to se itekako treba uvaziti. Isto tako, moze biti ime 1000 puta dok se to ne pokaze u stvarnosti i sadasnjosti, ja to ne jebem 2%. A realnost govori da su i C i E klasa (pa i A) ispod usporedivih Audija i BMWa i to godinama unazad i generalno a posebno po tehnici.
Ne mozes porediti cistocu dizel motora i hibrida. Ako vec hoces da poredis onda ti treba podatak koliko je taj dizel "cist" bez elektromotora. Ne kazem ja da je Passat tehnoloski bolji, gluho bilo, ali ako je makar u 1 segmentu bolji to je bruka i sramota. Posebno zato sto on 7 godina starog Audijevog modela nije ni po cemu bolji osim potrosnji i cistoci, i to zato sto je Audi 3.0 V6, vjerovatno jer im se moze. O tome ja upravo pricam u zadnjih nekoliko postova.mali_milojica wrote: I Mercedesov motor ima dvije turbine,iako ima manje konja obrtni moment je isti,500 nm.
Dalje,ako je Passatov motor Euro6 sa 134 gr/km,sta je onda Mercedesov sa 94 gr/km.
Passat mozda ima bolji mjenjac,ali da je u kompletu tehnicki bolji od Hybrid Mercedesa nema jbn sanse,da kaze 100 magazina.
Passat je mozda,ali kazrm mozda,bolja kupovina,zbog cijene,opreme,prostora itd,ali tehnoloski nije.
- medobrundoo
- Posts: 245
- Joined: 04/02/2015 14:38
#106 Re: Auto casopisi
sema911s wrote:Kuleru upravu Si .,.,. Kako Ono kazu Mercedes I ostala cigancad.,.,
Koliko god ostali bilo dobri nemogu prismrdit mecki,.
prosječna starost kupaca mercedesa kalaje
52 godine
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#107 Re: Auto casopisi
Naravno, kad ljudi sazriju i dodje im iz guzice u glavu sta je dobro, a sta lose. Hvala Bogu, neki to shvate i ranije.medobrundoo wrote:sema911s wrote:Kuleru upravu Si .,.,. Kako Ono kazu Mercedes I ostala cigancad.,.,
Koliko god ostali bilo dobri nemogu prismrdit mecki,.
prosječna starost kupaca mercedesa kalaje
52 godine
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#108 Re: Auto casopisi
Taj je corsaa.,., neki se opametimo Sa 27, neki nikada I uzivaju u raznim poluproizvodima,. I lqzu sebe da imaju vrh vrhova auta, Il Sta vecc
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#109 Re: Auto casopisi
Klasican primjer Meme,sabanamedobrundoo wrote:sema911s wrote:Kuleru upravu Si .,.,. Kako Ono kazu Mercedes I ostala cigancad.,.,
Koliko god ostali bilo dobri nemogu prismrdit mecki,.
prosječna starost kupaca mercedesa kalaje
52 godine
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#110 Re: Auto casopisi
Zato sto covjek sa 52 godine zna sta valja a i ima para da kupi sta valja a ne da se zajebava sa poluproizvodima... Mislim, to sto ti nemas love za mecku (kao i ja ) nije razlog da sad pricamo kako je dvicak najbolje auto...
- madner
- Posts: 56766
- Joined: 09/08/2004 16:35
#111 Re: Auto casopisi
Unutrasnjost tu negdje
Dobar je ovaj ado, bice jos bolji kada skupi 5-6 hiljada pa obidje auta iz snova uzivo.
Dobar je ovaj ado, bice jos bolji kada skupi 5-6 hiljada pa obidje auta iz snova uzivo.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#112 Re: Auto casopisi
W204 nije imao nutrasnjost na nivou Mercedesa, ali ovaj novi model itekako ima. Nova C klasa mi je zelja od dana kad je izasla, sad da imam "viska" para, prodao bih CC-a i kupio mecku. Mozda kad budem imao 52 godine, bude para i za to
- _mufljuz_
- Posts: 4976
- Joined: 12/04/2013 19:42
#113 Re: Auto casopisi
ima l koje auto da ti ne bi kupioIndustrialyzer wrote:W204 nije imao nutrasnjost na nivou Mercedesa, ali ovaj novi model itekako ima. Nova C klasa mi je zelja od dana kad je izasla, sad da imam "viska" para, prodao bih CC-a i kupio mecku. Mozda kad budem imao 52 godine, bude para i za to
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#114 Re: Auto casopisi
DS5 djevojci, C klasu sebi da se zna ko pisa stojeci u kuci_mufljuz_ wrote:ima l koje auto da ti ne bi kupioIndustrialyzer wrote:W204 nije imao nutrasnjost na nivou Mercedesa, ali ovaj novi model itekako ima. Nova C klasa mi je zelja od dana kad je izasla, sad da imam "viska" para, prodao bih CC-a i kupio mecku. Mozda kad budem imao 52 godine, bude para i za to
- _mufljuz_
- Posts: 4976
- Joined: 12/04/2013 19:42
#115 Re: Auto casopisi
jah a Hiroshima Industries na avataru - zna se ko je nepoderiv - to je posljednja plejada proizvodjaca koji drze maksimalno do renomea i kvalitete....Industrialyzer wrote:DS5 djevojci, C klasu sebi da se zna ko pisa stojeci u kuci_mufljuz_ wrote:ima l koje auto da ti ne bi kupioIndustrialyzer wrote:W204 nije imao nutrasnjost na nivou Mercedesa, ali ovaj novi model itekako ima. Nova C klasa mi je zelja od dana kad je izasla, sad da imam "viska" para, prodao bih CC-a i kupio mecku. Mozda kad budem imao 52 godine, bude para i za to
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#116 Re: Auto casopisi
Sta je bilo, malo si se previse pravio pametan (kao i obicno) pa si popusio. Nije lako kad naletis na pametnije od sebe, jelde, ah taj ego. Pa smo presli na vrijedjanje, neka neka. Skupio je Ado puno vise od tih 5-6 hiljada za tvoju informaciju, puno vise nego sto bi ti radeci u banci ikad skupio bez kredita.madner wrote:Unutrasnjost tu negdje
Dobar je ovaj ado, bice jos bolji kada skupi 5-6 hiljada pa obidje auta iz snova uzivo.
- madner
- Posts: 56766
- Joined: 09/08/2004 16:35
#117 Re: Auto casopisi
Jest jest, totalno si me pomeo.
Ovo za unutrasnjost me je toliko frapiralo da nisam nista rekao za mjenjac.
Nego reci mi, sta mislis zasto VW radi na novom DGSu, kada su sada prvi?
Ovo za unutrasnjost me je toliko frapiralo da nisam nista rekao za mjenjac.
Nego reci mi, sta mislis zasto VW radi na novom DGSu, kada su sada prvi?
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#118 Re: Auto casopisi
Ko ti kaze da su prvi? Trebace jos puno DSGa i puno pure da se dostigne 8-brzinski ZF automatik, setovan od BMWa. Ko zna ne treba 9 brzina. Sto ipak ne mijenja nista u tome da Audi/VW imaju bolji automatski mjenjac nego Mercedes. Ne kazem ja, moje misljenje je nebitno u svemu tome. Imas Car Buyer kanal na Youtube pa pogledaj usporedbe E klase i C klase s konkurencijom. A kad gledas obrati paznju sta kazu za unutrasnjost.madner wrote:Jest jest, totalno si me pomeo.
Ovo za unutrasnjost me je toliko frapiralo da nisam nista rekao za mjenjac.
Nego reci mi, sta mislis zasto VW radi na novom DGSu, kada su sada prvi?
- madner
- Posts: 56766
- Joined: 09/08/2004 16:35
#119 Re: Auto casopisi
Ne gledam clipove koji su zasnovani cisto na misljenima pojedinaca. Samo gdje ima testova sa mjerenjima, pa napravim sam sebi sliku. Sto se tice unutrasnjosti, vise vjerujem svojim ocima, usima i prstima.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#120 Re: Auto casopisi
Sam si dao odgovor na pitanje koje sam postavio. By the way, glavni razlog sto se R6 i boxer motor stavljaju uzduzno u avion su inercione sile motora.Ja te fino pitah a ti po dogmi opalio.
R6 je naravno predugacak da bi stao poprecno, a boxer presirok za takav polozaj. Nema smisla.
Prica o avionima je nesuvisla, jer se propeler odmah nastavlja na radilicu, cemu nepotrebni medjusklopovi.
Istinu govoreci tehnicki je jednostavnije postaviti motor uzduzno, posebno kod auta sa zadnjim pogonom zbog jednostavnije transmisije.
R6 ima prednosti nad V6 ne samo zbog nesto veceg obrtnog momenta nego i zbog jednostavnosti - jedna glava vs dvije, dvije bregaste vs cetiri, time i jednostavniji razvod, jednostavniji blok itd. Jedina "nauka" kod rednih motora sa vise od 4 cilindra je termicka dilatacija. BMWu se nije problem drzati te price kao pjan plota jer ima tradicionalno pogon na zadnje tockove i ima dovoljno prostora pod haubom da postavi motor uzduzno i to iza prednje osovine, kao i Mercedes.
Ja sam trazio neki pravi argument redno postavljeni vs poprecno postavljeni motor, volio bih znati zasto se preferira redno postavljeni a da pri tome taj razlog nije tipa BMW tako postavlja i to je premium.
Sto se tice prostora za postavljanje motora, ne BMW nema prostora da gurne motor toliko nazad, zato su tradicionalno BMW-i uvijek imali manje prostora u unutrasnjosti od Mercedesa i Audija, sto je posljedica motora koj "lezi" iza osovine. ALi svako ima svoje prioritete. Sto se tice jednostavnosti R6 motora, nisi uzeo u obzir prostor koji zauzimaju cime se ogranicava upotreba u manjim modelima, i utice na kompelt dizajn automobila itd. Takodje, podmazivanje tih motora je daleko kompleksnije kao i hladjenje.
Sto se tice "pravog" razloga, je raspored tezine i upravljivost. BMW-ov motor lezi iza osovine i time mjenja balans izmedju prednjeg i straznjeg dijela. Npr. onaj BMW 135 koji sam spomenuo ima odnos tezine 49:51%. Koliko je tebi to vazno je sada drugi par rukava, meni licno jeste, a boga mi i mnogim proivodjacima. Npr. mazda Mx-5 ima istu takvu koncepciju i s razlogom je vec dvije i kusur decenija okarakterisana kao auto sa najboljim balansom i upravljanjem.
Kao sto je milojica rekao, Audijev problem je sto je originalno zamisljen kao automobil sa prednjom vucom. Ali uzduzno (ne redno) postavljen motor omogucava koristenje Torsen pogona na sva 4 tocka, dok Passat mora koristiti Haldex. Takodje, upravljivi je, iako motor i dalje "visi" ispred osovine (Audije je na B8 pomjerio motor 2cm nazad).
Upravljivost automobila za mnoge je nevazan detalj. Za mnoge je vazan, a to jaro moj nije dogma, nego razlika izmedju kupca Toyote i BMW-a. Sve zavisi od prioriteta sta ti hoces da kupis i vozis.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#121 Re: Auto casopisi
Imam DSG, a navozao sam se ZF-a sa 8 brzina. I dok je ZF sa 8 brzina od strane BMW-a nevjerovatan napredak akda su u pitanju obicni automatici, i dalje nije mjenjac sa duplim kvacilom i osjeti se da je sporiji od DSG-a.ado-šampion wrote:Ko ti kaze da su prvi? Trebace jos puno DSGa i puno pure da se dostigne 8-brzinski ZF automatik, setovan od BMWa. Ko zna ne treba 9 brzina. Sto ipak ne mijenja nista u tome da Audi/VW imaju bolji automatski mjenjac nego Mercedes. Ne kazem ja, moje misljenje je nebitno u svemu tome. Imas Car Buyer kanal na Youtube pa pogledaj usporedbe E klase i C klase s konkurencijom. A kad gledas obrati paznju sta kazu za unutrasnjost.madner wrote:Jest jest, totalno si me pomeo.
Ovo za unutrasnjost me je toliko frapiralo da nisam nista rekao za mjenjac.
Nego reci mi, sta mislis zasto VW radi na novom DGSu, kada su sada prvi?
Valjda zato BMW koristi DCT u M modelima, koji jeste vjerovatno najbolji mjenjac sa duplim kvacilom.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#122 Re: Auto casopisi
_mufljuz_ wrote:jah a Hiroshima Industries na avataru - zna se ko je nepoderiv - to je posljednja plejada proizvodjaca koji drze maksimalno do renomea i kvalitete....Industrialyzer wrote:DS5 djevojci, C klasu sebi da se zna ko pisa stojeci u kuci_mufljuz_ wrote:
ima l koje auto da ti ne bi kupio
Avatar je bio promijenjen ali se sam vratio, nemam pojma kako, neka poruka visih sila?
Salu na stranu, Mazda je perfektno auto za prosjecnog vozaca i ispunjava sve svoje zadatke taman, onako kako bi trebalo. Zato je nisam ni davao za male pare i preporucio bih je svakome.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#123 Re: Auto casopisi
Sve mi je to jasno, nisam znao za Volva i šestak poprečno.mali_milojica wrote:Redni sestak postavljen poprecno ima Volvo. Da jos vise iskomplikuju stvar nude i pogon na sva 4
Mislim da si sam dao odgovor. Od svih auta sa poprecnim motorom samo Mini ga nudi da je smjesten iza prednje osovine i znamo cemu to doprinosi,Mini je auto koji je pojam za upravljivost. Naravno to nije jedini razlog,ali jedan od jeste. Auta sa uzduzno postavljenim motorima,svi su redom vecinom objeseni iza prednje osovine (osim kod Audija,jer je prvenstveno zamisljen kao auto sa prednjom vucom) i svi su bolje izbalansirani tezinom od auta sa poprecnim motorima.
Za mene je blazirano tvrditi da je uzdužno postavljen motor u svakom slučaju prednost nad poprečno postavljenim ako je glavni argument balans masa na prednjoj i zadnjoj osovini, a Audi kao premium marka to nema jer mu je motor ispred prednje osovine !?
BDW, još je prastari Renault 4 imao redno postavljeni motor iza prednje osovine i pogon na prednje točkove, što danas niko nema koliko ja znam.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#124 Re: Auto casopisi
Pa što je ti ne kupi opet ?Industrialyzer wrote:_mufljuz_ wrote:jah a Hiroshima Industries na avataru - zna se ko je nepoderiv - to je posljednja plejada proizvodjaca koji drze maksimalno do renomea i kvalitete....Industrialyzer wrote:
DS5 djevojci, C klasu sebi da se zna ko pisa stojeci u kuci
Avatar je bio promijenjen ali se sam vratio, nemam pojma kako, neka poruka visih sila?
Salu na stranu, Mazda je perfektno auto za prosjecnog vozaca i ispunjava sve svoje zadatke taman, onako kako bi trebalo. Zato je nisam ni davao za male pare i preporucio bih je svakome.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#125 Re: Auto casopisi
Pa Audi je pomjerio u B8 motor 2cm nazad u odnosu na B7. Kako ce biti sa novim A4 to je vec nepoznanica.Citros Buenos wrote:Sve mi je to jasno, nisam znao za Volva i šestak poprečno.mali_milojica wrote:Redni sestak postavljen poprecno ima Volvo. Da jos vise iskomplikuju stvar nude i pogon na sva 4
Mislim da si sam dao odgovor. Od svih auta sa poprecnim motorom samo Mini ga nudi da je smjesten iza prednje osovine i znamo cemu to doprinosi,Mini je auto koji je pojam za upravljivost. Naravno to nije jedini razlog,ali jedan od jeste. Auta sa uzduzno postavljenim motorima,svi su redom vecinom objeseni iza prednje osovine (osim kod Audija,jer je prvenstveno zamisljen kao auto sa prednjom vucom) i svi su bolje izbalansirani tezinom od auta sa poprecnim motorima.
Za mene je blazirano tvrditi da je uzdužno postavljen motor u svakom slučaju prednost nad poprečno postavljenim ako je glavni argument balans masa na prednjoj i zadnjoj osovini, a Audi kao premium marka to nema jer mu je motor ispred prednje osovine !?
BDW, još je prastari Renault 4 imao redno postavljeni motor iza prednje osovine i pogon na prednje točkove, što danas niko nema koliko ja znam.