Ako su ovi zadnji d4d 1.6 i 2.0, to su BMWovi motori i zamjena lanca nije predvidjena. Na njima su se lanci pokazali kao problematicni u pocetku, ali to je bilo 2007. i 2008. godine. Toyota je preuzela te motore od BMWa kad su ovi poceli ugradjivati novije (cca 2014.). Ja imam auto s takvim motorom, 2011. godiste, sad ima oko 180 k na satu i lanac se ne cuje i ne pravi probleme.Enticer wrote:Auta koja imaju lanac (2000.+ godiste)
Motor d4d u Toyotama ima lanac
Koji je interval zamjene lanca? Jel 400k km?
A inace, nije bas poredjenje lanca u autu prije 30-40 godina i danas. Nije nikome problem napraviti lanac debeo ko prst i cvrstu pratecu opremu, pa nije samo Mercedes imao lance prije 30 godina, mahom svi BMWi su oduvijek bili s lancima i hladno su naguravali pola miliona s originalnim lancem. Sad ispada prije 40 godina su znali napraviti auto s lancem a danas ne znaju.
Problem nastaje kad se u kombinaciji sve strozijih ekoloskih normi, trke za sto nizom potrosnjom, sto boljom/novijom tehnologijom, kako bi se zadovoljile potrebe trzista, i uklapanjem svega toga u budzet pocnu ugradjivati plasticne komponente koje ne mogu podnijeti napore. VW je to rijesio tako sto sad ugradjuju remen u TSI, a BMW je nastavio s lancem, koji se u novijim Bx7 motorima izgleda pokazao kao neproblematican, ali 1.5 3-cilindras po svim pokazateljima koje sam sad vidio ne trosi nista manje od starog 2.0 4-cilindrasa iste snage i momenta.