Sta ima kolinda ?
10.000 kom kažeš?
nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11627 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Naravno samo i po spisku sve od - do, jer ne kara tebe bjeloglavi nego ridjobradi kad ti zavrne vodu u XXI vijeku, kad nemas med. zastitu, kad su korupcija i nepotizam osnovna privredna djelatnost, kad su u policiji i pravosudju propuh, kad imas prek0 50% nezaposlenost, a ti mislis da ti je dobro jer ti je omogucio da bez posla ili sa minimalnom platom mozes da vozis auto.basicm wrote:Tako je, hvala bjeloglavom supu a ridjobradom cemo psovati, samo on je kriv.
Providan si...
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#11628 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Kad urede javni prevoz, ja cu prvi busom. Do tada, meni je auto potreba a ne luksuz zbog vrtica, skole i posla...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11629 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
To je poenta, prvo baza pa nadgradnja, samo sto je problem taj vakuum sto nas standard u prosjeku ne dozvoljava da imas auto, a prevoz nikakav.Ned071 wrote:Kad urede javni prevoz, ja cu prvi busom. Do tada, meni je auto potreba a ne luksuz zbog vrtica, skole i posla...
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#11630 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
to je trolejbuska trasamk ultra wrote:
šticari, šleperi i trolejbusi prave gužvu na toj dionici... auti ne...
u to sam se beskonačno puta uvjerio
trolejbus ne stane na proširenje iako je slodobno na obje stanice u Švrakinom, i tako ostaneš na semaforu jer se niko ne miče
onda su ovi iz suda skontali obilaznicu kroz Gatačku, pa se uključuju ovamo na semaforu u ŠVR
šticar dok se pomakne dan mu treba
kad su auti samo... nije tolika gužva, bude nešto malo, kad ima trolejbus u koloni dodaj 10 minuta svom putu, svaki kamion po 2 minute
a ne trasa za šticare i kamione koji tom dionicom od tranzita nailaze svake 2-3 minute
jer im je to neka vrsta obilaznice
dok ih nisu preusmerili tuda
moglo se solidno vremena proputovati čak i javnim prevozom
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#11631 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
čekap zakonske uslove da se ispune ili da te neko puti jer je normalan i defanzivan vozačmuha_sa wrote:procitAo sam vješalice
naravno da sam protiv tog divljackog ulijetanja al isto tako ako želiš normalno da se ukljuciš iz sporedne na glavnu rijedak je onaj ko ce ti stat i pustit te
ako se nema opšte kulture onda me i ne cudi vozacka nekultura
u tome je poenta
a ne u iskaljivanju agresivnosti na način da iz sporedne ne pogledaš uopće ima li automobila i upadaš ko najgori seoski kabadahija jer misliš da to tako treba
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#11632 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
A šta ako se npr. natovaren traktor ili kamion koji prevozi neku veću građevinsku strukturu nabije ispred vozača i kilavi 20-30km/h (jer ne može više svakako) a ograničenje 60-70 km/h? Nigdje isprekidane a ukaže se prilika da se zaobiđe? Je li Boga ti vozač dužan čekati isprekidanu makar ona se pojavila tek nakon par kilometara ili je u tom slučaju dozvoljeno zaobići?
Desilo mi je jednom da kad bio na putu od Tz do Doboja, 2h ujutro, nekoliko kamiona kompanije Širbegović, prevlače neke stubove od po 20-30m i naravno u pratnji policije (pratnja na čelu i na kraju), i ja morao 30km/h kilavit za njima od Gračanice do trenutka kad su skrenuli na stranu (a bilo je barem 15ak kilometara vožnje jer su skrenuli tek negdje prije onog tunela prije Doboja :/
Desilo mi je jednom da kad bio na putu od Tz do Doboja, 2h ujutro, nekoliko kamiona kompanije Širbegović, prevlače neke stubove od po 20-30m i naravno u pratnji policije (pratnja na čelu i na kraju), i ja morao 30km/h kilavit za njima od Gračanice do trenutka kad su skrenuli na stranu (a bilo je barem 15ak kilometara vožnje jer su skrenuli tek negdje prije onog tunela prije Doboja :/
- konektovan
- Posts: 40657
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#11633 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Po Goranovoj logici, samo oni koji imaju platu preko dvice, mogu sebi priustiti auto i voziti ga.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#11634 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Goran je djelimicno u pravu
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#11635 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
a mozemo li mi koji nemamo toliko otimati ovima sto imaju, pa da se i mi vozamo
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#11636 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Amare dje Btanga?amar1994 wrote:Goran je djelimicno u pravu
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11637 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Da je ova drzava imanje i koristenje auta postavila u realne okvire tako bi trebalo biti, a posto nije i posto time naivnim i ovcama zamazuju oci onda auto mogu imati i oni bez posla.konektovan wrote:Po Goranovoj logici, samo oni koji imaju platu preko dvice, mogu sebi priustiti auto i voziti ga.
A vidi sad ove racunice, pa sljedeci put pricaj o Goranovoj logici.
Potrosacka korpa u BiH za 4-clanu porodicu je 1870 KM, prosjecna plata 850 KM, znaci ako dvoje rade fali 170 KM/mjesecno. Istovremeno auto kosta min 700 KM godisnje (registracija 500, da se u prosjeku kupi jedna guma 100 i jedan servis 100) da se ne potrosi ni kap benzina i da se nijednom ne pokvari. E sad, osim sto je to skoro jedna mjesecna plata, na onih 2000 KM sto ti fali za korpu ti natovaris jos auto, pa mi reci da nas standard dozvoljava jedan auto na tri stanovnika i da se nas covjek ne odrice esencijalnih stvari kako bi imao auto.
Znam da istina bolji, ali drzanje glave u pijesku nece poboljsati situaciju.
Last edited by tempuser on 23/09/2017 23:12, edited 1 time in total.
- kloniran
- Posts: 12188
- Joined: 06/09/2013 18:57
- Location: Ispod palme na obali mora.
#11638 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
koji ce kurac onda i da zive ti bez posla, sve to strijeljati treba
ide li sta iz vaseg dzepa zato sto ti nezaposleni voze auto
koji idiotizam
ide li sta iz vaseg dzepa zato sto ti nezaposleni voze auto
koji idiotizam
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11639 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Ako cemo tom logikom koji ce qurac da zive oni koji ne mogu odvaliti 20 dana na moru i 10 dana na skijanju na Alpama.kloniran wrote:koji ce kurac onda i da zive ti bez posla, sve to strijeljati treba
ide li sta iz vaseg dzepa zato sto ti nezaposleni voze auto
koji idiotizam
Posredno ide jer taj zaposleni realno ne moze da odrzava taj auto kako treba, ugrozava sigurnost, neispavan auto vise zagadjuje itd. To je idiotizam, a ne biti realan.
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#11640 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Pa dobro istina je nedje izmedju. Evo ja znam minimlno 4 familije koje rade bar jedno a nemaju auto
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#11641 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Sta je poenta price? Da tehnicki pregledi trebaju biti rigorozni, ili da namete na auta treba povecati do nebesa?
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11642 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Tehnicki pregledi samo treba da rade svoj posao kako treba, nista vise-nista manje. Ako je to nekome rigoroznije onda nemamo sta pricati.drugi profil wrote:Sta je poenta price? Da tehnicki pregledi trebaju biti rigorozni, ili da namete na auta treba povecati do nebesa?
Niko govori da se nameti dizu u nebesa nego da koristenje i posjedovanje auta postavi u realne okvire umjesto kupovine soc. mir niskom cijenom osoguranja i propuhom na tehnickim pregledima. To je pilanje grane na kojoj sjedimo. Bunimo se kad je smog, kad auta dime, kad se desi udes zbog tehnicke neispravnosti i kad vidis neispravan auto na cesti, kad osiguranja kasne sa isplatama, a niko nece da pogleda drugu stranu.
- muha_sa
- Posts: 128646
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#11643 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
tempuser wrote:Tehnicki pregledi samo treba da rade svoj posao kako treba, nista vise-nista manje. Ako je to nekome rigoroznije onda nemamo sta pricati.drugi profil wrote:Sta je poenta price? Da tehnicki pregledi trebaju biti rigorozni, ili da namete na auta treba povecati do nebesa?
Niko govori da se nameti dizu u nebesa nego da koristenje i posjedovanje auta postavi u realne okvire umjesto kupovine soc. mir niskom cijenom osoguranja i propuhom na tehnickim pregledima. To je pilanje grane na kojoj sjedimo. Bunimo se kad je smog, kad auta dime, kad se desi udes zbog tehnicke neispravnosti i kad vidis neispravan auto na cesti, kad osiguranja kasne sa isplatama, a niko nece da pogleda drugu stranu.
ko ne može održavat auto ne treba ni da ga ima
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11644 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Ta konstatacija je bolna rana za mnoge (cak i ovdje) do koje se prije ili kasnije dodje. Da kontrolisu sve tacke koje trebaju, da vracaju zbog nepropisnih i neustimanih farova i signalizacije, neispravnih kocnica, puknutih sajbi, trulih podova i pragova, celavih guma itd itd, a da svaki pokusaj prolaska placaju 90 KM puno njih bi odustalo od auta.muha_sa wrote:tempuser wrote:
Tehnicki pregledi samo treba da rade svoj posao kako treba, nista vise-nista manje. Ako je to nekome rigoroznije onda nemamo sta pricati.
Niko govori da se nameti dizu u nebesa nego da koristenje i posjedovanje auta postavi u realne okvire umjesto kupovine soc. mir niskom cijenom osoguranja i propuhom na tehnickim pregledima. To je pilanje grane na kojoj sjedimo. Bunimo se kad je smog, kad auta dime, kad se desi udes zbog tehnicke neispravnosti i kad vidis neispravan auto na cesti, kad osiguranja kasne sa isplatama, a niko nece da pogleda drugu stranu.
ko ne može održavat auto ne treba ni da ga ima
Istina je da je auto u drzavi tj gradu gdje je gradski prevoz 0, gdje alternative za auto ne postoje, potreba, ali je istina da je hrana puno veca potreba od auta pa je nazalost mnogi ne mogu ispuniti pa se hrane po javnim kuhinjama, prose, kopaju po kontejnerim. Auto nije tolika potreba da se bez njega ne moze, naravno da moze ali mi to necemo.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#11645 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Cijena osiguranja nema veze sa nametima i cime vec drzave, nit se moze od strane drzave nametat cijena osiguranja. Drzava je propisala obavezu posjedovanja obaveznog osiguranja vozila a cijena osiguranja zavisi od toga po kojoj cijeni se moze " prodati" polica osiguranja. Polica osiguranja je ugovor izmedju osiguranja i osiguranika, i ima svoj predmet i cijenu, i s tim drzava nema nista osim da je za to osiguranje odredila da je obavezno za razliku od drugih vidova osiguranja, kaska ili zivotnog osiguranja i sl. Zbog toga cijena osiguranja nije preniska jer da se moze prodat po visoj cijeni prodalo bi se.
-
- Posts: 27935
- Joined: 20/03/2013 15:38
#11646 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Nadam se da je svima jasno koliko se automobila vozi neregistrovano, bez obavezog osiguranja, neurednih papira, brojeva šasije i motora, neispravnosti da i ne spominjemo...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#11647 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Nece biti da cijena zavisi od toga za koliko se moze prodati i da to nema veze sa drzavom, jer osim sto postoji Zakon o osiguranjima postoji i Zakon o osiguranju od odgovornosti za motorna vozila koji izmedju ostalog kaze:condy wrote:Cijena osiguranja nema veze sa nametima i cime vec drzave, nit se moze od strane drzave nametat cijena osiguranja. Drzava je propisala obavezu posjedovanja obaveznog osiguranja vozila a cijena osiguranja zavisi od toga po kojoj cijeni se moze " prodati" polica osiguranja. Polica osiguranja je ugovor izmedju osiguranja i osiguranika, i ima svoj predmet i cijenu, i s tim drzava nema nista osim da je za to osiguranje odredila da je obavezno za razliku od drugih vidova osiguranja, kaska ili zivotnog osiguranja i sl. Zbog toga cijena osiguranja nije preniska jer da se moze prodat po visoj cijeni prodalo bi se.
Članak 5.
Društva kao članovi Udruge društava za osiguranje u Bosni i Hercegovini (u daljnjem tekstu: Udruženje društava u BiH), koja se bave obveznim osiguranjem od autoodgovornosti, uz prethodno pribavljenu suglasnost Agencije za osiguranje u BiH, donose zajedničke uvjete i premijski sustav s jedinstvenim osnovicama dijela premije za naknadu štete.
Drugim rijecima drzava ima zadnju rijec, a i da nema kao i u svemu ostalom nista sto donosi pare u ovoj drzavi ne mozes odvojiti od politik ei stranaka.
EDIT: Da drzavi iz bilo kog razloga odgovara dizanje cijene AO osiguranja digli je bez ikakvih problema.
Last edited by tempuser on 24/09/2017 10:33, edited 1 time in total.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#11648 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Majke ti sta si ti po struci?condy wrote:Cijena osiguranja nema veze sa nametima i cime vec drzave, nit se moze od strane drzave nametat cijena osiguranja. Drzava je propisala obavezu posjedovanja obaveznog osiguranja vozila a cijena osiguranja zavisi od toga po kojoj cijeni se moze " prodati" polica osiguranja. Polica osiguranja je ugovor izmedju osiguranja i osiguranika, i ima svoj predmet i cijenu, i s tim drzava nema nista osim da je za to osiguranje odredila da je obavezno za razliku od drugih vidova osiguranja, kaska ili zivotnog osiguranja i sl. Zbog toga cijena osiguranja nije preniska jer da se moze prodat po visoj cijeni prodalo bi se.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#11649 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
Pa sta je za tebe polica osiguranja ?Bakir1 wrote:Majke ti sta si ti po struci?condy wrote:Cijena osiguranja nema veze sa nametima i cime vec drzave, nit se moze od strane drzave nametat cijena osiguranja. Drzava je propisala obavezu posjedovanja obaveznog osiguranja vozila a cijena osiguranja zavisi od toga po kojoj cijeni se moze " prodati" polica osiguranja. Polica osiguranja je ugovor izmedju osiguranja i osiguranika, i ima svoj predmet i cijenu, i s tim drzava nema nista osim da je za to osiguranje odredila da je obavezno za razliku od drugih vidova osiguranja, kaska ili zivotnog osiguranja i sl. Zbog toga cijena osiguranja nije preniska jer da se moze prodat po visoj cijeni prodalo bi se.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#11650 Re: nasi nazovi trkaci oni koji ugrozavaju zivote i saobracaj
To ti je isto kao i sa formiranjem cijene goriva. Ko ima zadnju rijec kod formiranja cijene goriva ?tempuser wrote:Nece biti da cijena zavisi od toga za koliko se moze prodati i da to nema veze sa drzavom, jer osim sto postoji Zakon o osiguranjima postoji i Zakon o osiguranju od odgovornosti za motorna vozila koji izmedju ostalog kaze:condy wrote:Cijena osiguranja nema veze sa nametima i cime vec drzave, nit se moze od strane drzave nametat cijena osiguranja. Drzava je propisala obavezu posjedovanja obaveznog osiguranja vozila a cijena osiguranja zavisi od toga po kojoj cijeni se moze " prodati" polica osiguranja. Polica osiguranja je ugovor izmedju osiguranja i osiguranika, i ima svoj predmet i cijenu, i s tim drzava nema nista osim da je za to osiguranje odredila da je obavezno za razliku od drugih vidova osiguranja, kaska ili zivotnog osiguranja i sl. Zbog toga cijena osiguranja nije preniska jer da se moze prodat po visoj cijeni prodalo bi se.
Članak 5.
Društva kao članovi Udruge društava za osiguranje u Bosni i Hercegovini (u daljnjem tekstu: Udruženje društava u BiH), koja se bave obveznim osiguranjem od autoodgovornosti, uz prethodno pribavljenu suglasnost Agencije za osiguranje u BiH, donose zajedničke uvjete i premijski sustav s jedinstvenim osnovicama dijela premije za naknadu štete.
Drugim rijecima drzava ima zadnju rijec, a i da nema kao i u svemu ostalom nista sto donosi pare u ovoj drzavi ne mozes odvojiti od politik ei stranaka.
Propala bi osiguranja da je visa cijena police. Mislis da njima ne bi bilo u interesu veca cijena police? Oni predlazu cijenu a Agencija odobrava. Predlozili bi vecu da moze proci.