Page 1 of 110

#1 Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 20:01
by tintilinic
Postoji već tema o ASA Autu, međutim osim njih ugovor o zastupstvu gubi Autoline za Mercedes. Datum 31.03.2013.
Renault je prepustio Guma M da zavlada sama tržištem.Kupili Mostar,Banja Luku,Bijeljinu....Neuron u Sarajevu je već završen.Još se Bunjo koprca. Peugeot riknuo u Tuzli. Toyota također nema više u Tuzli. Škoda ide kod Bunje a Autoagent ispada. Varalica (Opel) preuzima Citroen.
Razumijem da su teška vremena ali su ovo tektonski poremećaji!
Da li jos neko ima nekih informacija? Ako je nesto od gora napisanog neistina - pošto kupio po to prodao. MOlim mišljenja, informacije....

#2 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 21:21
by 530i
Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.

#3 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 22:10
by Better Man
Za Bunju se govorilo da dovodi Hondu u BiH!

#4 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 22:16
by bach
530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Euroline- Autoline. Nije slučajno slično ime, isti je vlasnik. Poznajem ekipu iz Autolinea. Veliki profesionalci, žao mi je njih zaista.

#5 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 22:31
by Frutek
Guma M je kupila Renault i u Tuzli, sad se zove Guma T. U istom gradu se takodje Seat zatvara, a priča se da će se na tom mjestu otvorit Toyota. Sumnjam da će se pokazat kao dobar poslovni potez, Toyota (barem u Europi) nema veliki dijapazon vozila i preskupa su za naše trzište. U pravu si, nikad više promjena na BiH auto trzištu.

#6 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 23:08
by ElRe
da nije bilo jake ase seat bi davno propao u bih. ovo ostalo je manje-vise ocekivano. auta se slabo prodaju, maticni proizvodjacu zadaju prodajne kvote koje je nemoguce ostvariti I kraj je nazalost neizbjezan. citam u italiji januar 2013. u odnosu na januar 2012. bio losiji 18 %, a ovaj u odnosu na 2011. 20%.
u bih danas samo dobro idu VAG vozila, osim seata i korejci, ostalo je samo prezivljavanje.

#7 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 23:13
by karanana
asa je cak i ganjala da preuzme mercedes. probali su i ford.
nisam znao da bunjo uzima skodu, i ja sam cuo da je honda bila opcija. veliki veliki veliki respect za hondu ali ne znam kako bi/ce proci kod nas.

2013. ce izgleda biti losa svugdje. negdje procitah da su fabrike passata cini mi se u emdenu zatvorile pogone na sedmicu-dvije zbog lose prodaje.

#8 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 04/02/2013 23:21
by ElRe
Prodaja Honde, Subarua i sl brendova, mislim da je u ovom vremenu u BIH unaprijed osudjena na neuspjeh

#9 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 06/02/2013 12:45
by Akashaa
530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Vjerovatnije je da su AUTOline i ugovor za BiH de facto bili kolateralna šteta pri raskidu ugovora sa hrvatskim EUROlineom, a ne rezultat lošeg poslovanja.
http://www.klix.ba/auto/odlicni-prodajn ... /130117051

Navodno se još uvijek špekuliše ko će preuzeti Mercedes u BiH :zoka: I da li će dolazak Porschea imati ('''nedobog'') nekog utjecaja na poslovanje Preventa i ugovore sa VW-om. Volio neko Asu ili ne, to bi stvarno bilo sranje. A generalno, ne bih se složila da ljudi bježe iz auto biznisa, čak naprotiv, svi pomenuti su dobili raskide ugovora, niko nije dobrovoljno otišao/prestao. Možda se čak ovakav sljed događaja mogao i očekivati. Nakon niza ''dobrih'' godina gdje su svi imali super rezultate poslovanja, tek je pod pritiskom krize izašlo na vidjelo ko stvarno ''zna raditi'' - što bi narod rekao, u muci se poznaju junaci. Gumi M svaka čast, i zašto ne dati ljudima šansu. Ako ništa, nakon ove godine isfiltrirati će se oni koji su po inerciji dobro poslovali i našli se izgubljeni kada je trebalo zapeti i raditi. Nažalost, vjerovatno ima i slučajeva gdje su se uvoznici suočili sa ekstremno lošim rezultatima, a na koje ni nisu mogli baš mnogo uticati, s obzirom da im dobar dio uslova poslovanja diktiraju tkz. stručnjaci iz centrala po Hrvatskoj/Sloveniji/Srbiji/Mađarskoj/Njemačkoj... a sada trebaju snositi krivicu za tuđe loše odlučivanje.

#10 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 06/02/2013 13:34
by tannefors
Akashaa wrote:
530i wrote:Slaba prodaja auta je kumovala svemu tome (osim ASA autu, oni su odavno jeli govna)...uletjeli su ljudi koji ko-zna-kako imaju keš da plaćaju sve što treba da se plati. Već ranije je zastupnik Mercedesa u Hrvatskoj, slučajno li sličnog imena - EUROline, popušio...šta je u pozadini možemo samo nagađati...moja pretpostavka je da ljudi bježe iz auto biznisa jer ne mogu monopolistički vladati tržištem, ne mogu rokati cijene servisa i sl....nisu naučili drugačije i onda svojevoljno ili malo manje svojevoljno povlače se.
Vjerovatnije je da su AUTOline i ugovor za BiH de facto bili kolateralna šteta pri raskidu ugovora sa hrvatskim EUROlineom, a ne rezultat lošeg poslovanja.
http://www.klix.ba/auto/odlicni-prodajn ... /130117051

Navodno se još uvijek špekuliše ko će preuzeti Mercedes u BiH :zoka: I da li će dolazak Porschea imati ('''nedobog'') nekog utjecaja na poslovanje Preventa i ugovore sa VW-om. Volio neko Asu ili ne, to bi stvarno bilo sranje. A generalno, ne bih se složila da ljudi bježe iz auto biznisa, čak naprotiv, svi pomenuti su dobili raskide ugovora, niko nije dobrovoljno otišao/prestao. Možda se čak ovakav sljed događaja mogao i očekivati. Nakon niza ''dobrih'' godina gdje su svi imali super rezultate poslovanja, tek je pod pritiskom krize izašlo na vidjelo ko stvarno ''zna raditi'' - što bi narod rekao, u muci se poznaju junaci. Gumi M svaka čast, i zašto ne dati ljudima šansu. Ako ništa, nakon ove godine isfiltrirati će se oni koji su po inerciji dobro poslovali i našli se izgubljeni kada je trebalo zapeti i raditi. Nažalost, vjerovatno ima i slučajeva gdje su se uvoznici suočili sa ekstremno lošim rezultatima, a na koje ni nisu mogli baš mnogo uticati, s obzirom da im dobar dio uslova poslovanja diktiraju tkz. stručnjaci iz centrala po Hrvatskoj/Sloveniji/Srbiji/Mađarskoj/Njemačkoj... a sada trebaju snositi krivicu za tuđe loše odlučivanje.
Što se tiče Mercedesa počelo se pričati o gubitku licence za Euroline i Autoline još krajem 2011 na sastanku u Rijeci. Menadžeri su već bili planirali novu startegiju i sudbinu Mercedesa HR i BiH. To se evo realizovalo na žalost momaka iz Autolina. Velike odluke se donoze u restoranima ali zidovi uvijek imaju uši i nkad neznate ko sjedi do vas!!! VW ipak izgubio bitku sa Porsheom.Porshe leasing Salzburg dolazi definitivno. Sve se svodi da u auto industriji se fabrike kurvaju i povale dealere u večini slučajeva tako fabrika preuzme kompletnu,već izgrađenu mrežu, dealera. Grozno .
Danas je realtivno reći ko zna raditi na tržištu. Korisnik je spomenuo Guma M a nije uzeo u obzir da se polako vade pare od ratnog profiterstva a da vlasnik nesmije da uđe u Sarajevo. Dobili podršku Zagreba da poklope BiH. Jednom će i Renault pklopiti njih kao i Mercedes,Porshe...itd. U Bosni je sve relativno. Uvijek su nam govorili na svjetskim seminarima da smo ex Yu sporedno tržište ali da svi brendovi moraju biti zastupljeni iz strateških razloga. Stranci su veoma dobro informisani o vlasničkim strukturama kod svi brendova i duboko su involvirani u pranje novca sa lokalnim ljudima.

#11 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 06/02/2013 15:53
by RAV44
Ostaju samo privatnici koji nisu rasirili guzicu po citavoj BiH i cija auta imaju primamljive cijene
Bunjo, Berlieta itd

#12 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 06/02/2013 16:04
by tintilinic
RAV44 wrote:Ostaju samo privatnici koji nisu rasirili guzicu po citavoj BiH i cija auta imaju primamljive cijene
Bunjo, Berlieta itd

Neslaže se s trenutnom situacijom - Bunjo uzeo i Škodu a Berlieta - Citroen.
Autoline - uspjeh - ako se to moze nazvati tako je rezutat rada covjeka koji je trenutno zvanično van autoindustrije.....nekada je duboko bio. Ljudi u Autolineu su samo paravan....

#13 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 06/02/2013 17:07
by Entropio
.

#14 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 10/02/2013 17:42
by tintilinic
Entropio wrote:.

:

#15 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 01:29
by em11r
Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo

#16 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 08:19
by goran16v
em11r wrote:Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo
I Audi spada u Porsche pricu. Svi ove koje pominjes u TK su tek trgovci tj dileri i serviseri, a Porsche preuzima uvoz auta VW grupe.

#17 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 08:28
by chelo
Mene brine sta ce biti sa ACF Pofalici :lol: :lol: :lol: :lol:

#18 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 13:03
by ElRe
ACF je odavno samo serviser Fiat vozila.

#19 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 13:45
by em11r
goran16v wrote:
em11r wrote:Sta ce biti sa Audija da li i on upada pod tu Porsche pricu. Inter auto u Tuzli posluje prilicno dobro svih ovih godina, i na konto tog Audija prezivljava njihov Seat salon... a vec dugo pricaju da ce ga zatvoriti jer se ne isplati ... Smajlovic se iz Tuzle vratio tamo prema Srebreniku ... bas ono tuzno izgleda neki dan sam prosao ... prije par mjeseci salon relativno nov i sjajan ... danas samo znak ispred "nalazimo se na staroj lokaciji" sve prazno i prljavo .... opel/chevrolet cini mi se solidno radi bar u TZ ... Fiata vise nigdje nema ni u prici ... a sto se Pezoa tice na TK nikad nije ni bio nesto primjetan ni dok je bio AC Morankic pa sad Blok ... tanko skroz ... s obzirom da se dosta pezoa voza po cestama ... skroz tanko ... Pavic je cini mi se jos uvijek solidan, vidjam sve vise onih berlinga dostavnih i maltene sve zdravstvene ustanove su poklopili ... vidim UKC Tuzla ima C5-cu karavana sanitetsko vozilo
I Audi spada u Porsche pricu. Svi ove koje pominjes u TK su tek trgovci tj dileri i serviseri, a Porsche preuzima uvoz auta VW grupe.
ma znam da su dileri ali et i kod njih su konstantna komesanja

#20 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 24/02/2013 17:07
by mali_milojica
chelo wrote:Mene brine sta ce biti sa ACF Pofalici :lol: :lol: :lol: :lol:
Mene nimalo,neka su propali.
Samo da hoce propasti onaj glavni ACF u Sloveniji.

#21 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 11/03/2013 12:14
by tintilinic
Nastavak - danas TOYOTA objavila oglas da trazi dilera u Sarajevu!?

#22 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 11/03/2013 12:19
by johntra
Piše da traže dodatnog dilera, tako da sadašnji i dalje ostaje...vjerovatno traže bolju lokaciju, jer su ove na periferijama grada...

#23 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 11/03/2013 12:25
by tintilinic
johntra wrote:Piše da traže dodatnog dilera, tako da sadašnji i dalje ostaje...vjerovatno traže bolju lokaciju, jer su ove na periferijama grada...

Nisam čitao, samo čuo.Ali imaju dva? Ne kontam.

#24 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 11/03/2013 13:11
by johntra
Imaju jednog dilera na dvije lokacije, ali lokacije nisu čemu...možda zbog toga traže novog koncesionara...

#25 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 11/03/2013 13:49
by lavic
tintilinic wrote:Nastavak - danas TOYOTA objavila oglas da trazi dilera u Sarajevu!?
Nisam iznenadjen da traze novog, imao sam par kontakata sa sadasnjim i nisu me dojmili uopste.
Imaju odnos prema strankama kao da drze salon Bugatti-a ili Ferarri-a, pa ono dolazi samo probrana klijentela, a skoro svaki odgovor se zavrsava ,"pa znate to je Toyota", k'o da je NASA jebote.