Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
goran16v wrote:jbt puno trosi taj benzinac. 2007 godiste 1.8, 12 litara.
moja felicija 1.3 uzme 20 maraka benzina (izmedu 7 i 8 litara) na 100 km cistog grada od semafora do semafora. a staro auto i stara tehnologija (99 god)
Stara tehnologija i laksa jedno 400 kg, a tih 7-8 lit gradske je lovacka prica i to ti garantujem jer sam vozio takvu pa znam kako lijepo ode na preko 10!
cuj lovacka. ja svako sto kilometara sipam 20 maraka. jedino ako mi ne brza ono kino sto mjeri kilometre. i naravno ja pazim sta radim, ono, ne lijepim se ljudima na branik tako da i ne kocim osim pred semaforom, ne idem skoro nikad preko 2000 obrtaja i to je to
edit: zaboravih, naravno da moze otici na 10 ali kako ona moze na 10 pa i vise, tako i ford moze na 15 pa i vise...valjda, jel
NHF ali voznja benzinca od 50-ak KS po gradu ispod 2000 o/min njie voznja nego patnja na stangasu i onda ne cudi sto sa 20 KM dobacis 100km.[/quote]
a jebi ga, sve u skladu sa mogucnostima
pa sta ja znam
nekako sam ciljao na mercedesa u nekoj buducnosti (ako budem imao srece i neke drug stvari ne poklope)
sad covjek kaze focus 1.8 trosi 12 litara. pa kolko bi onda 200 kompresor trosio u pm
atorniji putnik wrote:pa sta ja znam
nekako sam ciljao na mercedesa u nekoj buducnosti (ako budem imao srece i neke drug stvari ne poklope)
sad covjek kaze focus 1.8 trosi 12 litara. pa kolko bi onda 200 kompresor trosio u pm
NFH ali voznja do 2000 o/min i gledanje potrosnje u litar i 200 kompressor ne idu u istu recenicu.
atorniji putnik wrote:pa sta ja znam
nekako sam ciljao na mercedesa u nekoj buducnosti (ako budem imao srece i neke drug stvari ne poklope)
sad covjek kaze focus 1.8 trosi 12 litara. pa kolko bi onda 200 kompresor trosio u pm
NFH ali voznja do 2000 o/min i gledanje potrosnje u litar i 200 kompressor ne idu u istu recenicu.
znaci nijedan benzinac se ne vozi ispod 3000 obrtaja, to nisam znao.. uostalom nije valjda c klasa sejkovsko auto pa se ne smije pitati za potrosnju
atorniji putnik wrote:
NFH ali voznja do 2000 o/min i gledanje potrosnje u litar i 200 kompressor ne idu u istu recenicu.
znaci nijedan benzinac se ne vozi ispod 3000 obrtaja, to nisam znao.. uostalom nije valjda c klasa sejkovsko auto pa se ne smije pitati za potrosnju[/quote]
Naravno da nije, ali taj auto imas 160-ak KS na nekih 5000 o/min i 240 Nm iznad 3000 0/min i voznjom ispod 2000 0/min ti od toga nemas nista, moze te pokriti i 90 KS sa 10 lit, a upravo zato gledanje potrosnje u litar-dva, tj jel 12 ili 14, i ovaj auto nisu kompatibilni.
vidi jos nesto, nisam ja racer pa da mi od semafora do semafora treba 150 konja. ali iako su rijetke, fakat ima situacija gdje zatreba ta snaga i to je ustvari razlog zasto pitam
sorcerer wrote:svaki auto bi trebalo da se vozi u opsegu obrtaja gdje mu je najveci obrtni moment,jer je tada najvece iskoristenje ,a najmanja potrosnja
je li to znaci da ako budem vozio na 4200obrt gdje mi je max moment najmanje ce trositi auto?
sorcerer wrote:svaki auto bi trebalo da se vozi u opsegu obrtaja gdje mu je najveci obrtni moment,jer je tada najvece iskoristenje ,a najmanja potrosnja
je li to znaci da ako budem vozio na 4200obrt gdje mi je max moment najmanje ce trositi auto?
sorcerer wrote:svaki auto bi trebalo da se vozi u opsegu obrtaja gdje mu je najveci obrtni moment,jer je tada najvece iskoristenje ,a najmanja potrosnja
je li to znaci da ako budem vozio na 4200obrt gdje mi je max moment najmanje ce trositi auto?
Malo ti je extreman primjer... Nece bas najmanje trositi tu u apsolutnim brojevima, ali u odnosu na isporucene konje na tim obrtajima hoce...
sportsko srce ,ako je fabrika rekla da je tu najveci obrtni moment i najbolja iskoristivost ja vise vjerujem njima ,nego supljari nekoj da manje trosi na 1500 u petoj.
sLLayer wrote:eh sto bi volio da je tako, koda ja volim peglat 2000 obrtaja,nebi ga nikad spustio ispod 3k, al kad prelazim 3k puno vise trosi al bas puno
sreca pa ovde svi pametniji od inzinjera sto su projektovali motore...izvinite zurim...moram na docek ...