2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
-
- Posts: 212
- Joined: 30/11/2012 21:07
#101 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
2.0 TDI ima 140 konja,1.9 TDI ima 105 konja,i razlika je ogromna što se tiče ubrzanja i performansi.Ovaj 1.9 TDI jeste možda pouzdaniji,ali većinom ga voze oni koji jedva skupe para da kupe npr. passata 6,i koji kad ga uzmu hvale se kako su još dobili manuelnu klimu u tom autu.Jbg taj passat ima težinu od oko tonu i po,a preticanje sa 105 konja i nije baš neki užitak.
-
- Posts: 10
- Joined: 23/01/2013 21:14
#102 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Pa nije da nesto imam para na bacanje ali brate kupio sam 2.0TDI jer ide kao Porche samo kome kod spomenem 2.0TDI prevrce ocima i govori da je 1.9TDI provjereniji i pouzdaniji.. Da ti pravo kazem pravo sam se nasekirao ali sto kaze kolega s posla: ' Brate da sam ja provodio toliko vremena na forumima i toliko sakupljao info od mehanicara (on inace ima Megana 1.5dci) ne bih ga nikad kupio' .. Mislim da je u pravu, bit ce sta bude!tony montana wrote:2.0 TDI ima 140 konja,1.9 TDI ima 105 konja,i razlika je ogromna što se tiče ubrzanja i performansi.Ovaj 1.9 TDI jeste možda pouzdaniji,ali većinom ga voze oni koji jedva skupe para da kupe npr. passata 6,i koji kad ga uzmu hvale se kako su još dobili manuelnu klimu u tom autu.Jbg taj passat ima težinu od oko tonu i po,a preticanje sa 105 konja i nije baš neki užitak.
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#103 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Kod mene je takodjer BKD motor i 2005 godiste ("B" glava motora)Aki_ze wrote: Eso, hvala ti puno.. Auto kupljen pa vidimo aBd hoce li slusat.. Stvarno dajes dobre informacije, kontaktirao sam rodjaka koji radi u ASA autu i rekao mi je sto se tice klapne da se samo treba ocistiti, alnaser isto tako ocistiti, i uzeti aditiv za dizne.. Kaze da je auto skroz ok! Jel mozda znas (naravno 2.0TDI motor sa BKD oznakom, 2005.5.) jesul u njemu simensove ili bochove dizne?
Bosch dizne su na tim motorima i sa njima nemas brige. Siemens dizne su dolazile samo na Passatima i Audi modelima gdje su uzduzno postavljeni motori
Sto se tice aditiva i ciscenja dizni, samo Liqui Moly Diesel Purge dolazi u obzir ! Ciscenje sa ovim aditivom ide prije zamjene ulja jer kad sa njim ocistis dizne, moze doci do kontaminacije ulja pa se savjetuje da se odmah po ciscenju dizni, ulje zamjeni
I da, sretno sa novom vozilicom i da te slusa !
Nije toliko sad razlika u snazi koliko je u obrtnom momentu. 1.9 TDI ima 250 Nm obrtnog ako se ne varam dok 2.0 TDI ima 320 Nm.tony montana wrote:2.0 TDI ima 140 konja,1.9 TDI ima 105 konja,i razlika je ogromna što se tiče ubrzanja i performansi.Ovaj 1.9 TDI jeste možda pouzdaniji,ali većinom ga voze oni koji jedva skupe para da kupe npr. passata 6,i koji kad ga uzmu hvale se kako su još dobili manuelnu klimu u tom autu.Jbg taj passat ima težinu od oko tonu i po,a preticanje sa 105 konja i nije baš neki užitak.
Kad skontas da neki 2.0 16V benzinac sa 150 ks u prosjeku ima ukupno oko 180 Nm, onda razlika od 70Nm izmedju 1.9 i 2.0 TDI je itekako nego znacajna.
Moj auto je tezak 1450 kg a opet, na nekih 80 km/h hladno preticem u 4. ili 5. brzini samo dodavanjem gasa i bez saltanja u nizu brzinu. Ovo kod 1.9 TDI i nije bas moguce....
Druga prednost je sto 2.0 TDI uglavnom dolazi u paketu sa 6. brzinskim mjenjacem dok je to kod 1.9 TDI rijetkost (osim ako ne doplatis cifru za 6. brzina kad kupujes glanc novog 1.9 TDI)
2.0 TDI se u 6. brzini na 140 km/h vrti na 2500 obrtaja uz prosjecnu potrosnju 5,5 litara i za ljude koji dosta voze na otvorenoj cesti ili autoputu, ovo je i vise nego bitno
-
- Posts: 94
- Joined: 06/11/2006 19:13
#104 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
pozdrav esso,esso_sa wrote:Sve zavisi koliko je glava napukla. Prvi simptomi su polagano opadanje nivoa rashladne tecnosti.Aki_ze wrote: Ako moze samo info, ako je glava motora stradala ondosno 'napukla', kako se ponasa auto ujutro.. Znam za bijeli dim, ali kolika kolicina dima, kako se ponasa auto kada se tek upali i kako se auto ponasa u voznji?
Kad palis ujutro nakon cijele noci stajanja, odmah po startu zapusi bijeli dim. Dim je odprilike onako ko kad ide para iz auspuha kad je napolju minus. Vise dima ako je pravo napukla, manje dima ako je blago napukla. U sustini, ne smije biti nikakvog dima na hladnom startu osim mozda malo sivkastog (nafta) ali i to ne smije biti primjetno. Kasnije kako se motor zagrijava, moze ici malo pare iz auspuha ako je napolju pravo hladno
Nakon hladnog starta, motor bucno i nemirno radi, blago trokira prvih pola minute-minut.
U voznji, osim malo bucnijeg rada (zagrijan na radnu temp ima zvuk kao da je hladan kao led) i mozda malo slabije vuce, neces primjetiti drugih simptoma.
ovo me je pravo zainteresovalo, a i vidim da se razumijes u auta. koliki je gubitak tecnosti kolicinski, koliko se moze voziti motor sa napuknutom glavom, da li je to cisto bijeli dim ili sivkasti(kod mene je vise siv). ja imam taj problem sa jutarnjim paljenjem, auto je bilo cipovano tj imao je PBOX, ne znam dali su mape minenjane. ja sam cip skinuo. nema gdje nisam vozio auto niko nista ne vidi na dijagnostici, zamjenio sam gumice na diznama i ostalo je isto. auto inace super ide i nema nikakvih problema. ovako sam presao oko 6 hiljada KM i nista se ne mijenja. moze li biti do ECU centrali tj da nisu neki parametri pomjereni i imas li neki savjet. pozdrav
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#105 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Taj BOX je obicno sranje i u stvari je obicna "varalica" koja daje lazna ocitanja sa senzora koje procesor motora koristi za regulaciju kolicine goriva i pritiska turba a bez tog boxa, auto radi na fabrickoj mapi takod a ne vjerujem da ti je to uzrok problema.Marko99 wrote: pozdrav esso,
ovo me je pravo zainteresovalo, a i vidim da se razumijes u auta. koliki je gubitak tecnosti kolicinski, koliko se moze voziti motor sa napuknutom glavom, da li je to cisto bijeli dim ili sivkasti(kod mene je vise siv). ja imam taj problem sa jutarnjim paljenjem, auto je bilo cipovano tj imao je PBOX, ne znam dali su mape minenjane. ja sam cip skinuo. nema gdje nisam vozio auto niko nista ne vidi na dijagnostici, zamjenio sam gumice na diznama i ostalo je isto. auto inace super ide i nema nikakvih problema. ovako sam presao oko 6 hiljada KM i nista se ne mijenja. moze li biti do ECU centrali tj da nisu neki parametri pomjereni i imas li neki savjet. pozdrav
Prije bi moglo biti da ti neka od dizni malo "falsira"
Sto se tice potrosnje tecnosti, sve zavisi od slucaja do slucaja. Ja nisam mehanicar, autom se bavim onako vise iz hobija ali prema iskustvima jednog poznanika koji je imao ovaj problem kao i par mehanicara koje poznajem, potrosnja uglavnom krene sa nekih 2-3 dl mjesecno (odprilike raspon izmedju oznaka MIN/MAX na posudici), i vremenom raste tako da na kraju sedmicno dosipas 2-3 dl i vise....
Vozit ga nebi smio nikako ako je glava pukla jer tako rizikujes da unistis kompletan motor
Sivkast dim ce prije biti polusagoreni dizel. Vidi kakav je miris, osjeti li se na spaljenu naftu (ko da vozis iza kamiona ) Svakako je najbolji pokazatelj da pratis nivo tecnosti ako sumnjas na glavu motora
Last edited by esso_sa on 28/01/2013 14:34, edited 1 time in total.
-
- Posts: 94
- Joined: 06/11/2006 19:13
#106 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Taj BOX je obicno sranje i u stvari je obicna "varalica" koja daje lazna ocitanja sa senzora koje procesor motora koristi za regulaciju kolicine goriva i pritiska turba a bez tog boxa, auto radi na fabrickoj mapi takod a ne vjerujem da ti je to uzrok problema.
Prije bi moglo biti da ti neka od dizni malo "falsira"
Sto se tice potrosnje tecnosti, sve zavisi od slucaja do slucaja. Ja nisam mehanicar, autom se bavim onako vise iz hobija ali prema iskustvima jednog poznanika koji je imao ovaj problem kao i par mehanicara koje poznajem, potrosnja uglavnom krene sa nekih 2-3 dl mjesecno (odprilike raspon izmedju oznaka MIN/MAX na posudici), i vremenom raste tako da na kraju sedmicno dosipas 2-3 dl i vise....
Vozit ga nebi smio nikako ako je glava pukla jer tako rizikujes da unistis kompletan motor
Sivkast dim ce prije biti polusagoreni dizel. Vidi kakav je miris, osjeti li se na spaljenu naftu (ko da vozis iza kamiona ) Svakako je najbolji pokazatelj da pratis nivo tecnosti ako sumnjas na glavu motora
hvala na brzom odgovoru
smrdi na naftu to je sigurno al dizne su ok. potrosnja tecnosti jeste odprilike tolika ali to traje vec nekih pola godine oko 6 000 km sam presao i ne povecava se potrosnja. dizne je gledao onaj u visokom (zulfer, tj. senad brat) i kaze da su ok. takodjer sam ga pitao da nije pukla glava on kaze nije sigurno to se vidi odmah, auto ne ide, pusi itd. auto vuce super. pojma nemam vise gdje da odem. hvala ti u svakom slucaju. pozdrav
-
- Posts: 1669
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#107 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Dizne mozes premjeriti samo elektronskim putem odnosno putem dijagnostike a to bas i ne znaju nasi lokalni mehanicari (cast izuzetcima)Marko99 wrote: smrdi na naftu to je sigurno al dizne su ok. potrosnja tecnosti jeste odprilike tolika ali to traje vec nekih pola godine oko 6 000 km sam presao i ne povecava se potrosnja. dizne je gledao onaj u visokom (zulfer, tj. senad brat) i kaze da su ok. takodjer sam ga pitao da nije pukla glava on kaze nije sigurno to se vidi odmah, auto ne ide, pusi itd. auto vuce super. pojma nemam vise gdje da odem. hvala ti u svakom slucaju. pozdrav
Ako ti trosi 2-3dl mjesecno, to nikako ne valja. Ili ti negdje curi ili ti motor trosi tecnost.
Da ti toliko potrosi za godinu dana i nekih 15 000 predjenih km, to bi se i moglo prihvatiti posto tecnost uvijek malo isparava...
Provjeri ti to dobro
Last edited by esso_sa on 28/01/2013 14:58, edited 1 time in total.
-
- Posts: 94
- Joined: 06/11/2006 19:13
#108 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
da, nema ni one majoneze ne cepu, ne trosi ulje, potrosnja goriva je mala. ma mrsko mi ga otvarati ako neko samo pretpostavlja da je pukla glava jer auto je relativno malo preslo 125 hiljada km a i ide bez problema. pojma nemam u svakom slucaju hvala ti za misljenjeesso_sa wrote:Dizne mozes premjeriti samo elektronskim putem odnosno putem dijagnostike a to bas i ne znaju nasi lokalni mehanicari (cast izuzetcima)Marko99 wrote: smrdi na naftu to je sigurno al dizne su ok. potrosnja tecnosti jeste odprilike tolika ali to traje vec nekih pola godine oko 6 000 km sam presao i ne povecava se potrosnja. dizne je gledao onaj u visokom (zulfer, tj. senad brat) i kaze da su ok. takodjer sam ga pitao da nije pukla glava on kaze nije sigurno to se vidi odmah, auto ne ide, pusi itd. auto vuce super. pojma nemam vise gdje da odem. hvala ti u svakom slucaju. pozdrav
Ako ti trosi 2-3dl mjesecno, to nikako ne valja. Ili ti negdje curi ili ti motor trosi tecnost.
Da ti toliko potrosi za godinu dana i nekih 15 000 predjenih km, to bi se i moglo prihvatiti posto tecnost uvijek malo isparava...
Provjeri ti to dobro
-
- Posts: 642
- Joined: 10/06/2008 11:56
#109 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Kako se motor 2.0 TDI ponasa u SEAT ALTEA freetrack. Posebno me interesuje ako neko ima iskusta sa pumpa-dizna motor od 170 KS. Koje su dizne unutra i imali problema sa istim??
-
- Posts: 94
- Joined: 06/11/2006 19:13
#110 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
bosch bi trebale biti, vidi oznaku motora, mislim da su samo u pasate isle siemens koje k.... ne valjaju. kako sam nacuo i ASA je izgubila licencu bas radi naplacivanja siemens dizni jer je vw grupacija svugdje u svijetu mijnjala dzaba iste, a ovi nasi su uzmali od vw-a dzaba, a ljudima naplacivali nove. to je valjda samo jedan od razloga ....
-
- Posts: 642
- Joined: 10/06/2008 11:56
#111 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Marko99 wrote:bosch bi trebale biti, vidi oznaku motora, mislim da su samo u pasate isle siemens koje k.... ne valjaju. kako sam nacuo i ASA je izgubila licencu bas radi naplacivanja siemens dizni jer je vw grupacija svugdje u svijetu mijnjala dzaba iste, a ovi nasi su uzmali od vw-a dzaba, a ljudima naplacivali nove. to je valjda samo jedan od razloga ....
Cudi me to od ASA-e
- bosan
- Posts: 1581
- Joined: 15/05/2005 21:34
#112 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
VAZNO
Samo da prijavim jednu novost .Moj poznanik je prije desetek dana dobio poziv od VW -a da doveze vozilo na servis .
On posjeduje Passat 2.0 TDI 170 PS godiste 2007 i zamijenili su mu sve cetiri dizne -besplatno .Tako da sam otisao
do VW -servisa da provjerim za svoj Passat 2.0 TDI 140 PS 2008 godiste - tamo su provjerili i rekli da kod mene nije
potrebno mijenjati.
Zato za svaki slucaj provjerite je li vas auto pogodjen tom akcijom tj greskom.
Samo da prijavim jednu novost .Moj poznanik je prije desetek dana dobio poziv od VW -a da doveze vozilo na servis .
On posjeduje Passat 2.0 TDI 170 PS godiste 2007 i zamijenili su mu sve cetiri dizne -besplatno .Tako da sam otisao
do VW -servisa da provjerim za svoj Passat 2.0 TDI 140 PS 2008 godiste - tamo su provjerili i rekli da kod mene nije
potrebno mijenjati.
Zato za svaki slucaj provjerite je li vas auto pogodjen tom akcijom tj greskom.
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#113 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Gdje je taj servis, pretpostavljam da nije u Bosni?bosan wrote:VAZNO
Samo da prijavim jednu novost .Moj poznanik je prije desetek dana dobio poziv od VW -a da doveze vozilo na servis .
On posjeduje Passat 2.0 TDI 170 PS godiste 2007 i zamijenili su mu sve cetiri dizne -besplatno .Tako da sam otisao
do VW -servisa da provjerim za svoj Passat 2.0 TDI 140 PS 2008 godiste - tamo su provjerili i rekli da kod mene nije
potrebno mijenjati.
Zato za svaki slucaj provjerite je li vas auto pogodjen tom akcijom tj greskom.
-
- Posts: 1695
- Joined: 07/06/2012 21:31
#114 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Kakva je situacija sa 2.0 TDI motorom iz 2008 godine, planiram kupiti audija sa tim motorom. Trenutno vozim golfa VI i presao sam nevjerovatnih 160.000 km za tri godine ( posao) i pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
- bosan
- Posts: 1581
- Joined: 15/05/2005 21:34
#115 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Austrija ,al ja mislim da to ne igra ulogu koja je zemlja ,ako se vozila pozivaju na zamjenu dijela onda je svejednoem11r wrote:Gdje je taj servis, pretpostavljam da nije u Bosni?bosan wrote:VAZNO
Samo da prijavim jednu novost .Moj poznanik je prije desetek dana dobio poziv od VW -a da doveze vozilo na servis .
On posjeduje Passat 2.0 TDI 170 PS godiste 2007 i zamijenili su mu sve cetiri dizne -besplatno .Tako da sam otisao
do VW -servisa da provjerim za svoj Passat 2.0 TDI 140 PS 2008 godiste - tamo su provjerili i rekli da kod mene nije
potrebno mijenjati.
Zato za svaki slucaj provjerite je li vas auto pogodjen tom akcijom tj greskom.
o kojoj je drzavi rijec ,jer sva su dosla iz Njemacke.
Bar bi logicno bilo.
Last edited by bosan on 04/02/2013 19:49, edited 1 time in total.
-
- Posts: 94
- Joined: 06/11/2006 19:13
#116 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
kazu da su dobri iza 2007 god. mada su i ovi dobri nema pravila, kad kupis polovno auto i faktor srece ti puno igra ulogu. neki dan sam pitao jednog majstora da ima para koliko hoce i da moze birati koje bi novije auto sebi kupio ona kaze -BICIKLO. ovo novo nista ne valja. Pojma nemam mozda su se i nasi kriteriji poostrili. auta su se uvijek kvarila i uvijek ce se kvariti vazno je da je zastava prestala izbacivati auta
- bosan
- Posts: 1581
- Joined: 15/05/2005 21:34
#117 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Na mom autu je otisao zamajac na 45000 km Zamijenio u Bosni , kostalo cca 700€ . Ovdje sam pitao na VW servisu
koliko kosta- cca 1700 €.
Radni kolega ima Audija 2.0 140 KS 2007 god , na dijelu motora gdje se zavrce grijac ,otpao komadic metala i upao u
motor . Auto je isao ali je on primijetio da se zvuk motora promijenio. Sreca imao je garanciju i dobio nov motor iz
Njemacke . Sigurno se to na vise auta desavalo ,dok su mu rekli da se to vise nece desiti ,jer su taj dio motora preuredili.
Uglavnom izgleda da ovaj motor nije neka sreca
Vozi i strepi
koliko kosta- cca 1700 €.
Radni kolega ima Audija 2.0 140 KS 2007 god , na dijelu motora gdje se zavrce grijac ,otpao komadic metala i upao u
motor . Auto je isao ali je on primijetio da se zvuk motora promijenio. Sreca imao je garanciju i dobio nov motor iz
Njemacke . Sigurno se to na vise auta desavalo ,dok su mu rekli da se to vise nece desiti ,jer su taj dio motora preuredili.
Uglavnom izgleda da ovaj motor nije neka sreca
Vozi i strepi
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#118 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Kljucna rijec Austrijabosan wrote: Austrija ,al ja mislim da to ne igra ulogu koja je zemlja ,ako se vozila pozivaju na zamjenu dijela onda je svejedno
o kojoj je drzavi rijec ,jer sva su dosla iz Njemacke.
Bar bi logicno bilo.
Kod nas ti se to zove "jarane fabricka greska ne mogu ti ja pomoci"
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#119 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Sitnice, a i jeftine su. Golf je to. Opušteno.Doktor29 wrote:pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#120 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
cuj nije imao velikih ulaganja a otisao mu kompresor klime i katalizator izduvnih gasova :SDoktor29 wrote:Kakva je situacija sa 2.0 TDI motorom iz 2008 godine, planiram kupiti audija sa tim motorom. Trenutno vozim golfa VI i presao sam nevjerovatnih 160.000 km za tri godine ( posao) i pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
- ElRe
- Posts: 10936
- Joined: 12/12/2011 11:28
#121 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Siemens dizne su isle samo u VW, Seat i Skodu, Audi je uvijek imao Bosch dizneDoktor29 wrote:Kakva je situacija sa 2.0 TDI motorom iz 2008 godine, planiram kupiti audija sa tim motorom. Trenutno vozim golfa VI i presao sam nevjerovatnih 160.000 km za tri godine ( posao) i pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
- ElRe
- Posts: 10936
- Joined: 12/12/2011 11:28
#122 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
DPF filter je potrosni dio na svakom novom dizel motoru, tako da ko nije spreman za te investicije i ne treba da kupuje dizelasaMelami wrote:cuj nije imao velikih ulaganja a otisao mu kompresor klime i katalizator izduvnih gasova :SDoktor29 wrote:Kakva je situacija sa 2.0 TDI motorom iz 2008 godine, planiram kupiti audija sa tim motorom. Trenutno vozim golfa VI i presao sam nevjerovatnih 160.000 km za tri godine ( posao) i pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
- _Reds_
- Posts: 9371
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#123 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Koje dizne bi trebao imati golfV 2007/5. Da li to mogu vijdeti negdje u knjizi koje dodje uz auto.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#124 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
to se da iscitati iz koda motora
cini mi se da su BKD, BKP siemens, cini mi se ne znam da li je tacno
cini mi se da su BKD, BKP siemens, cini mi se ne znam da li je tacno
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#125 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom
Malo mu ovo prebrzo otislo.ElRe wrote:DPF filter je potrosni dio na svakom novom dizel motoru, tako da ko nije spreman za te investicije i ne treba da kupuje dizelasaMelami wrote:cuj nije imao velikih ulaganja a otisao mu kompresor klime i katalizator izduvnih gasova :SDoktor29 wrote:Kakva je situacija sa 2.0 TDI motorom iz 2008 godine, planiram kupiti audija sa tim motorom. Trenutno vozim golfa VI i presao sam nevjerovatnih 160.000 km za tri godine ( posao) i pored redovnog servisa ja nisam imao nekog ulaganja, kompresor klime (2.000 BAM) i neki katalizator izduvnih gasova, cijene se ne mogu sjetiti
Ja znam da je VW/audi u USA vec duze vrijeme na losem glasu oko tih katalizatora, a nije bas da je jeftina popravka.