Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lajavikrelac wrote: ↑22/05/2024 12:34
Vidi ovako, Dacia Logan je takođe škatula, ali za tu cijenu prilično nudi. To se i ja slažem, ali to ne mijenja činjenicu da je to jeftin model sa brojnim manjkavostima. Ta Škoda je identična priča, samo kod nas nije uopšte jeftina.
Meni je i predzadnja Toyota Yaris škatula koju nikad ne bi kupio, jer je udobna ko traktorska prikolica - nakon 100 kikometara vožnje izađeš ko isprebijan! Sjedišta tvrda ko drvena slavska klupa bez naslonjača. Ali to i dalje ne mijenja činjenicu da je izuzetno kvalitetno, rentabilno i pouzdano auto.
PS: Ne znam kako da ti objasnim, ali skoro svi auto mediji u UK su u njemačkom vlasništvu
I carwow? Ja ne mogu da vjerujem koliko daleko vi idete da biste dokazali nešto što ima smisla samo vama. Znači teorija zavjere?
Pojedinim fanaticima ovdje na forumu cijeli svijet sem samog Japana ima zavjeru protiv Japana jer Japanci nisu prvi na svim testovima. Ujljučujući i SAD.
Ali se ne libe koristiti te iste izvore kad je u skladu sa njihovim narativom. Eno imaš na drugon podforumu friške primjere toga
Sve ja to postujem. Samo fanatik koji pricu temelji na rekla kazala argumentima za mene nije relevantan sagovornik.
Kad sam covjeka par postova iznad pitao da li pricu temelji na cinjenici da je vozio ili posjedovao automobil koji pljuje iz sve snage, rekao mi je da ne vladam materijom.
canvra888 wrote: ↑22/05/2024 13:41
Pojedinim fanaticima ovdje na forumu cijeli svijet sem samog Japana ima zavjeru protiv Japana jer Japanci nisu prvi na svim testovima. Ujljučujući i SAD.
Ali se ne libe koristiti te iste izvore kad je u skladu sa njihovim narativom. Eno imaš na drugon podforumu friške primjere toga
canvra888 wrote: ↑22/05/2024 13:41
Pojedinim fanaticima ovdje na forumu cijeli svijet sem samog Japana ima zavjeru protiv Japana jer Japanci nisu prvi na svim testovima. Ujljučujući i SAD.
Ali se ne libe koristiti te iste izvore kad je u skladu sa njihovim narativom. Eno imaš na drugon podforumu friške primjere toga
mk ultra wrote: ↑22/05/2024 13:45
konkretno Golf 1.0 tsi i Octavia 1.0 tsi, golf je za klasu bolji auto + stabilniji.
Vozio sam haman sve aute tog segmenta osim novog bmw keca i mazde 3. Najbolji auto s prednjim pogonom je honda civic u toj klasi, mislim za voziti i mislim na motore do 150/180 konja. Mercedes a je najbolje je uradjen unutra. Pezo najudobniji. Octavia najmeksa. Daleko od toga da nije vozljiva ali je premekana. Golf je tacno na sredini i s razlogom se klasa zove golf klasa.
S tim sto ja hondu ne bih kupio da trci za mnom i da mi je daju po cijeni dacije. Ali to je moja licna preferencija.
emko1234 wrote: ↑22/05/2024 14:12
Vozio sam haman sve aute tog segmenta osim novog bmw keca i mazde 3
Znamo, ne moras nam reci.
emko1234 wrote: ↑22/05/2024 13:44
Sve ja to postujem. Samo fanatik koji pricu temelji na rekla kazala argumentima za mene nije relevantan sagovornik.
Kad sam covjeka par postova iznad pitao da li pricu temelji na cinjenici da je vozio ili posjedovao automobil koji pljuje iz sve snage, rekao mi je da ne vladam materijom.
emko1234 wrote: ↑21/05/2024 12:33
E zamisli koliko su sad karina mazda i ford kad ih takva škoda uzme na šake. Octavija koja je gabaritima bliža toj klasi bi ih samljela.
Znam šta ćete reći, ford i mazda se bolje voze.
Obzirom da ljudi koji imaju preferencije prema dinamičnijoj vožnji ne razmatraju ni jedno od ta tri auta s ovim motorima, taj vam argument pada u vodu. Samo da vas preduhitrim.
I boli me K za škodu, samo je malo iritantno što forumske Artyon Senne seru po autu koji nije namjenjeno za nešto isto ko da svaki vikend kružite Nurburgringom u najamanju ruku s Porše GT3-icom.
Eto sreća pa švapski auto tabloidi nisu nimalo pristrasni pri ocjenama Kada je Fiat Nuova Bravo uzeo Golfa 5 na testu od 100K tražili su svaki mogući izgovor da ga diskredituju i omalovaže, tipa ima male pretince u vratima ili loša plastika u kokpitu
I kako se pokaza taj nuovo bravo na kraju? A kako golf 5?
canvra888 wrote: ↑22/05/2024 13:41
Pojedinim fanaticima ovdje na forumu cijeli svijet sem samog Japana ima zavjeru protiv Japana jer Japanci nisu prvi na svim testovima. Ujljučujući i SAD.
Ali se ne libe koristiti te iste izvore kad je u skladu sa njihovim narativom. Eno imaš na drugon podforumu friške primjere toga
A da ne vidis sta rade moras biti ili krajnje naivan ili krajnje glup.
Jos od 80-ih su bili skandali sa namjestenim testovima, a sta se tek nije javno otkrilo.
izvrsni direktor wrote: ↑22/05/2024 14:51
I kako se pokaza taj nuovo bravo na kraju? A kako golf 5?
Bravo se slabije prodavao. Golf se prodao standardno u velikom broju i evo možemo vidjeti puno Petica na cestama, ali malo koju u dobrom stanju. To auto se raspada na cestama. Nasljednik loše kvalitete je svaki noviji VW.
Vidim opasno navalili da plaćaju reklame za grdobu zvanu Scala, pokušavaju popraviti lošu prodaju na sve moguće načine. Toliko je dobra da će na kraju morati odustati od imena kao što su uradili sa Rapidom, a što je totalno netipično za VAG.
Ne znam kakva ce biti nova ova Scala, nisam je uzivo probao ni sjeo u nju. Ali stara je jeftini plastikaner, unutrasnjost najlosija ud citavoj grupaciji
izvrsni direktor wrote: ↑22/05/2024 14:51
I kako se pokaza taj nuovo bravo na kraju? A kako golf 5?
Bravo se slabije prodavao. Golf se prodao standardno u velikom broju i evo možemo vidjeti puno Petica na cestama, ali malo koju u dobrom stanju. To auto se raspada na cestama. Nasljednik loše kvalitete je svaki noviji VW.
Vidim opasno navalili da plaćaju reklame za grdobu zvanu Scala, pokušavaju popraviti lošu prodaju na sve moguće načine. Toliko je dobra da će na kraju morati odustati od imena kao što su uradili sa Rapidom, a što je totalno netipično za VAG.
Pa vidi problem petica je neodrzavanje u dobroj mjeri, nedavno prodata jedna u sa vise od 400k, sa poznatom historijom i vlasnistvom za cifru koju ovdje ne smijem izgovoriti pred sektašima , naravno u dobrom stanju i dobroj opremi