BMW Blog BiH

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
basicm
Posts: 10706
Joined: 16/01/2012 21:38

#551 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Sve stoji, ali pali mu obrtaji :sad:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#552 Re: BMW Blog BiH

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
Bullet Tooth Tony wrote:
konektovan wrote:Opasna masina, s kojom se giulia moze poigravati, kad god hoce. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: jel ovo eurosmijeh :? :zjev:
mialim da nema sta da trazi , M sa AWD sistemom je ubica :thumbup:

jos samo da ponude manuelni mjenjac , kakav bi tek tad bio :run:
Cisto sumnjam, previse momenta ima + AWD. Rucni mjenjac bi ovdje uzeo sekundu u ubrzanju. Neka ga drze u M2 i M3.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20574
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#553 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »



Znaci boja :srce: :srce: :srce: :-) :-) :-)

Image

Image

Image

I schnitzer na kraju

Image

Image

Image
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20574
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#554 Re: BMW Blog BiH

Post by Bullet Tooth Tony »

Kao da me je pitao za setup :D :oops: :srce:

2018 BMW 440i xDrive M Performance Edition

Avus Blue Individual on Black Full Merino Leather Individual

- M4 Carbon Fiber Trim ordered from the Factory
- Full M Performance accessories exterior
- H&R Sport Springs
- OEM 666m Wheel Package
- M Performance F82 Steering Wheel
- M Performance F82 Parking Brake
- M Performance F10 Gear lever
- M Performance F82 Gear Selector Switch


Image

Image

Image

Image
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#555 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Ma hebo te gluposti kad nije rucno radjen :( ...

, ko ovaj :izet:



8-)

I jos nesto :D

Image
User avatar
kabal1337
Posts: 8524
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: auto na otpad

#556 Re: BMW Blog BiH

Post by kabal1337 »

ma kakav manuelni mjenjac prahistorija
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#557 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Bullet Tooth Tony wrote:
https://www.olx.ba/artikal/26922267/bmw-e28-oldtajmer/

Fina investicija 8-)

:shock: :run:
citroen xm
Posts: 18464
Joined: 17/04/2012 22:57

#558 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Pa sad, veliko je pitanje. Ima stvari koje mi se ne sviđaju. Na šta je potrošio 6000 KM? Na raspar sjedišta, felge koje mu ne pristaju....? Neka je uradio ne znam kakvo profi farbanje i uložio recimo i 2000 što je kod nas teško moguće, gdje su još 4000? Priča za malu djecu. Fin jeste, ali ne znam vrijedi li ovoliko, pogotovo što je 518.
User avatar
basicm
Posts: 10706
Joined: 16/01/2012 21:38

#559 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Ma nula bodova, imam u komsije 3 i nakon farbanja samo bi izgledali bolje. Ali ove ne gotivim pa ih nisam ni zagledao.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#560 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Meni ovaj plavi 440i preljep sa jednom manom ...kad vidim ove americke zmigavce zute smuci mi se.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#561 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

Uh, E34, kakva limuzina, i sad bih ga s ponosom vozio. Samo da je 6 cilindara, koza unutra, meni dosta. :) Nisam neki nostalgicar i ljubitelj ubleha proslosti, ali sto kazu to se auto radilo kad su se auta fakat radila kako treba. Vrata definitivno nisu za zenske ruke. :D Izolacija i tisina bolja nego u X5 prvom koji je 15 godina noviji model. U taj vakat 12 godina staro auto plovi na 200. Na katastrofaloj cesti unutra samo cujes kozu kako pucketa. O R6 M30 ne treba trositi rijeci, vjerovatno najpoznatiji motor koji je BMW radio, njegova kultura rada, zvuk i lakoca ubrzavanja se jednom rijecju opise - skupo. To je (bilo) auto za ljude koji imaju stila.
User avatar
basicm
Posts: 10706
Joined: 16/01/2012 21:38

#562 Re: BMW Blog BiH

Post by basicm »

Zvuk sestaka iz e32 i e34 je najbolji zvuk bmw-a, nema potrebe da se okreces,znas da dolazi.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#563 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:Uh, E34, kakva limuzina, i sad bih ga s ponosom vozio. Samo da je 6 cilindara, koza unutra, meni dosta. :) Nisam neki nostalgicar i ljubitelj ubleha proslosti, ali sto kazu to se auto radilo kad su se auta fakat radila kako treba. Vrata definitivno nisu za zenske ruke. :D Izolacija i tisina bolja nego u X5 prvom koji je 15 godina noviji model. U taj vakat 12 godina staro auto plovi na 200. Na katastrofaloj cesti unutra samo cujes kozu kako pucketa. O R6 M30 ne treba trositi rijeci, vjerovatno najpoznatiji motor koji je BMW radio, njegova kultura rada, zvuk i lakoca ubrzavanja se jednom rijecju opise - skupo. To je (bilo) auto za ljude koji imaju stila.
e moj Ado , ja uvijek govorim da su to pravi BMW-i , ovo danas komercijala :D



:run:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#564 Re: BMW Blog BiH

Post by ado-šampion »

Ja ne generalizujem tako, samo s E34 sam se imao priliku druziti dosta dugo tako da za njega mogu pricati. Tad vjerovatno nije bilo toliko stednje kao danas, ali danas su prohtjevi dosta veci. Tad je petica s rucnim mjenjacem bila ok, danas ljudi u kecu hoce automatik, cisto jer mogu, itd, itd. Btw. ta petica E34 je imala masu stvari lose rijesenih, pocevsi od volana i onih kuglica, preko kvacila, motori isto nisu bili bas najpouzdaniji, dihtunzi glave su cesto propadali, itd, itd. U tom smjeru su stvari dosta napredovale.

I taj klip sto si stavio, nemam vremena da gledam, gledao sam ranije, mislim da se radi o Kris Heris i M5 E28, pogledaj mjenjac mozes pitu razvijati s njim koliko hoda okolo. Isto tipican problem s BMW mjenjacima tog vremena.
citroen xm
Posts: 18464
Joined: 17/04/2012 22:57

#565 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

Glupo je porediti auta nekada i sada, dosta stvari se suštinski promjenilo. Pitanje je šta voliš ili ne voliš. Po meni je najbolje ko može spojiti dva svijeta. Nešto modernije za svakodnevno tandrkanje iz praktičnih razloga, i nešto starije za svoj ćeif. Bar tako razmišljam ja kome su stara auta daleko draža od ovih današnjih.

Kod starijih auta su pravila postavljali mahom proizvođači, a inžinjeri i dizajneri su imali mahom slobodne ruke pa su zato i nastala mnoga remek djela. Ta auta su imala lični pečat, harizmu. Čak se pažnja poklanjala i autima za obične smrtnike. Materijali koji su tada ugrađivani možda nisu dugotrajni kao danas, ali su to vrijeme bili jedni od kvalitetnijih na tržištu, što danas baš i nije slučaj ako se pogleda šta je sve dostupno. Jbg, uđeš u nekog Stojadina pa osjetiš toplinu, a pandan njemu je danas Dačija. Ima li tu topline u sivoj plastici koja nije samo kod Dačije već i mnogo skupljih auta.

Danas pravila diktiraju isključivo kupci, a na osnovu opet nametnutih vrijednosti koje im kreiraju razni marketing stručnjaci, prodavači magle. Tu su naravno i mnoge eko i bezbjedonosne norme koje začinjavaju dodatno čorbu i sve to tako da skuvana čorba ima vrlo bljutav ukus. Rijetki proizvođači iskaču, ali to nisu auta za obične ljude niti napravljena u brojkama koje mogu bitnije uticati na opštu sliku.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#566 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

U starijim vozilima teško da ćeš naći neki ćejf ako u njih ulaziš iz novijih vozila. Razlika je drastična u svakom segmentu što čini potpun ugođaj u vožnji. Nemojmo da se varamo. Slike znaju zavarati, i one bude neke osjećaje koji nisu samo vezane za vozila. Postoje izuzeci, ali ta starija vozila rijetki smrtnici sebi mogu priuštiti. Iako mislim, da ljubav prema starijim vozilima nije toliko ljubav prema njima koliko prema tom nekom prošlom vremenu. I ja volim našu i stranu rock muziku iz 80 ili 70 godina, i ona jeste bolje od ovog današnjeg smeća, ali to ljudi moji ne vrijedi za vozila, htjeli priznat ili ne. Kad je u pitanju tehnologija, tu nema vraćanja u prošlost i upoređivanja. Postoji stara tehnologija zastarjela i prevaziđena i nova, moderna i aktuelna. Kod umjetnosti i sl., muzike, filma, stila života, e to se može poredit.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#567 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

Ne znam bas , misljenja sam da je ovo bolje od polovine danasnjih auta , barem sto se tehnologije tice :D . A stvari koje se sa njim mogu raditi , samo nebo je granica .
Image

Ako uporedis recimo zvuk e34 i recimo novog m4 , e34 bolje zvuci . Takodje cu se osvrnut na @Citroenov post , mislim da ne , nisu kvalitetnija danasnja vozila i najveca prednost im je ponasanje u udesima :thumbup:

budem se javio , ako nekad mognem prisutit neki stariji model bilo bmw, gtr i sl. :skoljka:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#568 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:Ja ne generalizujem tako, samo s E34 sam se imao priliku druziti dosta dugo tako da za njega mogu pricati. Tad vjerovatno nije bilo toliko stednje kao danas, ali danas su prohtjevi dosta veci. Tad je petica s rucnim mjenjacem bila ok, danas ljudi u kecu hoce automatik, cisto jer mogu, itd, itd. Btw. ta petica E34 je imala masu stvari lose rijesenih, pocevsi od volana i onih kuglica, preko kvacila, motori isto nisu bili bas najpouzdaniji, dihtunzi glave su cesto propadali, itd, itd. U tom smjeru su stvari dosta napredovale.

I taj klip sto si stavio, nemam vremena da gledam, gledao sam ranije, mislim da se radi o Kris Heris i M5 E28, pogledaj mjenjac mozes pitu razvijati s njim koliko hoda okolo. Isto tipican problem s BMW mjenjacima tog vremena.
Ja Bogami generalizujem , danas ih stancaju da sto vise prodaju i sve vise naginju ka (ne)vozacima :-)

Jeste Kris je , ima short shifter za te stvari :mrgreen:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#569 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

Taj GTR, i nije baš dobar primjer kontraargumenta. Jer, rekoh postoje izuzeci, ali rijetki smrtnici ih mogu priuštiti. :)

Više govorim generalno o vozilima, starijim i novijim, a ne o vozilima o kojima se sanja, koje uživo niste vidjeli, kakvi ba snovi.

edit : @ amare barabo što si to uradio :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#570 Re: BMW Blog BiH

Post by condy »

amar1994 wrote:
ado-šampion wrote:Ja ne generalizujem tako, samo s E34 sam se imao priliku druziti dosta dugo tako da za njega mogu pricati. Tad vjerovatno nije bilo toliko stednje kao danas, ali danas su prohtjevi dosta veci. Tad je petica s rucnim mjenjacem bila ok, danas ljudi u kecu hoce automatik, cisto jer mogu, itd, itd. Btw. ta petica E34 je imala masu stvari lose rijesenih, pocevsi od volana i onih kuglica, preko kvacila, motori isto nisu bili bas najpouzdaniji, dihtunzi glave su cesto propadali, itd, itd. U tom smjeru su stvari dosta napredovale.

I taj klip sto si stavio, nemam vremena da gledam, gledao sam ranije, mislim da se radi o Kris Heris i M5 E28, pogledaj mjenjac mozes pitu razvijati s njim koliko hoda okolo. Isto tipican problem s BMW mjenjacima tog vremena.
Ja Bogami generalizujem , danas ih stancaju da sto vise prodaju i sve vise naginju ka (ne)vozacima :-)

Jeste Kris je , ima short shifter za te stvari :mrgreen:
A šta fali vozačima u njima :P
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#571 Re: BMW Blog BiH

Post by mali_milojica »

Koliko je tehnologija otisla daleko dovoljno govori i to da se mogu kupiti auta koja su brza poput trkacih bolida od prije 20-30 godina,a one starije su davno presisali.
Ili to da danas kompakt napravi vrijeme na Ringu koje je prije 20 godina bilo rezervisano za ozbiljna auta,za kojima smo slinili i za kojim jos slinimo.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#572 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

condy wrote:
amar1994 wrote: Ja Bogami generalizujem , danas ih stancaju da sto vise prodaju i sve vise naginju ka (ne)vozacima :-)

Jeste Kris je , ima short shifter za te stvari :mrgreen:
A šta fali vozačima u njima :P
Pa nista , takvi kupe s manulneim mjenjacem i iskljuce ESP :izet: :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#573 Re: BMW Blog BiH

Post by amar1994 »

mali_milojica wrote:Koliko je tehnologija otisla daleko dovoljno govori i to da se mogu kupiti auta koja su brza poput trkacih bolida od prije 20-30 godina,a one starije su davno presisali.
Ili to da danas kompakt napravi vrijeme na Ringu koje je prije 20 godina bilo rezervisano za ozbiljna auta,za kojima smo slinili i za kojim jos slinimo.
Slazem se :thumbup:
citroen xm
Posts: 18464
Joined: 17/04/2012 22:57

#574 Re: BMW Blog BiH

Post by citroen xm »

condy wrote:U starijim vozilima teško da ćeš naći neki ćejf ako u njih ulaziš iz novijih vozila. Razlika je drastična u svakom segmentu što čini potpun ugođaj u vožnji. Nemojmo da se varamo. Slike znaju zavarati, i one bude neke osjećaje koji nisu samo vezane za vozila. Postoje izuzeci, ali ta starija vozila rijetki smrtnici sebi mogu priuštiti. Iako mislim, da ljubav prema starijim vozilima nije toliko ljubav prema njima koliko prema tom nekom prošlom vremenu. I ja volim našu i stranu rock muziku iz 80 ili 70 godina, i ona jeste bolje od ovog današnjeg smeća, ali to ljudi moji ne vrijedi za vozila, htjeli priznat ili ne. Kad je u pitanju tehnologija, tu nema vraćanja u prošlost i upoređivanja. Postoji stara tehnologija zastarjela i prevaziđena i nova, moderna i aktuelna. Kod umjetnosti i sl., muzike, filma, stila života, e to se može poredit.
Apsolutno se ne slažem, ali govorim iz svog ugla gledanja sa kojim se ne mora niko složiti(logično). Nova auta, opet logično, jesu napredovala što je i trebalo da se desi i tu se sva priča završava. Kao što ti kažeš da postoje rijetka stara auta u kojima se ćeif voziti, ja tako kažem za nova. Ta nova takođe nisu baš lako dostupna. Kada sjednem u Golfa, Megana, 308, Astru itd, itd.... pa čak i klasu više sem početne znatiželje, i ne osjetim baš neku čar. Ništa čime me auto mami.

Kada sjednem u staro imam za moj ukus toplije materijale, moćniji mi je osjećaj voziti auto kod koga osjetim sve počevši od zvuka motora koji nije totalno prigušen pa na dalje. Naravno, nisam ni ja ljubitelj svih starih auta. I taj moj osjećaj nije patnja za prošlim vremenima jer ih ja nisam ni proživio, to je čista ljubav prema autima takvim kakva su. Zato kažem, najbolji spoj za onoga ko voli i može je staro i novo, novo za tandrkanje, staro za uživanje.

Svi smo različiti. :thumbup:
Throttle
Posts: 13266
Joined: 10/06/2016 12:35

#575 Re: BMW Blog BiH

Post by Throttle »

Ko je razguljivao kockicu 325i, on zna sta je cejf :thumbup:
Post Reply