Page 206 of 216

#5126 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:32
by kravamuzara
Ili je imao bolji zalet ili je ćipovan, na tako kratkoj razdaljini te ne moze toliko otresti stock vs stock.

#5127 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:39
by Seawolf
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:26
Seawolf wrote: 27/01/2024 19:02
artur morgan wrote: 27/01/2024 17:25
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflat
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta

Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?

#5128 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:45
by mk ultra
Ne znam izmjenjam dosta nekih kola, i neke stvari mi tu fkt nisu jasne

Ne morate mi vjerovati, ali to ne ide kao auto od 190ks
Bez obzira na dimenziju vozila, 2.0tdi u tiguanu/Q3 odnese jbt

Snaga ne dolazi naglo i brzo bilo kad, osim kad ga ti umjesto mjenjaca jednu, vratis 2 brzine dole a i tad gubi dah jer ulazis do 4000u/min

#5129 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:52
by Seawolf
Ništa onda .... Nećemo kupit auto sa B47TÜ motorom, kad je tako tromast.

#5130 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:56
by kravamuzara
Seawolf wrote: 27/01/2024 20:52 Ništa onda .... Nećemo kupit auto sa B47TÜ motorom, kad je tako tromast.
Nije da je GLC 220d neki trkac :zzzz:

#5131 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 20:56
by mk ultra
Seawolf wrote: 27/01/2024 20:39
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:26
Seawolf wrote: 27/01/2024 19:02
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta

Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?
Firmin x1 2020 2.0d 140kW
I evo ove sedmice do BL i nazad, nekih 600km, g30 520d 2018, to je bio izuzetak.

Situacija je jednaka kod oba
Kola su dobra, udobna i stabilna
Startna nisu
Blize je nekom mercedesovom ponasanju, nego kako je prije bilo na M47/N47, ili na manuelnim M57 :run:

#5132 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:01
by lavic
kravamuzara wrote: 26/01/2024 22:04
canvra888 wrote: 26/01/2024 21:44 Ma jest tuga uzet sa onim manjim displejom, ali makar druge felge nije teško naknadno uzeti :D
18-ke 245/45, obavezno da nisu runflat gume, parking senzori naprijed i nazad, veci centralni displej, kozna ili polu-kozna sjedista, vise nista ni ne treba.
Za malo luksuziranja adaptivni ovjes i naprijed i nazad, zadnja kamera.

Sestaka B57/B58 nisam nazalost imao jos priliku voziti ali kazu da je drugo auto sa njim.
Ja sam vozio 540 I I zato me ovaj 520d ne zanima!!!

#5133 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:02
by mk ultra


O ovakvoj voznji mozes sanjati u 520d ;-)

#5134 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:02
by kravamuzara
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:56
Seawolf wrote: 27/01/2024 20:39
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:26

Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta

Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?
Firmin x1 2020 2.0d 140kW
I evo ove sedmice do BL i nazad, nekih 600km, g30 520d 2018, to je bio izuzetak.

Situacija je jednaka kod oba
Kola su dobra, udobna i stabilna
Startna nisu
Blize je nekom mercedesovom ponasanju, nego kako je prije bilo na M47/N47, ili na manuelnim M57 :run:
Ko ce mu znati, svi koje znam sa B47 kazu da trosi manje od svega sto su imali, mozda je zec u tom grmu.

#5135 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:04
by mk ultra
Ovaj u x1 je oko 7.5-8l/100km to duze vozim i merio sam

#5136 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:04
by kravamuzara
mk ultra wrote: 27/01/2024 21:02

O ovakvoj voznji mozes sanjati u 520d ;-)
Eh bas to tacno sam probao, M57 je :kiss:

#5137 Re: BMW Blog BiH

Posted: 27/01/2024 21:07
by kravamuzara
mk ultra wrote: 27/01/2024 21:04 Ovaj u x1 je oko 7.5-8l/100km to duze vozim i merio sam
Pobjegao zec :lol:

Motori koji ispunjavaju euro normu 6d (temp) su osjetno tromiji od svojih 6c verzija, i to je mozda faktor u tvojim "trkama".

#5138 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 13:09
by ElRe

#5139 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 13:15
by kravamuzara
Nakaza.

#5140 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 15:34
by sime_cipol
Strasno. Mada, i X1 mi je bio ruzan na slikama. Uzivo izgled vrlovrlodobro

#5141 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 16:33
by kabal1337
mk ultra wrote: 27/01/2024 21:02

O ovakvoj voznji mozes sanjati u 520d ;-)
m47 sa diznama 535d diznama, vecom turbinom, senzorom raila ide na 300 ks

#5142 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 16:42
by Rockefeller
ElRe wrote: 30/01/2024 13:09
Mnogo ruzno auto.

#5143 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 17:09
by canvra888
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:56
Seawolf wrote: 27/01/2024 20:39
mk ultra wrote: 27/01/2024 20:26

Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta

Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?
g30 520d 2018, to je bio izuzetak.
Kako ti se generalno čini G30?
mk ultra wrote: 27/01/2024 21:02

O ovakvoj voznji mozes sanjati u 520d ;-)
Ja sam vozio E60 525d, ali onaj prvobitni sa 2500 kubika. Iskreno, nije me nešto oduševio, bolje idu ovi 2.0 tedeši :D

#5144 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 17:33
by Evolution_IV
vozio sam ja karavan e90 325XD rucni, to je poso :D

#5145 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 17:53
by sime_cipol
Uvijek su me fascinirale te prepravke :D Zasto odmah ne kupiti 535d :D

#5146 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 18:00
by mk ultra
sime_cipol wrote: 30/01/2024 17:53 Uvijek su me fascinirale te prepravke :D Zasto odmah ne kupiti 535d :D
Nemas sta prepravljati
525d 3.0 je masina taman
Manuelni mjenjac da ga zabijas do grla
I najbitnije vjeruj mi iz svih mojih iskustava sa BNV, dobro ulje.

Prvi put ja nasuo LMtop tec 4600 ili 4800 neki od ta 2
Kad daš gas, reakcija i vrijeme ubrzavanja motora do 4200-4300u/min su bile ocigledno brze
Saltas na 3000u/min

Kola lete...
A ne ovo novo, 200ks i rahmet mu dusi jer je 2 katalizatora stvaio i 4 scr-a

To ovi moderni, eko kurci, pa ga presalta i vozis na 1200u/min, pa pišti ako gasa dajes... sve za 1l goriva.

535d je meni overkill i mene bi bilo strah to da vozim.

#5147 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 18:04
by sime_cipol
mk ultra wrote: 30/01/2024 18:00
sime_cipol wrote: 30/01/2024 17:53 Uvijek su me fascinirale te prepravke :D Zasto odmah ne kupiti 535d :D
Nemas sta prepravljati
525d 3.0 je masina taman
Manuelni mjenjac da ga zabijas do grla
I najbitnije vjeruj mi iz svih mojih iskustava sa BNV, dobro ulje.

Prvi put ja nasuo LMtop tec 4600 ili 4800 neki od ta 2
Kad daš gas, reakcija i vrijeme ubrzavanja motora do 4200-4300u/min su bile ocigledno brze
Saltas na 3000u/min

Kola lete...

To ovi moderni, eko kurci, pa ga presalta i vozis na 1200u/min, pa pišti ako gasa dajes... sve za 1l goriva.

535d je meni overkill i mene bi bilo strah to da vozim.
Ma mislio sam ovo, turbo sa ovoga, dizne sa onoga. Pa kupi odmah 535.
Na 525 sa 3.0 je dovoljno chip i mjera.

#5148 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 20:41
by artur morgan
535d, zasto odmah ne kupit M5 :-D

Ima na olx-u ljep plavi f10...kako mocan stroj

#5149 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 20:47
by ElRe
Danas sam vidio G60, neka siva boja, naše table. Vozi ga cura od cca 35 godina, bubrezi šljašte. Katastrofalan je.
U klasi mi je sada najbolji A6, ali kada izadje novi, a sudeći po renderima biće spodoba za medalju.

#5150 Re: BMW Blog BiH

Posted: 30/01/2024 21:35
by Bullet Tooth Tony
Facelift 4ke

Image