#5126 Re: BMW Blog BiH
Posted: 27/01/2024 20:32
Ili je imao bolji zalet ili je ćipovan, na tako kratkoj razdaljini te ne moze toliko otresti stock vs stock.
Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:26Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuoSeawolf wrote: ↑27/01/2024 19:02Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.artur morgan wrote: ↑27/01/2024 17:25
BMW je nizi osjetno od Arteona pa otpor zraka bi trebao biti nizi kod BMW-a. Kako si zakljucio da je otpor zraka manji kod Arteona ? Mozda gume cine razliku ako su runflat
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta
Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Firmin x1 2020 2.0d 140kWSeawolf wrote: ↑27/01/2024 20:39Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:26Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuoSeawolf wrote: ↑27/01/2024 19:02
Ukupan otpor vanjskih sila na brzini od npr. 175 km/h, a koji se sastoji od zbira sile otpora trenja kotrljanja točkova i sile otpora zraka je veći kod onog vozila koji ima šire gume i "višak" spojlera, a nekako sam siguran da je to BMW, pogotovu ako ima M Sport paket.
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta
Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Ja sam vozio 540 I I zato me ovaj 520d ne zanima!!!kravamuzara wrote: ↑26/01/2024 22:0418-ke 245/45, obavezno da nisu runflat gume, parking senzori naprijed i nazad, veci centralni displej, kozna ili polu-kozna sjedista, vise nista ni ne treba.
Za malo luksuziranja adaptivni ovjes i naprijed i nazad, zadnja kamera.
Sestaka B57/B58 nisam nazalost imao jos priliku voziti ali kazu da je drugo auto sa njim.
Ko ce mu znati, svi koje znam sa B47 kazu da trosi manje od svega sto su imali, mozda je zec u tom grmu.mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:56Firmin x1 2020 2.0d 140kWSeawolf wrote: ↑27/01/2024 20:39Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:26
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta
Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
I evo ove sedmice do BL i nazad, nekih 600km, g30 520d 2018, to je bio izuzetak.
Situacija je jednaka kod oba
Kola su dobra, udobna i stabilna
Startna nisu
Blize je nekom mercedesovom ponasanju, nego kako je prije bilo na M47/N47, ili na manuelnim M57
Kako ti se generalno čini G30?mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:56g30 520d 2018, to je bio izuzetak.Seawolf wrote: ↑27/01/2024 20:39Izvini, nisam samo upratio koji BMW sada ti voziš?mk ultra wrote: ↑27/01/2024 20:26
Evo konkretan slucaj od prije par dana, koji sam spomenuo
A6 2.0tdi pretpostavljam da je 190ks, 2017to cca godiste 4g model, ako je slabiji motor onda je jos zalosnija varijanta
Pretekao je i mene i ovoga sto sam ja pretekao glat, ode audi
Startna brzina 90
Ja sam ubrzao mozda do 140
Mislim pustio sam ga da ide, ali bmw nije mogao, mogao bi drzati tu negdje pa da blokiram coveka 100-200m da ne.moze u desnu da se vrati, ali ne bavim se tim sportovima u zivotu
Ja sam vozio E60 525d, ali onaj prvobitni sa 2500 kubika. Iskreno, nije me nešto oduševio, bolje idu ovi 2.0 tedeši
Nemas sta prepravljatisime_cipol wrote: ↑30/01/2024 17:53 Uvijek su me fascinirale te prepravke Zasto odmah ne kupiti 535d
Ma mislio sam ovo, turbo sa ovoga, dizne sa onoga. Pa kupi odmah 535.mk ultra wrote: ↑30/01/2024 18:00Nemas sta prepravljatisime_cipol wrote: ↑30/01/2024 17:53 Uvijek su me fascinirale te prepravke Zasto odmah ne kupiti 535d
525d 3.0 je masina taman
Manuelni mjenjac da ga zabijas do grla
I najbitnije vjeruj mi iz svih mojih iskustava sa BNV, dobro ulje.
Prvi put ja nasuo LMtop tec 4600 ili 4800 neki od ta 2
Kad daš gas, reakcija i vrijeme ubrzavanja motora do 4200-4300u/min su bile ocigledno brze
Saltas na 3000u/min
Kola lete...
To ovi moderni, eko kurci, pa ga presalta i vozis na 1200u/min, pa pišti ako gasa dajes... sve za 1l goriva.
535d je meni overkill i mene bi bilo strah to da vozim.