#51126 Re: Pitamo Mehanicare ?
Posted: 27/04/2024 21:37
Odgovara sa svih nabrojanih, odgovara i sa novijih generacija nabrojanih modela. Samo npr. obrati paznju za zadnja sjedista br. kopcanja za pojas jer neka ima 2(audi a1) a neka 3Operativac11 wrote: ↑28/04/2024 14:54 S kojih sve vozila odgovaraju sjedišta na Škodu Fabiu 1 ?
Našao sam negdje na forumu škoda.rs da pašu s Pola okca,Ibize iste generacije,Audija A2 I sa Škode slijedeće generacije ?
Ako može pomoć...
Nadovezujem se na ovo 400KM/kom mi javljeno, odustao sam od reparacije jer mi se čini da je preskupo i da nisu ni testirali te dizne nego najgori mogući slučaj odma po default-u (a auto u suštini nije imalo trzaja i sl. problema, samo mi je prikazivalo trenutnu grešku da gubi pritisak i to nakon punog gasa u trećoj sa 1500 obrtaja (malkice mu je trebalo da "dobije" ubrzanje, osim toga ponekad malo dima, pa mi je ova cijena nerealna jer bi me izašlo 1200KM za dizne u totalu), poslato bilo u Zvornik.rememberme wrote: ↑18/04/2024 09:43 Pozzz,
Da li neko zna koja bi cijena bila reparacije dizni, recimo u nekom najgorem mogućem slučaju?
U pitanju je Seat Ibiza 1.2 ST 2011. god. Troklipac je
Ako dizne posaljes na reparaciju onda ti je to ta cijena. Nema tu realno nerealno. Nova jedna dizna je vjerovatno 1000+ KM . Ti trebas prvo obavit pregled dizni i da se vidi kako rade. Da su sve otisle i da sve trebaju reparaciju ... nevjerovatno. Jedino ako si nasuo benzin i vozio dok nije se auto ugasio.rememberme wrote: ↑29/04/2024 13:38Nadovezujem se na ovo 400KM/kom mi javljeno, odustao sam od reparacije jer mi se čini da je preskupo i da nisu ni testirali te dizne nego najgori mogući slučaj odma po default-u (a auto u suštini nije imalo trzaja i sl. problema, samo mi je prikazivalo trenutnu grešku da gubi pritisak i to nakon punog gasa u trećoj sa 1500 obrtaja (malkice mu je trebalo da "dobije" ubrzanje, osim toga ponekad malo dima, pa mi je ova cijena nerealna jer bi me izašlo 1200KM za dizne u totalu), poslato bilo u Zvornik.rememberme wrote: ↑18/04/2024 09:43 Pozzz,
Da li neko zna koja bi cijena bila reparacije dizni, recimo u nekom najgorem mogućem slučaju?
U pitanju je Seat Ibiza 1.2 ST 2011. god. Troklipac je
Imate li ikakvih komentara/savjeta/preporuka?
Probaj prvo nešto ovako:
preludezalude wrote: ↑29/04/2024 14:02Ako dizne posaljes na reparaciju onda ti je to ta cijena. Nema tu realno nerealno. Nova jedna dizna je vjerovatno 1000+ KM . Ti trebas prvo obavit pregled dizni i da se vidi kako rade. Da su sve otisle i da sve trebaju reparaciju ... nevjerovatno. Jedino ako si nasuo benzin i vozio dok nije se auto ugasio.rememberme wrote: ↑29/04/2024 13:38Nadovezujem se na ovo 400KM/kom mi javljeno, odustao sam od reparacije jer mi se čini da je preskupo i da nisu ni testirali te dizne nego najgori mogući slučaj odma po default-u (a auto u suštini nije imalo trzaja i sl. problema, samo mi je prikazivalo trenutnu grešku da gubi pritisak i to nakon punog gasa u trećoj sa 1500 obrtaja (malkice mu je trebalo da "dobije" ubrzanje, osim toga ponekad malo dima, pa mi je ova cijena nerealna jer bi me izašlo 1200KM za dizne u totalu), poslato bilo u Zvornik.rememberme wrote: ↑18/04/2024 09:43 Pozzz,
Da li neko zna koja bi cijena bila reparacije dizni, recimo u nekom najgorem mogućem slučaju?
U pitanju je Seat Ibiza 1.2 ST 2011. god. Troklipac je
Imate li ikakvih komentara/savjeta/preporuka?
Samo smatram da se ovi nisu ni potrudili da pogledaju kako treba jer neće da rade za "sitno", na testu vjrv. Bilo nekih odstupanja, možda samo treba mlaznicu, iglu dizne zamjenit, a oni u fazonu daj da zamijenim i što treba i što ne trebam na toj dizni nek ide u globalu...
Druže, to su ti blagodati posjedovanja dizela. Za dizne treba biti spreman za investiciju do 1500-2000 KM, Turbo do oko 800 KM i set kvačila i plivajući do nekih 1500 KM.rememberme wrote: ↑29/04/2024 15:00Samo smatram da se ovi nisu ni potrudili da pogledaju kako treba jer neće da rade za "sitno", na testu vjrv. Bilo nekih odstupanja, možda samo treba mlaznicu, iglu dizne zamjenit, a oni u fazonu daj da zamijenim i što treba i što ne trebam na toj dizni nek ide u globalu...
Koliko sad ružno izgleda što sam ja sumnjičav, ne znam, mislim i ovako će me ruke i testiranje izaći cca. 300KM, a i to mi je puno, da ne govorim drugo bilo šta, ali stvarno mi je nerealno da su sve tri dizne toliko uništene, razmišljao sam probati negdje ovdje u Sarajevu/okolici da vidim jel može ko da provjeri to...
Kad si tako upucen u materiju, sto onda ne kupis dijelove na internetu i ne uradis sam sebi?rememberme wrote: ↑29/04/2024 15:00Samo smatram da se ovi nisu ni potrudili da pogledaju kako treba jer neće da rade za "sitno", na testu vjrv. Bilo nekih odstupanja, možda samo treba mlaznicu, iglu dizne zamjenit, a oni u fazonu daj da zamijenim i što treba i što ne trebam na toj dizni nek ide u globalu...
Koliko sad ružno izgleda što sam ja sumnjičav, ne znam, mislim i ovako će me ruke i testiranje izaći cca. 300KM, a i to mi je puno, da ne govorim drugo bilo šta, ali stvarno mi je nerealno da su sve tri dizne toliko uništene, razmišljao sam probati negdje ovdje u Sarajevu/okolici da vidim jel može ko da provjeri to...
Reparirao je moj drug na Octaviji 2012 1.6tdi.
Ma nazvao jarana i on mi objasnio, problem je što su Delphi-ove dizne koje su skupe za reparaciju općenito - meni je ovo bilo nevjerovatno i ne moguće za moj pojam ali eto, šta je tu je - što se tiče izbora i razmišljanja o benzincu - zatrefilo me je to auto od mojih tako da, nisam baš imao previše izbora.canvra888 wrote: ↑29/04/2024 15:13Druže, to su ti blagodati posjedovanja dizela. Za dizne treba biti spreman za investiciju do 1500-2000 KM, Turbo do oko 800 KM i set kvačila i plivajući do nekih 1500 KM.rememberme wrote: ↑29/04/2024 15:00Samo smatram da se ovi nisu ni potrudili da pogledaju kako treba jer neće da rade za "sitno", na testu vjrv. Bilo nekih odstupanja, možda samo treba mlaznicu, iglu dizne zamjenit, a oni u fazonu daj da zamijenim i što treba i što ne trebam na toj dizni nek ide u globalu...
Koliko sad ružno izgleda što sam ja sumnjičav, ne znam, mislim i ovako će me ruke i testiranje izaći cca. 300KM, a i to mi je puno, da ne govorim drugo bilo šta, ali stvarno mi je nerealno da su sve tri dizne toliko uništene, razmišljao sam probati negdje ovdje u Sarajevu/okolici da vidim jel može ko da provjeri to...
Ako ti je to sve skupo, trebao si vjerovatno razmišljati o benzincu. Ja još nisam čuo da je neko mijenjao dizne na benzincu.
Moguće je da će neko to bolje utvrditi stanje i promijeniti samo nešto konkretnije, mada nije garant. Nazovi Zufera iz Seoče, znam da je on znao raditi s diznama.
Lak je tu vec ogreban…HD_2015 wrote: ↑29/04/2024 14:28Probaj prvo nešto ovako:
https://www.youtube.com/watch?v=xiWeKOJhJ_s
Možeš probati i sa WD-40. Kuhinjska spužva - nemoj trljati prejako da ne ogrebeš lak.