ova tvoja prica vazi za auta 20 godina starosti.Don Zivconi wrote:sto se tice dijelova kod dizel motora jos ako pricamo o obicnom dizel motoru stvarno se nema sta pokvariti cak i ako je motor dobar ni grijaci ti ne trebaju dok kod benzinaca opet obicnih samo kad krenemo od svjecica preko kablova do razvodne kape sa fingerom kad nesto ode mozes se vozati al u panjevima ili nece da upali ili stuca ko lud. Filteri i ostali potrosni dijelovi su jednakih cijena, pumpe goriva kod dizela su daleo izdrzljivije dok kod benzinaca se kvare kao lude u kombinaciji sa vodom i talogom, poznato je da obicni dizel fino podnosi loz ulje sto se za banzinca nebi reko ako ima koja kap kisele vode u benzinu ili nesto trece . Zaklinjao sam se u benzince godinama al kad sam kupio prvoga dizela vidio sam koliko sam u krivu bio . da nebude zablude i sad imam jednoga benzinca kuci ali je ipak toyota u pitanju a svi znao kakvi su to motori
ovo nije provokacija nego cisto da ti neko ne bi povjerovao pa nasuo loziku u noviji motor sa direktnim ubrizgavanjem, trazio razvodnu i finger na modernom benzincu, mislio da je moderna pumpa visokog pritiska izdrzljiva na loziku (da ne pricamo o razlici cijene moderne PVP i pumpe na benzincu), vodu i slicne tvari koje nisu dizel sa ~10ppm sumpora i odgovarajucom cetanskom vrijednoscu...