crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#51 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by johntra »

bitanga_sa_otesa wrote:bas mi dodje da napravim repliku ovog s galerijom :lol: :lol: :lol:
Image

Neko te pretekao... :D
User avatar
dustaban
Posts: 6516
Joined: 10/07/2012 10:55

#52 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by dustaban »

Klasican primjer pokretanja teme se jednom (nedobronamjernom) namjerom, a ona se pretvori u nesto drugo.
Trebalo je da bude ismijavanje "crvene zastave" a postalo najveca pohvala nase bivse autoindustrije i sveukupno jos jedna jugonostalgicna tema koja nam samo baca sol na ranu.
Eto, ne vozimo vise ove "ublehe od auta", hvala Bogu Allahu i demokratskim promjenama...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#53 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by bitanga_sa_otesa »

jefferson wrote:Otkad trazim da kupim Yugo u SAD< ali ne mozes ih naci nikako.
kako nema? moj prijatelj u čikagu ima 2 komada :-D
muha_sa wrote: :lol: :lol:

jebli te krakovi i kad ih pomenu :lol: :lol: o jadu me zabavili birvaktile :-) kupih ih nove a jaran ih upakova ko da ih je fabrika pakovala :) pa ih nakobitovah ko da cu ga do smrti vozat :lol:
pomenuo ih da se ti javis :lol: :lol: :lol: ,pa da nam kazes kakve su ti muke bile kad si imao najvecu sminku od auta u nekadasnje vrijeme 8-)


@ johntra pogresne ratkape ima taj klon :mrgreen:
Last edited by bitanga_sa_otesa on 26/04/2014 09:55, edited 2 times in total.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#54 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by bitanga_sa_otesa »

dustaban wrote:Klasican primjer pokretanja teme se jednom (nedobronamjernom) namjerom, a ona se pretvori u nesto drugo.
Trebalo je da bude ismijavanje "crvene zastave" a postalo najveca pohvala nase bivse autoindustrije i sveukupno jos jedna jugonostalgicna tema koja nam samo baca sol na ranu.
Eto, ne vozimo vise ove "ublehe od auta", hvala Bogu Allahu i demokratskim promjenama...
nisam pokrenuo temu da bi ismijavao nikoga ,vec da napisem istinu i da naucimo nesto,mnogi ljudi nisu znali ovo sto sam ja napisao i imali su pogresnu sliku o svemu...autoindustrija u jugi je bila kakva je bila ,imali smo je za razliku od sadasnjeg demokratskog vremena kad imamo trzne centre i kafice ,a kao napredovali smo 50 godina od tada...svako je sebi mogao priustiti ,ficu ,stojadina ili jugu.nije mi cilj da pokvarimo ovu temu i da ode u pogresnom pravcu .ako neko ima jos informacija neka podijeli sa ostalima . :thumbup:
User avatar
diason
Posts: 487
Joined: 13/05/2008 12:08
Location: Na putu prema dole

#55 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by diason »

Izgleda da su im ove gume boljka najveća bile.
Nekad prije rata, krenuli na more u Makarsku sa stojadinom od rođakovog oca, i negdje na pola puta puknu dvije gume(4 u autu + stvari).I stari ustopa nekog i sa dvije gume ode, čekali ga par sati, kad eto ga sa napuhanim gumama :-D
I onda lagano more, sladoled 8-) .
Tema bi se mogla osim zabluda zvati i sjećanja na stojadina.
User avatar
zateznistub
Posts: 15519
Joined: 29/07/2010 13:55
Location: Down Under

#56 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by zateznistub »

SAmo da se prijavim!

Kao momak prije rata imao korala45, tetka kupila...

bio glavni u raji, jedini imao svoje auto...


uhh to su bili dani...
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#57 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by esso_sa »

bitanga_sa_otesa wrote:nema na cemu mufljuze
Image
Ja ovog zovem Jagomirac :D
Samo jos fali da su mu "okrecena" stakla i to je to :-D
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#58 Re: crvena zastava-istine i zablude

Post by bitanga_sa_otesa »

koliko se sjecam imv kombiji su imali pjeskarena stakla na sredini i bijeli plus :lol: :lol:
imali i duple tockove nazad al jedan iza drugog
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#59 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by esso_sa »

Ma pjeskarena il okrecena... Bila su bijela mat uglavnom i to ne komplet nego negdje do pola stakla, koliko se sjecam :D
Sjecam se da me ko dijete jedan isti ovakav Jagomirac zamalo zgazio... Izletio sa sankama na cestu, drito pred njega :lol:
Zato sam ga tako dobro i zapamtio
Last edited by esso_sa on 26/04/2014 10:24, edited 1 time in total.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#60 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

nisi se trebao sankat blizu jagomira :lol: :lol:
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#61 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by esso_sa »

Pa sta cu, zivio na Kosevu tada... :lol:
A isto tako sam zapamtio i Golfa S paketa od milicije, jer sam tad prvi put u zivotu fasovao samarcinu od milicionera... Sto sam grudvama gadjao trolejbuse u prolazu :lol:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#62 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

bas si bio baksuz
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#63 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

bitanga_sa_otesa wrote: sve u svemu jedna velika ubleha :D
Kamo puke sreće da i danas imamo barem i takve "ublehe". Smatram da ti je rezonovanje i zaključivanje vrlo površno, neću reći da ti nije jača strana. Naime CZ i program automobila je upošljavao stotine hiljada radnika, koperanata i firmi od makedonije do Slovenije. Tu se proizvodilo sve, od motora do sjedišta. O kvaliteti tih automobila se da raspravljati sa današnjeg stanovišta ali u ono doba Zastava nije ni bila predviđena da osvaja recimo tržište Zapadne Njemačke već da zadovolji domaću radničku klasu i ondašnje potrebe što je ona radila sasvim solidno uzimajući ondašnju reputaciju recimo Škode ili Moskvića. Kod ovakvih tema moraš sagledati sve aspekte ondašnjeg sistema, tržišta i političkih prilika pa onda reći je li to bila ubleha ili ne. Po meni nije. Ako ćemo pravo sadašnji sistem je veća ubleha kada je dopustila da se Škode uvoze iz Češke, namontiraju se gume i napuše vazduh u njih i onda kažu to je domaći proizvod. :lol: :lol: :lol:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#64 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

nisi me skontao ,ubleha je to sto su stalno trubili svuda da je to kao njihov automobil ,plod zastavinih inzinjera i slicno .protiv zastavinih automobila nemam nista ,volim ih i dan danas.problematika zastave su najvise bili kooperanti ,zbog njih je kasnila proizvodnja i isporuka automobila,imam dosta tekstova u nekim casopisima iz 80 ih al mi se ne da prepisivati .isto misljenje dijelimo za uvoz skoda :-D
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#65 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

bitanga_sa_otesa wrote:nisi me skontao ,ubleha je to sto su stalno trubili svuda da je to kao njihov automobil ,plod zastavinih inzinjera i slicno .protiv zastavinih automobila nemam nista ,volim ih i dan danas.problematika zastave su najvise bili kooperanti ,zbog njih je kasnila proizvodnja i isporuka automobila,imam dosta tekstova u nekim casopisima iz 80 ih al mi se ne da prepisivati .isto misljenje dijelimo za uvoz skoda :-D
A to je drugi par cipela. Koperanti i ondašnji radni sistem je po efikasnosti bio ispod onog u Z. Njemačkoj, Italiji ili nedaj bože da poredimo sa Japanom. :-)
esso_sa
Posts: 1676
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#66 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by esso_sa »

Kad je tema vec pokrenuta, nebi bilo lose napisati detaljne opise i razlike izmedju ovih Confort, Specijal i drugih modela. Odnosno, sta je koji model znacio sa aspekta opreme, eksterijera, motora itd
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#67 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

U pocetku su nudjene dve verzije, standard i De Luxe, koja se od standardne verzije razlikovala po sedistima od crvenog skaja (standard je imao od crnog skaja), crvenim tepihom na podu, hromiranim lajsnama na tapacirunzima vrata, imitacijom drveta na ploci ispred suvozaca koja zatvara otvor za radio-aparat i po rucici menjaca koja je bila providna sa znakom Z unutra (standard je imao crnu okruglu). Takodje, verzija DeLuxe je spolja imala hromirane lajsne na pragovima i ivicama krova.
Kasnije je standardni model nesto izmenjen, pa je dobio crnu masku hladnjaka u obliku saca, umesto srebrne, i kao takav se proizvodio sve do 1979. godine.
Umesto modela DeLuxe, 1976. god. se pojavio novi model Zastava 101 L koji se od modela DeLuxe razlikovao po novim branicima sa gumenom lajsnom, sedistima i tapacirunzima vrata od plisa, koji se takodje nalazio i na zadnjoj polici. Naslon sedista je mogao da se obara unazad.
Maska je bila drugacijeg dizajna sa dve srebrne horizontalne linije, a takodje je imao svetlo hoda unazad, elektricnu pumpu za pranje vetrobrana, upaljac za cigarete i pokazivac temperature motora umesto signalne lampice, kao i servo-uredjaj za kocenje.
Poslednja serije standard modela imale su oznaku Zastava 101 B i sedista sa modela L koja se obaraju.
Svi su imali motor od 1116 ccm sa karburatorom WEBER 32 ICEV 10, Holley Europa 32 ICEV 10, IPM 32 MGV 1 ili Solex C 32 DISA 20 i stepenom kompresije 8,8:1
Jedina izmena motora je bila aprila 1976. od broja motora 0076986 kada je uvedena bregasta osovina sa sirinom brega od 20 mm umesto stare od 14 mm
1979. pocinje serijska proizvodnja nove game modela koji su predstavljani nesto ranije ('77-78.) Confort, Mediteran, Special, Super (SC).
Model Super je u zavisnosti od godista imao oznaku Zastava 101 S (Super) ili SC (Super Confort) ali su u potpunosti bili identicni.
Modeli Confort, SC i Special imali su branik bez odbojnika sa crnim plasticnim navlakama na krajevima, cetvrtaste farove, novu masku hladnjaka sa dve horizontalne srebrne linije, retrovizor, brisace i pokretne delove kvake u crnoj boji, male kape sa oznakom Z od crne plastike na sredini tockova umesto vecih hromiranih ratkapni kod prethodnih modela, ugradjen grejac zadnjeg stakla, signal rucne kocnice i nedovoljnog nivoa ulja za kocnice. Tapacirunzi vrata i zadnja polica su se izradjivali u 4 boje: crna, siva, drap-bela i crveno-narandzasta sa hromiranom lajsnom na sredini tapacirunga.
Model Special imao je merac broja obrtaja motora u sklopu instrument-table, a umesto pepeljare na sredini imao je merace pritiska ulja i temperature motora.
Pepeljara je bila premestena u konzolu ispred rucice menjaca.
Model Confort imao je plasticne lajsne na vratima i krilima, koje ostali modeli nisu imali.
Model Mediteran je imao 3 vrata i okrugle farove, a ostali detalji su bili identicni ostalim modelima iz game.
Model Confort proizvodio se sa motorima od 1116 ccm i 1290 ccm sa jednogrlim karburatorom IPM 32 MGV 10 za motor 1116 i IPM 32 MGV 25/250 za motor 1290 ccm i stepenom kompresije 9,2:1 za motor 1116 ccm i 9,1:1 za motor 1290 ccm.
Model SC (Super) proizvodio sa motorom od 1116 ccm sa dvogrlim karburatorom WEBER 30/32 DMTR 90/250 i 4-2-1 izduvnom granom i imao je snagu od 64 KS.
Model Special se proizvodio sa motorom od 1290 ccm sa dvogrlim karburatorom WEBER 32/32 DMTR 90/250 i izduvnom granom 4-2-1 i imao je snagu od 73 KS.
Model Mediteran se proizvodio sa motorima od 1116 ccm i 1290 ccm, sa 55 KS, odnosno 73 KS (kao kod modela Special).
Svi modeli su imali manji volan sa prorezima na paocima i natpisom ZASTAVA na sredini (na tasteru sirene), dok je model SC/Super na sredini imao veliki znak Z.
Svi modeli su imali naslone za glavu na prednjim sedistima, akod modela SC/Super su bili integrisani sa naslonom sedista.
Navedeni modeli su se proizvodili sve do sredine 1983. godine, kada su ih zamenili modeli Zastava 101 GT/GTL 55/65.
Novi modeli su imali dosta izmena u odnosu na prethodne: novi, siri hromirani branici sa integrisanim pozicionim svetlom i pokazivacima pravca u prednjem braniku umesto pokazivaca pravca na ivici prednjeg krila, nova maska hladnjaka sa srebrnim linijama i znakom ZASTAVA, novi bocni pokazivaci pravca u obliku romboida na prednjim krilima, bocne lajsne sa srebrnom trakom ne donjem delu vrata i prednjeg krila, novi dizajn celicnih felni, sa 4 polja na kojima se nalaze po dva pravougaonika i malim crnim metalnim ratkapnama na sredini sa znakom Z kod pojedinih modela, ili plasticnim malim kapama sa znakom Z kao kod prethodne serije modela.
U unutrasnjosti je bila potpuno nova instrument-tabla u braon boji, volan bez proreza na paocima sa natpisom ZASTAVA na sredini, a u celoj unutrasnjosti su dominirali braon tonovi.
Model GT je imao modernizovanu instrument-tablu slicnu prethodnoj generaciji modela, dok je GTL imao potpuno novu instrument-tablu, sa po dva prekidaca sa leve i desne strane, potpuno novim komandama za grejanje i provetravanje i sa velikom zatvorenom kasetom ispred suvozaca i otvorenom policom iznad nje.
Takodje je primenjen novi dizajn rucice menjaca i rukohvata rucne kocnice, a ispred rucice menjaca je postavljena kaseta za sitnice.
Tapacirunzi vrata su bili u kombinaciji skaj-tkanina u braon boji, a takodje je nov dizajn zadnje police koja se podize zajedno sa 3-im/5-im vratima.
Primenjeno je mekse i udobnije vesanje, a samo vozilo je neznatno nize, sto dosta doprinosi stabilnosti vozila.
Na modelu GTL je modifikovan kocioni sistem i usavrseno je zaptivanje kocnih cilindara, rezervoar kocione tecnosti je premesten sa unutrasnjeg blatobrana na nosac akumulatora, cime su skraceni vodovi od rezervoara do glavnog kocionog cilindra i spreceno stvaranje gasnih cepova u sistemu. Takodje je na modelu GTL primenjen signalizator neispravnosti kocnica.
Motori su bili standardni 1116 ccm (55) sa jednogrlim karburatorom IPM 32 MGV 12 i 1301 ccm (65) sa dvogrlim karburatorom WEBER 30/32 DMTR 90/250. Jedina izmena je primena sajle za gas umesto poluge.
Od sredine 1986. god. primenjena je nova vrsta zaptivke glave cilindara koja se ne priteze na prvom servisu, za razliku od stare za koju je bilo potrebno dotezanje. Takodje je promenjen i precnik vijaka glave cilindara koji je 10 mm umesto 12 mm.
Ti modeli su se proizvodili u verzijama sa 3 i 5 vrata sve do pocetka 1987. kad nastaje nova generacija modela Yugo 1,1/1,3 GX.
Spoljasnje razlike u odnosu na prethodnu su minimalne i svode se na bocne lajsne sa crvenom trakicom umasto srebrne, oznaka 1,1 GX (ili 1,3 GX u zavisnosti od modela) ispod bocne lajne na prednjem krilu i na 3-im/5-im vratima, kao i okrugle oznake Y umesto Z na zadnim stubovima i oznaka Yugo na 3-im/5-im vratima, kao i potpuno crne kvake na vratima. Ponovo su vracene celicne felne sa okruglim otvorima, a na sredini su imale male plasticne ratkapne sa oznakom Y.
Unutrasnjost je prakticno ista, osim primene tapacirunga vrata (koji su i dalje od lesonita sa kombinacijom skaj-tkanina) i rucice menjaca u sivoj ili oker-zutoj boji (instrument-tabla je i dalje u braon boji).
Jedina promena na motoru je uvodjenje 4-2-1 izduvne grane na svim verzijama i primena razvodnika paljenja sa depresionim korektorom predpaljenja umesto centrifugalnog.
Ova verzija se veoma kratko proizvodila tako da vec sredinom 1988. godine na trziste izlaze novi modeli Yugo Skala 55/65 koji su imali dosta izmena u odnosu na prethodne verzije.
Maska hladnjaka je crna sa srebrnim okvirom na sredini i srebrnim lajsnama koje idu od okvira do fara sa leve i desne strane, uvodnik vazduha na poklopcu motora, nove plasticne ratkapne sa znakom Y, a uz doplatu je moguce naruciti felne od lake legure 5Jx13 H2, sire bocne lajsne, natpis YUGO na prednjim krilima iznad lajsne, i na 3-im/5-im vratima, natpis Skala55/65 (u zavisnosti od modela) na 3-im/5-im vratima, integralna bocna stakla sa retrovizorima podesivim iznutra, novi, dublji plasticni branici u crnoj boji, ili metalni hromirani sa crnim plasticnim rubovima, kao kod prethodnih modela (zavisno od verzije).
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#68 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

bazni model:
okrugli farovi,sac maska, 4 vrata,bez lajsni,na 5 im vratima cak nisu bili gasni amortizeri vec makazice...
branici sa uspravnim odbojnicima

101 B
isto kao bazni model,samo ima recirkulaciju goriva(povrat viska u rezervoar),
naslon prednjih sjedista se moze obarati,plasticne umetke u prednjim blatobranima(zastita od blata i vode),
i imao je svjetlo upozorenja(4 zmigavca)


101 LUX
kao prethodni modeli,osim novosti:servo uredjaj kocnice,upaljac za cigarete,svjetlo za hod unazad,
dvije uzduzne lajsne na masci,branici uzduz presvuceni gumom,presvlake i tapacirunzi iz dvije boje
,kombinacija skaja i tkanine i instrument temperature u km satu

101 C-confort
razlike od prethodnog modela su slijedece
manji volan poliuretanski,branici hromirani,sa plasticnim naglavcima na krajevima,
prednja maska s okvirima za pravougaone farove,ukrasne lajsne na bokovima vozila
i na profilu krova,elektricna pumpa za pranje prednjeg stakla,grijac zadnjeg stakla
,signalizator neispravnosti kocnica,polica kod rucice mjenjaca,bolje obloge sjedista...

101 SC-super
kao confort,samo bez bocnih lajsni motor sa 64 ks
(karburator dvogrli ,weber 32/32 i izduvna grana 4-2-1)
sjedista sportskog izgleda sa integrisanim naslonom za glavu

101 special
motor 128 ac 000(1298 ccm 73 ks),felge od lake legure crommodora 13''x4,5j
gume 175/70 13'',halogeni farovi,na instrument tabli dva velika kruzna instrumenta
brzinomjer i obrtomjer desno u pepeljari dva manja pritisak ulja i temperatura vode,
pepeljara se nalazi u konzoli ispred rucice mjenjaca,sve ostalo isto kao confort

101 mediteran
osnovni podaci su istovjetni sa modelom B,a razlika je u slijedecim elementima
:karoserija sa 3 vrata,stakla u boji,tonirana(zelena ili crna),sjedista se preklapaju
,branici kao kod conforta,postojala je i verzija sa 1300 motorom koji je istovjetan kao u specialu
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#69 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

Zastava 101 je jedan od najuspešnijih modela naše auto industrije, izvoz je bio neverovatan :
U evropskim zemljama je nosio oznaku Zastava 1100, da bi se izbegao konflikt sa pežoom.

-Francuska- gde se jako dobro prodavao
-Rusija
-Nemačka
-Engleska- tabla je bila kao GTL da volanom na desnoj strani
-Belgija
-U poljskoj je bila proizvodnja (FSO) za bišu ČŠR i Poljsku
-Danska
-Holandija-gde je najprodavanjiji bio u crvenoj boji
-I naravno čuveno tržište u Argentini
i još Bugarska, Grcka, Turska, Jordan, Sirija, Egipat, Sudan, Juznoafricka republika...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#70 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

u tvornici u kragujevcu postoji jedna garaza koja je zapustena i tu stoje neki automobili

prvi primjerak s brojem sasije 00001

Image


pobjednik rally-ja 73-ce i 74-te(plavi auto do njega je milioniti primjerak zastave 101)

Image

i jedan prezivjeli primjerak iz ekspedicije kilimanĐaro

Image
Last edited by bitanga_sa_otesa on 26/04/2014 11:34, edited 1 time in total.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#71 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

u francusku su izgleda izvozili samo super i special
super se zvao contact ,a special nogaro

Image
Image


Image
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#72 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

i nezaboravni pick up ,koji je isto preuzeti model od fiata


Image
User avatar
insomnia78
Posts: 61961
Joined: 03/04/2011 14:43

#73 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by insomnia78 »

bitanga_sa_otesa wrote:u francusku su izgleda izvozili samo super i special
super se zvao contact ,a special nogaro

Image
Image


Image
Al pazi ti zastave "vatreni temperament" :D


Envoyé de mon iPhone à l'aide de Tapatalk
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#74 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

insomnia78 wrote: Al pazi ti zastave "vatreni temperament" :D


Envoyé de mon iPhone à l'aide de Tapatalk

pa zamisli 78-e kad se pojavio taj special upola jeftiniji od 128 sport coupea
i zamisli nekog ko je vozio r4 u to vrijeme u francuskoj i za slicnu lovu kupio trkaceg stojadina :lol: :lol: :lol:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37293
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#75 Re: crvena zastava-istine i zablude(sjecanja)

Post by bitanga_sa_otesa »

evo i breznjev dobio na poklon od tita 101 lux-a

Image
Image
Image
Post Reply